Skocz do zawartości

POJAZD 3D: HUMVEE


kozioo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 209
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no zgadza sie z tym kolorem. Niebo wygla duzo lepiej!. Zostaw ustawienie kamery tak jak jest a scenografie zrob tak jak na tym zdjeciu co Ci dalem wczesniej. Dodaj ulice i zmien kolor piasku, no i ten dym w tle i bedzie PIEKNIE !!!! .....jak tak zrobisz.

O to zdjecie mi chodzi !!

 

 

war_basraflee,0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, myślę, że jakbyś dał auto w takim ujęciu jak na zdjęciu (ale rymy :D) to... jak to powiedzieć :| nie byłoby już wtedy głównym \"bohaterem\" :P a na ujęciu z bliska lepiej widać szczegóły, a przecież chyba chodzi ci o pokazanie auta a nie szybów naftowych :] więc moim zdaniem lepiej by było, gdybyś został przy tym ustawieniu kamery co teraz (albo nawet ciut niżej :))

trzymaj się [piwo]

P.S. podziwiam cię za wytrwałość, niejeden już by się poddał gdyby miał tyle poprawiania co ty :) ale te wszystkie komentarze są po to, żeby ci pomóc w osiągnięciu jak najlepszego efektu, bo przecież chyba ci na tym zależy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegos takiego ta ja nie zrobie w 3d [rotfl2]

Oto nowe otoczenie. Małe zmiany w materialach i lepszy ogien. Już bez wiezy wiertniczej.

A co do dymu to popatrzcie na zdjęcie, które zamieścilem kilka postów wyżej. Tam nie ma dymu:/ I teraz nie wiem co z tym zrobic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Falcrum - chodzi mi o to zdjęcie, które dałem jako propozycje nowego otoczenia (ciężarówki na tle dużego ognia)

 

A oto scena z ogniemi jeszcze z dymem. Tym razem 800x600.

Piszcie, co zmienić (domyślam sie ze ogien :]), głównie chodzi mi o modele i materiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogień proponuję albo narysować np. w photoshopie, albo po prostu wyciąć z jakiegoś zdjęcia. W 3d bardzo trudno jest zrobić realistyczne płomienie oraz gęsty dym. Ewentualnie mógłbyś się posłużyć afterburnem (świetny plugin). Poza tym jest on stanowczo za ciemny.

 

Jeśli chodzi o obrazek to wydaje mi się, że brakuje mu kontrastu. Hamer zlewa ci się z pustynią oraz z drogą. A szkoda, gdyż stworzyłeś naprawdę bardzo ładny i szczegółowy model. Zróżnicuj trochę kolory. Nie pasuje mi również ustawienie kamery. Aktualnie Twój pojazd zajmuje calutki ekran, co w moim przekonaniu nie wygląda za dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zbliżam się do końca pracy i kresu mojego zdrowia psychicznego. Mam już szczerze dość tej pracy:] Prawdopodobnie tak będzie wyglądał ostateczny render, chyba, że ktoś pokaże mi plik, który można by przerobić na niebo. Ja nie potrafie zrobić ognia. Przez 2,5 godziny męczyłem particleillusion, żeby się przekonać, że wersja którą mam robi obrazki w 256x256. Nie musze mówić, jak się wtedy czułem :mad:

Może jeszcze dożuce jakies rendery na białym tle z innych ujęć kamery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh, nie dziwię ci się, że już masz dość tej pracy :) ale muszę ci powiedzieć, że to tło jest niezbyt dobre... więc skoro nie masz już siły to daj ujęcie z góry, żeby było widać tylko model i podłoże, bez tła... będziesz miał spokój a jednocześnie efekt będzie chyba lepszy :)

trzymaj się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE PODDAWAJ SIE!!!! Pracka mi sie podoba (model), tylko to otoczenie (pewnie i tak masz juz go dosyc:)) ale zrob chociaz bardziej realistyczna droge. Wiecej piachu na biezniku i jakies slady z piasku za nim. Z ta droga to chodzi mi oto ze to wyglada jakby samochod stal a jezdnia sie poruszala:).

 

Dasz rade to skonczyc.

 

Pozdro[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że masz już dość tej pracy. Nie dziwię ci się, bo sam przeżywam to samo (od miesiąca :D). Ale nie poddawaj się.

 

Jeśli chodzi o twoją referencję to zauważ, że na niej kluczowym obiektem (postacią) jest żołnierz. Domyślam się jednak, że traktujesz tą fotkę jedynie jako pomoc. Jeśli tak to radziłbym przesunąć twojego hummera trochę w prawo. Nie zaszkodziło by mu również trochę brudu na karoserii. Na zdjęciu fajnie prezentuje się terenowy bieżnik oraz sznur na masce, ale domyślam się, że do modelu auta nie chcesz już wracać. Dobrze by jedynie było jakbyś dał mu skręcone koła. Jeśli chodzi o pustynię to kolorystyka ze zdjęcia troszkę bardziej mi odpowiada, ale jest to kwestia gustu. Zauważ jedynie, że ziemia jest tam znacznie bardziej chropowata i ma więcej szczegółów ([rotfl2]). Z szosy zrezygnowałbym zupełnie. Jest ona zbędna. Pokazujesz wóz terenowy, który drogi omija szerokimi łukami (czytaj: lepiej wygląda w terenie).

Nie udało ci się za bardzo pokazać tej ogromnej przestrzeni pustyni (i znów ci się nie dziwię, bo sam tego nie potrafię). Na zdjęciu bardzo podobają mi się płonące w oddali szyby naftowe. Tworzą one bardzo fajny klimat a u ciebie niestety ich niema. Jeśli chodzi o ten nieszczęsny dym to zauważ, że na zdjęciu przypomina on gęste chmury, które tworzą lekko surrealistyczną atmosferę obrazka. U ciebie są to słupy dymu, które wydobywają się z za horyzontu i u samej góry gęstnieją tworząc jakieś niby sklepienie. Na fotce dym bardzo ładnie sunie tuż nad powierzchnią pustyni tworząc ładne pasma na niebie. Jeśli chodzi o sam render to radziłbym użyć mapy Hdri a nie standardowego światełka, które tworzy zbyt regularne cienie.

 

Takie jest moje zdanie i oczywiście mogę się mylić. Model pojazdu jest świetny i trochę szkoda by było gdybyś dał go w niedopracowane tło. Myślę że fotka jest bardzo fajna i że powinieneś bardziej się jej trzymać. Powodzenia i nie poddawaj się.

Czekam na kolejne updaty.

[soczek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ewidentny problem z particlami. Po pierwsze, powinieneś to zrobić cząsteczkami typu face (czy jakoś tak) są one zawsze ustwaione przodem w kierunku kamery. Po drugie popracuj nad ich wielkością. Jeżeli nie za bardzo wychodzi w samych czasteczkach, to nałóż mapę typu particleage (pamięć to mam niesamowitą). Tam wybierz mapę gradient i przekopiuj do pozostałych slotów. Oczywiście mapę \"wiekową\" nałuż na opacity. Dzięki temu będziesz mógł lepiej kontrolować wielkość i przenikliwość w zależności od wieku cząsteczki. Potem taką samą mapę na difuse. I dorób sobie zmianę koloru tak jak masz na prezentowanych obrazkach. Bo to ciągle wygląda jak tornado. Polecam ci również w mapach gradientu noisa typu turbulence.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności