Misiop1990 Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 postanowilme ze sprobuje zrobic jakas glowke ;] poweidzcie co jest zle mniej weicej ^^jak mozna tej symetrallnej sie pozbyc ??
voyager Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 Fajny kosmita :P A tak na serio, to baaaaardzo krzywa ta głowa. Brak łuku brwiowego, wogóle to wygląda jakby ktoś włożył rurke w głowe i wypompował powietrze i musk. Daj standardowy szary materiał bez spectaculara i pokaz siatke. Szew po symmetry masz albo od złego modelingu, albo masz modyfikator symmetry nad mesh smoothem. Wystarczy że przeciągniesz MS poniżej symmetry i będzie dobrze. A jak nie to popraw brzeg modelu
piotrek Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 musk Rozwaliłeś mnie tym z samego rana :D Ad pracki, to szczerze powiedziawszy, nie wygląda jak głowa człowieka. Może nie miała być?
slayer2004 Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 wieeelkie gały ;) jak na człowieka przynajmniej.
kubi Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Zbyt nierównomierna siatka, a co do topologi to prosze --->http://www.ethereality.info/ethereality_website/3d/topology_research/topology_research.htm
maczuga Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 to jest glowa ufo? wez cofnij te vertexy na samym srodku albo cos z nimi zrob, zle to wyglada...
zdunek89 Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 najpierw pomyślałem "o ktoś ufo robi" :lol2: później troche lepiej ale zmniejsz oczy poszerz nos policzki troche do przodu i ogólnie dużo do poprawy
Hynol Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Pokaż siatke. Wydaje mi się że za bardzo na siłe próbujesz zrobić wszystkie kości, wypukłości. Niepotrzebnie - zacznij od spokojnych linii, okręgów lub ich wycinków, mniej vertexów (łatwiej jest kontrolować kształt). Spróbuj najpierw takiego pyzatego manekina zrobić o prostych rysach. Potem można zawsze zagęścić siatke i dalej pracować nad detalami. I robiąc fragment twarzy, oglądaj zdjęcia, żone i inne pomoce naukowe, jak te wszystkie linie idą.
Misiop1990 Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 http://img75.imageshack.us/my.php?image=glowa10uu.jpg macie poprawke ^^
XaoC Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 No, no, już lepiej. Ale wciąż trzyma ten ufocki klimat. Oczy na pół ryja:D Myślę, że tego akurat nie zrobisz idealnie, nie tym razem. Ale następne będą już ci lepiej szły Dobra, koniec tego mądrzenia się:p Sam niewiele lepszy jestem:D
Misiop1990 Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 i to moja pierwsza glowka nad ktora troche juz siedze a nie tak godzinka ^^ tylko 3 dni ^^ http://img153.imageshack.us/my.php?image=glowa25ya.jpg http://img153.imageshack.us/my.php?image=glowa34cb.jpg http://img157.imageshack.us/my.php?image=siatka1nr.jpg
Misiop1990 Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 a wlasnie jak sie robi wlosy nie uzywajac tego hair and fur w max 8 tylko jakos normlanie da sie ?? ;] brwi to samo ^^ a gdybyscie mogli zaznaczcie ktore vertexy mam przesunac ok ??
XaoC Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Ja bym popracowal tu nad oczami, zle siatke rozlozyles (heh, ona ma tu zeza:D, gdy zmiszczysz tego zeza, to bedzie sie gapic niewiadomo gdzie:D Musi byc tak aby oczy patzraly an wprost i nie wygladalo to glupio z reszta) I pocialbym w tym miejscu te glowe Dobrze ta malo poly jest mysle, ale zagescic trzeba w niektorych miejscach i bycmoze bedzie dobrze:)
Hynol Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Masz tam wypukłość która idzie od kości policzkowej ku ustom - nie powinno tak być. Musisz tak podzielić siatke aby linia idąca równolegle do nosa i od jego podstawy ku ustom, dzieliła środek twarzy od kości policzkowej i policzków - przypatrz się jak one idzie.
Misiop1990 Napisano 25 Czerwiec 2006 Autor Napisano 25 Czerwiec 2006 ej jak mozna dawac tak te jpg i a nie linki do jpg ??
gaspar Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Nie chciałbym animować mimiki tej twarzy przy takiej siatce, topologia nie odzwierciedla wogóle mięśni.
Misiop1990 Napisano 25 Czerwiec 2006 Autor Napisano 25 Czerwiec 2006 aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie mecze !!!
anJek Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 siatka rzeczywiscie potrzebuje podzialu, ktory wskazal XaoC na drugim rysunku. No i mysle, ze nie wa uwydatnionych kosci policzkowych, przez co taka zdeformowana sie wydaje. A poza tym duzo lepiej niz na poczatku =) powodzenia!
gaspar Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie męcze !!! Nie przejmuj się, ja też modeluje kiszkowato, tyle, że jeszcze czasami animacje dokładam do tego, kiedys zrobiłem podobny błąd i przy morfie robiła mi się kaszana. Pozdrawiam ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się