Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Jak w temacie... Wszelkie komenty mile widziane. :)
nielot007 Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 siateczka :) pokaz na czym sie wzorowales nos do poprawy :)
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 Wiesz... najciekawsze jest to, ze ja dopiero będe go musiał zaadaptowac do wzoru jaki został mi zadany. Na razie jest to całkowicie autorski gargulec. mam zamiar zrobić z jego udziałem pewna większą scenę, jaka mi kiełkowała w głowie od dłuższego czasu. :) EDIT: siata o którą prosiłeś. :)
Ucash Bonzo Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 No przyjemna twarzyczka ale te zeby takie dziwne z mojego punktu widzenia :D
XaoC Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Fajny wyraz...oczu i nosa. Jeszcze do poprawienia ryjek, bo coś w nim nie tak. Ząbki bym zaostrzył - chyba, że jest roślinożercą?:D Najs, śledzić będę:)
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 Update: poprawiona zmarzczka na czole, ucho, zęby, policzki (trochę) i nos... Teraz się renderuje wersja granitowa, w której zmniejszyłem mapowanie: granit będzie drobniejszy o 20% I jeszcze rzut z boku...
thud Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 model przyjemny (o ile takie cos mozna nazwac "przyjemnym" :)), ale nad mapowaniem jeszcze popracujesz rozumiem? :] widac bledy gdzie niegdzie; tekstura jest zbyt rozmazana w niektorych miejscach; (pouczam tak, a sam bym pewnie lepiej nie zrobil ;)) 1
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 To na razie nie jest mapowane w ogóle, tzn. dałem roboczo mapowanie box o jednakowych ściankach (sześcian). Jak skończę modelować to dam unwrap i potem normalnie teksturka i jazda.
thorgal Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 juz o wiele wiele lepiej.. tylko jeszcze te uszka mi troche nie pasuja..
vv3k70r Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 widze ze idzie to w dobrym kierunku, ladny bedzie :) moze te usta za bardzo na szyji.. ale :)
piotrek Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Szczerze mówiąc, sprawia wrażenie trochę nieprzemyślanego gargulca :) Ryjek nie pasuje imo do oczów i reszty twarzy.
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Piotrek, a czy możesz sprecyzować, co konkretnie nie pasuje? I może zdefiniuj "ryjek"? EDIT: update partii szyjnych... al już widze, ze jeszcze nad tym mostkiem trzeba będzie posiedzieć... No, ale póki co wygląda to tak:
mrkrzysiek Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 fajny gargulec ja bym usta zmniejszył trochę:)
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Na razie biorę się za resztę ciała... Wiesz... jak sie naoglądasz modelu, to potem juz się gubisz w proporcjach i trzeba trochę odczekać... ale do pyska jeszce wrócę. :) Anyway dzięki. :)
piotrek Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Ryjek czyli usta, zęby i żuchwa. Cięzko tak wskazać, co konkretnie nie pasuje. Może broda przydałaby mu się? Ale generalnie model fajny. 1
thud Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 To na razie nie jest mapowane w ogóle, tzn. dałem roboczo mapowanie box o jednakowych ściankach (sześcian). Jak skończę modelować to dam unwrap i potem normalnie teksturka i jazda. jedno szczescie :P balem sie ze tak zostanie :>; czekam na updaty pzdr
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Masz rację. Może nie broda, bo to juz koza wyjdzie, ale jakiś wyraźniejszy podbródek... Co do ust to faktycznie wymagaja podrasowania, ale potrzebuje czasu żeby to przetrawic i przeanalizować co jak i gdzie... Vector twierdzi, ze moze by te usta zmniejszyć... i chyba ma rację, ale potrzebuje jeszcze troche czasu by sobie wyobrazic jak to zrobić oraz jak potem popoprawiac okolice kącika ust oraz fałdów skórnych w tym miejscu... Póki co podrasowalem nieco kość policzkową, odcinek policzka między platkiem noisa a kościa policzkowa uniosłem w górę, rozszerzyłem nieco górna szczękę na tej wysokości, oraz rozbudowalem kark... PS: Thud: mówisz, masz... :)
thud Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 ekstra ekstra, chcialbym sie do czegos przyczepic zeby Ci nie slodzic no ale poki co nic takiego nie widze co by moglo podlegac krytyce :], te usta zmienisz i bedzie git no i moze troszke ucho "podrasujesz"?? :)
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Next update: poprawilem brodę, pogrubiłem szczękę, zwęzilem wargi i unioslem je w minie ukazującej kły. uwydatniłem fałdę skórną między nosem a kącikiem ust, ale zastanawiam się, czy aby nie przesadzilem. Podkreśliłem też okolicę skroni, dorobiłem uchu chrząstki, stylizowane na nietoperze skrzydła. Jeszcze będę je dopieszczał, na razie są symboliczne. Thud: czepiaj się ile wlezie. co do rozmiaru ust, to próbowałem, ale efekt był strasznie głupi i zrezygnowałem. W końcu oma byc szyderczy i agresywny zarazem uśmiech...?
Owen Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 uszy odrazu lepiej sie prezentuja, obojczyk troche kwadratowy ale pewnie jeszcze poprawisz, robisz na podstawie jakiegos konkretnego konceptu czy z glowy?
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Na poczatku miałem zadany koncept, ale i tak referki sobie narysowalem sam a potem już tylko z głowy. Oczywiście, obojczyk jeszcze bedę dopieszczał, ale najpierw dorobię klatę i ramiona, żeby mieć nieco więcej punktów odniesienia. Next update: szczęka mniej kwadratowa i jednak nieco cieńsza, za to krawędź pelniejsza, okrąglejsza.
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Z rogami? Bosko? Chyba szatańsko... :) Nawiasem mówiąc zwróćcie uwagę na to, że powszechny wizerunek Szatana jest dziwnie zbliżony do starożytnego wizerunku Bachusa, boga wina i imprez, mającego wygląd satyra... :) A oto wersja wcześniejszego renderu, ale tym razem z teksturką... oczywiście roboczą. :)
Jonasz_Real Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Miejscami bym go przybrudził i dałbym mu materiał z piaskowca. marmur jakos nie pasuje. Nie do twarzy mu z tym. I nie był on narazony na warunki artmosferyczne, jest taki czysty. , ale ogólnie miły modelik. Pozdro
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Meeen, to jeszcze nie jest docelowa tekstura, tylko robocza, nałożona boxem... Poza tym on będzie z granitu a nie z marmuru. EDIT: zaczątek torsu:
krzyhhh Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 bardzo fajne :) tors też . zastanawia mnie tylko czy nie jest to jeszcze za duża szczegółowość jak na rzeźbę kamienną. powodzenia ;)
hkropinski Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 model fajowy, ale ten marmur do niczego... po co psuć taki model taką slabą teksturką... moze cos bardziej organicznego? pozdr
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Ej, ile razy mam powtarzac, ze to granit? Pojęcia o geologii nie macie, ani o minerałach... A poza tym mnie się podoba i to wystarczy... a że nałożony roboczo, to tylko chwilowa niedogodność. A dla opornych na wiedzę: GRANIT: http://www.terralastic.de/farbtafel/granit-gr.jpg MARMUR: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.grafkom.pl/images/marmur_rosso.jpg&imgrefurl=http://www.grafkom.pl/arkusze.htm&h=591&w=420&sz=18&hl=pl&start=86&tbnid=xneidEyQtQaelM:&tbnh=135&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dmarmur%26start%3D72%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl-PL:official_s%26sa%3DN Oczywiście są i marmury przypominajace nieco granit, ale bez przesady...
vv3k70r Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 nie zapomnij go na koncu zerodowac i pokruszyc :) bo juz wyglada fajnie tylko ze jest fabrycznei nowy, a trzeba mu tam i owdzie cos ulamac, w koncu to gargulec...
Shogun 3D Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Jasne, będzie zerodowany, uzyję zresztą do tego m.in. displace. :) A swoją droga wolę najpierw zrobic model "fabryczny", żeby mieć jego kopię i go kruszyć do woli gdzie tylko zechcę... :) Poza tym gdzieniegdzie będzie omszały i z zaciekami, wypłowiałuy od slońca i deszczu... :)
Shogun 3D Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 Update... chwilowo nie ruszyłem tego za bardzo z miejsca, ale puściłem na noc render i... wyszła animka obrotu popiersia (13,7MB). Można ją zassać stąd: http://rapidshare.de/files/26926559/gargulec.avi.html Oczywiście w modelu jest jeszcze sporo blędów, choćby na linii spawu symmetry, ale nie chciało mi sie tych drobiazgów poprawiać... i tak będę to jeszcze rzeźbił...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się