piksar Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Witam, ostatnio wysyp czołgów, ja też spróbuję. Ma to być niemiecka maszyna Panther. Tekstur pewnie nie będzie a co z modelem zobaczymy na ile wystarczy cierpliwości. Na początek kawałek napędu edit ==== referka do wglądu wszelkie opinie mile widziane
mrkrzysiek Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 O kolejny czołg super, zobaczymy jak będzie dalej na razie nie jest źle ale poczekamy na opinie Pioniera czy innych od militariów:) Powodzenia.
kliment woroszyłow Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 sądząc po odbiciach juz myslałem ze kolejny samochód!!..dziwnie to wygląda jesli sie wie ze to od pantery...:) będe czuwał:D
Hynol Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Ale to ma być zniszczona pantera?? Bo referka jest kiepska - nikompletna - brakuje koła zewnętrznego o innym profilowaniu. Nie wiem czy wiesz o tym więc na wszelki wypadek pisze...
tamb Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 witam. moglbys zdradzic jak zrobiles material ktorym prezentujesz siatke?:)
piksar Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 tamb napisał : "moglbys zdradzic jak zrobiles material ktorym prezentujesz siatke?:)" materiał typy Vraymtl, diffuse szary (automatycznie sie ustawia), reflect jako ciemno szary. Koło diffuse jest kwadracik, klikasz wybierasz z listy VrayEdgesTex, zmieniasz kolor z białego na czarny, thickness na 0,4 pixels, przypisujesz do obiektu. oświetlenie wg. http://www.aversis.be Freedom Fighter - chyba masz rację - poprawię
kliment woroszyłow Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 no to brakuje tylko zebym odgrzał własna pantere i bedzie rekord panter na forum!!:D
piksar Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 dzieki za komentarze materiał zmieniam próbuje zrobić gąsiennicę ale mi nie wychodzi. Darmo zrobił śliczny element ale chyba żaden komp tego nie uciągnie (MF ma rację gąsiennica z MS ?). pojawia się problem z Path Deform - nierównomiernie rozkładają mi się elementy w okolicach wierzchołków.Czy ktoś z doświadczonych userów mi pomoże ? Dlatego gąsiennica na renderze zniekształcona. ------edit-------- kształt gasiennicy - tymczasowy
nielot007 Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Witam!! piki ( ;) ) super masz ten modeling :) tylko podpatrywac :) pokaz siateczke :) pozdro
kliment woroszyłow Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 ułożenie sie zmieni więc nic nie mówie...ale jak znam sie na panterze ( a znam sie!) to za rachitycznata gąska jest...za cieńkie ogniwka niestety....
nielot007 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 gumi--> jest kilka sposobow poprzez modyfikator pathdeform(cos w tym stylu) albo recznie(wydaje sie meczarnia ale to 15min roboty:) ) pozdro
hkropinski Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 lol... wspaniala gąsienica... ja preferuje owijanie ręczne, pozdr
piksar Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 zaczynam wątpić które komenty dotyczą mojej gąsiennicy a które Klimenta, przyznaje gąsiennica Klimenta jest super, a moja do poprawy.
piksar Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 gąsiennica od nowa, układana ręcznie edit -----------
chveti Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 eee :) dla mnie elegancko :) AMATOROM CZOŁGÓW MÓWIMY NIE ! ;D Pozdrawiam.
kliment woroszyłow Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 wyglada dobrze, keep working!:) układanie ręcznie gąsek to moje hobby:D uwielbiam to! CHVETI!!!! I kto to mówi!! a sam co chomikujesz na dysku ty! chvetiu jeden! Te iles tam! O! skrytym amatorom czołgów mówimy NIE!
Gizmo74 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 No i po dekanterach nadszedł czas na czołgi, według mnie - modele robisz szybko i dobrze....czekam na gotowy czołg :)
Gedeon Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Bardzo ładna gąsienica. Poczekam, to napewno zobaczę więcej...
vv3k70r Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 nie kumam jednej rzeczy, ukladacie gasiennic recznie? a nie po splajnie? jak sie dobrze splajna popodlacza wierzcholkami to tyrzma sie zawieszenia calkiem elegancko i do tego path deform automatycnzie go przewija, i ladnie sie amortyzuje na gorkach, z tym recznie to takie rzezbienie? to te modele nei sa dynamiczne? takie ladne i static? nie szkoda mescha?
piksar Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 updacik: w trakcie zobaczyem maly blad powierzchni kadluba poprawie:
mrkrzysiek Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 no łądnie ładnie może gąsienica trochę za mocno napita na górze ale jest dobrze
kliment woroszyłow Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 tez mi sie wydaje ze gąska za bardzo opina koła...w miejscu za kołem napędowym chyba za bardzo opada...nienaturalnie troche to wygląda....najczęściej ona tam opadała luznym łukiem...ale cieszy ze coś dłubiesz a nie tylko te silniki!:)
jakubm Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 no jeste, pod wrazeniem i tempa i jakosci pracy. pozdrawiam
piksar Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 ostatni update i czas spać (23.50) poprawiłem błąd kadłuba
DraB Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Ładnie ładnie - można zobaczy siatkę ostatniego updata?
chveti Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 bardzo fajnie :) Ty lubisz takie wywietrzniki , wentylatorki i inne duperelki modelować ;) Pozdrawiam.
piksar Napisano 2 Czerwiec 2006 Autor Napisano 2 Czerwiec 2006 chveti - chciałem miec render podobny do twojego : SL6.0 SL 13.0
piksar Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 update, render maxwell 16 SL - 6,5 godzinki i siatex
nielot007 Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Witam!! o fak render 6,5h ?? chcailo ci sie :D hehe modeli b. ladny :) pozdro
mrkrzysiek Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 wow 6,5 godziny nieźle nieźle czekam na więcej bo jak na razie bardzo ładnie
sysol Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 eee brak mi slówww jak sie robi takie gąsienice ??
piksar Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 mały updacik : "błotniki". karabin, trochę uporządkowany przód i render 1h - 11 SL
piksar Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 prace trwają, uchwyt pod lufę dwie godziny sie z nim meczylem. przepraszam za lekko przepalony render (zachciało mi sie sierpniowego słońca w maxwellu) czas renderu 25 minut
chveti Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Bardzo ładnie piks ;) Ja też muszę się zabrać za czołg...już zmapowałem Jeszcze tylko teksturki i otoczenie ;( Pozdrawiam.
chudy Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 dla mnie bomba :] zapowiada się ładny szczególik :D czekam na upy
piksar Napisano 6 Czerwiec 2006 Autor Napisano 6 Czerwiec 2006 jak sie wyrenderowało to pokaże, troche detali na górze ale stad nie widać (lol). --edit- 8/06/2006
!Ewert Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 jak dla mnie wyglądaj jak by to był resorak... ale pozdro
kliment woroszyłow Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 i ja cos dorzuce od siebie..osłona łoza armaty...popatrz jak powinna prawidłowo wygladac w widoku od przodu:
piksar Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 leciutko do przodu tam za gąsiennicą jest próba zrobienia materiału jaki był na referce.
JohnZi Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 kurcze ale ladne masz te gasienice;] idzie bardzo fajnie jak na razie;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się