Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny kosmita :P

A tak na serio, to baaaaardzo krzywa ta głowa. Brak łuku brwiowego, wogóle to wygląda jakby ktoś włożył rurke w głowe i wypompował powietrze i musk. Daj standardowy szary materiał bez spectaculara i pokaz siatke.

 

Szew po symmetry masz albo od złego modelingu, albo masz modyfikator symmetry nad mesh smoothem. Wystarczy że przeciągniesz MS poniżej symmetry i będzie dobrze. A jak nie to popraw brzeg modelu

Napisano

Pokaż siatke. Wydaje mi się że za bardzo na siłe próbujesz zrobić wszystkie kości, wypukłości. Niepotrzebnie - zacznij od spokojnych linii, okręgów lub ich wycinków, mniej vertexów (łatwiej jest kontrolować kształt). Spróbuj najpierw takiego pyzatego manekina zrobić o prostych rysach. Potem można zawsze zagęścić siatke i dalej pracować nad detalami. I robiąc fragment twarzy, oglądaj zdjęcia, żone i inne pomoce naukowe, jak te wszystkie linie idą.

Napisano

No, no, już lepiej. Ale wciąż trzyma ten ufocki klimat. Oczy na pół ryja:D

Myślę, że tego akurat nie zrobisz idealnie, nie tym razem. Ale następne będą już ci lepiej szły

Dobra, koniec tego mądrzenia się:p Sam niewiele lepszy jestem:D

Napisano

a wlasnie jak sie robi wlosy nie uzywajac tego hair and fur w max 8 tylko jakos normlanie da sie ?? ;] brwi to samo ^^ a gdybyscie mogli zaznaczcie ktore vertexy mam przesunac ok ??

Napisano

Ja bym popracowal tu nad oczami, zle siatke rozlozyles (heh, ona ma tu zeza:D, gdy zmiszczysz tego zeza, to bedzie sie gapic niewiadomo gdzie:D Musi byc tak aby oczy patzraly an wprost i nie wygladalo to glupio z reszta)

glowa34cb2km.jpg

I pocialbym w tym miejscu te glowe

siatka1nr6kd.jpg

Dobrze ta malo poly jest mysle, ale zagescic trzeba w niektorych miejscach i bycmoze bedzie dobrze:)

Napisano

Masz tam wypukłość która idzie od kości policzkowej ku ustom - nie powinno tak być. Musisz tak podzielić siatke aby linia idąca równolegle do nosa i od jego podstawy ku ustom, dzieliła środek twarzy od kości policzkowej i policzków - przypatrz się jak one idzie.

 

face9ko.jpg

Napisano

siatka rzeczywiscie potrzebuje podzialu, ktory wskazal XaoC na drugim rysunku. No i mysle, ze nie wa uwydatnionych kosci policzkowych, przez co taka zdeformowana sie wydaje.

 

A poza tym duzo lepiej niz na poczatku =) powodzenia!

Napisano
aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie męcze !!!

Nie przejmuj się, ja też modeluje kiszkowato, tyle, że jeszcze czasami animacje dokładam do tego, kiedys zrobiłem podobny błąd i przy morfie robiła mi się kaszana.

 

Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności