Napisano 26 Maj 200618 l [..] -teraz modeluje w oknie perspective i w tym oknie bardzo trudno zrobic prościutką siatkę [..] Nie prawda, trzeba tylko poćwiczyć.
Napisano 26 Maj 200618 l hm, nie jest odpowiedzią kwestia perspektywy to siatka nie widok jest priorytetem więc dobieraj widoki tak żeby to ona była poprawna a perspektywa na koniec w renderach - inaczej nigdy niedojdzieszdo sedna.
Napisano 26 Maj 200618 l najlepiej byś zrobył jakbyś to skasował to nie jest podobne to tyoty cielic'y całe to pokrzywione
Napisano 28 Maj 200618 l Autor UPDATE Zrobiłem lusterka i światła. Czy światła są dobre? (bo mi się trochę niepodobają, a siedziałem nad nimi prawie 2h :(
Napisano 28 Maj 200618 l 1światła są źle 2nadkole kzywo 3lusterka wydają mi sie za małe 4przód masz cały pokrzywiomy 5źle siatka ułożona
Napisano 28 Maj 200618 l Autor Narzie jestem wstanie poprawić tylko 1 i 3 punkt. Ale 2 nie rozumiem, gdzie dokładnie jest krzywo??
Napisano 28 Maj 200618 l ale krzywo, i siatka za gesta. wes najpierw usun niepotrzebne linie ( a jest ich naprawde duzo ) pozniej wyrownaj ta siatke i wtedy dodawaj nastepne szczegoly. bedziesz mial duzo latwiej.
Napisano 30 Maj 200618 l Autor Niestety złamałem rękę i przez jakiś tydzień lub dwa nie będzie żadnego update'a :(
Napisano 30 Maj 200618 l Aaa, przeciez tu jest blad na bledzie :( Tak wogole to szyba nie powinna byc czescia karoserii:)
Napisano 30 Maj 200618 l Autor Dzięki, Baton, spróbuję poprawić (chodzi ci o to, żeby szyba wchodziła pod maskę, jeśli tak to będę musiał porozłączać verteksy i przesunąć szybę troszkę w dół i pod maskę) ?
Napisano 30 Maj 200618 l Autor UPDATE Heh, z ręką w gipsie też można robić grafe :) Zmiany: - zrobiłem światła - poprawiłem lusterka Przedniej szyby nie będę poprawiał. Teraz zaczynam poprawiać zderzaki z przodu i z tyłu. Kurczę, chyba za trudne ato sobie wziąłem (szczególnie jeśli chodzi o zderzaki i świała)
Napisano 30 Maj 200618 l hi, uuuuuuuuuuu strasznie krzywe, strasznie, strasznie, strasznie... karoseria modelowana recznie, bez profili, tzn. takich widocznych lokow, owali,,,, to musi byc matematycznie stetylne,a ty mamy plasteline;). popracuj nad technika
Napisano 30 Maj 200618 l A więc teraz skoro już potrafisz modelować zrób to samo, albo inny samopchód od początku i powoli, bardzo powoli, męcz każdą część aż będzie idealna, tu widać że już podstawowe metody znasz wiec zacznij cos nowego serio polecam gorąco. Pozdr. :D
Napisano 31 Maj 200618 l Autor Ja mam taki plan: - skończę to auto (przy okazji wzrośnie u mnie jakość modelingu) - potem będę robił następne, które będzie lepsze - aż zrobie ok. 6 aut i już będę prawie na waszym poziomie PS czy światła są teraz dobre?
Napisano 31 Maj 200618 l Autor UPDATE Ogłaszam, że z karoserią już się nie będę bawił, bo dla mnie jest b. dobra i jestem z niej bardzo zadowolony. Teraz muszę zrobić jeszcze tylko koła, wycieraczki i materiały. Na początku chciałem zrobić też wnętrze lecz komputer na to nie pozwala (za słaby jest). (jeśli będę miał trochę czasu to spróbuję wyprostować siatkę koło świateł i szyb)
Napisano 31 Maj 200618 l Za płasko koło lampy, i za ostra krawędź, między lampą, a klapa bagażnika 1,2,4 widać wierzchołki (pewnie masz węzeł 5 krawendziowy) zielone faluje, rejestracja, dolna krawedź, ciut do góry. na lusterku jakoś szkiełko za blisko krawędzi, po za tym z przodu: -faluje na dolnych "spoilerach" -krzywa szyba przednia -jakoś powiginane szyby boczne przydało by sie troszke chamferów na krawędziach A po za tym ładnie.. pracuj, pracuj.. czekam na kolejne updejty :D
Napisano 31 Maj 200618 l nie no jeżeli to ma być bardzo dobra karoseria to chyba nigdy nie widziałeś auta, chyba że plastusia robisz lepiej robić model kilka miechów dobry niż jak najszybciej bele co do czego ci te wycieraczki takie szczegóły nie będą pasować do tego kisielu to jest tylko krytyka nie bierz tego ostrego tonu do siebie, tylko weź sobie wszystkie wcześniejsze komentarze przemyśl bo ty w tym modelu nic nie poprawiłeś od początku prac nad nim ;) pozdrawiam i życzę ci wytrwałości (bo to jest najważniejsze w modelingu)
Napisano 31 Maj 200618 l Autor ehhh... nienawidzę robić kół. Zrobiłem coś takiego, ale wiem, że jest do niczego :( Znacie jakieś dobre tutki na temat opon i felg? (albo powiedzcie sami jak zrobić dobrą oponę i felgę) ?
Napisano 31 Maj 200618 l nawet na max3d jest tutorial o oponie itd, ja powiem tak: spojrz na swoje kolo. Czy przypomina ci prawdzile kolo lub inne z referencji? pozdr
Napisano 31 Maj 200618 l Autor Dobra przerobiłem parę tutków i oto efekt Wiem, że to koło słabe jest ale chyba tak to już zostawię.
Napisano 31 Maj 200618 l Witam To koło mi przypomina kółko z zabawki. Bieżnik jest całkowicie skopany.Felga też mi się nie podoba. Pełno błędów. Wiem, że modelowanie koła nie jest zbyt piękne ale posiedź trochę nad referkami opon i felg. A najlepiej by było gdybyś znał typ opon jakie są w samochodzie i znalazł specyfikacje w internecie. Mając dokładne zdjęcie opony można zaszaleć z dokładnością :)
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor Dziękuję dareg za bardzo dobry tutorial, ale zostawie felge taką jaką mam (może trochę poprawie), ponieważ kkomputer już mi powoli "wysiada", a ta felga z twojego tutka ma dużo poly. (już teraz jak włączam tę scenę z moim autkiem i jednym kołem to muszę czekac prawie 2 min zanim się scena załaduje + około 3 min ładowanie 3dsmaxa)
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor Mały update koła heh, myślałem, że robienie kół jest bardzo trudne, a w 10 min poprawiłem tę felgę (poprawiłbym jeszcze, ale komputer jest za słaby i nic z tego) :(
Napisano 1 Czerwiec 200618 l weź chłopie się w garść nie zwalaj na kompa .. wiesz jak to zrób DELETE OBJECT 'OPONA' i od nowa bo mówienie teraz to tak zostawię następna będzie lepsza to jest zwykła olewka co to jest 10 minut o których mówisz dawaj dawaj opona jeszcze raz (zresztą felgę też bym zrobił od nowa jeżeli już umiesz robić) a pomyśl ile odciążysz kompa usuwając tyle poly ;) co do tutka na temat alusa to chyba najbardziej szczegółowy jest tu http://www.3dnuts.com/tutorials/mod_rim.shtml
Napisano 1 Czerwiec 200618 l moze gdyby ta felga miala troche bardziej ostre krawedzie by lepiej wygladala. a co do opony. zmien ta co masz i zrob nowa. na http://max3d.pl/ jest dobry tutek. ja wedlug niego zawsze robie.
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor Jeśli chodzi o oponę to robiłem ją z tutka z max3d (nazywał się chyba MODELOWANIE OPONY GOODYEAR EAGLE F1) o ten tutek ci chodziło 7demon?
Napisano 1 Czerwiec 200618 l zrob z tego tutoriala, ktorego ci podalem, efekt bedzie na pewno leprzy, pozdr
Napisano 1 Czerwiec 200618 l patry nie, chodzi mi o ten http://www.max3d.pl/tut.php?id=50 wedlug mnie duzo lepszy od twojego. oczywiscie mozesz uzyc wlasnego wzoru bieznika, nie musi byc ten co jest.
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor heh, 7demon ten tutek co mi podałeś to jest ten sam co mi hkropinski dał :) (już go przerabiam (update będzie dopiero jutro bo nie mam już siły)) :)
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Autor UPDATE (już blisko koniec :)) Jeszcze muszę zrobić rury wydechowe i poprawić lakier. PS zna ktoś dobre tutki na temat realistycznego lakieru auta w mental ray'u?
Napisano 2 Czerwiec 200618 l czy to jest ten samochód? http://www.razzi.com/vehicles/toyota/gfx/large/celica_03CU_2dr_1402_8.jpg http://www.allautoreviews.com/auto_reviews/toyota/photos/toyota-celica-2.jpg z przodu to on bardziej 407 przypomina, a z tylu... chińskiego 'resoraka'?
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Autor Wiesz, cfaniak ja mam trochę inną wersję celicy (nie ma spojlera, i zderzaki i grille są inne) PS ten pierwszy twój link to celica po tuningu, a ja jej nie ztuniongowałem
Napisano 2 Czerwiec 200618 l mniejsza a tymi spoilerami i grillem ale chodzi mi o sama linie nadwozia i krzywizny
Napisano 2 Czerwiec 200618 l patry Ty naprawde nie widzisz tych błędów? jakieś niepotrzebne wybrzuszenia, krzywizny... nawet słupek przedniej szyby jest krzywy:/ (pomijając to, że bieżnik jest od terenówki:)) nawet hiperrealistyczny lakier by mu nie pomógł. pozdrawiam i zycze powodzenia:)
Napisano 2 Czerwiec 200618 l oj coś nic nie poprawiasz .. felga jaka była taka jest nadal ja widzę buga jeszcze koło reflektora .. choć tu same bugi :) i pokaż cożeś za oponkę zrobił
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Kurcze fajny ten model celiki jest, ale chłopak wogóle się nie stara. Ja bym proponował dowiedziec się czegoś na temat Mesh Smoth. Moim zdaniem robi to na odwal...
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Jeśli już to środkowy, ale i tak jeszcze bym sporo nad nim popracował ;) Pozdro
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Moim zdaniem robi to na odwal... Nooo, nie tylko twoim zdaniem. patry, czlowieku na co ci lakier, jak ta fura ma wiecej bledow niz... niz... no nie mam do czego porownac... Ukoncz to jak najszybciej i zacznij nowy projekt, wiecej sie nauczysz, bo tego juz na pewno nie naprawisz... ***EDIT*** ...jesli w ogole masz zamiar sie czegos nauczyc, bo do rad nie stosujesz sie w ogole
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Zarowno lakier jak i scene sa slabe, model rowniez. Dlaczego patry jak my ci mowimy co masz zle, co mozesz poprawic, co trzeba zmienic, ty nic z tym nie robisz. zamiast cos poprawic ty robisz juz nastepne czesci i kolejne bledy.
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Wyrzuc te oswietlenie wstaw skylight dorzuc HDRI do modelu, to poratuje troche...zrenderuj Mentalem tylko włącz FinalGather na 100 sampli do nie będzie tak długo liczyc... jeśli wiesz o czym mówie? >>To taka małą wskazówka
Napisano 3 Czerwiec 200618 l Autor UPDATE Teraz tylko poprawię trochę lakier, włącze GI i FG, dam skylighta i render w większej rozdzielczości. Wiem, że jest jeszcze masa błędów itp. ale założyłem sobie, że ta celica będzie lepsza od mojego poprzedniego auta, udało mi się tego dokonać i jestem bardzo zadowolony :)
Napisano 3 Czerwiec 200618 l Ja bym tego nie nazwal wogóle autem :/ sorki ale lakier (jezeli wogóle to mozna nazwac lakierem) jest beznadziejny ja na twoim miejscu troszke tutków porobil a nie za auto sie bral....
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Darkness nie trzeba tak ostro. jak patry chce to niech robi i samochody, trudno ze wychodza mu tak a nie inaczej, ale moglby chociaz posluchac tego co my mu mowimy.
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Autor Zmieniłem oświetlenie, włączyłem GI i FG Teraz pozostaje mi tylko zrobić rendery w większej rozdzielczości i do FW moje autko powędruje :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto