Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 31
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wiesz... najciekawsze jest to, ze ja dopiero będe go musiał zaadaptowac do wzoru jaki został mi zadany. Na razie jest to całkowicie autorski gargulec. mam zamiar zrobić z jego udziałem pewna większą scenę, jaka mi kiełkowała w głowie od dłuższego czasu. :)

EDIT: siata o którą prosiłeś. :)

gargulecsiataui3.jpg

Napisano

Fajny wyraz...oczu i nosa. Jeszcze do poprawienia ryjek, bo coś w nim nie tak. Ząbki bym zaostrzył - chyba, że jest roślinożercą?:D

 

Najs, śledzić będę:)

Napisano
  • Autor

Update: poprawiona zmarzczka na czole, ucho, zęby, policzki (trochę) i nos...

Teraz się renderuje wersja granitowa, w której zmniejszyłem mapowanie: granit będzie drobniejszy o 20%

 

gargulec2xa5.jpg

gargulecnx9.jpg

I jeszcze rzut z boku...

 

gargulecleftgt4.jpg

Napisano

model przyjemny (o ile takie cos mozna nazwac "przyjemnym" :)), ale nad mapowaniem jeszcze popracujesz rozumiem? :] widac bledy gdzie niegdzie; tekstura jest zbyt rozmazana w niektorych miejscach; (pouczam tak, a sam bym pewnie lepiej nie zrobil ;))

Napisano
  • Autor

To na razie nie jest mapowane w ogóle, tzn. dałem roboczo mapowanie box o jednakowych ściankach (sześcian).

Jak skończę modelować to dam unwrap i potem normalnie teksturka i jazda.

Napisano

widze ze idzie to w dobrym kierunku, ladny bedzie :) moze te usta za bardzo na szyji.. ale :)

Napisano

Szczerze mówiąc, sprawia wrażenie trochę nieprzemyślanego gargulca :)

 

Ryjek nie pasuje imo do oczów i reszty twarzy.

Napisano
  • Autor

Piotrek, a czy możesz sprecyzować, co konkretnie nie pasuje? I może zdefiniuj "ryjek"?

EDIT: update partii szyjnych... al już widze, ze jeszcze nad tym mostkiem trzeba będzie posiedzieć... No, ale póki co wygląda to tak:

 

gargulec2wt4.jpg

Napisano
  • Autor

Na razie biorę się za resztę ciała...

Wiesz... jak sie naoglądasz modelu, to potem juz się gubisz w proporcjach i trzeba trochę odczekać... ale do pyska jeszce wrócę. :)

Anyway dzięki. :)

Napisano

Ryjek czyli usta, zęby i żuchwa.

 

Cięzko tak wskazać, co konkretnie nie pasuje. Może broda przydałaby mu się?

 

Ale generalnie model fajny.

Napisano
To na razie nie jest mapowane w ogóle, tzn. dałem roboczo mapowanie box o jednakowych ściankach (sześcian).

Jak skończę modelować to dam unwrap i potem normalnie teksturka i jazda.

jedno szczescie :P balem sie ze tak zostanie :>; czekam na updaty

pzdr

Napisano
  • Autor

Masz rację. Może nie broda, bo to juz koza wyjdzie, ale jakiś wyraźniejszy podbródek... Co do ust to faktycznie wymagaja podrasowania, ale potrzebuje czasu żeby to przetrawic i przeanalizować co jak i gdzie... Vector twierdzi, ze moze by te usta zmniejszyć... i chyba ma rację, ale potrzebuje jeszcze troche czasu by sobie wyobrazic jak to zrobić oraz jak potem popoprawiac okolice kącika ust oraz fałdów skórnych w tym miejscu...

Póki co podrasowalem nieco kość policzkową, odcinek policzka między platkiem noisa a kościa policzkowa uniosłem w górę, rozszerzyłem nieco górna szczękę na tej wysokości, oraz rozbudowalem kark...

 

PS: Thud: mówisz, masz... :)

 

gargulec2mh1.jpg

Napisano

ekstra ekstra, chcialbym sie do czegos przyczepic zeby Ci nie slodzic no ale poki co nic takiego nie widze co by moglo podlegac krytyce :], te usta zmienisz i bedzie git no i moze troszke ucho "podrasujesz"?? :)

Napisano
  • Autor

Next update: poprawilem brodę, pogrubiłem szczękę, zwęzilem wargi i unioslem je w minie ukazującej kły. uwydatniłem fałdę skórną między nosem a kącikiem ust, ale zastanawiam się, czy aby nie przesadzilem.

Podkreśliłem też okolicę skroni, dorobiłem uchu chrząstki, stylizowane na nietoperze skrzydła. Jeszcze będę je dopieszczał, na razie są symboliczne.

 

Thud: czepiaj się ile wlezie.

co do rozmiaru ust, to próbowałem, ale efekt był strasznie głupi i zrezygnowałem. W końcu oma byc szyderczy i agresywny zarazem uśmiech...?

 

gargulec2vo9.jpg

Napisano

uszy odrazu lepiej sie prezentuja, obojczyk troche kwadratowy ale pewnie jeszcze poprawisz, robisz na podstawie jakiegos konkretnego konceptu czy z glowy?

Napisano
  • Autor

Na poczatku miałem zadany koncept, ale i tak referki sobie narysowalem sam a potem już tylko z głowy.

Oczywiście, obojczyk jeszcze bedę dopieszczał, ale najpierw dorobię klatę i ramiona, żeby mieć nieco więcej punktów odniesienia.

Next update: szczęka mniej kwadratowa i jednak nieco cieńsza, za to krawędź pelniejsza, okrąglejsza.

 

gargulec2xl4.jpg

Napisano
  • Autor

Z rogami? Bosko? Chyba szatańsko... :)

Nawiasem mówiąc zwróćcie uwagę na to, że powszechny wizerunek Szatana jest dziwnie zbliżony do starożytnego wizerunku Bachusa, boga wina i imprez, mającego wygląd satyra... :)

 

A oto wersja wcześniejszego renderu, ale tym razem z teksturką... oczywiście roboczą. :)

 

gargulecgu9.jpg

Napisano

Miejscami bym go przybrudził i dałbym mu materiał z piaskowca. marmur jakos nie pasuje. Nie do twarzy mu z tym.

I nie był on narazony na warunki artmosferyczne, jest taki czysty.

, ale ogólnie miły modelik.

Pozdro

Napisano
  • Autor

Meeen, to jeszcze nie jest docelowa tekstura, tylko robocza, nałożona boxem... Poza tym on będzie z granitu a nie z marmuru.

EDIT: zaczątek torsu:

 

gargulec2vn0.jpg

Napisano

bardzo fajne :) tors też . zastanawia mnie tylko czy nie jest to jeszcze za duża szczegółowość jak na rzeźbę kamienną.

powodzenia ;)

Napisano

model fajowy, ale ten marmur do niczego... po co psuć taki model taką slabą teksturką... moze cos bardziej organicznego? pozdr

Napisano
  • Autor

Ej, ile razy mam powtarzac, ze to granit? Pojęcia o geologii nie macie, ani o minerałach...

A poza tym mnie się podoba i to wystarczy... a że nałożony roboczo, to tylko chwilowa niedogodność.

gargulecdu380yiz3.jpg

 

A dla opornych na wiedzę:

GRANIT:

http://www.terralastic.de/farbtafel/granit-gr.jpg

 

MARMUR:

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.grafkom.pl/images/marmur_rosso.jpg&imgrefurl=http://www.grafkom.pl/arkusze.htm&h=591&w=420&sz=18&hl=pl&start=86&tbnid=xneidEyQtQaelM:&tbnh=135&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dmarmur%26start%3D72%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl-PL:official_s%26sa%3DN

 

Oczywiście są i marmury przypominajace nieco granit, ale bez przesady...

Napisano

nie zapomnij go na koncu zerodowac i pokruszyc :) bo juz wyglada fajnie tylko ze jest fabrycznei nowy, a trzeba mu tam i owdzie cos ulamac, w koncu to gargulec...

Napisano
  • Autor

Jasne, będzie zerodowany, uzyję zresztą do tego m.in. displace. :)

A swoją droga wolę najpierw zrobic model "fabryczny", żeby mieć jego kopię i go kruszyć do woli gdzie tylko zechcę... :)

Poza tym gdzieniegdzie będzie omszały i z zaciekami, wypłowiałuy od slońca i deszczu... :)

Napisano
  • Autor

Update... chwilowo nie ruszyłem tego za bardzo z miejsca, ale puściłem na noc render i... wyszła animka obrotu popiersia (13,7MB).

Można ją zassać stąd:

 

http://rapidshare.de/files/26926559/gargulec.avi.html

 

Oczywiście w modelu jest jeszcze sporo blędów, choćby na linii spawu symmetry, ale nie chciało mi sie tych drobiazgów poprawiać... i tak będę to jeszcze rzeźbił...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności