Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor Wiesz... najciekawsze jest to, ze ja dopiero będe go musiał zaadaptowac do wzoru jaki został mi zadany. Na razie jest to całkowicie autorski gargulec. mam zamiar zrobić z jego udziałem pewna większą scenę, jaka mi kiełkowała w głowie od dłuższego czasu. :) EDIT: siata o którą prosiłeś. :)
Napisano 22 Lipiec 200618 l No przyjemna twarzyczka ale te zeby takie dziwne z mojego punktu widzenia :D
Napisano 22 Lipiec 200618 l Fajny wyraz...oczu i nosa. Jeszcze do poprawienia ryjek, bo coś w nim nie tak. Ząbki bym zaostrzył - chyba, że jest roślinożercą?:D Najs, śledzić będę:)
Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor Update: poprawiona zmarzczka na czole, ucho, zęby, policzki (trochę) i nos... Teraz się renderuje wersja granitowa, w której zmniejszyłem mapowanie: granit będzie drobniejszy o 20% I jeszcze rzut z boku...
Napisano 22 Lipiec 200618 l model przyjemny (o ile takie cos mozna nazwac "przyjemnym" :)), ale nad mapowaniem jeszcze popracujesz rozumiem? :] widac bledy gdzie niegdzie; tekstura jest zbyt rozmazana w niektorych miejscach; (pouczam tak, a sam bym pewnie lepiej nie zrobil ;))
Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor To na razie nie jest mapowane w ogóle, tzn. dałem roboczo mapowanie box o jednakowych ściankach (sześcian). Jak skończę modelować to dam unwrap i potem normalnie teksturka i jazda.
Napisano 23 Lipiec 200618 l widze ze idzie to w dobrym kierunku, ladny bedzie :) moze te usta za bardzo na szyji.. ale :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l Szczerze mówiąc, sprawia wrażenie trochę nieprzemyślanego gargulca :) Ryjek nie pasuje imo do oczów i reszty twarzy.
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Piotrek, a czy możesz sprecyzować, co konkretnie nie pasuje? I może zdefiniuj "ryjek"? EDIT: update partii szyjnych... al już widze, ze jeszcze nad tym mostkiem trzeba będzie posiedzieć... No, ale póki co wygląda to tak:
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Na razie biorę się za resztę ciała... Wiesz... jak sie naoglądasz modelu, to potem juz się gubisz w proporcjach i trzeba trochę odczekać... ale do pyska jeszce wrócę. :) Anyway dzięki. :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l Ryjek czyli usta, zęby i żuchwa. Cięzko tak wskazać, co konkretnie nie pasuje. Może broda przydałaby mu się? Ale generalnie model fajny.
Napisano 23 Lipiec 200618 l To na razie nie jest mapowane w ogóle, tzn. dałem roboczo mapowanie box o jednakowych ściankach (sześcian). Jak skończę modelować to dam unwrap i potem normalnie teksturka i jazda. jedno szczescie :P balem sie ze tak zostanie :>; czekam na updaty pzdr
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Masz rację. Może nie broda, bo to juz koza wyjdzie, ale jakiś wyraźniejszy podbródek... Co do ust to faktycznie wymagaja podrasowania, ale potrzebuje czasu żeby to przetrawic i przeanalizować co jak i gdzie... Vector twierdzi, ze moze by te usta zmniejszyć... i chyba ma rację, ale potrzebuje jeszcze troche czasu by sobie wyobrazic jak to zrobić oraz jak potem popoprawiac okolice kącika ust oraz fałdów skórnych w tym miejscu... Póki co podrasowalem nieco kość policzkową, odcinek policzka między platkiem noisa a kościa policzkowa uniosłem w górę, rozszerzyłem nieco górna szczękę na tej wysokości, oraz rozbudowalem kark... PS: Thud: mówisz, masz... :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l ekstra ekstra, chcialbym sie do czegos przyczepic zeby Ci nie slodzic no ale poki co nic takiego nie widze co by moglo podlegac krytyce :], te usta zmienisz i bedzie git no i moze troszke ucho "podrasujesz"?? :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Next update: poprawilem brodę, pogrubiłem szczękę, zwęzilem wargi i unioslem je w minie ukazującej kły. uwydatniłem fałdę skórną między nosem a kącikiem ust, ale zastanawiam się, czy aby nie przesadzilem. Podkreśliłem też okolicę skroni, dorobiłem uchu chrząstki, stylizowane na nietoperze skrzydła. Jeszcze będę je dopieszczał, na razie są symboliczne. Thud: czepiaj się ile wlezie. co do rozmiaru ust, to próbowałem, ale efekt był strasznie głupi i zrezygnowałem. W końcu oma byc szyderczy i agresywny zarazem uśmiech...?
Napisano 23 Lipiec 200618 l uszy odrazu lepiej sie prezentuja, obojczyk troche kwadratowy ale pewnie jeszcze poprawisz, robisz na podstawie jakiegos konkretnego konceptu czy z glowy?
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Na poczatku miałem zadany koncept, ale i tak referki sobie narysowalem sam a potem już tylko z głowy. Oczywiście, obojczyk jeszcze bedę dopieszczał, ale najpierw dorobię klatę i ramiona, żeby mieć nieco więcej punktów odniesienia. Next update: szczęka mniej kwadratowa i jednak nieco cieńsza, za to krawędź pelniejsza, okrąglejsza.
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Z rogami? Bosko? Chyba szatańsko... :) Nawiasem mówiąc zwróćcie uwagę na to, że powszechny wizerunek Szatana jest dziwnie zbliżony do starożytnego wizerunku Bachusa, boga wina i imprez, mającego wygląd satyra... :) A oto wersja wcześniejszego renderu, ale tym razem z teksturką... oczywiście roboczą. :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l Miejscami bym go przybrudził i dałbym mu materiał z piaskowca. marmur jakos nie pasuje. Nie do twarzy mu z tym. I nie był on narazony na warunki artmosferyczne, jest taki czysty. , ale ogólnie miły modelik. Pozdro
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Meeen, to jeszcze nie jest docelowa tekstura, tylko robocza, nałożona boxem... Poza tym on będzie z granitu a nie z marmuru. EDIT: zaczątek torsu:
Napisano 23 Lipiec 200618 l bardzo fajne :) tors też . zastanawia mnie tylko czy nie jest to jeszcze za duża szczegółowość jak na rzeźbę kamienną. powodzenia ;)
Napisano 23 Lipiec 200618 l model fajowy, ale ten marmur do niczego... po co psuć taki model taką slabą teksturką... moze cos bardziej organicznego? pozdr
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Ej, ile razy mam powtarzac, ze to granit? Pojęcia o geologii nie macie, ani o minerałach... A poza tym mnie się podoba i to wystarczy... a że nałożony roboczo, to tylko chwilowa niedogodność. A dla opornych na wiedzę: GRANIT: http://www.terralastic.de/farbtafel/granit-gr.jpg MARMUR: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.grafkom.pl/images/marmur_rosso.jpg&imgrefurl=http://www.grafkom.pl/arkusze.htm&h=591&w=420&sz=18&hl=pl&start=86&tbnid=xneidEyQtQaelM:&tbnh=135&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dmarmur%26start%3D72%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl-PL:official_s%26sa%3DN Oczywiście są i marmury przypominajace nieco granit, ale bez przesady...
Napisano 23 Lipiec 200618 l nie zapomnij go na koncu zerodowac i pokruszyc :) bo juz wyglada fajnie tylko ze jest fabrycznei nowy, a trzeba mu tam i owdzie cos ulamac, w koncu to gargulec...
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Jasne, będzie zerodowany, uzyję zresztą do tego m.in. displace. :) A swoją droga wolę najpierw zrobic model "fabryczny", żeby mieć jego kopię i go kruszyć do woli gdzie tylko zechcę... :) Poza tym gdzieniegdzie będzie omszały i z zaciekami, wypłowiałuy od slońca i deszczu... :)
Napisano 25 Lipiec 200618 l Autor Update... chwilowo nie ruszyłem tego za bardzo z miejsca, ale puściłem na noc render i... wyszła animka obrotu popiersia (13,7MB). Można ją zassać stąd: http://rapidshare.de/files/26926559/gargulec.avi.html Oczywiście w modelu jest jeszcze sporo blędów, choćby na linii spawu symmetry, ale nie chciało mi sie tych drobiazgów poprawiać... i tak będę to jeszcze rzeźbił...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto