Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zacząłem robić mój pokój, na początek biurko i dwie satelitki, narazie wszystkiego się ucze więc chętnie posłucham komentarzy, choć w zasadzie narazie nie bardzo jest co komentować.

 

v0067ah.jpg

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hm mam kilka uwag

ta deska po lewej jest hm przezroczysta? - czego to juz nie wymysla :)

troszke za duze chyba reflection na blacie

hm linia sloji na biurku troche chyba nieprawidlowo sie zakrzywia - to juz szczegolik

 

tak po za tym to wydaje mi sie pracka calkiem niezla

 

PS: ciezko powiedziec w tym momencie ale biurko mozliwe ze jest troszke za niskie ale to sie w praniu okaze

Napisano

Ta deska nie jest przezroczysta nie wiem może własnie za duże odbicie mam na tym biurku i mi podłoge chyba odbiło w desce, ale nie wiem czemu aż tak mocno, faktycznie jak przeczytałem że niskie to to zauważyłem, inaczej chyba bym na to nie wpadł, więc dzięki ;-) Więc mówicie, że nie ma tragedii, to sie ciesze :D

Napisano

po pierwsze i najważniejsze: kup sobie jakąś miarkę i wszystko dokładnie mierz

 

poza tym: odbicia na blacie powinny być rozmyte, głosniki są zbyt czarne.

Napisano

no no ... duze postępy zrobiłeś, teraz jest o wiele lepiej :)

to za wersalką to okno czy drzwi ?? bo jakąś dziwną ma szerokość :/

Napisano

Fanie , fajnie :].

Kurde nie chciałem robić nowego topica wieć tutaj zadam pytanko odnośnie Vraya?... o ile można ,Wieć chodzi o to jak uzyskać w nim miękkie cienie :]?

Z góry Dzięki i pozdrawiam

Napisano

Jeśli pytasz odnośnie mojej scenki to tak: vrayowe światło standardowo, GI - irradiance map, vray-envioronment obydwa zaznaczone. To chyba tle co do ustawień, raczej wszystko standardowe.

Ale najprawdopodobniej za miękkie cienie odpowiada GI i światło - ustaw je na vrayowskie, bo np. ze zwykłym spotem wychodzą ostre cienie.

W sumie sie nie znam ale chyba o to chodzi.

Napisano

v026dc6.jpg

 

Nie wiem czy nie zrobić tylko samej scenki z biurkiem z uwagi na dość podłóżny rodzaj mojego pokoju i braku możliwości wykadrowania go całego, a mija się z celem siedzenie nad szczegółami których i tak nikt później nie zobaczy. Kilkanaście renderów całości to chyba też średni pomysł, więc skupie się na biurku, dojdzie pare rzeczy na nim i półeczka nad monitorem. Narazie jest tyle, co myślicie?

Napisano

trochę bym to zdesaturowała.

kaustyka pod butelką jest zbyt mocna.

monitor chyba za jasny (obudowa).

ładne drewno

 

51 min, nie za dużo na render testowy? radzę tymczasowo dostosować ustawienia do czegoś szybszego przy mniejszej jakości.

Napisano

normalnie - najpierw jedno ramiono, później je skopjowałem 4 razy obracając względem środka, zweldowałem wierzchodziłki i już

Napisano

Za mocne światło na zewnątrz co widać w szczególności na podłodze, zmniejsz jego intensywność a zwiększ wartość environment.

Rendery testowe najlepiej robic usuwając sufit ze sceny (przynajmniej ja tak robię) oczywiście jest to beznadziejne gdy chcemy popracować nad oświetleniem sceny, ale do oblukania materiałów wystarcza.

BTW. te satelity Ci nie spadają??

Pozdro

Napisano

nie wiem to światło to w sumie tak specjalnie mocne bo chce tam żaluzje dać a chyba żeby przez nie ładnie przeszło to musi być mocne, no nie wiem pokombinuje, a sateltki czemu miały by spadać swoją sobie identycznie u mnie na biórku więc nie wiem o co chodzi? Że co jak mi coś nie wychodzi to macham łapami i je strącam czy co? :D

Napisano

v030wi1.jpg

 

ołówki i to takie co one w nim śpią nie wiem jak to sie nazywa, przybornik? =)

narazie tyle, dorobie jeszcze troche pierdółek to wrzuce updata, bo tak renderować co dodam ołówek, szklaneczkę to bez sensu :D

Napisano

fajny ludzik

poduszki na krześle są takie kanciaste, nie powinny być bardziej zaokrąglone na kantach?

twoja tapeta wygląda jak wykładzina podłogowa, taki lekki meszek, jeśli to ma być papierowa tapeta albo jakiś rodzaj tynku to coś z tym zrób.

Napisano
...a sateltki czemu miały by spadać swoją sobie identycznie u mnie na biórku więc nie wiem o co chodzi? Że co jak mi coś nie wychodzi to macham łapami i je strącam czy co? :D

Tak na rogach stoją, że nawet przechodząc można zachaczyć ubraniem czy ręką, ale niekłućmy się o takie pierdoły, fajny ludzik, chyba za duże dziury chłodzące w monitorze.

Napisano

v032oy8.jpg

czemu mam wyłaczyć GI, mam czas na render to niech sie robi z GI, jak mi sie spieszy to robie bez GI ;P

 

Kolejny małe updatek, nie wiem czemu na lampce mam takie dziwne przebarwienia, ale to chyba wina irradiance map na medium, mam nadzieje. Dojdzie jeszcze sporo pierdółek, żaluzje dywanik no i będzie final

Napisano

GI możesz zapisać na dysku, żeby nie obliczał za każdym razem od nowa, i tylko jak dojdzie dużo nowych objektów to obliczać.

 

to na mapce mi raczej na jakiś noise map w diffuse wygląda, gdyby było z powodu irradiance map to by było gdzie indziej też, tym bardziej że medium zazwyczaj starcza i ledwo widać różnicę między medium a high.

 

trochę za kolorowo, zmniejsz saturację całości (jeśli masz może color mapping na hsv exponential, zmień na exponential)

 

masz na tylnej ścianie inne uvw niż na bocznej. i teraz z kolei zbyt gładkie ściany, daj więcej bump, coś pomiędzy tym a tym co było poprzednio.

  • Like 1
Napisano

dzięki za komentarze, wogóle to Ania Ty to straszna sadystka jesteś patrząc na te biedne pingwiny =)

Na abażurku mam zwykły vraymtl bez żadnych mapek w diffuse, jedynie kolor zamiast szarego to niebieski reszta bez zmian. Nie znam sie za bardzo na materiałach ale może to max depth w relfection? Normalnie jest 5 może jak zmniejsze na 1 to mi nie pochłonie tak czarnych plam.

Saturation zmniejszyłem na 0,9 z 1.0 no i color mapping z linear na expositional, dorobie troche rzeczy wyrenderuje i zobacze jak sie mają wprowadzone zmiany. Jeszcze raz dzięki ;)

Napisano

O jaa... nie będe się czepiał rendera bo napewno w v-rayu co go nie znam wcale... Ale mam tez (bo tak mi sie zdaje) glosniki creative i przy nich monitor 21" i one są większe. Kineskop uwypuklij (czy jest takie słowo?). Oczywisty jest brak klawiatury i myszki, ale to z czasem podejrzewam...

W ogole potraktuj to szczegółami (czyli tak jak jest u każedej osoby w pokoju) i GI i bedzie git:) Powodzenia:)

Edit: Albo walnij z góry coś co by udawało sufit żeby ci fotony nie spie****ły:)

Napisano

sufit mam, creativki fakt większe są, poprawie, kineskopa nie uwypukle bo mam płaściutki :-P

szczegóły z czasem dojdą spokojna rozczochrana...

Napisano

No dobra...ale co to za światło co na monitor nadaje?!?!?! Jak chcesz zachować jasność na oknem to wystarczy plana dać z self illumnation i nie będzie się odbijać w monitorze:)

 

Edit: + widać przy oknie GI rozwalone na maxa. Moze najpierw dopracuj scene a potem rendery? (no ja nie wiem...ja w Mentalu pracuje...i pokochalem tego rendera:P)

Napisano

nie wiem jak tobie ale mi w dzień to strasznie świeci w monitor i bez żaluzji nic by sie robić nie dało bo właśnie taki jasny jest obraz :-P

Napisano

nie chciałem zakładać nowego wątku, pozatym jest to problem dotyczący mojej myszki którą chce mieć w moim pokoju więc tak:

http://img108.imageshack.us/img108/9194/screenpb8.jpg

 

jak zrobić żeby to co jest białe było przezroczyste? Zaznaczyłem białe tło jako transparent i dałem do .png w szopie ale to i tak nic nie zmienia, białe jak nie było przezroczyste tak nie jest. Da się coś z tym zrobić?

Napisano

masz bardzo ograniczone możliwości ruchu myszą. Podoba mi się materiał oparć w fotelu. Render w południowo zachodniej częsci wygląda bardzo realnie. Tylko te kubki .. satelitki podkładka pod bro jakies latające są ..

Napisano

mógłby mi ktoś delikatnie pomóc i powiedzieć jak najłatwiej zrobić kable? Myślałem o line i lethe ale nie tędy chyba droga... Modelować cylinder i wyginać go co kawałek to troche lipne rozwiązanie, myśle że jest lepsze, kto pomoże i powie jakie? :>

Napisano

na kable jest duzo sposobow np:

1. Modyfikator Loft na spline

2. Cylinder z FDD cyl i recznie wykrecanie kabelka, pamietaj aby dac wiecej poly dla cylindra bo bedzie kaszana.

Tyle powinno ci wystarczyc :)

Napisano

Jeszcze tylko teksturke dwóch dezodorantów musze zrobić bo w necie to są w rozdzielczości 100x100 i chyba będzie finał. Martwi mnie jeszcze ten abażur, tak pozatym to co myślicie, co tu jeszcze może być źle?

 

v037tx2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności