Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, zeby nie tworzyc 100 tematow w WIP to w tym bede zamieszczal swoje prace. Czekam na dobre porady, gdyż tutaj będą wszystkie moje WIP'y.

 

Obecna stadia rozwoju:

 

Motorola E398 - Link do FW

motkacleangi0.jpg

 

Monitor NEC (wezme sie za niego po zrobieniu gdy dede robił wizke pokoju)

mon11ab.th.jpg

 

Laleczka (kiedyś ją wykożystam, być możw w pokoju, obecnie występuje w scence z motorola (FW))

kukie322ka3ba.jpg[ATTACH]36771[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

właśnie nie... model monitora jest szczegółowy i to bardzo, i siedziałem nad nim z 2h (odwzorowanie krzywizn, guziki, optymalizacja siatki....no, ale to moj 1-szy raz...wiec ten czas na 4 nalezy podzielic :]), ale tego nie widać....

 

ach... zapomnialem MS na podstawce dac

Napisano

hmm.... no to do zobaczenia do czerwca.... przerobie Aversisa (dobrze ze v-ray'a duszą tam), kilka kursów... i może coś normalnego zrobie..... ah... a miało być tak prosto :P pozdrawiam, i oczywiście zaczecam do dalszych wypowiedzi (choć nie ma jeszcze nad czym :P)

 

zabaczycie... kiedyś i ja was czegoś naucze :D

 

Pozdrawiam

Napisano

w wolnym czasie wczoraj zaczełem robić motke e398 (z sentymentów do roku czasu spędzonego nad jej modingiem), troche sie naglowilem jak zrobic te wciecie kolo joya, oraz gorna zesc.. pomaly bede dłubał ją.

motkas4zi.jpg

Hight Res. po kliknieciu

 

co sądzicie o tym?

Napisano

no telefon calkiem niezle jak na razie. jedynie co na razie nie pasuje to za duze chamfery wokol poszczegolnych czesci, powinny byc troche bardziej kanciaste.

Napisano

Skoro portfolio z założenia ma być marne, to po co je robić?

Shaderki na razie nie są zbyt interesujące, ale pewnie w finale będą lepsze.

Na etapie modelowania daruj sobie rendery z marteriałami, bo tyko zaciemniają obraz modelu.

Napisano

w tygoniu nie mialem jak, ale wczoraj dzieki Romanowi miałem troche czasu.. Aktualna wersja Motoroli e398

motoo6li.jpg

 

do zrobienia:

- poprawki tego co jest

- cały tył

- znaczek e398 i gniazgo na kabel

 

potem pobawie sie w studio i materiały...

Co o tym sądzicie?

Napisano

dzięki za komenta :) render V-rayem, co do przyciskow nic nadzwyczajnego.. lekkie zamazywanie (glossines czy jak mu tam) subdivs na 16 i refleksy.. to wszystko

jeszcze troche chromy, i aluminiowe wstawki nie wyglądaja dobrze, ale jak zmienie studio to bedzie ok, teraz nawet nie mam lightów.. tylko na v-rayowskim + GI lece

 

Update:

motoo0sv.jpg

 

jeszcze siedziałem kilka h nad dporowadzeniem do perfekcji frontu.. i jestem po czesci zadowolony, tyl juz jest w 50%

 

UPDATE:

-zmieniłem jeszcze dół, dodałem złącze ze stykami, oraz znaczek (e398)

Napisano

mam problem apropo napisu MOTOROLA po bokach...cimg85514fk.jpg

nie wiem jak je moge Ładnie zrobić, mam 2 pomysły użycie Displacement/bump, lub ShapeMerde, lecz to strasznie psuje siatke ostatnie, jest jakis moze prostrzy i efektywniejszy sposób na to?

Napisano

pobawie sie z displacement.. dla mnie nowosc :p

 

hkropinski: zwykly tekst nie przejdzie, jest to "zapadły" tekst w boku, a apropo monitora... to po tym najgorszym okresie szkolnym, czyli po walce o oceny :P

 

no iiii.. najważniejsze ..... sieteczki :P dam dwie:

Top:przuds7fd.jpg

i Usser: (ostatni raz bo dziwny perspektywa wychodzi w tym podgladzie)

bok3zv.jpg

być może w niektórych miejscach wydaje sie za gęsta siatka (szybka), ale tyko w taki sposób mogłem uzyskać takie krzywizny jak w orginale

Napisano

Lekki UPDEJT.

zostały wlasniwie tylko szpary pomiedzy elementami, ale wypelnienie tego to przyszcz, no i klawisze, i tu pytanko. Jak dokładnie dopasować text (Spline) do jakiegoś obiektu, na myśl mi przychodzi modyfikator Cloth, czy dobrze kombinuje, czy macie prostrzy sposób, poza ręcznym przestawianiem vertexów ? :P

zjebozjeb8ek.th.jpg

Napisano

no i chyba ostatni updejt WIP'a podrzucam probne renderki, jeszcze kilka szczegulow i koniec, potem fajną scenke, lub studio zrobie....

 

12xt4.th.jpg28hc1.th.jpg

 

i jak? Prosze o komenty

Napisano

dzieki, w FW, są lepsze randerki.

Od dzisiaj zaczynam prace nad przetuningowana wersją Dodge'a Magnum ST-8

Piewr zaczne robie na wzór oryginału, w czasem bedzie poddawany tuningowi

dodgemagnumny6.th.jpg

 

wielkie dzieki, na tej stronie nie bylem. nawet takie starcza, poniewaz mam dobra boczna referke i pujdzie jako BP

Napisano

pierwszy render.... jakosć błędów gwarantowana ;) (choć za wiele nie powinno ich być)

Jeśli myślicie że projekt jest dziecinny, dla niewyżytych dzieciaków co myśla tylko o tuningu, to bardzo sie ciesze bo ma taki byc :P

 

zxht1.jpg

 

MAM OGROMNĄ PROŚBĘ odnośnie widoku Top, jakby ktoś natrafił na niego to byłbym zobowiązany ;)

Napisano

lekka aktualizacja,

jeszcze jest kilka miejsc na szpachel, szczególnie na dachu, ale poprawie, narazie ogólna bryłka

dodgemagnumst8tuningqd2.jpg

dodgemagnumst8tuningft0.jpg

 

hmmm.. o co chodzi z tymi plamami? GI nie przechodzi czy co...?

 

Prosze, skomentujcie coś ;)

Napisano

zbyt plaski przod [wiem wiem, nie masz top] nie ma miejsca na wycieraczki. model wydaje sie byc troche krzywy. te plamy tez mi sie robia, szczegolnie na oknach, ale nie wiem czemu...

Napisano

dzieki, jedyny który odwazył sie komentować :) troche dziwne bo inne wątki z samochodami maja po kilkanascie odpowiedzi, a u mnie cicho :(

 

Kr3tz - przód to dzisiaj na odszczał leci, pobawie sie ksztautami bo faktycznie, jak od linijki, no i troszke spłaszczenie na przednim nadkolu mi za małe wyszło.

 

Zachecam do komentowania, za każy koment PIWO :D

Napisano

..:: Wiktor ::.. - przeciez ja dałem go żeby sie czepiali wszyscy, zebym widział gdzie jest źle. Jak coś widzisz co ja nie dolukalem, albo inni to wal, ale bedziesz miał browca. Nie martw sie, wieczoru mi nie da sie zepsuc ;] :D

 

Diesel, slajver i Kr3tz piwokq8.gif

 

---------------------

 

aha uzywam Irradience Map, hmmm szykuje sie F1 i test pozostalych

Napisano

łeeee... myślełem że gożej bedzie :D płasko z powodu braku BP top, ale freestyla dam tam. co do wycieraczek to jest tylko delikatny zarys bryły, wszystko bedzie :] a bieżnik fakt jest do niczego, ale to było 10 min w Gimpie, zeby zrobi mape disp. Ostatecznie chyba bede modelowal bieznik.

 

no i masz zapracowane piwokq8.gif ;)

 

Trzymaj sie i dzieki

Napisano

ta bryka by sie na karawan nadawała :D

a te plamy to tak myśle że może np. rowki ekstrudowałeś i nie usunąłeś polygonów żeby był prześwit tylko fotony tam szaleją w tych małych rowkach i sie robią takie plamy?

Napisano

Trochę dogrzebałem co nieco. Muszę jeszcze tył podprostować i uszczelnić. Dodać wydech i bieżnik opon, i to co Wy wykukacie :) Wszelka krytyka wskazana

 

dodgemagnumst8tuning1gv8.jpg

Napisano

Wyprostowałem dziada, pozbyłem sie wlotu na masce, prostowania ciąg dalszy... a i lusterka poprawione :)

qaz.jpg

 

pierwsze nałożenie materiałów....

qaz_m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności