cta Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 Witam, zacząłem robić mój pokój, na początek biurko i dwie satelitki, narazie wszystkiego się ucze więc chętnie posłucham komentarzy, choć w zasadzie narazie nie bardzo jest co komentować.
Ciosek Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 hm mam kilka uwag ta deska po lewej jest hm przezroczysta? - czego to juz nie wymysla :) troszke za duze chyba reflection na blacie hm linia sloji na biurku troche chyba nieprawidlowo sie zakrzywia - to juz szczegolik tak po za tym to wydaje mi sie pracka calkiem niezla PS: ciezko powiedziec w tym momencie ale biurko mozliwe ze jest troszke za niskie ale to sie w praniu okaze
thorgal Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 ja dodam ze swojej strony ze chyba proporcje biorka cos nie teges, znaczy sie troche za niskie
cta Napisano 15 Czerwiec 2006 Autor Napisano 15 Czerwiec 2006 Ta deska nie jest przezroczysta nie wiem może własnie za duże odbicie mam na tym biurku i mi podłoge chyba odbiło w desce, ale nie wiem czemu aż tak mocno, faktycznie jak przeczytałem że niskie to to zauważyłem, inaczej chyba bym na to nie wpadł, więc dzięki ;-) Więc mówicie, że nie ma tragedii, to sie ciesze :D
hkropinski Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 proporcje na pewno są niepoprawne, twoje biurko tez tak odbija otoczenie? pozdr
mkk3a Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 po pierwsze i najważniejsze: kup sobie jakąś miarkę i wszystko dokładnie mierz poza tym: odbicia na blacie powinny być rozmyte, głosniki są zbyt czarne.
cta Napisano 1 Lipiec 2006 Autor Napisano 1 Lipiec 2006 Mała aktualka: pokój http://img127.imageshack.us/img127/5798/v0186ol.jpg (zapomniałem włączyć lewej ściany dlatego nad meblami jest tak biało) wersalka :D http://img468.imageshack.us/img468/4049/v0175wd.jpg co myślicie?
DesignStudio Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 no fajnie sie robi! ale popraw materiał wersalki
javor Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 no no ... duze postępy zrobiłeś, teraz jest o wiele lepiej :) to za wersalką to okno czy drzwi ?? bo jakąś dziwną ma szerokość :/
cta Napisano 1 Lipiec 2006 Autor Napisano 1 Lipiec 2006 tam za wersalką jest okno balkonowe z żaluzjami które również mam w planie wymodelować ;-)
mileS Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 Fanie , fajnie :]. Kurde nie chciałem robić nowego topica wieć tutaj zadam pytanko odnośnie Vraya?... o ile można ,Wieć chodzi o to jak uzyskać w nim miękkie cienie :]? Z góry Dzięki i pozdrawiam
cta Napisano 1 Lipiec 2006 Autor Napisano 1 Lipiec 2006 Jeśli pytasz odnośnie mojej scenki to tak: vrayowe światło standardowo, GI - irradiance map, vray-envioronment obydwa zaznaczone. To chyba tle co do ustawień, raczej wszystko standardowe. Ale najprawdopodobniej za miękkie cienie odpowiada GI i światło - ustaw je na vrayowskie, bo np. ze zwykłym spotem wychodzą ostre cienie. W sumie sie nie znam ale chyba o to chodzi.
cta Napisano 2 Lipiec 2006 Autor Napisano 2 Lipiec 2006 Dorobiłem fotel, troche rozjaśniłem pokój http://img134.imageshack.us/img134/7416/v0217xc.jpg http://img51.imageshack.us/img51/7898/v0203ev.jpg
cta Napisano 15 Lipiec 2006 Autor Napisano 15 Lipiec 2006 Nie wiem czy nie zrobić tylko samej scenki z biurkiem z uwagi na dość podłóżny rodzaj mojego pokoju i braku możliwości wykadrowania go całego, a mija się z celem siedzenie nad szczegółami których i tak nikt później nie zobaczy. Kilkanaście renderów całości to chyba też średni pomysł, więc skupie się na biurku, dojdzie pare rzeczy na nim i półeczka nad monitorem. Narazie jest tyle, co myślicie?
Ania Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 trochę bym to zdesaturowała. kaustyka pod butelką jest zbyt mocna. monitor chyba za jasny (obudowa). ładne drewno 51 min, nie za dużo na render testowy? radzę tymczasowo dostosować ustawienia do czegoś szybszego przy mniejszej jakości.
patry Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Super, jak na razie to jest super :) PS jak zrobiłeś tę "gwiazdę"??
cta Napisano 15 Lipiec 2006 Autor Napisano 15 Lipiec 2006 normalnie - najpierw jedno ramiono, później je skopjowałem 4 razy obracając względem środka, zweldowałem wierzchodziłki i już
cta Napisano 15 Lipiec 2006 Autor Napisano 15 Lipiec 2006 troche kiepsko widać bumpa na fotelu ale on tam jest :)
Georgas Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Widać że robisz bardzo starannie i oby tak dalej
Liber Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Za mocne światło na zewnątrz co widać w szczególności na podłodze, zmniejsz jego intensywność a zwiększ wartość environment. Rendery testowe najlepiej robic usuwając sufit ze sceny (przynajmniej ja tak robię) oczywiście jest to beznadziejne gdy chcemy popracować nad oświetleniem sceny, ale do oblukania materiałów wystarcza. BTW. te satelity Ci nie spadają?? Pozdro
cta Napisano 15 Lipiec 2006 Autor Napisano 15 Lipiec 2006 nie wiem to światło to w sumie tak specjalnie mocne bo chce tam żaluzje dać a chyba żeby przez nie ładnie przeszło to musi być mocne, no nie wiem pokombinuje, a sateltki czemu miały by spadać swoją sobie identycznie u mnie na biórku więc nie wiem o co chodzi? Że co jak mi coś nie wychodzi to macham łapami i je strącam czy co? :D
artur728 Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 Fajnie, tylko ciemno :| Kolega ma racje masz troche za ciemno w tym pomieszceniu.
cta Napisano 16 Lipiec 2006 Autor Napisano 16 Lipiec 2006 zrobiłem ludzika który stoi na moim monitorze :)) dzięki za poprzednie komenty ;)
cta Napisano 16 Lipiec 2006 Autor Napisano 16 Lipiec 2006 ołówki i to takie co one w nim śpią nie wiem jak to sie nazywa, przybornik? =) narazie tyle, dorobie jeszcze troche pierdółek to wrzuce updata, bo tak renderować co dodam ołówek, szklaneczkę to bez sensu :D
Ania Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 fajny ludzik poduszki na krześle są takie kanciaste, nie powinny być bardziej zaokrąglone na kantach? twoja tapeta wygląda jak wykładzina podłogowa, taki lekki meszek, jeśli to ma być papierowa tapeta albo jakiś rodzaj tynku to coś z tym zrób.
Liber Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 ...a sateltki czemu miały by spadać swoją sobie identycznie u mnie na biórku więc nie wiem o co chodzi? Że co jak mi coś nie wychodzi to macham łapami i je strącam czy co? :D Tak na rogach stoją, że nawet przechodząc można zachaczyć ubraniem czy ręką, ale niekłućmy się o takie pierdoły, fajny ludzik, chyba za duże dziury chłodzące w monitorze.
maczuga Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 Fajnie sie zapowiada, ale na renderkach testowych wylacz GI i wszystko co ci zwalnia render, i wlacz chociaz troche AA.
cta Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 czemu mam wyłaczyć GI, mam czas na render to niech sie robi z GI, jak mi sie spieszy to robie bez GI ;P Kolejny małe updatek, nie wiem czemu na lampce mam takie dziwne przebarwienia, ale to chyba wina irradiance map na medium, mam nadzieje. Dojdzie jeszcze sporo pierdółek, żaluzje dywanik no i będzie final
Ania Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 GI możesz zapisać na dysku, żeby nie obliczał za każdym razem od nowa, i tylko jak dojdzie dużo nowych objektów to obliczać. to na mapce mi raczej na jakiś noise map w diffuse wygląda, gdyby było z powodu irradiance map to by było gdzie indziej też, tym bardziej że medium zazwyczaj starcza i ledwo widać różnicę między medium a high. trochę za kolorowo, zmniejsz saturację całości (jeśli masz może color mapping na hsv exponential, zmień na exponential) masz na tylnej ścianie inne uvw niż na bocznej. i teraz z kolei zbyt gładkie ściany, daj więcej bump, coś pomiędzy tym a tym co było poprzednio. 1
makbol Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 render dość mocno przepalony, szczególnie koło tych drzwi. Polecam dac color mappong na exponential
Georgas Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 O przepaleniach była jużmowa 2 razy, popraw sciany bo wdje mi się że textura rozciągnięta, i krzesło za bardzo pofałdowane
cta Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 dzięki za komentarze, wogóle to Ania Ty to straszna sadystka jesteś patrząc na te biedne pingwiny =) Na abażurku mam zwykły vraymtl bez żadnych mapek w diffuse, jedynie kolor zamiast szarego to niebieski reszta bez zmian. Nie znam sie za bardzo na materiałach ale może to max depth w relfection? Normalnie jest 5 może jak zmniejsze na 1 to mi nie pochłonie tak czarnych plam. Saturation zmniejszyłem na 0,9 z 1.0 no i color mapping z linear na expositional, dorobie troche rzeczy wyrenderuje i zobacze jak sie mają wprowadzone zmiany. Jeszcze raz dzięki ;)
XaoC Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 O jaa... nie będe się czepiał rendera bo napewno w v-rayu co go nie znam wcale... Ale mam tez (bo tak mi sie zdaje) glosniki creative i przy nich monitor 21" i one są większe. Kineskop uwypuklij (czy jest takie słowo?). Oczywisty jest brak klawiatury i myszki, ale to z czasem podejrzewam... W ogole potraktuj to szczegółami (czyli tak jak jest u każedej osoby w pokoju) i GI i bedzie git:) Powodzenia:) Edit: Albo walnij z góry coś co by udawało sufit żeby ci fotony nie spie****ły:)
cta Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 sufit mam, creativki fakt większe są, poprawie, kineskopa nie uwypukle bo mam płaściutki :-P szczegóły z czasem dojdą spokojna rozczochrana...
XaoC Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 No dobra...ale co to za światło co na monitor nadaje?!?!?! Jak chcesz zachować jasność na oknem to wystarczy plana dać z self illumnation i nie będzie się odbijać w monitorze:) Edit: + widać przy oknie GI rozwalone na maxa. Moze najpierw dopracuj scene a potem rendery? (no ja nie wiem...ja w Mentalu pracuje...i pokochalem tego rendera:P)
cta Napisano 18 Lipiec 2006 Autor Napisano 18 Lipiec 2006 nie wiem jak tobie ale mi w dzień to strasznie świeci w monitor i bez żaluzji nic by sie robić nie dało bo właśnie taki jasny jest obraz :-P
cta Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 nie chciałem zakładać nowego wątku, pozatym jest to problem dotyczący mojej myszki którą chce mieć w moim pokoju więc tak: http://img108.imageshack.us/img108/9194/screenpb8.jpg jak zrobić żeby to co jest białe było przezroczyste? Zaznaczyłem białe tło jako transparent i dałem do .png w szopie ale to i tak nic nie zmienia, białe jak nie było przezroczyste tak nie jest. Da się coś z tym zrobić?
cta Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 cosik tam nowego podochodziło to wrzucam update:
tpiatek Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 masz bardzo ograniczone możliwości ruchu myszą. Podoba mi się materiał oparć w fotelu. Render w południowo zachodniej częsci wygląda bardzo realnie. Tylko te kubki .. satelitki podkładka pod bro jakies latające są ..
cta Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 wiem że mam ograniczone dlatego musze zsuwać klawiature na bok i 1/4 mi wisi w powietrzu :)
cta Napisano 29 Lipiec 2006 Autor Napisano 29 Lipiec 2006 mógłby mi ktoś delikatnie pomóc i powiedzieć jak najłatwiej zrobić kable? Myślałem o line i lethe ale nie tędy chyba droga... Modelować cylinder i wyginać go co kawałek to troche lipne rozwiązanie, myśle że jest lepsze, kto pomoże i powie jakie? :>
hcpiter Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 na kable jest duzo sposobow np: 1. Modyfikator Loft na spline 2. Cylinder z FDD cyl i recznie wykrecanie kabelka, pamietaj aby dac wiecej poly dla cylindra bo bedzie kaszana. Tyle powinno ci wystarczyc :)
cta Napisano 29 Lipiec 2006 Autor Napisano 29 Lipiec 2006 Jeszcze tylko teksturke dwóch dezodorantów musze zrobić bo w necie to są w rozdzielczości 100x100 i chyba będzie finał. Martwi mnie jeszcze ten abażur, tak pozatym to co myślicie, co tu jeszcze może być źle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się