Skocz do zawartości

Scena 3D: Wybrzeże portowe


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 233
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

eeee jaką ciemnośc ????

EDIT: jak patrze na Twoje rendery to mi sie zdają za jasne xD , u mnie nie ma czarnych plam, w ogóle nie ma żadnych plam kolorów i wszystko jest wyraźnie widoczne. dałem nawet specjalnie o 15% jaśniejsze niż początkowo było u mnie by nie było problemu wiec WTF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przez nieuwagę straciłem plik psd z całą kompozycją, wszystkie warstwy poszły....został tylko spłaszczony obrazek więc raczej dużo już się nie zmieni, nie licząc nowych elementów, tak bywa jak się pracuje w ciemności i nie widzi klawiatury ;]

 

fale, wersja testowo-szkicowa, w zamierzeniu mają być 3d.

 

Pozdrawiam

 

test-3001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz ciekawiej tyo wygląda. ale jest mała rzecz która mnie mierzi. nie wiem czy dodasz to w poscie ale chyba lepiej by było zrobić to w maxie:

mianowicie chodzi mi o brzegi przęsła:

 

e535fb151b12e61e.jpg

 

sa równe jak pupa niemowlaka, nie chodzi mi tutaj o chamfer ale o wszelkiego rodzaju spekania i obtłuczenia jakie z biegiem czasu pojawiają się w strukturze przeseł (zwłaszcza tam gdzie bije woda).

 

reszta cud miód i malina :) aha: niebo jeszcze do poprawki ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebo jeszcze do poprawki ;)

 

Co konkretnie Ci się nie podoba ?

 

Dzięki Klicek, nad wodą właśnie myślę, chciałbym obejść się bez dreamscape'a i zrobić ją za pomocą mentalowych shaderów, zobaczymy jak to wyjdzie, jak narazie szukam inspiracji na Cgtalk w FXWars ;]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poddawaj się !

 

Oświetlenie :

-Gradient pionowy z kolorami w zależności od pory dnia jaką chcesz zaprezentowac.

-włącz sobie GI

-ustaw światło słoneczne (ja uzyłem spota z szadow mapą), kolor w zależności od pory , ale z gradientu który masz na niebie

-ustaw światełko za kamerą o niskiej jasności dla uzyskania detalu (by vorek :D) Potem już tylko zabawa z ustawieniami.

 

Renderujesz z kanałem alpha i chmury wklejasz w PSie . Ważne by były podobne do gradientu w tle by oświetlenie się zgadzało.

 

Stock z darmowymi teksturami : http://www.sxc.hu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiałem dac w nowym ! :D

 

Finał. Dzięki wszystkim za komentarze i rady.

Jest jeszcze wiele rzeczy które bym chciał poprawic, ale :

- mam manie poprawiania w nieskończonosc az w koncu niszczę pracę.

- chcę zacząc Mity i Legendy :D

 

Mam nadzieję, że się podoba, dałem troszkę jaśniej. Dziękuję raz jeszcze za wsparcie i życzę reszcie załogi ukończenia bitwy.

 

minibitwa_final.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacper -> fajowo wyszlo;)

 

czekamy jeszcze na vorka, ktoremu mówię - domalówki psują fajną pracę! bylo świetnie znim nie dales tej "wody" i nie pogrzebales z warstwami - pale itd, licze na Ciebie!

piksar i reszta - do roboty panowie, wy tez macie tofajnie skonczyc;)

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hola :) Dłubię sobie cośtam powoli, zmieniłem nieco koncepcję (znowu) ;] zaprzęgłem do pomocy dreamscape'a i posiedziałm trochę nad otoczeniem.

Teraz trzeba tylko wrzucic tu architekturkę, nieco dopracować chmurki, trochę particli, pianka na wodę i będzie finito ;]

 

max+dreamscape+photoshop

 

dream1.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności