Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam... Widzialem fotke z Bagginsem :D ktora robiles na Wratislavia 3D :))) ALe niewazne :) Scenka spoko... Czytalem Pratchetta (nie raz) :D Podoba mi sie, niezle kolorki :) Twórz dalej i czekam na koncowy render, z mam nadzieje duzo lepszej jakosci renderem... Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 76
  • Wyświetleń 7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze

 

wrzucam coś żebyście o mnie nie zapomnieli ;] W związku z wrocław non-stop nie miałem za bardzo czasu podłubać scenki, myślałem troszkę nad teksturkami i zrobiłem taki mały teścik, same domalówki w shopie :)

 

test_teksturki.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

No fajnie by wygladało, ładna pracka będzie, plus jeszcze jakis displejsment i bedzie cacy, ewentualnie normalmapke strzelic w zbrushu, bedzie szybszy rendering, raz dwa na podstawie foto, bardzo szybka metoda, efekty miodzio.

P.S tylko w takim wypadku te cegielki modelowane smiesznie wygladaja, chyba ze to przycisk do ukrytych dzrzwi to wybaczam . ;]

Napisano

wymiatasz,

dodaj jakąś żarówkę w tej niszy bo widać światło ale nie wiem gdzie źródło

Napisano

Witam!!

naprawde vorek zajbis** robota renderki sa swietne :)

mam pytanka ile uzytych jest swiatel?? i jakie?? nie bede pytal o ustawienia bo to zapewne twoja tajemnica :D

pozdro

Napisano
  • Autor

Czołem

 

Narazie układ światełek jest taki: jeden vraylight na dole, za kamerą, pomarańczowy, drugi vraylight nad sceną, robi za niebo, jeden direct - słoneczko i 2x omni we wnęce. Nie jest to układ ostateczny i napewno będę go modyfikował. Co do ustawień to nie ma tu żadnych czarów, unikam białych świateł, staram się tak dobierać kolory żeby poszczególne fragmenty sceny i plany wyodrębniały się i dopełaniały pod względem natężenia światła i jego temperatury. Tak naprawdę 50% roboty z kolorystyką to postprodukcja :]

 

http://www.octavo.webd.pl/max3d/lib/swiatla1.jpg

http://www.octavo.webd.pl/max3d/lib/swiatla2.jpg

 

Cieszę się że scenka się podoba, postaram się ruszyć z pracą nieco szybciej :)

 

Pozdrawiam

Napisano

ojoj, co ja tu widze?!?! największy zwolennik (no, moze obok tweetyego) mentala na tym forum i korzysta z v-raya? :D no ale przeciez nie renderer jest najważniejszy, tylko koncowy efekt

 

kadr masz juz przemyslany czy to raczej zostawiasz na później?

Napisano
  • Autor

mkk3a - kadr jest raczej już ustalony (pierwszy post) chociaż biorę pod uwagę lekkie modyfikacje, nie chciałbym jednak robić ich za dużo bo modeluję tylko to co jest widoczne i potem mógłbym się wpakować w dodatkową robotę ;)

 

Georgas - nie wiem, może chciałem spróbować, nauczyć się conieco, w sumie nie robi mi to wielkiej różnicy czym renderuje póki efekt mnie zadowala a z vrayem bardzo miło mi się pracuje, zwłaszcza z jego światełkami, naprawdę świetna sprawa.

 

Pozdrawiam

Napisano

zapowiada się klimatycznie. niezły początek z vrayem. nice

Napisano

Klimatycznie, kolorowo, pachnie Pratchett'em...:)

Czekam na finish i bede obserwowal.

 

Pozdrawiam

Napisano

Super , ekstra, bajer, i wszystkie inne pozytywne określenia mogą się pojawić w tym wątku coś pięknego ........nie jestem doświadczonym grafikiem jak większość komentujących ale jako zwykły odbiorca i podoba mi się to za mało powiedziane Pomysł ocena : 10 / 10 wykonanie 10/10 ........... powodzenia w pracy.....

Oooeeehmmmmm kiedy ja będę tak modelował chyba za 10lat jak nie później

Napisano

Mega . Miałem kiedyś podobny pomysł, nawet zacząłem realizacje, ale z braku skilla szybko zrezygnowałem (wieża maga, 2004 , porażka xD) . Tobie skilla nie brakuje, wygląda śliczniusio !.

Napisano

Naprawde fajna robota ( jak na testy oczywiscie) co tu wiecej pisać, dobrze ze projekt nie upadł

i zycze powodzenia w dalszej pracy :]

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze. Praca idzie wolno, stanowczo za wolno, ale jakośtam do przodu. Dzisiaj poprawiałem nieco ściany i zrobiłem początek podpórek, takie tam pierdoły ;]

 

podporka.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

@Vorek - hm... myślę, że zostaniesz moim trzecim pryszczem na dupie, który zżera mi ambicje:) (bez obrazy:D to komplement) Biorę się lepiej za robotę zamiast chlać browary wieczorami, bo to niewiele mi daje, prócz kaca dnia następnego:D

Napisano
  • Autor

No będę się starał robić jak najbardziej ludzkie proporcje, może lekko tylko przerysowane. Posiłkuję się konceptami Kidbyego z książki "Sztuka świata dysku" bardzo fajnie w niej przedstawił najważniejszych magów ;] Jak coś jest nie tak to piszcie. Jutro chyba usiądę trochę z ołówkiem żeby tą postać sobie ładnie rozplanować :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hehe dzięki, nogi są w fazie wczesnej preprodukcji, nie chciałem żeby tak wisiał sam korpus bezładnie ;] Wszystko będzie poprawione

 

Pora spać ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności