RA Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 [..] -teraz modeluje w oknie perspective i w tym oknie bardzo trudno zrobic prościutką siatkę [..] Nie prawda, trzeba tylko poćwiczyć.
damusTo Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 hm, nie jest odpowiedzią kwestia perspektywy to siatka nie widok jest priorytetem więc dobieraj widoki tak żeby to ona była poprawna a perspektywa na koniec w renderach - inaczej nigdy niedojdzieszdo sedna.
Thunder Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 najlepiej byś zrobył jakbyś to skasował to nie jest podobne to tyoty cielic'y całe to pokrzywione
patry Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 UPDATE Zrobiłem lusterka i światła. Czy światła są dobre? (bo mi się trochę niepodobają, a siedziałem nad nimi prawie 2h :(
Thunder Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 1światła są źle 2nadkole kzywo 3lusterka wydają mi sie za małe 4przód masz cały pokrzywiomy 5źle siatka ułożona
patry Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 Narzie jestem wstanie poprawić tylko 1 i 3 punkt. Ale 2 nie rozumiem, gdzie dokładnie jest krzywo??
7demon Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 ale krzywo, i siatka za gesta. wes najpierw usun niepotrzebne linie ( a jest ich naprawde duzo ) pozniej wyrownaj ta siatke i wtedy dodawaj nastepne szczegoly. bedziesz mial duzo latwiej.
patry Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Niestety złamałem rękę i przez jakiś tydzień lub dwa nie będzie żadnego update'a :(
Baton Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Aaa, przeciez tu jest blad na bledzie :( Tak wogole to szyba nie powinna byc czescia karoserii:)
patry Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Dzięki, Baton, spróbuję poprawić (chodzi ci o to, żeby szyba wchodziła pod maskę, jeśli tak to będę musiał porozłączać verteksy i przesunąć szybę troszkę w dół i pod maskę) ?
patry Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 UPDATE Heh, z ręką w gipsie też można robić grafe :) Zmiany: - zrobiłem światła - poprawiłem lusterka Przedniej szyby nie będę poprawiał. Teraz zaczynam poprawiać zderzaki z przodu i z tyłu. Kurczę, chyba za trudne ato sobie wziąłem (szczególnie jeśli chodzi o zderzaki i świała)
kurt_hectic Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 hi, uuuuuuuuuuu strasznie krzywe, strasznie, strasznie, strasznie... karoseria modelowana recznie, bez profili, tzn. takich widocznych lokow, owali,,,, to musi byc matematycznie stetylne,a ty mamy plasteline;). popracuj nad technika
Ardeni Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 A więc teraz skoro już potrafisz modelować zrób to samo, albo inny samopchód od początku i powoli, bardzo powoli, męcz każdą część aż będzie idealna, tu widać że już podstawowe metody znasz wiec zacznij cos nowego serio polecam gorąco. Pozdr. :D
patry Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 Ja mam taki plan: - skończę to auto (przy okazji wzrośnie u mnie jakość modelingu) - potem będę robił następne, które będzie lepsze - aż zrobie ok. 6 aut i już będę prawie na waszym poziomie PS czy światła są teraz dobre?
patry Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 UPDATE Ogłaszam, że z karoserią już się nie będę bawił, bo dla mnie jest b. dobra i jestem z niej bardzo zadowolony. Teraz muszę zrobić jeszcze tylko koła, wycieraczki i materiały. Na początku chciałem zrobić też wnętrze lecz komputer na to nie pozwala (za słaby jest). (jeśli będę miał trochę czasu to spróbuję wyprostować siatkę koło świateł i szyb)
BizU Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Za płasko koło lampy, i za ostra krawędź, między lampą, a klapa bagażnika 1,2,4 widać wierzchołki (pewnie masz węzeł 5 krawendziowy) zielone faluje, rejestracja, dolna krawedź, ciut do góry. na lusterku jakoś szkiełko za blisko krawędzi, po za tym z przodu: -faluje na dolnych "spoilerach" -krzywa szyba przednia -jakoś powiginane szyby boczne przydało by sie troszke chamferów na krawędziach A po za tym ładnie.. pracuj, pracuj.. czekam na kolejne updejty :D
Gość marcin_mocny Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 nie no jeżeli to ma być bardzo dobra karoseria to chyba nigdy nie widziałeś auta, chyba że plastusia robisz lepiej robić model kilka miechów dobry niż jak najszybciej bele co do czego ci te wycieraczki takie szczegóły nie będą pasować do tego kisielu to jest tylko krytyka nie bierz tego ostrego tonu do siebie, tylko weź sobie wszystkie wcześniejsze komentarze przemyśl bo ty w tym modelu nic nie poprawiłeś od początku prac nad nim ;) pozdrawiam i życzę ci wytrwałości (bo to jest najważniejsze w modelingu)
patry Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 ehhh... nienawidzę robić kół. Zrobiłem coś takiego, ale wiem, że jest do niczego :( Znacie jakieś dobre tutki na temat opon i felg? (albo powiedzcie sami jak zrobić dobrą oponę i felgę) ?
hkropinski Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 nawet na max3d jest tutorial o oponie itd, ja powiem tak: spojrz na swoje kolo. Czy przypomina ci prawdzile kolo lub inne z referencji? pozdr
patry Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 Dobra przerobiłem parę tutków i oto efekt Wiem, że to koło słabe jest ale chyba tak to już zostawię.
Dirk Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Witam To koło mi przypomina kółko z zabawki. Bieżnik jest całkowicie skopany.Felga też mi się nie podoba. Pełno błędów. Wiem, że modelowanie koła nie jest zbyt piękne ale posiedź trochę nad referkami opon i felg. A najlepiej by było gdybyś znał typ opon jakie są w samochodzie i znalazł specyfikacje w internecie. Mając dokładne zdjęcie opony można zaszaleć z dokładnością :)
dariusz Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Try this one dude: http://www.3dm3.com/tutorials/car_disc/
patry Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Dziękuję dareg za bardzo dobry tutorial, ale zostawie felge taką jaką mam (może trochę poprawie), ponieważ kkomputer już mi powoli "wysiada", a ta felga z twojego tutka ma dużo poly. (już teraz jak włączam tę scenę z moim autkiem i jednym kołem to muszę czekac prawie 2 min zanim się scena załaduje + około 3 min ładowanie 3dsmaxa)
patry Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Mały update koła heh, myślałem, że robienie kół jest bardzo trudne, a w 10 min poprawiłem tę felgę (poprawiłbym jeszcze, ale komputer jest za słaby i nic z tego) :(
Gość marcin_mocny Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 weź chłopie się w garść nie zwalaj na kompa .. wiesz jak to zrób DELETE OBJECT 'OPONA' i od nowa bo mówienie teraz to tak zostawię następna będzie lepsza to jest zwykła olewka co to jest 10 minut o których mówisz dawaj dawaj opona jeszcze raz (zresztą felgę też bym zrobił od nowa jeżeli już umiesz robić) a pomyśl ile odciążysz kompa usuwając tyle poly ;) co do tutka na temat alusa to chyba najbardziej szczegółowy jest tu http://www.3dnuts.com/tutorials/mod_rim.shtml
7demon Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 moze gdyby ta felga miala troche bardziej ostre krawedzie by lepiej wygladala. a co do opony. zmien ta co masz i zrob nowa. na http://max3d.pl/ jest dobry tutek. ja wedlug niego zawsze robie.
patry Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Jeśli chodzi o oponę to robiłem ją z tutka z max3d (nazywał się chyba MODELOWANIE OPONY GOODYEAR EAGLE F1) o ten tutek ci chodziło 7demon?
hkropinski Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 zrob z tego tutoriala, ktorego ci podalem, efekt bedzie na pewno leprzy, pozdr
7demon Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 patry nie, chodzi mi o ten http://www.max3d.pl/tut.php?id=50 wedlug mnie duzo lepszy od twojego. oczywiscie mozesz uzyc wlasnego wzoru bieznika, nie musi byc ten co jest.
patry Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 heh, 7demon ten tutek co mi podałeś to jest ten sam co mi hkropinski dał :) (już go przerabiam (update będzie dopiero jutro bo nie mam już siły)) :)
patry Napisano 2 Czerwiec 2006 Autor Napisano 2 Czerwiec 2006 UPDATE (już blisko koniec :)) Jeszcze muszę zrobić rury wydechowe i poprawić lakier. PS zna ktoś dobre tutki na temat realistycznego lakieru auta w mental ray'u?
cfaniak Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 czy to jest ten samochód? http://www.razzi.com/vehicles/toyota/gfx/large/celica_03CU_2dr_1402_8.jpg http://www.allautoreviews.com/auto_reviews/toyota/photos/toyota-celica-2.jpg z przodu to on bardziej 407 przypomina, a z tylu... chińskiego 'resoraka'?
patry Napisano 2 Czerwiec 2006 Autor Napisano 2 Czerwiec 2006 Wiesz, cfaniak ja mam trochę inną wersję celicy (nie ma spojlera, i zderzaki i grille są inne) PS ten pierwszy twój link to celica po tuningu, a ja jej nie ztuniongowałem
cfaniak Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 mniejsza a tymi spoilerami i grillem ale chodzi mi o sama linie nadwozia i krzywizny
dariusz Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 patry Ty naprawde nie widzisz tych błędów? jakieś niepotrzebne wybrzuszenia, krzywizny... nawet słupek przedniej szyby jest krzywy:/ (pomijając to, że bieżnik jest od terenówki:)) nawet hiperrealistyczny lakier by mu nie pomógł. pozdrawiam i zycze powodzenia:)
Gość marcin_mocny Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 oj coś nic nie poprawiasz .. felga jaka była taka jest nadal ja widzę buga jeszcze koło reflektora .. choć tu same bugi :) i pokaż cożeś za oponkę zrobił
Gość jaco Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Kurcze fajny ten model celiki jest, ale chłopak wogóle się nie stara. Ja bym proponował dowiedziec się czegoś na temat Mesh Smoth. Moim zdaniem robi to na odwal...
patry Napisano 2 Czerwiec 2006 Autor Napisano 2 Czerwiec 2006 Mam pytanko, który lakier wydaje się wam najlepszy?
Gość obo Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Jeśli już to środkowy, ale i tak jeszcze bym sporo nad nim popracował ;) Pozdro
Kr3tz Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Moim zdaniem robi to na odwal... Nooo, nie tylko twoim zdaniem. patry, czlowieku na co ci lakier, jak ta fura ma wiecej bledow niz... niz... no nie mam do czego porownac... Ukoncz to jak najszybciej i zacznij nowy projekt, wiecej sie nauczysz, bo tego juz na pewno nie naprawisz... ***EDIT*** ...jesli w ogole masz zamiar sie czegos nauczyc, bo do rad nie stosujesz sie w ogole
7demon Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Zarowno lakier jak i scene sa slabe, model rowniez. Dlaczego patry jak my ci mowimy co masz zle, co mozesz poprawic, co trzeba zmienic, ty nic z tym nie robisz. zamiast cos poprawic ty robisz juz nastepne czesci i kolejne bledy.
Gość jaco Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Wyrzuc te oswietlenie wstaw skylight dorzuc HDRI do modelu, to poratuje troche...zrenderuj Mentalem tylko włącz FinalGather na 100 sampli do nie będzie tak długo liczyc... jeśli wiesz o czym mówie? >>To taka małą wskazówka
patry Napisano 3 Czerwiec 2006 Autor Napisano 3 Czerwiec 2006 UPDATE Teraz tylko poprawię trochę lakier, włącze GI i FG, dam skylighta i render w większej rozdzielczości. Wiem, że jest jeszcze masa błędów itp. ale założyłem sobie, że ta celica będzie lepsza od mojego poprzedniego auta, udało mi się tego dokonać i jestem bardzo zadowolony :)
Darkness Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Ja bym tego nie nazwal wogóle autem :/ sorki ale lakier (jezeli wogóle to mozna nazwac lakierem) jest beznadziejny ja na twoim miejscu troszke tutków porobil a nie za auto sie bral....
7demon Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Darkness nie trzeba tak ostro. jak patry chce to niech robi i samochody, trudno ze wychodza mu tak a nie inaczej, ale moglby chociaz posluchac tego co my mu mowimy.
patry Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 Zmieniłem oświetlenie, włączyłem GI i FG Teraz pozostaje mi tylko zrobić rendery w większej rozdzielczości i do FW moje autko powędruje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się