Nezz Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Witam Praca powstała dosyć spontanicznie , przy okazji masy testów z shaderami , texturami i renderami które miały mi pomóc z dokończeniu mojego starego wipa. Mam nadzieję , że mimo swoich niedoskonałości Stella przypadła Wam do gustu , to dobra dziewczyna ;) i jeszcze jedno ujęcie :
piksar Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Jak dla mnie rewelacja, troche zmniejszyl bym refleksy na uchu No i pokaż siateczke
Vorek Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 No i pięknie jest :) Trochę mi brakuje zróżnicowania kolorków i faktury na twarzy, zwłaszcza przy ustach i podbródku to widać, teksturka nieco jednolita. Druga sprawa to nosek, jakiś taki duży i toporny, można by zrobić nieco delikatniejszy, przy środku powinien się bardziej zwężać. Pierwszy kadr jest super, światełko nietypowe ale i ciekawe. Ogólnie solidny kawał roboty. Robileś coś w postprodukcji ? Pozdrawiam
Kedzior Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Troche gumowa skóra, wygląda jakby miała grubą warstwe "tapety" ,ale ładnie jej z oczu patrzy więc się wybacza:)
makbol Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Super ! Jedyne Co mi sie nie podoba to włosy. Chyba zbyt chude są
max_1989 Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 czesc :) jako fan anatomi nie mogłem ominąć tego wątku :). Jest pare rażących rzeczy ale to co widać obecnie prezentuje przyzwoity poziom :). Poniżej kilka uwag. 1. oko zbyt wsunięte przez co zbyt wiele widać "tego czerwonego". 2. jakiś osad na zębach :) ale to może i tak ona ma :) 3. to mi bardziej wygląda jakby ktoś ją za uszy targał niż sss :) http://www.slibe.com/image/7bcf5b2d-final1dt5_jpg/ pozdrawiam
Pionier Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 e to o tym w gryfie mowiles :D ladnie wyszlo, ma swoj klmiat :) pozdrawiam Pionier.
Kuciel Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 ladnie tylko sie blyszczy zabardzo miejscami, ale co tam :D
Lis Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Bardzo fajne. Doczepię się jedynie do miejsce w którym nos łączy się z policzkami. chyba za małe wcięcie tam jest. tutaj przechodzi tak płynnie fe. :-) Jak mogę to proszę o uv mapę i textury. dzięki!
Adek_CG Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Model bardzo ladny shaderki jak juz wiekszosc osob tu zauwarzylo moglyby byc pewnie lepsze, ale generalnie jest ok, cos sie dzieje z nosem widac to zwlascza jak sie patrzy na ten widok z przodu, wydaje sie jak by byl za szeroki, no i kaciki ust, byc moze gdybys je obnizyl wygladalo by to lepiej... to wszystko nie zmienia jednak faktu ze calosc robi bardzo dobre wrazenie, jesli mozesz to pokaz texturki i siatke :)
Nezz Napisano 18 Lipiec 2006 Autor Napisano 18 Lipiec 2006 Cześć! pikSar - dzięki ;) refleksy zmniejszony , siatka niżej Vorek - dzięki , nos rzeczywiście jest szeroki , co do postproducji to jedynie color balance w photoshopie Kendzior - racja , męcze się z shaderem skóry ciągle ale efekty dalej mierne , mam nadzieję że przy następnej pracy lepiej mi to wyjdzie Slajver - włosy to poligony , pewnie dlatego efekt chudości , muszę lepiej opanować tą technikę ;) Max_1989 - dzięki za krytykę , masz rację z tym okiempostaram się to poprawić ale problem jest nie tylko w położeniu oka ale też w samym modelu powieki , co do osadu na zębach i dziwnych błędów przy włosach to wina tylko i wyłącznie mojej słabej znajomości Mentala , naprawdę nie wiem jak mam się tgo pozbyć bez retuszu w photoshopie Pionier - no o tym bełkotałem :D teraz po strasznej zniewadze skierowanej pod moim adresem przez Panzera zabieram się za kończenie wipa z rastamanem ;P Kuciel - dzięki , postaram się poprawić jeszcze shader ale puki co marnie mi to idzie KLICEK - dziękuję :) Lis - proszę bardzo , textury poniżej ;) Adek_CG - dzięki , shadery kuleja racja racja , niżej daję siatkę i textury :) Dziękuję wszystkim za komentarze , postanowiłem jednak jeszcze pomęczyć shader skóry , wrzuce tu efekty jeżeli będą jakieś ;) Siatka: Textury były malowane w photoshopie , jedynie brew i tęczówka są na bazie zdjęć: Diffuse Bump Specular Włosy Brew
Obywatel Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Ciekawa pani! Bardzo podoba mi się motyw z ustami. A propos – które ‘to have and hold’? :] -EDIT- Yep, ale są 2 wersje hehe. Sorry za offtopic, ale aktualnie słucham tego kawałka parę razy dziennie. Zbieg okoliczności, stąd zainteresowanie : ]
Nezz Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 Adek_CG - testowałem to , co wyczytałem ;) ponoć taka spec mapa może dać bardziej neutralne , organiczne hajlajty , pomyślałem , że sprawdzę ;) Obywatel: oczywiście depeszowskie ;)
Jonasz_Real Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Jeszcze do realizmu CI brakuje. Troszkę wygląda za sztucznie. Usta są mało naturalne...ale jak na początek testu jest dobrze. Życzę Ci wiecej naturalnosci ;]
Ania Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 ładnie, całkiem realistycznie nie jest ale czy to jest konieczne? bardzo przyjemna twarz. przeszkadzają mi dziurki nosa za jasne i uszy zbyt błyszczące
Nezz Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 Cześć, KLICEK - dzięki , fajnie że się podoba ;) Jonasz_Real - dzięki za życzenia , na codzień jestem bardzije naturalny :) poprawiłem usta :) Ania - no tak swieci z tych dziurek cholera nie wiem czemu prawdę mówiąc :P w innych miejscach twarzy lepiej cieniuje ... ucho przypudrowałem trochę dzięki za komentarze , zamieszczam niżej troche poprawioną wersje , właciwie to poprawilem shader i nie ruszałem balansu kolorów w PS. Co do shadera to zmieniłem mape specular na bardziej dokładną i dałem texture do warstwy subdermal.. mam nadzieję , że jest troche lepiej , o do osadu na zębach to nie udało mi się usunąć tego dziwnego cienia niestety . i zoom na którym widać więcej błędów :) . pozdrawiam
Pionier Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 zacne :) ... a mowil ze nic w 3D nie umie :P (ekhm ta zniewaga renderow wymaga hehe) pozdrawiam :)
Adek_CG Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 pobawilem sie troche twoja pracka mam nadzieje ze sie nie obrazisz :) no i ze jakos ci to pomoze obrazek jest chyba troche przepalony ale mysle ze mniej wiecej bedzie widac o co chodzi http://img227.imageshack.us/img227/1691/5bx2.jpg aha jak cos to powiedz to poprostu wtedy usune ten obrazek
Nezz Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 fajne , podoba mi się , dzięki za poświęcony czas , chyba rzeczywiście taka jaśniejsza i intensywniejsza wersja wygląda ciekawiej
drem Napisano 2 Wrzesień 2006 Napisano 2 Wrzesień 2006 Mi niestety nie podoba sie nos:/ musisz go bardziej wyformowac (czy jakos tak;p) no i troche zeby duze;] ale tak normalnie to praca jest znakomita! bardzo mi sie podoba;)
drem Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 czemu jej sie swieca dziurki w nosie;p przeciesz swiatlo nie pada od dolu
tomeus Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 fajna laska :D spotkalbym sie z nia :P ja też ... Pracka bardzo ładna :)
Rekomendowane odpowiedzi