Jump to content

Scena 3D: RGB Juice [The Blue Update]


Recommended Posts

RGBJuice

Witam, postanowiłem zorbić coś własnie w tym stylu, szklanki, dość nowoczesne i ciecz w dosć kontrastowych odcieniach, no i wpadłem na takie coś... Zero przeróbek w PS'ie ponieważ wyszło tak jak chciałem ;] Pozdrawiam i dzięki za Komenty.

 

Software: 3ds max 8

Renderer: V-Ray

Pixels: 1500 x 650

Camera: 3dsmax Camera 29,5 mm @ FOV 62,6

Rendering Time: ok. 5H

Polygons: ok. 200 000

Edit:...

 

Ponieważ w tworzeniu sceny główne trzeba przemyśleć co chce sie zorbić i jak... puźniej trzeba dobrać materiały tak by pasowały do obiektu, trzeba przemyśleć dużo aspektów... no a Co do tego co zrobiłem, w zamyśle tak jak mowiłem, dosć nowoczesne szklaneczki i Ciecz... lecz sobie nie sprecyzowałem jaka to ma być ciecz, i pnieważ zorbiłem szklanki dość pełne w tej cieczy można mniemać że jest w nich Galaretka, więc gdy ktoś tak pomyśli niech nie bedzie w błędzie, można to interpretować jak kto woli... Albo Ciecz albo Galaretka ;] takie wytłumaczenie dla ogółu :)) pozdrawiam

 

RGB_Juice_FR06.jpg

 

Update >> The Blue

 

RGB_Juice_TheBlue_FR06.jpg

 

Prosze, coś na typ cieczy, geometria wykonana ręcznie, nie chcałem cudów, ale coś właśnie na taki wzorek :)) pozdrawiam

 

te same ustawienia, tylko inna geometria cieczy. RT: 2H 20min

 

Edit:

 

Tak jak prosiliście, dodaje wersje czystą... bez tego czegoś na przodzie i z innymi odbiciami szkla :)) Pozdro !!

 

RGB_Juice_FR06_clear.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajny pomysł na reklamę :-) ALE:

 

-Za dużo tego soczku w tych szklameczkach.

-Nie wygląda to jak soczek, bardziej jak świece z żelatyny

-Słabe nasycenie kolorów to nie RGB :-)

Link to comment
Share on other sites

oOo, no właśnie o to mi chodziło ;) nieno, właśnie dla tego napisałem wyjaśnienie... ;] a co do nasycenia specialnie dałem takie, by było bardziej naturalne, nie takie ostre kolory RGB tylko bardziej stonowane, by ładniej i przejżyściej wyglądało :) pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

5 godzin renderu ? 0_o

Pomysł interesujący ale dopracować można by było. Skupiłbym się jednak na tym żeby to wyglądało jak sok, menisk, niejednolita powierzchnia, a może nawet sss, żeby soczek nie był taki całkiem klarowny (wyciskany ze świerzych owoców ;] ) No i faktycznie za dużo go tam nalałeś. Jakieś brzydkie lamy się zrobiły na tych szklankach.

 

Brakuje mi tu trochę jakiegoś motywu, dopełnienia, jakiś slogan może ?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Te brzydkie lamy to specialnie tak... no ale oki :)) może coś jeszce zorbie, ale narazie efekt koncowy mnie zadowala, nie chciałem jakiegoś wielkiego motywyu, w koncu można powiedzieć ze to tylko szklanki... a co do renderingu, to jak sie robi render tak jak każą z zasadami realistyczności w szkle i cieczy to trzeba troszke poczekać... no w konu chodzi tu tylko o Deph który jest duży w tej scenie, no i GI i takie tam... :} pzodro

Link to comment
Share on other sites

Ciecz ladna by byla gdyby byla bardziej mętna, bo to wyglada jak jakies odczynniki z pracowni chemicznych;] Za duzo tego w szklanach. Pol dla plynu pol dla szkla jak dla mnie;] Pozdrawiam;]

 

Edit: No kurcze, ja to mam glowe chyba w innym pokoju, tytul: RGB Juice, no to teraz pasuje;]

Link to comment
Share on other sites

Ależ Master, szkło jest zrobione ze standardami szkła, no nie dokładnie ale IRQ na 1,6 ;P mogłbym dodać efekty bardziej szkliste, ale chciałęm zostawić obrazek taki jak jest, bo nie chciałem realistyczności jakiejś super, ale właśnie takiegło ładnego przejrzystego efektu :))

Link to comment
Share on other sites

hehe, spoko mintrill, poprawie sie, ale narazie mi sie renderuje coś raczej nie ala Galaretka ale już ala soczek :)) a raczej napoj bez bombelków, coś jak sok jakbułkowy tylko że niebieskie :)) zoabczymy jaki bedzie efekt, narazie wyglada na prepasie jak z jakiejś reklamy czy coś ;P

Link to comment
Share on other sites

Jest HDR !! specialnie znaleziony w necie, no ale go nie widać za bardzo ponieważ scena jest duża, a msuaiła być duża by był ładny efekt... ehhh... zaraz dodam nowy Renderek :))

 

A po 2 troszke dziwnie by to wyglądało jak była by biała scena i jakieś wybajerzone odbłyski na szklankach, to nie wygladąło by za fjanie i za bardzo wiarygodnie, takie rzeczy trzeba przemyśleć... a nie czepaić sie wsyztskiego :)) popatrz sobie na inne tego typu obrazki, nigdzie w nich nie ma jakis super odbić tylko najczęsciej białe linie światła. pozdrawiam

 

>>>>>>>>>>>

 

Prosze, dodałem nowy renderek, The Blue, mam nadzieję że się spodoba ;]

 

>>>>>>>>>>>

Link to comment
Share on other sites

No spoko, tylko zmieniłem czcionkę... powiedzmy... ponieważ mam nowe :)) co do margineu, to naprawde nie masz sie czego czepiać ;P Pozdro chweti

 

a tak poza tym... to jak ci się podoba pracka ??

Link to comment
Share on other sites

moge tylko pwoeidzieć... Taka jak by podpowiedż dla przyszłych Roboli w V-Rayu... gdy robie się takie sceny, ytrzeba uważać na światło V-Ray, bo wszytsko sprawdziłem i to przez nie jest taki czas renderingu... no i przez samplowanie w Irr mapie, zoptymalozowałem to i owo, i zorbiłę mteścik, i to mi się renderowało 9 min:

 

9min9uv.jpg

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

hmmm nie zebym sie czepial - ale po co dawac bajery ktorych nie widac? pracy przede wszystkim imo brakuje: glossy na materialach(przeciez tymi odbiciami mozna sie pochlastac!), porzadnych jakis glownych odbic, a nie bialych jednolitych plam, odbugowania(tej czarnej plamy na ostatnim renderze chyba nie powinno byc? i czemu na glownym renderze ciecz zmienia odcien z przodu? powielone scianki?) i zmienienia tych strasznie jaskrawych, nienaturalnych kolorow ;) tyle ode mnie. ratuj scenke bo cos moze jeszcze z tego bedzie ;)

Link to comment
Share on other sites

GRiPi - te plamki chciałem by były, teraz widze ze wszyscy sie czepaiaja... heh... ;P no ale co od rzeczy których nie widać, to się mylisz, wsyztskie widać, tylko może z odbiciami jest cienko bo za duza scena no ale.... moge poproawić to i owo ale wszystko robiłem w standardach prawdziwego szkła i prawdziwej cieczy. No ale i tak się z tobą zgodze bo moge to odbracować bardziej, no i zoptymalizować scenke tak jak na nowym renderze :))

 

Gregoras - Dzięki ;]

 

P.S. Zrobienie naprawde realistyycznej cieczy jest bardzo trudne, ponieważ dajmy przykład Coca-Col'i, niby jest czarna, a jak leje się do garnuszka widać na białym tle że jest brązowawa, im więcej jej tym bardziej ciemna... no cóż, nad tym trzeba troszke przesiedzieć :)) pozodro

 

P.S.2. Tylko dla tych którzy czytają ten wątek pwoiem że... zrobiłem nowy projekt żarówki, takiej zwykłem, tylko jeszce musze wyrenderowac porzadnie :)) ale ciiiiichoooo...

Link to comment
Share on other sites

a ja powiem ze ta kropla co tam wpada a dokladnie to juz sie odbija od powierzchni pownna byc w innym kiedunku i powinna juz byc bardziej elipsyczna jest za ostra i w zlym kierunku skierowana ;] taka mala uwaga ;]

Link to comment
Share on other sites

yy, co :D:D W RGB Juice nie ma Kausyki! a gdy by była renderowała by się pare minut a napewno nie 60... :)) już opuściłem ten projekt ale wezme się za niego za niedługo, bo chce zorbić ta zoptymalizowaną wersję z różnymi cieczami :)) pzodrawiam !!

 

P.S. No i otoczenie będzie lepsze... C&SE ROX :D

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy