Napisano 22 Czerwiec 200618 l nie podaje rocznika bo na dobra sprawe to pare modeli bo nie mialem dobrego blueprint'a wiec. Wlasciwie na dobra sprawe to moje 1 autko i jakos dziwnie wyszlo pewnie przez to ze w meshsmooth ustawilem iretation na 1 ale bez tego obrzeza kol nie byly zaokrąglone tylko widac bylo wyraznie wierzcholki...
Napisano 22 Czerwiec 200618 l o_O OMG! Wygląda jakby było przywiezione na lawecie zza zachodniej granicy i w biegu szpachlowane. Krzywo, krzywo i jeszcze raz krzywo. Pokaż może bez MS i siateczke. Pracuj dalej! Powodzenia
Napisano 22 Czerwiec 200618 l hmmm... powiem tak -- na Twoim miejscu nie martwil bym sie o kola.... tak jak poprzednik -- krzywo !! -- ale jak bys zobaczyl na moje wypociny... ehh ;) --- trzeba dzialac zeby cos osiagnac -- wiec owocnej pracy :D
Napisano 22 Czerwiec 200618 l dareg swiete slowa to kiedy palimy ta gdynie? a tak do tematu pokaz sia tke.. na pewno bedziesz musial jeszcze raz zaczac ten model bo chyba efekt jest nie zadowalajacyzarowno ciebie jak jak i nas.. na poczatek chyba lepiej sobie zrobic autko z tutka zobaczysz jak to mniej wiecej wyglada.. PS.przypomina sie reklama 206
Napisano 23 Czerwiec 200618 l U lala troche go poobijałeś już, za szybko jeździsz. Mam wrażenie że to nie do końca wina braku blueprintów. Moja propozycja poszperaj na necie i poszukaj kilku video tutków żeby nadgonić umiejętności warsztatowe, później na http://www.smcars.net/forums/index.php?topic=19354.msg100163#msg100163 znajdziesz w dziale Blueprints/Porsche wszystko czego ci trzeba. Dareg a ty sie nie denerwuj co ci tak to oko lata ;). Jak pokażesz siatkę spróbujemy ci wyjascić co jest nie tak może d asie to jakos wszystko wyprostować ;) samochud to trudna sprawa, przez co to odważna próba
Napisano 23 Czerwiec 200618 l o mateczko :D no ale znaczek fajny jest .... ;) moze zacznij od nie aut? pozdrawiam i trzymam kciuki :)
Napisano 23 Czerwiec 200618 l heheheh... dobrze sobie poprawic humor przed odebraniem swiadectwa:/ zapoznaj sie z opcją chamfer bo narazie to dosc smiesznie wygląda, pozdrawiam
Napisano 23 Czerwiec 200618 l co jak co ja w dziedzinie autek jestem początkujący ale na twoim miejscu przerobiłbym kilka tutoriali zanim się weźmiesz do auta. Osobiście polecem tutoriale z http://www.3d-palace.com zwłaszcza jeśli bierzesz się za auta. Pokaż siatkę
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Czy to nie ty robiłeś tamtą Toyotę Celica? Bo strasznie pogięte te 911 jak tamta Celica. Jakby auto było powypadkowe i bite przez jakiegoś pijaka za 2 wina:P Musisz w to włożyć mega pracy jeśli am jakoś wyglądać. Powodzenia przy naprawie:)
Napisano 23 Czerwiec 200618 l celice robil patry;) richie -> ten watek jest zalozony specjalnie zeby nas troche poddenerwowac/ rozsmieszyc? czy ty na serio sam nie widzisz ze to "cos" znacznie rozni sie od auta? taki klopot jest dla ciebie zeby przesunąc jeden vertex zeby na masce nie byco wgniecenia? pozdr
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Autor no ocz przyznaje ze ten samochodzik wyglada jak ze wschodu ale mam nadzieje ze otrzymam jakies przydatne rady. Problem w tym ze funkcja chamfer tutaj nie za bardzo sie sprawdzilo wiec postanowilem zrobic oddzielne obiekty z maski i drzwi--> efekt....no coz.bylo pare krzywizn i w celu wyrownania poza tym sadze ze po poprawkach nie bede ustawial tak duzego smootha bo to doporowadza do kolejnych błędów wlasciwie zalezy mi na doprowadzeniu tego samochodu do tego zeby mozna bylo na niego patrzec...wiec oczekuje rad. z gory dziekuje
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Autor taki klopot jest dla ciebie zeby przesunąc jeden vertex zeby na masce nie byco wgniecenia? pozdr wlasciwie to "wgniecenie" wyniklo z powodu swiatel ktore zaczynaja krzywizne i w rezultacie kawalek maski sie unosi.
Napisano 23 Czerwiec 200618 l dodam jeszcze bo chyba tego niewiesz ze powinienes unikac wielokątów róznych od czworokątów. pozdr
Napisano 23 Czerwiec 200618 l ooo ale krzywo prostować ale będzie cięzko prostować ja bym zaczoł od nowa lub zrobił inne auto
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Autor A sądzicie ze zmiana koncepcji na "samochud powypadkowy" mogla by byc sluszna?:)
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Autor racja...ale zostawie ten temat ku przestrodze:P (w grucie rzeczy dziwilem sie czemu to autko tak szubko mi [nie]wyszlo)
Napisano 23 Czerwiec 200618 l zacznij od audi a3 na http://www.3d-palace.com jest wideo tutorial jak zrobić od początku do końca to audi
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Czy to nie ty robiłeś tamtą Toyotę Celica? Bo strasznie pogięte te 911 jak tamta Celica. Jakby auto było powypadkowe i bite przez jakiegoś pijaka za 2 wina:P Musisz w to włożyć mega pracy jeśli am jakoś wyglądać. Powodzenia przy naprawie:) hey, hey!! Moja celica była pokrzywiona ale nie aż tak bardzo! ;D
Napisano 23 Czerwiec 200618 l Zrób teraz jakieś BMW czy coś, jak stwierdzisz że już umiesz, to wtedy się zabierz za Porsche:) pozdrawiam
Napisano 24 Czerwiec 200618 l zalosne ze tyle osob niepotrafi nic zrobic poza tym co ktos inny juz zaprojektowal. zero kreacji, od 3 lat widze wkulko te same tematy audi, bmw etc. stary twoje porsze sprawia ze zaczynam wierzyc w kreatywnosc przekonaj innych ze jesli jeszcze nieumiesz modelowac tak jak inni potrafisz zrobic scene ktra ma jakas wartosc, ten model idealnie nadaje sie na ciekawa kompozycje i temat, mozesz wlozyc nawet jakis moral do swojej pracy niezaprzepasc tego, zrob odpowiednie tekstory pocwiczsz miedzyczasie warsztat textur i renderingu. modelowanie to najprostrza rzecz w tej branrzy, posluchaj siebie, pozdr, wierze stary ze skopiesz tylek, najwazniejsze w tym wrzystkim jest WYCZUCIE. powodzenia!!
Napisano 24 Czerwiec 200618 l @patry - no sory jakośmi się skojarzyło:p bo podobny model. ale licze ze przedstawisz cos jeszcze. Widziałeś swoja siatkę? Pełno trójkatów i wielobokoów. Drzwi to masakra. Światła powninny schodzić ładnie, tymczasem są odjebane na chama:/ No i w ogóle błędy! Nie ma co poprawiać nawet, zaczynaj od nowa:)
Napisano 24 Czerwiec 200618 l XaoC nie ma sprawy, nie obraziłem się :) Oczywiście jak poduczę się modelowania, to zrobię następne autko. A co do tego Porsche to ms "iteriatons" ustaw lepiej na 2. Nie będzie takie poszarpane.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Dobra dajcie spokoj, chlopak uczy sie na bledach, nastepny model bedzie napewno lepszy. Ale najpierw poprzerabiaj pare tutkow [www.3dm3.com, www.max3d.pl]
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Wydrukowalem sobie, oprawilem w zlota ramke i sie codziennie bede do tego modlil. [sarkazm off] Tak na serio - propnuje przerobic maseee tutkow, zapoznac sie z helpem maxia, poszukac cos o meshsmooth etc. :]
Napisano 24 Czerwiec 200618 l płachta materiału zamiast przedniej szyby wysza Ci bardzo realnie, nic nie poprawiaj, zrób texture pokrytą rdzą i wodorostami i pójdzie do złotej galeri
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Kr3tz - nie wiem dlaczego uważasz że ja sobie żartuje z tego modelu. opisuje to co widze. a tu widze piękną podbudówke pod pięknego stila z wrakiem auta. masz racje też zaczynałem ale od podstaw, a nie od meshsmoothów jakiś na koślawą siatke. ps.: Ja jestem niedowartościowany, życie mnie nie rozpieszcza ;-)
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor przynajmniej widze ze ten temat nie poszedl na marne i pomoglem leczyc kompleksy niektorych. No ale nic poradze sobie z tą porażką. no nie wiem sądze ze ten samochodzik jednak nie nadaj sie nawet na wrak wiec bede zaczynal od poczatku...
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Niepotrzebnie sie tak spieszysz z nadkolami, przednim bumperem etc. Najpierw zrob dokladnie przednia maske, pozniej swiatla i schodz nizej. Pzdr.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l LHT - ok, ok, ale imho zabrzmialo to ironicznie, juz nie wazne Richie - przerob JAKIKOLWIEK tutek dotyczacy modelowania CZEGOKOLWIEK. tak bedzie lepiej, naprawde.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Hmm... tak jak Kr3tz radzilbym Ci na poczatek przerobic kilka tutoriali o modelowaniu (nie wazne do jakiego softu zasady sa wszedzie te same) a potem dopiero zaczal probowac cos samemu.
Napisano 25 Czerwiec 200618 l jak na mój gust to wogóle źle zaczynasz modeling tego auta i gubisz się w tych vertexach wszystkich, moja koncepcja jest taka: http://lht.w.interia.pl/tutek.zip , a póżniej można przeskoczyć na ten tutek znaleziony przy pomocy googlów http://www.3dstudio.cz/3dsmax/75
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto