patry Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Jestem początkującym grafikiem ze słabym kompem i dlatego takie małe te szklanki i słaby caustic http://www.biurko3d.republika.pl/szklanki.jpg http://www.biurko3d.republika.pl/szsz.jpg http://www.biurko3d.republika.pl/szszsz.jpg program: 3dsmax 6 render: mental ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 Nie winiłbym raczej słabego kompa, ewetualnie początkującego grafika :) Sporo pracy przed tobą, jeśli chcesz coś w tym kierunku tworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 ale kaustyki są, zawsze to już coś, walcz dalej ;] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 3 Maj 2006 Autor Share Napisano 3 Maj 2006 mintrill - mam slabeko kompa i boje sie zostawic go na 20h i dlatego zmniejszylem rozdzielczosc i wyłączyłem zaawansowane efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 no fakt .. może i racja że można mieć lęki :) Ale w takiej scenie liczą się przedewszystkim zaawansowane efekty ..wyłączając je .. popsułeś prace. Odwarzniak z Ciebie że renderujesz mentalem .. "respect" :) Gorąco pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 jak korzystarz z uvw to mimo tego ze stół ma cylindryczny ksztalt radze uzyć mapowania boxa, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 a jak oceniacie moją pracę jak na wiek? (mam 13 lat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...