Skocz do zawartości

Scena 3D: "Get Out!" Journey Begins


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jak dla mnie bomba, tylko moglbys trroche zwiekszyc antyaliasing bo sa zbyt mocne krawedzie, pozdr
Wszystko jest ostre aż do bólu. Troszkę wygładzić i będzie dobrze. Poza tym rzadko widzi sie tu coś w tym stylu więc wrażenie jest duże. Podoba mi się no i klimat jest specyficzny. Gratulacje za cierpliwość! pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zgłosić do kolejnej galerii blendera ;)

nie rozumiem co Ty masz do blendera

nie wiem czego Ty uzywasz ale zrob podobna pracke w swoim programie

 

ja akurat uwazam ze trzeba liczyc na plus to ze praca powstala w programie ktory nie ma tych wszystkich "ulepszaczy" i "gotowcow"

program jest darmowy i nie rozwijany tak szybko jak aplikacje niedarmowe wiec brak mu pewnych narzedzi ale aby mimo tego zrobic dobra pracke to trzeba miec niezly talent i umiejetnosci wiec nie wazne czego uzywasz tylko jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracka super, ale faktycznie przydaloby sie troche wybic postacie na pierwszy plan.

powodzenia w challengu zycze, mozesz podac linka do watku na cgtalk ??

 

[pomówienie]

notdot nie masz zielonego pojecia co mowisz nt blendera

[/pomówienie ;p]

bo jest to jeden z szybciej rozwijanych programow obecnie i ma naprawde duze mozliwosci.

masater mial na mysli zapewne wrzucenie tej pracki do tej galerii http://blender3d.com/cms/Gallery.55.0.html gdzie juz kilka wczesniejszych pracek rakhiego sie znajduje i wcale nie bylo to obraźliwe.

 

edit do postu nizej: ja tez sie odrobine unioslem ;p a co kazdemu wolno. nie wiem kto ma wieksza wiedze nt blendera, ja power userem na pewno nie jestem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe notdot ale wyjechałeś:D ale chyba zle zrozumiales, on raczej niemial nic zlego na mysli;)

 

notdot nie masz zielonego pojecia co mowisz nt blendera, bo jest to jeden z szybciej rozwijanych programow obecnie i ma naprawde duze mozliwosci.

Heh, :D:D notdot ma jakies 5 milirdow wieksze pojecie o blenderku niz ty:D tyle ze sie troche niepotrzebnie uniosl;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to chyba rzeczywiscie zle zrozumialem

przepraszam nie mialem zamiaru wzniecac kłótni i obrazac kogokolwiek

 

p.s. nie licytujmy sie kto ma wieksze pojecie o blenderze :)

p.s.2.chyba musze sie nauczyc jak sie nie unosic wracajac z pracy gdzie glupi szef chce odemnie niemozliwego ;)

Maqs az 5 miliardow to chyba nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie rewelacja i nie dlatego ze robiles w blenderze tylko dlatego ze to kawal dobrego cg a w jakich programch to nie ma znaczenia, ale dodatkowe klepniecie po ramieniu za wspieranie darmowek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

notdot: no właśnie, mam nadzieję, ze się rozumiemy :), sam blendera uważam za najwygodniejszy pakiet do 3d.

 

rakhi: no tylko pogratulować, świetny styl. A tak swoją drogą, to czym renderowane, internalem czy jakimiś innymi wymyślnymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie poprostu wychodza ze zlego zalozenia , znajdujac darmowy soft lukaja w galerie a tam sama padaka no i nawet nie sciagaja ... a dlaczego tak sie dzieje ? bo wszyscy najlepsi robia w 3max, maya albo xsi , a poczatkujacy robia w darmowkach najczesciej i to oni ograniczaja soft a nie na odwrot ;) ,a ta pracka to doskonaly przyklad ze wlasnie tak jest.

 

Blender to super programik i wszystko w tym temacie co mialem do powiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

pracka super :)

nie kumam ludzi piszacych posty typu super praca jak na ...np. blender'a wings'a mentala itp. itd takie posty sa zenujace :)

tak jak pisze klicek ze czlowiek ogranicza soft a nie na odwrot a najgorsze jest to ze jak ktos zrobi super extra pracke np. w rhino to 100 osob pisze posty w stylu ooo rhino super "latwy" program trzeba sie przesiasc i robic takie super pracki lol :D

 

super pracka

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładne

podpba mi sie ten gimpowy klimacik, i ogólnie takie "barokowe" to wszystko.. Nawet jak byś to w paincie robił by było dobrze :) co mnie ciekawi to "jasność" za drzwiami, ale wydaje mi sie że to też wpływa na kompozycje, bo jak by tam była inna scenka/pokoik to by nie wyglądało tak czadowo.

Możesz podać czas renderowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wam za wszystkie komentarze. Szczena mi opadła jak zobaczyłem swoją pracę na pierwszej stronie:D.

 

Sanki: Już dałem link na cgtalk.

Masater: Renderowałem w internalu.

BizU: Renderowałem to ok 10-12 godzin. Nie powiem dokładnie bo renderowałem częściami (cztery dni).

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kumam ludzi piszacych posty typu super praca jak na ...np. blender'a wings'a mentala itp. itd takie posty sa zenujace :)

no wlasnie ja tez nie lubie takiego podejscia i mylnie myslalem ze masater tak wlasnie uwaza a ja raczylem sie z nim nie zgodzic

ale oczywiscie zle zrozumialem wypowiedz wiec sorki

a co do pracki (suuuper) to juz sie wypowiedzialem na innych forach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm co do "darmowości" blendera to sie na h** ktos odzywa skoro pewnie tec co sie tu najbardziej chwali ma "darmową" wersje 3ds maxa.

 

Dłuugo jechałem na blenderze i poza nietypowym interface to naprawde genialny program z genialnymi czasami renderu.

 

IMHO praca doje***a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracka fajna, chociaż to nie mój styl, no i w Blenderku, który roXXuje, ale mam kilka zastrzeżeń:

- jak pierwszy raz spojrzałem na dzieło to miałem wrażenie iż jegomość stoi na stole, po kilku sekundach dopiero zajarzyłem, że tak nie jest, wydaje mi się, że to przez ułożenie kamerki pod takim właśnie kątem i chyba przez jego spodnie i proporcje jego twarzy, wszystko składa się na wrażenie jakby był niższy niż naprawdę jest[a jeśli takie było założenie to przydałoby się pokazać, że właśnie niski nie jest mimo proporcji], gdyby walnąć kamerkę troche w prawo tak, żeby patrzała się na lewo, wtedy byłoby widać lepiej perspektywe i jegomościa, no ale obrazek nie miałby fajnej perspektywy ;> więc możnaby to też pociągnąć przez zmodyfikowanie pokoju, tak, żeby pokój był głębszy, wtedy reszta obiektów z jegomościem włącznie miałaby większe odległości i problem by zanikł chyba...

- kolorystyka podobałaby mi się, gdyby nie była ździebko zwalona, najgorsze kolorystycznie elementy to twarz jegomościa i pani Heni, u pacjenta cieniowanie twarzy zlewa się dosłownie z jego brwiami przynajmniej przy mojej rozdziałce..

- facjata pani Heni jest za mało widoczna jak na czas poświęcony na jej wymodelowanie, być może przez obrócenie całej pani H. do kamery wyglądałoby to tak jakby ona wciąż patrzy na niego zawadiacko siędząc na krzesełku, które jest krzywo względem stołu ale jej wyraz twarzy byłby widoczny, no i może zobaczyłbym wtedy też jej źrenice, bo pod tym kątem widze tylko piłeczkę pingpongową zamiast gałki ocznej, a no i właśnie może przydałyby się jakieś żyły na jej oku? skoro jest wnerwiona i jeśli nie dałoby się jej obrócić??

 

pzdr. niech hAos będzie z Tobą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności