Napisano 18 Lipiec 200618 l Witam Praca powstała dosyć spontanicznie , przy okazji masy testów z shaderami , texturami i renderami które miały mi pomóc z dokończeniu mojego starego wipa. Mam nadzieję , że mimo swoich niedoskonałości Stella przypadła Wam do gustu , to dobra dziewczyna ;) i jeszcze jedno ujęcie :
Napisano 18 Lipiec 200618 l Jak dla mnie rewelacja, troche zmniejszyl bym refleksy na uchu No i pokaż siateczke
Napisano 18 Lipiec 200618 l No i pięknie jest :) Trochę mi brakuje zróżnicowania kolorków i faktury na twarzy, zwłaszcza przy ustach i podbródku to widać, teksturka nieco jednolita. Druga sprawa to nosek, jakiś taki duży i toporny, można by zrobić nieco delikatniejszy, przy środku powinien się bardziej zwężać. Pierwszy kadr jest super, światełko nietypowe ale i ciekawe. Ogólnie solidny kawał roboty. Robileś coś w postprodukcji ? Pozdrawiam
Napisano 18 Lipiec 200618 l Troche gumowa skóra, wygląda jakby miała grubą warstwe "tapety" ,ale ładnie jej z oczu patrzy więc się wybacza:)
Napisano 18 Lipiec 200618 l czesc :) jako fan anatomi nie mogłem ominąć tego wątku :). Jest pare rażących rzeczy ale to co widać obecnie prezentuje przyzwoity poziom :). Poniżej kilka uwag. 1. oko zbyt wsunięte przez co zbyt wiele widać "tego czerwonego". 2. jakiś osad na zębach :) ale to może i tak ona ma :) 3. to mi bardziej wygląda jakby ktoś ją za uszy targał niż sss :) http://www.slibe.com/image/7bcf5b2d-final1dt5_jpg/ pozdrawiam
Napisano 18 Lipiec 200618 l e to o tym w gryfie mowiles :D ladnie wyszlo, ma swoj klmiat :) pozdrawiam Pionier.
Napisano 18 Lipiec 200618 l Bardzo fajne. Doczepię się jedynie do miejsce w którym nos łączy się z policzkami. chyba za małe wcięcie tam jest. tutaj przechodzi tak płynnie fe. :-) Jak mogę to proszę o uv mapę i textury. dzięki!
Napisano 18 Lipiec 200618 l Model bardzo ladny shaderki jak juz wiekszosc osob tu zauwarzylo moglyby byc pewnie lepsze, ale generalnie jest ok, cos sie dzieje z nosem widac to zwlascza jak sie patrzy na ten widok z przodu, wydaje sie jak by byl za szeroki, no i kaciki ust, byc moze gdybys je obnizyl wygladalo by to lepiej... to wszystko nie zmienia jednak faktu ze calosc robi bardzo dobre wrazenie, jesli mozesz to pokaz texturki i siatke :)
Napisano 18 Lipiec 200618 l Autor Cześć! pikSar - dzięki ;) refleksy zmniejszony , siatka niżej Vorek - dzięki , nos rzeczywiście jest szeroki , co do postproducji to jedynie color balance w photoshopie Kendzior - racja , męcze się z shaderem skóry ciągle ale efekty dalej mierne , mam nadzieję że przy następnej pracy lepiej mi to wyjdzie Slajver - włosy to poligony , pewnie dlatego efekt chudości , muszę lepiej opanować tą technikę ;) Max_1989 - dzięki za krytykę , masz rację z tym okiempostaram się to poprawić ale problem jest nie tylko w położeniu oka ale też w samym modelu powieki , co do osadu na zębach i dziwnych błędów przy włosach to wina tylko i wyłącznie mojej słabej znajomości Mentala , naprawdę nie wiem jak mam się tgo pozbyć bez retuszu w photoshopie Pionier - no o tym bełkotałem :D teraz po strasznej zniewadze skierowanej pod moim adresem przez Panzera zabieram się za kończenie wipa z rastamanem ;P Kuciel - dzięki , postaram się poprawić jeszcze shader ale puki co marnie mi to idzie KLICEK - dziękuję :) Lis - proszę bardzo , textury poniżej ;) Adek_CG - dzięki , shadery kuleja racja racja , niżej daję siatkę i textury :) Dziękuję wszystkim za komentarze , postanowiłem jednak jeszcze pomęczyć shader skóry , wrzuce tu efekty jeżeli będą jakieś ;) Siatka: Textury były malowane w photoshopie , jedynie brew i tęczówka są na bazie zdjęć: Diffuse Bump Specular Włosy Brew
Napisano 18 Lipiec 200618 l Ciekawa pani! Bardzo podoba mi się motyw z ustami. A propos – które ‘to have and hold’? :] -EDIT- Yep, ale są 2 wersje hehe. Sorry za offtopic, ale aktualnie słucham tego kawałka parę razy dziennie. Zbieg okoliczności, stąd zainteresowanie : ]
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor Adek_CG - testowałem to , co wyczytałem ;) ponoć taka spec mapa może dać bardziej neutralne , organiczne hajlajty , pomyślałem , że sprawdzę ;) Obywatel: oczywiście depeszowskie ;)
Napisano 19 Lipiec 200618 l Jeszcze do realizmu CI brakuje. Troszkę wygląda za sztucznie. Usta są mało naturalne...ale jak na początek testu jest dobrze. Życzę Ci wiecej naturalnosci ;]
Napisano 19 Lipiec 200618 l ładnie, całkiem realistycznie nie jest ale czy to jest konieczne? bardzo przyjemna twarz. przeszkadzają mi dziurki nosa za jasne i uszy zbyt błyszczące
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor Cześć, KLICEK - dzięki , fajnie że się podoba ;) Jonasz_Real - dzięki za życzenia , na codzień jestem bardzije naturalny :) poprawiłem usta :) Ania - no tak swieci z tych dziurek cholera nie wiem czemu prawdę mówiąc :P w innych miejscach twarzy lepiej cieniuje ... ucho przypudrowałem trochę dzięki za komentarze , zamieszczam niżej troche poprawioną wersje , właciwie to poprawilem shader i nie ruszałem balansu kolorów w PS. Co do shadera to zmieniłem mape specular na bardziej dokładną i dałem texture do warstwy subdermal.. mam nadzieję , że jest troche lepiej , o do osadu na zębach to nie udało mi się usunąć tego dziwnego cienia niestety . i zoom na którym widać więcej błędów :) . pozdrawiam
Napisano 19 Lipiec 200618 l zacne :) ... a mowil ze nic w 3D nie umie :P (ekhm ta zniewaga renderow wymaga hehe) pozdrawiam :)
Napisano 19 Lipiec 200618 l pobawilem sie troche twoja pracka mam nadzieje ze sie nie obrazisz :) no i ze jakos ci to pomoze obrazek jest chyba troche przepalony ale mysle ze mniej wiecej bedzie widac o co chodzi http://img227.imageshack.us/img227/1691/5bx2.jpg aha jak cos to powiedz to poprostu wtedy usune ten obrazek
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor fajne , podoba mi się , dzięki za poświęcony czas , chyba rzeczywiście taka jaśniejsza i intensywniejsza wersja wygląda ciekawiej
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Mi niestety nie podoba sie nos:/ musisz go bardziej wyformowac (czy jakos tak;p) no i troche zeby duze;] ale tak normalnie to praca jest znakomita! bardzo mi sie podoba;)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l czemu jej sie swieca dziurki w nosie;p przeciesz swiatlo nie pada od dolu
Napisano 4 Wrzesień 200618 l fajna laska :D spotkalbym sie z nia :P ja też ... Pracka bardzo ładna :)