Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, ostatnio wysyp czołgów, ja też spróbuję.

Ma to być niemiecka maszyna Panther. Tekstur pewnie nie będzie a co z modelem zobaczymy na ile wystarczy cierpliwości.

Na początek kawałek napędu

 

afd6bd302ea5dd69m.jpg

 

edit ====

referka do wglądu

 

7cd1109d256bd410m.jpg

 

wszelkie opinie mile widziane

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale to ma być zniszczona pantera?? Bo referka jest kiepska - nikompletna - brakuje koła zewnętrznego o innym profilowaniu. Nie wiem czy wiesz o tym więc na wszelki wypadek pisze...

Napisano

tamb napisał : "moglbys zdradzic jak zrobiles material ktorym prezentujesz siatke?:)"

 

materiał typy Vraymtl, diffuse szary (automatycznie sie ustawia), reflect jako ciemno szary. Koło diffuse jest kwadracik, klikasz wybierasz z listy VrayEdgesTex, zmieniasz kolor z białego na czarny, thickness na 0,4 pixels, przypisujesz do obiektu.

oświetlenie wg. http://www.aversis.be

 

Freedom Fighter - chyba masz rację - poprawię

Napisano

dzieki za komentarze

materiał zmieniam

 

próbuje zrobić gąsiennicę ale mi nie wychodzi. Darmo zrobił śliczny element ale chyba żaden komp tego nie uciągnie (MF ma rację gąsiennica z MS ?).

 

f7c08151225ad6d9m.jpg

 

pojawia się problem z Path Deform - nierównomiernie rozkładają mi się elementy w okolicach wierzchołków.Czy ktoś z doświadczonych userów mi pomoże ?

Dlatego gąsiennica na renderze zniekształcona.

 

------edit--------

kształt gasiennicy - tymczasowy

Napisano

zaczynam wątpić które komenty dotyczą mojej gąsiennicy a które Klimenta, przyznaje gąsiennica Klimenta jest super, a moja do poprawy.

Napisano

nie kumam jednej rzeczy, ukladacie gasiennic recznie?

a nie po splajnie? jak sie dobrze splajna popodlacza wierzcholkami to tyrzma sie zawieszenia calkiem elegancko i do tego path deform automatycnzie go przewija, i ladnie sie amortyzuje na gorkach,

 

z tym recznie to takie rzezbienie? to te modele nei sa dynamiczne?

 

takie ladne i static? nie szkoda mescha?

Napisano

tez mi sie wydaje ze gąska za bardzo opina koła...w miejscu za kołem napędowym chyba za bardzo opada...nienaturalnie troche to wygląda....najczęściej ona tam opadała luznym łukiem...ale cieszy ze coś dłubiesz a nie tylko te silniki!:)

Napisano

prace trwają, uchwyt pod lufę dwie godziny sie z nim meczylem.

przepraszam za lekko przepalony render (zachciało mi sie sierpniowego słońca w maxwellu) czas renderu 25 minut

 

5f72ec9f6ef98774m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności