Skocz do zawartości

Wybieramy najlepszą postać z koszmaru:  

52 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Wybieramy najlepszą postać z koszmaru:

    • ftorek
      26
    • --chris--
      26


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koncept... może złego słowa użyłem. Chodziło mi raczej o szkic którego nie będzie sie oceniało a który tylko prezentuje samą ideę obiektu. W trakcie wymyślania tego co chcie sie zrobić najłatwiej jest chyba sobie rozrysować niektóre elementy. Co przeszkadza by to też pokazać na forum? No chyba, że ktoś jest tak dobry, że jedzie model z głowy bo doskonale wie czego chce i jak to bedzie wyglądało na koniec.

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NEVER, jaki peace?! > wypruje Ci flaki popaprancu hahahahaha

 

fajnie, ze wszyscy (jak do tad) sie zgadzaja na env.!

proponuje zeby kazdy namalowal wlasny koncept i na jego podstawie zrobil model, texturki i cala scenke...

tylko teraz robimy cos takiego?:

72.jpg

czy cos takiego?:wolalbym indoor

25.jpg

Napisano

naprawdę chcecie tak pojechać? jak taki indor jak pokazałeś Kurt,to będzie trzeba zrobić masę modeli do tego (beczki, krzesła, stoły itp.) Zauważcie że w normalnej grze robi się taką jedną beczkę, a potem ona jest w co drugim pomieszczeniu :) Tak trzeba będzie dlajednej scenki zrobić tego masę... Zresztą, bez wrzucenia tego do silnika graficznego połowa efektów odpada chyba że chcesz renderować low poly w v-rayu...

Napisano

Ziomus ty zrobisz beczke a ja reszte:P

 

Tej a moze teamy, dwoch grafikow jedna pracka.... EMPECK BRACIE :D:D:D

 

Joke, wlasnie takie envi ziomus, nie musisz renderowac w vray'u wystarczy ze zrobisz w nim lajpapke :]

 

Anyway tak czy siak ja robie envi bitwa czy nie :] Robie ente podejscie do demo reel zobaczymy czy mi sie uda :D

 

edit: jak nie zapomne to jutro wrzuce jakies propousale :P

Napisano
Ziomus ty zrobisz beczke a ja reszte:P

ok, możemy tak zagrać, a jak nie wyrbisz się w terminie i nie zrobisz reszty modeli cycuś malina to osobiście kopsnę się na Cypr aby wykastrować Ciebie tępą łyżką.

 

to jak? umawiamy się? :D

 

ziom co ty gadasz. krzesla i beczki low poly robi sie b.szybko!

Ej, no jak chcecie taką bitwę to spoczko oczko, szybko jak szybko, szybko = 3h czy 1 dzień ciągłej pracy? zależy jak dobry obiekt chcesz uzyskać... Czy tekstury z gotowych zdjęć czy malowane ręcznie itp. Chodzi mi tylko o to że w takiej scence zostało użytych kilkanaście osobnych obiektów i robienie czegoś takiego to odwrotność tego o czym mówiłem mówiąc o ograniczaniu minibitwy do małych rozgrywek, no ale spox, jak wszystkim to pasuje, to ok i tak w tej bitwie nie wystartuję (sesja)

 

 

no ale spoczko, już nie kwękam :]

Napisano

no......to.......niech ktos zrobi ta ankiete czy cus :\

(ps. ja bije sie teraz z servisem, mam 2 PC w stanie rozmonotowanym,,,,wiec kurcze na 100% nie gwarantuje, ze wezme udzial, ale jak war bedzie ze 2 tyg. czasu trwac to spoko....)

Napisano

Moja propozycja, oczywiscie do odrzucenia -> 4 tygodnie. limit 10 000 tri + 15 textur po 512x512 i w dol. Interior lub exterior do wyboru dowolnie. Klimat future, cartoon, etc. tez do wyboru.

Napisano
Moja propozycja, oczywiscie do odrzucenia -> 4 tygodnie. limit 10 000 tri + 15 textur po 512x512 i w dol. Interior lub exterior do wyboru dowolnie. Klimat future, cartoon, etc. tez do wyboru.

Jak nie weźmiesz udziału to nie wracaj do Bydgoszczy.

Napisano

hej - i co teraz?? rzut moneta?? jakas moderacja??

 

mozna by uznac, ze remis a z racji tego ze chris byl pierwszy oddam wybor nowego tematu - tym bardziej ze moze mnie przez wikend nie byc - i nie bede mial jak gadac...

 

pzoz

Napisano

And the winner is....

.

.

.

.

We? - WTF? xD

No to Ftorek wybieramy temat :D

Zagadaj na gg jak możesz - coś sie wybierze.

 

Pozdro!

Napisano

ktos z Was chyba sie mnie ostatnio pytal o temat na minibitwe, chodzilo o te cartoonowe roboty,

 

zebym napisal zasady tworzenia takich robotow,

to nei jest skomplikowane:

robimy szkielet (najprzyzwoiciej uzyc CAT, ale jak kto lubi to i kaydera tez zdrowa),

wyznaczamy stopnie swobody (czyli zakres ruchu stawow) wstawiajac alignem kule lub walec, walec znaczy ze bedzie sie recic po jednej osce, kulka ze jakkolwiek, w pivotyw stawiamy je przy uzyciu alignu jakby kto nei wiedzial pivot to pivot z obrotem do kosci, a poznie obracamy o tyle co trzeba zeby sie turlalo,

 

z tych stawow robimy (ekstrude czy co tam chcecie) szkiet i ze szkieta pancerz,

wszystko traktujemy inkiem czy cyzm tam chcecie, zeby to jednak byla kreskowka (chyba ze si eumowice ze moze byc nie kreskowka)

 

na koniec wszystko okraszamy kabelkami z tilesem (zeby byly poceiete) xformujac linki do kosci, zeby sie latwo ruszalo bez wymyslnych reactorow,

 

i mamy robocik, blokujemy mu kosci zeby ruszaly sie tylko w zakresie stopni swobody, elementy linkujemy do kosci (bez skina czy wynalazkow, robotom wystarczy link)

 

i robimy jakis charakterystyczny movement scheme, czyli cios, krok, expresje, cos w tym stylu,

 

tekstur to do cartoon wlasciwie nie potrzeba, palce w robocie sa wszystkie takie same (jesli ma palce), wszystkie mechanizmy podpianmy pod slidery (pily lancuchowe, widocznosc shield, transformacje broni, cuda na kiju),

 

mysle ze to dobra konkurencja, choc wymaga nei tylko cudow w modelingu,a le przede wszystkim orientacji jak taka paskuda bedzie sie ruszac,

 

roboty nei musza meic sensu fizycznego czy militarnego, to cartoon, nawet czolg bylby w to dobry, ale cartoonowy czolg,

 

dwa dni na szkiet, tydzien na model, tydzien na preset ruchow, tydzien na pose i clips oraz otoczenie :) 5 dni picia :)

 

liczy sie mechanika, czyli kabelki, pivoty, obroty, i warstwy, nei od razu cialo tylko krata, pancerz, elementy wewnetrzne,

 

uzywanie layers wymagane:

-warstwa szkieta;

-warstwa mesza;

-warstwa broni;

 

mysle ze 50k faces to przyzwoita ilosc, niezbyt zamulajaca p3 0,5 gb ramu i 500mhz na pokladzie, o ile uzywacie warstw

Napisano

vv3k70r: Brzmi ciekawie ale nic nie zrozumiałem bom prostak.

 

Btw ciekawy wynik tej ankiety. Może ktoś sie zlituje i odda ten decydujący głos?

Napisano

O ile Indoora można zrobić jedno pomieszczenie, to outdoor to kupa roboty. Bo to przecież niemiał by być zwykły lasek, tylko jakieś ruinki czy cos takiego. Dużo trudniej outdoor chociaż optował bym za nim.

Napisano

hmm - vv3k70r - jakies to wszystko skomplikowane... ja sam mam problemy z prostym rigiem :D (wiec nastepna edycja bitwy to moze raczej prosta postac+rig na poczatek :) - aczkolwiek w tej edycji to raczej enviro bedzie :D

 

ps. chris - pisze z nieswojego kompa, jak nie masz nic przeciwko to odezwe sie w niedziele wieczorkiem i cos ustalimy - oglosimy pozniej w niedziele wieczorem i akurat bedzie :D

 

papoa

Napisano

Hmm tak sie przygladam, czytam i w sumie moglbym sie przylaczyc co do indoor'a - karczemka [np. WoW'owa, ktora pokazal kurt ] jest bardzo mila, co prawda troszke roboty, ale dla chcacego nic trudnego, poza tym podszkolilbym sie z LP i teksturek :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności