Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Praca powstała dosyć spontanicznie , przy okazji masy testów z shaderami , texturami i renderami które miały mi pomóc z dokończeniu mojego starego wipa.

 

Mam nadzieję , że mimo swoich niedoskonałości Stella przypadła Wam do gustu , to dobra dziewczyna ;)

 

final1dt5.jpg

 

i jeszcze jedno ujęcie :

 

final2bp9.jpg

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No i pięknie jest :) Trochę mi brakuje zróżnicowania kolorków i faktury na twarzy, zwłaszcza przy ustach i podbródku to widać, teksturka nieco jednolita. Druga sprawa to nosek, jakiś taki duży i toporny, można by zrobić nieco delikatniejszy, przy środku powinien się bardziej zwężać.

 

Pierwszy kadr jest super, światełko nietypowe ale i ciekawe. Ogólnie solidny kawał roboty. Robileś coś w postprodukcji ?

 

Pozdrawiam

Napisano

czesc :) jako fan anatomi nie mogłem ominąć tego wątku :). Jest pare rażących rzeczy ale to co widać obecnie prezentuje przyzwoity poziom :). Poniżej kilka uwag.

 

1. oko zbyt wsunięte przez co zbyt wiele widać "tego czerwonego".

2. jakiś osad na zębach :) ale to może i tak ona ma :)

3. to mi bardziej wygląda jakby ktoś ją za uszy targał niż sss :)

 

http://www.slibe.com/image/7bcf5b2d-final1dt5_jpg/

 

pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajne.

Doczepię się jedynie do miejsce w którym nos łączy się z policzkami. chyba za małe wcięcie tam jest. tutaj przechodzi tak płynnie fe. :-)

 

Jak mogę to proszę o uv mapę i textury. dzięki!

Napisano

Model bardzo ladny shaderki jak juz wiekszosc osob tu zauwarzylo moglyby byc pewnie lepsze, ale generalnie jest ok, cos sie dzieje z nosem widac to zwlascza jak sie patrzy na ten widok z przodu, wydaje sie jak by byl za szeroki, no i kaciki ust, byc moze gdybys je obnizyl wygladalo by to lepiej... to wszystko nie zmienia jednak faktu ze calosc robi bardzo dobre wrazenie, jesli mozesz to pokaz texturki i siatke :)

Napisano

Cześć!

 

pikSar - dzięki ;) refleksy zmniejszony , siatka niżej

Vorek - dzięki , nos rzeczywiście jest szeroki , co do postproducji to jedynie color balance w photoshopie

Kendzior - racja , męcze się z shaderem skóry ciągle ale efekty dalej mierne , mam nadzieję że przy następnej pracy lepiej mi to wyjdzie

Slajver - włosy to poligony , pewnie dlatego efekt chudości , muszę lepiej opanować tą technikę ;)

Max_1989 - dzięki za krytykę , masz rację z tym okiempostaram się to poprawić ale problem jest nie tylko w położeniu oka ale też w samym modelu powieki , co do osadu na zębach i dziwnych błędów przy włosach to wina tylko i wyłącznie mojej słabej znajomości Mentala , naprawdę nie wiem jak mam się tgo pozbyć bez retuszu w photoshopie

Pionier - no o tym bełkotałem :D teraz po strasznej zniewadze skierowanej pod moim adresem przez Panzera zabieram się za kończenie wipa z rastamanem ;P

Kuciel - dzięki , postaram się poprawić jeszcze shader ale puki co marnie mi to idzie

KLICEK - dziękuję :)

Lis - proszę bardzo , textury poniżej ;)

Adek_CG - dzięki , shadery kuleja racja racja , niżej daję siatkę i textury :)

 

Dziękuję wszystkim za komentarze , postanowiłem jednak jeszcze pomęczyć shader skóry , wrzuce tu efekty jeżeli będą jakieś ;)

 

Siatka:

siatkapo7.jpg

 

Textury były malowane w photoshopie , jedynie brew i tęczówka są na bazie zdjęć:

 

Diffuse

diffuseqp3.jpg

 

Bump

bumppb7.jpg

 

Specular

specularch5.jpg

 

Włosy

wlosywg5.jpg

 

Brew

brewqd7.jpg

Napisano

Ciekawa pani! Bardzo podoba mi się motyw z ustami. A propos – które ‘to have and hold’? :]

 

-EDIT-

 

Yep, ale są 2 wersje hehe. Sorry za offtopic, ale aktualnie słucham tego kawałka parę razy dziennie. Zbieg okoliczności, stąd zainteresowanie : ]

Napisano

Adek_CG - testowałem to , co wyczytałem ;) ponoć taka spec mapa może dać bardziej neutralne , organiczne hajlajty , pomyślałem , że sprawdzę ;)

Obywatel: oczywiście depeszowskie ;)

Napisano

ładnie, całkiem realistycznie nie jest ale czy to jest konieczne? bardzo przyjemna twarz.

 

przeszkadzają mi dziurki nosa za jasne i uszy zbyt błyszczące

Napisano

Cześć,

 

KLICEK - dzięki , fajnie że się podoba ;)

Jonasz_Real - dzięki za życzenia , na codzień jestem bardzije naturalny :) poprawiłem usta :)

Ania - no tak swieci z tych dziurek cholera nie wiem czemu prawdę mówiąc :P w innych miejscach twarzy lepiej cieniuje ... ucho przypudrowałem trochę

 

dzięki za komentarze , zamieszczam niżej troche poprawioną wersje , właciwie to poprawilem shader i nie ruszałem balansu kolorów w PS. Co do shadera to zmieniłem mape specular na bardziej dokładną i dałem texture do warstwy subdermal..

mam nadzieję , że jest troche lepiej , o do osadu na zębach to nie udało mi się usunąć tego dziwnego cienia niestety

 

final2qr0.jpg

.

i zoom na którym widać więcej błędów :)

.

zoom2fv8.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

fajne , podoba mi się , dzięki za poświęcony czas , chyba rzeczywiście taka jaśniejsza i intensywniejsza wersja wygląda ciekawiej

Napisano

Mi niestety nie podoba sie nos:/ musisz go bardziej wyformowac (czy jakos tak;p) no i troche zeby duze;] ale tak normalnie to praca jest znakomita!

bardzo mi sie podoba;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności