Misiop1990 Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 postanowilme ze sprobuje zrobic jakas glowke ;] poweidzcie co jest zle mniej weicej ^^jak mozna tej symetrallnej sie pozbyc ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Fajny kosmita :P A tak na serio, to baaaaardzo krzywa ta głowa. Brak łuku brwiowego, wogóle to wygląda jakby ktoś włożył rurke w głowe i wypompował powietrze i musk. Daj standardowy szary materiał bez spectaculara i pokaz siatke. Szew po symmetry masz albo od złego modelingu, albo masz modyfikator symmetry nad mesh smoothem. Wystarczy że przeciągniesz MS poniżej symmetry i będzie dobrze. A jak nie to popraw brzeg modelu Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 musk Rozwaliłeś mnie tym z samego rana :D Ad pracki, to szczerze powiedziawszy, nie wygląda jak głowa człowieka. Może nie miała być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer2004 Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 wieeelkie gały ;) jak na człowieka przynajmniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 prosze ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 mala poprawka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 mala poprawka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Zbyt nierównomierna siatka, a co do topologi to prosze --->http://www.ethereality.info/ethereality_website/3d/topology_research/topology_research.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 to jest glowa ufo? wez cofnij te vertexy na samym srodku albo cos z nimi zrob, zle to wyglada... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdunek89 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 najpierw pomyślałem "o ktoś ufo robi" :lol2: później troche lepiej ale zmniejsz oczy poszerz nos policzki troche do przodu i ogólnie dużo do poprawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
leroo Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 nie przekonuje mnie, wydaje sie krzywe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Pokaż siatke. Wydaje mi się że za bardzo na siłe próbujesz zrobić wszystkie kości, wypukłości. Niepotrzebnie - zacznij od spokojnych linii, okręgów lub ich wycinków, mniej vertexów (łatwiej jest kontrolować kształt). Spróbuj najpierw takiego pyzatego manekina zrobić o prostych rysach. Potem można zawsze zagęścić siatke i dalej pracować nad detalami. I robiąc fragment twarzy, oglądaj zdjęcia, żone i inne pomoce naukowe, jak te wszystkie linie idą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 http://img75.imageshack.us/my.php?image=glowa10uu.jpg macie poprawke ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 No, no, już lepiej. Ale wciąż trzyma ten ufocki klimat. Oczy na pół ryja:D Myślę, że tego akurat nie zrobisz idealnie, nie tym razem. Ale następne będą już ci lepiej szły Dobra, koniec tego mądrzenia się:p Sam niewiele lepszy jestem:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 i to moja pierwsza glowka nad ktora troche juz siedze a nie tak godzinka ^^ tylko 3 dni ^^ http://img153.imageshack.us/my.php?image=glowa25ya.jpg http://img153.imageshack.us/my.php?image=glowa34cb.jpg http://img157.imageshack.us/my.php?image=siatka1nr.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Popraw oczy i żuchwę, a będzie lepiej :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 a wlasnie jak sie robi wlosy nie uzywajac tego hair and fur w max 8 tylko jakos normlanie da sie ?? ;] brwi to samo ^^ a gdybyscie mogli zaznaczcie ktore vertexy mam przesunac ok ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Ja bym popracowal tu nad oczami, zle siatke rozlozyles (heh, ona ma tu zeza:D, gdy zmiszczysz tego zeza, to bedzie sie gapic niewiadomo gdzie:D Musi byc tak aby oczy patzraly an wprost i nie wygladalo to glupio z reszta) I pocialbym w tym miejscu te glowe Dobrze ta malo poly jest mysle, ale zagescic trzeba w niektorych miejscach i bycmoze bedzie dobrze:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Masz tam wypukłość która idzie od kości policzkowej ku ustom - nie powinno tak być. Musisz tak podzielić siatke aby linia idąca równolegle do nosa i od jego podstawy ku ustom, dzieliła środek twarzy od kości policzkowej i policzków - przypatrz się jak one idzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 ej jak mozna dawac tak te jpg i a nie linki do jpg ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspar Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Nie chciałbym animować mimiki tej twarzy przy takiej siatce, topologia nie odzwierciedla wogóle mięśni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 25, 2006 Author Share Posted June 25, 2006 aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie mecze !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anJek Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 siatka rzeczywiscie potrzebuje podzialu, ktory wskazal XaoC na drugim rysunku. No i mysle, ze nie wa uwydatnionych kosci policzkowych, przez co taka zdeformowana sie wydaje. A poza tym duzo lepiej niz na poczatku =) powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspar Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie męcze !!! Nie przejmuj się, ja też modeluje kiszkowato, tyle, że jeszcze czasami animacje dokładam do tego, kiedys zrobiłem podobny błąd i przy morfie robiła mi się kaszana. Pozdrawiam ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 Poprawka ;] : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 poprawka ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now