Napisano 20 Czerwiec 200618 l postanowilme ze sprobuje zrobic jakas glowke ;] poweidzcie co jest zle mniej weicej ^^jak mozna tej symetrallnej sie pozbyc ??
Napisano 20 Czerwiec 200618 l Fajny kosmita :P A tak na serio, to baaaaardzo krzywa ta głowa. Brak łuku brwiowego, wogóle to wygląda jakby ktoś włożył rurke w głowe i wypompował powietrze i musk. Daj standardowy szary materiał bez spectaculara i pokaz siatke. Szew po symmetry masz albo od złego modelingu, albo masz modyfikator symmetry nad mesh smoothem. Wystarczy że przeciągniesz MS poniżej symmetry i będzie dobrze. A jak nie to popraw brzeg modelu
Napisano 21 Czerwiec 200618 l musk Rozwaliłeś mnie tym z samego rana :D Ad pracki, to szczerze powiedziawszy, nie wygląda jak głowa człowieka. Może nie miała być?
Napisano 21 Czerwiec 200618 l Zbyt nierównomierna siatka, a co do topologi to prosze --->http://www.ethereality.info/ethereality_website/3d/topology_research/topology_research.htm
Napisano 22 Czerwiec 200618 l to jest glowa ufo? wez cofnij te vertexy na samym srodku albo cos z nimi zrob, zle to wyglada...
Napisano 24 Czerwiec 200618 l najpierw pomyślałem "o ktoś ufo robi" :lol2: później troche lepiej ale zmniejsz oczy poszerz nos policzki troche do przodu i ogólnie dużo do poprawy
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Pokaż siatke. Wydaje mi się że za bardzo na siłe próbujesz zrobić wszystkie kości, wypukłości. Niepotrzebnie - zacznij od spokojnych linii, okręgów lub ich wycinków, mniej vertexów (łatwiej jest kontrolować kształt). Spróbuj najpierw takiego pyzatego manekina zrobić o prostych rysach. Potem można zawsze zagęścić siatke i dalej pracować nad detalami. I robiąc fragment twarzy, oglądaj zdjęcia, żone i inne pomoce naukowe, jak te wszystkie linie idą.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor http://img75.imageshack.us/my.php?image=glowa10uu.jpg macie poprawke ^^
Napisano 24 Czerwiec 200618 l No, no, już lepiej. Ale wciąż trzyma ten ufocki klimat. Oczy na pół ryja:D Myślę, że tego akurat nie zrobisz idealnie, nie tym razem. Ale następne będą już ci lepiej szły Dobra, koniec tego mądrzenia się:p Sam niewiele lepszy jestem:D
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor i to moja pierwsza glowka nad ktora troche juz siedze a nie tak godzinka ^^ tylko 3 dni ^^ http://img153.imageshack.us/my.php?image=glowa25ya.jpg http://img153.imageshack.us/my.php?image=glowa34cb.jpg http://img157.imageshack.us/my.php?image=siatka1nr.jpg
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor a wlasnie jak sie robi wlosy nie uzywajac tego hair and fur w max 8 tylko jakos normlanie da sie ?? ;] brwi to samo ^^ a gdybyscie mogli zaznaczcie ktore vertexy mam przesunac ok ??
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Ja bym popracowal tu nad oczami, zle siatke rozlozyles (heh, ona ma tu zeza:D, gdy zmiszczysz tego zeza, to bedzie sie gapic niewiadomo gdzie:D Musi byc tak aby oczy patzraly an wprost i nie wygladalo to glupio z reszta) I pocialbym w tym miejscu te glowe Dobrze ta malo poly jest mysle, ale zagescic trzeba w niektorych miejscach i bycmoze bedzie dobrze:)
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Masz tam wypukłość która idzie od kości policzkowej ku ustom - nie powinno tak być. Musisz tak podzielić siatke aby linia idąca równolegle do nosa i od jego podstawy ku ustom, dzieliła środek twarzy od kości policzkowej i policzków - przypatrz się jak one idzie.
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Nie chciałbym animować mimiki tej twarzy przy takiej siatce, topologia nie odzwierciedla wogóle mięśni.
Napisano 25 Czerwiec 200618 l siatka rzeczywiscie potrzebuje podzialu, ktory wskazal XaoC na drugim rysunku. No i mysle, ze nie wa uwydatnionych kosci policzkowych, przez co taka zdeformowana sie wydaje. A poza tym duzo lepiej niz na poczatku =) powodzenia!
Napisano 26 Czerwiec 200618 l aspar to moja pierwsza taka glowa nad ktora sie męcze !!! Nie przejmuj się, ja też modeluje kiszkowato, tyle, że jeszcze czasami animacje dokładam do tego, kiedys zrobiłem podobny błąd i przy morfie robiła mi się kaszana. Pozdrawiam ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto