Napisano 28 Maj 200618 l Witam, ostatnio wysyp czołgów, ja też spróbuję. Ma to być niemiecka maszyna Panther. Tekstur pewnie nie będzie a co z modelem zobaczymy na ile wystarczy cierpliwości. Na początek kawałek napędu edit ==== referka do wglądu wszelkie opinie mile widziane
Napisano 28 Maj 200618 l O kolejny czołg super, zobaczymy jak będzie dalej na razie nie jest źle ale poczekamy na opinie Pioniera czy innych od militariów:) Powodzenia.
Napisano 28 Maj 200618 l sądząc po odbiciach juz myslałem ze kolejny samochód!!..dziwnie to wygląda jesli sie wie ze to od pantery...:) będe czuwał:D
Napisano 28 Maj 200618 l Ale to ma być zniszczona pantera?? Bo referka jest kiepska - nikompletna - brakuje koła zewnętrznego o innym profilowaniu. Nie wiem czy wiesz o tym więc na wszelki wypadek pisze...
Napisano 29 Maj 200618 l Autor tamb napisał : "moglbys zdradzic jak zrobiles material ktorym prezentujesz siatke?:)" materiał typy Vraymtl, diffuse szary (automatycznie sie ustawia), reflect jako ciemno szary. Koło diffuse jest kwadracik, klikasz wybierasz z listy VrayEdgesTex, zmieniasz kolor z białego na czarny, thickness na 0,4 pixels, przypisujesz do obiektu. oświetlenie wg. http://www.aversis.be Freedom Fighter - chyba masz rację - poprawię
Napisano 30 Maj 200618 l no to brakuje tylko zebym odgrzał własna pantere i bedzie rekord panter na forum!!:D
Napisano 30 Maj 200618 l Autor dzieki za komentarze materiał zmieniam próbuje zrobić gąsiennicę ale mi nie wychodzi. Darmo zrobił śliczny element ale chyba żaden komp tego nie uciągnie (MF ma rację gąsiennica z MS ?). pojawia się problem z Path Deform - nierównomiernie rozkładają mi się elementy w okolicach wierzchołków.Czy ktoś z doświadczonych userów mi pomoże ? Dlatego gąsiennica na renderze zniekształcona. ------edit-------- kształt gasiennicy - tymczasowy
Napisano 30 Maj 200618 l Witam!! piki ( ;) ) super masz ten modeling :) tylko podpatrywac :) pokaz siateczke :) pozdro
Napisano 30 Maj 200618 l ułożenie sie zmieni więc nic nie mówie...ale jak znam sie na panterze ( a znam sie!) to za rachitycznata gąska jest...za cieńkie ogniwka niestety....
Napisano 31 Maj 200618 l gumi--> jest kilka sposobow poprzez modyfikator pathdeform(cos w tym stylu) albo recznie(wydaje sie meczarnia ale to 15min roboty:) ) pozdro
Napisano 31 Maj 200618 l Autor zaczynam wątpić które komenty dotyczą mojej gąsiennicy a które Klimenta, przyznaje gąsiennica Klimenta jest super, a moja do poprawy.
Napisano 31 Maj 200618 l wyglada dobrze, keep working!:) układanie ręcznie gąsek to moje hobby:D uwielbiam to! CHVETI!!!! I kto to mówi!! a sam co chomikujesz na dysku ty! chvetiu jeden! Te iles tam! O! skrytym amatorom czołgów mówimy NIE!
Napisano 31 Maj 200618 l No i po dekanterach nadszedł czas na czołgi, według mnie - modele robisz szybko i dobrze....czekam na gotowy czołg :)
Napisano 31 Maj 200618 l nie kumam jednej rzeczy, ukladacie gasiennic recznie? a nie po splajnie? jak sie dobrze splajna popodlacza wierzcholkami to tyrzma sie zawieszenia calkiem elegancko i do tego path deform automatycnzie go przewija, i ladnie sie amortyzuje na gorkach, z tym recznie to takie rzezbienie? to te modele nei sa dynamiczne? takie ladne i static? nie szkoda mescha?
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor updacik: w trakcie zobaczyem maly blad powierzchni kadluba poprawie:
Napisano 1 Czerwiec 200618 l no łądnie ładnie może gąsienica trochę za mocno napita na górze ale jest dobrze
Napisano 1 Czerwiec 200618 l tez mi sie wydaje ze gąska za bardzo opina koła...w miejscu za kołem napędowym chyba za bardzo opada...nienaturalnie troche to wygląda....najczęściej ona tam opadała luznym łukiem...ale cieszy ze coś dłubiesz a nie tylko te silniki!:)
Napisano 2 Czerwiec 200618 l bardzo fajnie :) Ty lubisz takie wywietrzniki , wentylatorki i inne duperelki modelować ;) Pozdrawiam.
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Witam!! o fak render 6,5h ?? chcailo ci sie :D hehe modeli b. ladny :) pozdro
Napisano 4 Czerwiec 200618 l wow 6,5 godziny nieźle nieźle czekam na więcej bo jak na razie bardzo ładnie
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor mały updacik : "błotniki". karabin, trochę uporządkowany przód i render 1h - 11 SL
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor prace trwają, uchwyt pod lufę dwie godziny sie z nim meczylem. przepraszam za lekko przepalony render (zachciało mi sie sierpniowego słońca w maxwellu) czas renderu 25 minut
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Bardzo ładnie piks ;) Ja też muszę się zabrać za czołg...już zmapowałem Jeszcze tylko teksturki i otoczenie ;( Pozdrawiam.
Napisano 6 Czerwiec 200618 l Autor jak sie wyrenderowało to pokaże, troche detali na górze ale stad nie widać (lol). --edit- 8/06/2006
Napisano 7 Czerwiec 200618 l i ja cos dorzuce od siebie..osłona łoza armaty...popatrz jak powinna prawidłowo wygladac w widoku od przodu:
Napisano 9 Czerwiec 200618 l Autor leciutko do przodu tam za gąsiennicą jest próba zrobienia materiału jaki był na referce.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto