Napisano 15 Maj 200618 l witam, zeby nie tworzyc 100 tematow w WIP to w tym bede zamieszczal swoje prace. Czekam na dobre porady, gdyż tutaj będą wszystkie moje WIP'y. Obecna stadia rozwoju: Motorola E398 - Link do FW Monitor NEC (wezme sie za niego po zrobieniu gdy dede robił wizke pokoju) Laleczka (kiedyś ją wykożystam, być możw w pokoju, obecnie występuje w scence z motorola (FW)) [ATTACH]36771[/ATTACH]
Napisano 15 Maj 200618 l troche kanciasto i nieprzemyslanie i chyba za duzo sie nie nameczyles?? :P pozdr
Napisano 15 Maj 200618 l Autor właśnie nie... model monitora jest szczegółowy i to bardzo, i siedziałem nad nim z 2h (odwzorowanie krzywizn, guziki, optymalizacja siatki....no, ale to moj 1-szy raz...wiec ten czas na 4 nalezy podzielic :]), ale tego nie widać.... ach... zapomnialem MS na podstawce dac
Napisano 15 Maj 200618 l Autor hmm.... no to do zobaczenia do czerwca.... przerobie Aversisa (dobrze ze v-ray'a duszą tam), kilka kursów... i może coś normalnego zrobie..... ah... a miało być tak prosto :P pozdrawiam, i oczywiście zaczecam do dalszych wypowiedzi (choć nie ma jeszcze nad czym :P) zabaczycie... kiedyś i ja was czegoś naucze :D Pozdrawiam
Napisano 21 Maj 200618 l Autor w wolnym czasie wczoraj zaczełem robić motke e398 (z sentymentów do roku czasu spędzonego nad jej modingiem), troche sie naglowilem jak zrobic te wciecie kolo joya, oraz gorna zesc.. pomaly bede dłubał ją. Hight Res. po kliknieciu co sądzicie o tym?
Napisano 21 Maj 200618 l no telefon calkiem niezle jak na razie. jedynie co na razie nie pasuje to za duze chamfery wokol poszczegolnych czesci, powinny byc troche bardziej kanciaste.
Napisano 21 Maj 200618 l Skoro portfolio z założenia ma być marne, to po co je robić? Shaderki na razie nie są zbyt interesujące, ale pewnie w finale będą lepsze. Na etapie modelowania daruj sobie rendery z marteriałami, bo tyko zaciemniają obraz modelu.
Napisano 27 Maj 200618 l Autor w tygoniu nie mialem jak, ale wczoraj dzieki Romanowi miałem troche czasu.. Aktualna wersja Motoroli e398 do zrobienia: - poprawki tego co jest - cały tył - znaczek e398 i gniazgo na kabel potem pobawie sie w studio i materiały... Co o tym sądzicie?
Napisano 27 Maj 200618 l wyklada całkiem fajnie. Podoba mi sie materiał przycisków. w czym renderujesz?
Napisano 27 Maj 200618 l Autor dzięki za komenta :) render V-rayem, co do przyciskow nic nadzwyczajnego.. lekkie zamazywanie (glossines czy jak mu tam) subdivs na 16 i refleksy.. to wszystko jeszcze troche chromy, i aluminiowe wstawki nie wyglądaja dobrze, ale jak zmienie studio to bedzie ok, teraz nawet nie mam lightów.. tylko na v-rayowskim + GI lece Update: jeszcze siedziałem kilka h nad dporowadzeniem do perfekcji frontu.. i jestem po czesci zadowolony, tyl juz jest w 50% UPDATE: -zmieniłem jeszcze dół, dodałem złącze ze stykami, oraz znaczek (e398)
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Autor mam problem apropo napisu MOTOROLA po bokach... nie wiem jak je moge Ładnie zrobić, mam 2 pomysły użycie Displacement/bump, lub ShapeMerde, lecz to strasznie psuje siatke ostatnie, jest jakis moze prostrzy i efektywniejszy sposób na to?
Napisano 6 Czerwiec 200618 l najlepiej go potraktuj displacement'em albo bumpem choc lepiej wyjdzie displacement'em według mnie :) ps. możesz pokazać siatke??
Napisano 6 Czerwiec 200618 l ja ci radze zrobic po prostu text i nalozyc na model. ps. jak skonczysz motorole to rafdzilbym wrocic do monitora bo moznaby go dopracowac:D:D pozdr
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Autor pobawie sie z displacement.. dla mnie nowosc :p hkropinski: zwykly tekst nie przejdzie, jest to "zapadły" tekst w boku, a apropo monitora... to po tym najgorszym okresie szkolnym, czyli po walce o oceny :P no iiii.. najważniejsze ..... sieteczki :P dam dwie: Top: i Usser: (ostatni raz bo dziwny perspektywa wychodzi w tym podgladzie) być może w niektórych miejscach wydaje sie za gęsta siatka (szybka), ale tyko w taki sposób mogłem uzyskać takie krzywizny jak w orginale
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Napis oczywiście na displacemencie, jeżeli używasz MR lub VR. Scanline daje sobie z tym słabo rade.
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Autor Lekki UPDEJT. zostały wlasniwie tylko szpary pomiedzy elementami, ale wypelnienie tego to przyszcz, no i klawisze, i tu pytanko. Jak dokładnie dopasować text (Spline) do jakiegoś obiektu, na myśl mi przychodzi modyfikator Cloth, czy dobrze kombinuje, czy macie prostrzy sposób, poza ręcznym przestawianiem vertexów ? :P
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Autor no i chyba ostatni updejt WIP'a podrzucam probne renderki, jeszcze kilka szczegulow i koniec, potem fajną scenke, lub studio zrobie.... i jak? Prosze o komenty
Napisano 30 Lipiec 200618 l telefonik jest nawet fajny, sam kiedys taki modelowalem ale niestety nie dokonczylem :(
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor dzieki, w FW, są lepsze randerki. Od dzisiaj zaczynam prace nad przetuningowana wersją Dodge'a Magnum ST-8 Piewr zaczne robie na wzór oryginału, w czasem bedzie poddawany tuningowi patrzyles na http://www.smcars.net? troche syfne są ale są... np.: http://www.smcars.net/forums/dodge/9628-dodge-magnum-2005-a.html wielkie dzieki, na tej stronie nie bylem. nawet takie starcza, poniewaz mam dobra boczna referke i pujdzie jako BP
Napisano 2 Sierpień 200618 l Autor pierwszy render.... jakosć błędów gwarantowana ;) (choć za wiele nie powinno ich być) Jeśli myślicie że projekt jest dziecinny, dla niewyżytych dzieciaków co myśla tylko o tuningu, to bardzo sie ciesze bo ma taki byc :P MAM OGROMNĄ PROŚBĘ odnośnie widoku Top, jakby ktoś natrafił na niego to byłbym zobowiązany ;)
Napisano 2 Sierpień 200618 l Coś krzywo pomiędzy nadkolami a światłami, nast razem daj widok z perpective
Napisano 3 Sierpień 200618 l swiatla wygladaja na za waskie, no i za plaski grill... btw on bez tuningu jest fajny ;P
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor lekka aktualizacja, jeszcze jest kilka miejsc na szpachel, szczególnie na dachu, ale poprawie, narazie ogólna bryłka hmmm.. o co chodzi z tymi plamami? GI nie przechodzi czy co...? Prosze, skomentujcie coś ;)
Napisano 17 Sierpień 200618 l zbyt plaski przod [wiem wiem, nie masz top] nie ma miejsca na wycieraczki. model wydaje sie byc troche krzywy. te plamy tez mi sie robia, szczegolnie na oknach, ale nie wiem czemu...
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor dzieki, jedyny który odwazył sie komentować :) troche dziwne bo inne wątki z samochodami maja po kilkanascie odpowiedzi, a u mnie cicho :( Kr3tz - przód to dzisiaj na odszczał leci, pobawie sie ksztautami bo faktycznie, jak od linijki, no i troszke spłaszczenie na przednim nadkolu mi za małe wyszło. Zachecam do komentowania, za każy koment PIWO :D
Napisano 17 Sierpień 200618 l Troszke grill z przodu jest za bardzo zaokraglony.... z tego co wiem to problem jest z blueprintami do tego samochodu
Napisano 17 Sierpień 200618 l ładny model. Co do plam to spróbuj zwiększyć sampling świateł vray-owskich. Jakich używasz silników do GI ? pzdr
Napisano 17 Sierpień 200618 l To auto to potezna kolubryna - jakby ja przydotowywali na czolowke z superekspresem... ;) Ogolnie fura dobrze wykonana - choc z przodu auta mozna by sie czepic paru rzeczy, ale nie bede psul wieczoru autorowi ;P Ogolnie jestem na +
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor ..:: Wiktor ::.. - przeciez ja dałem go żeby sie czepiali wszyscy, zebym widział gdzie jest źle. Jak coś widzisz co ja nie dolukalem, albo inni to wal, ale bedziesz miał browca. Nie martw sie, wieczoru mi nie da sie zepsuc ;] :D Diesel, slajver i Kr3tz --------------------- aha uzywam Irradience Map, hmmm szykuje sie F1 i test pozostalych
Napisano 17 Sierpień 200618 l Przod jest splaszczony - jakby przygniotl ktos przy parkowaniu do sciany ;P Wyciraczek nie ma... Bieznik lipny :/ Ale ogolnie cala bryla wporzo :D
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor łeeee... myślełem że gożej bedzie :D płasko z powodu braku BP top, ale freestyla dam tam. co do wycieraczek to jest tylko delikatny zarys bryły, wszystko bedzie :] a bieżnik fakt jest do niczego, ale to było 10 min w Gimpie, zeby zrobi mape disp. Ostatecznie chyba bede modelowal bieznik. no i masz zapracowane ;) Trzymaj sie i dzieki
Napisano 17 Sierpień 200618 l ta bryka by sie na karawan nadawała :D a te plamy to tak myśle że może np. rowki ekstrudowałeś i nie usunąłeś polygonów żeby był prześwit tylko fotony tam szaleją w tych małych rowkach i sie robią takie plamy?
Napisano 28 Sierpień 200717 l Autor Trochę dogrzebałem co nieco. Muszę jeszcze tył podprostować i uszczelnić. Dodać wydech i bieżnik opon, i to co Wy wykukacie :) Wszelka krytyka wskazana
Napisano 28 Sierpień 200717 l zwiększ sampling wszystkiego co się da to będzie móżna oglądać bo tera v-rej robi ci jakby tekie bugi w meschu przy sidzie
Napisano 28 Sierpień 200717 l niezła fura, tylko lusterka od roweru i z tyłu zbierzność nie ustawiona
Napisano 27 Luty 200817 l Autor Wyprostowałem dziada, pozbyłem sie wlotu na masce, prostowania ciąg dalszy... a i lusterka poprawione :) pierwsze nałożenie materiałów....
Napisano 29 Luty 200817 l Felgi mi cos nie pasują do tego samochodu. Dziwnie oświetlony przod samochodu. Szyby kompletnie do wymiany (material)
Napisano 1 Marzec 200817 l Szyby kompletnie do wymiany są płaskie, dlatego jaki materiał byś nie dał to i tak będzie do pupy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto