Jump to content

Postać 3D: glowa


Recommended Posts

Fajny kosmita :P

A tak na serio, to baaaaardzo krzywa ta głowa. Brak łuku brwiowego, wogóle to wygląda jakby ktoś włożył rurke w głowe i wypompował powietrze i musk. Daj standardowy szary materiał bez spectaculara i pokaz siatke.

 

Szew po symmetry masz albo od złego modelingu, albo masz modyfikator symmetry nad mesh smoothem. Wystarczy że przeciągniesz MS poniżej symmetry i będzie dobrze. A jak nie to popraw brzeg modelu

Link to comment
Share on other sites

Pokaż siatke. Wydaje mi się że za bardzo na siłe próbujesz zrobić wszystkie kości, wypukłości. Niepotrzebnie - zacznij od spokojnych linii, okręgów lub ich wycinków, mniej vertexów (łatwiej jest kontrolować kształt). Spróbuj najpierw takiego pyzatego manekina zrobić o prostych rysach. Potem można zawsze zagęścić siatke i dalej pracować nad detalami. I robiąc fragment twarzy, oglądaj zdjęcia, żone i inne pomoce naukowe, jak te wszystkie linie idą.

Link to comment
Share on other sites

No, no, już lepiej. Ale wciąż trzyma ten ufocki klimat. Oczy na pół ryja:D

Myślę, że tego akurat nie zrobisz idealnie, nie tym razem. Ale następne będą już ci lepiej szły

Dobra, koniec tego mądrzenia się:p Sam niewiele lepszy jestem:D

Link to comment
Share on other sites

Ja bym popracowal tu nad oczami, zle siatke rozlozyles (heh, ona ma tu zeza:D, gdy zmiszczysz tego zeza, to bedzie sie gapic niewiadomo gdzie:D Musi byc tak aby oczy patzraly an wprost i nie wygladalo to glupio z reszta)

glowa34cb2km.jpg

I pocialbym w tym miejscu te glowe

siatka1nr6kd.jpg

Dobrze ta malo poly jest mysle, ale zagescic trzeba w niektorych miejscach i bycmoze bedzie dobrze:)

Link to comment
Share on other sites

Masz tam wypukłość która idzie od kości policzkowej ku ustom - nie powinno tak być. Musisz tak podzielić siatke aby linia idąca równolegle do nosa i od jego podstawy ku ustom, dzieliła środek twarzy od kości policzkowej i policzków - przypatrz się jak one idzie.

 

face9ko.jpg

Link to comment
Share on other sites

siatka rzeczywiscie potrzebuje podzialu, ktory wskazal XaoC na drugim rysunku. No i mysle, ze nie wa uwydatnionych kosci policzkowych, przez co taka zdeformowana sie wydaje.

 

A poza tym duzo lepiej niz na poczatku =) powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie męcze !!!

Nie przejmuj się, ja też modeluje kiszkowato, tyle, że jeszcze czasami animacje dokładam do tego, kiedys zrobiłem podobny błąd i przy morfie robiła mi się kaszana.

 

Pozdrawiam ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy