Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ja sie tu zapisuje zeby nie bylo jak ostatnio, mam nadzieje ze muza mnei najdzie przed koncem edycji....

 

ha, juz nei moge zmienic tytulu.... ale moderatorro dziala :)

 

"Zabil swiety Jerzy Smoka..."

 

akurat rig pod smoka zdielany swiezo... bedzie akuratny :)

 

edit01:

smok ma juz ustawiona pose.... no to zostalo nadzibac mu mesza i zwerbowac Jurka...

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość _Kreska_
Napisano

czemu nie mozesz zmienic tytulu?

powodzenia!

Napisano

No właśnie no właśnie. Zobaczymy czy dana ci jest od Boga grafika 3d tak samo jak gadane. Bo jak narazie to w tym jesteś najlepszy.

I mam ogromną nadzieję ze TAK.

 

Let the force be with you

 

i czekam na update

Napisano

bassia rulez :)

 

w plasz z atlasu wytarl miecz...

 

na razie bedzie tekstowo, nie chce mi sie przewalac dyskow poki co :) wiec bedzie opowiesc o pracy :)

jest juz rig smoka.... no dobra przerobiony z stary rig.... jest gorna szczena, oczy.. nos... czesc dolnej szczeny...

4 dzialka na razie..

 

ogolneipowstaje mechasmok w stylu jednego opowiadanka Lema ktore kiedys czytalem (jak to ajkas kosmiczna bestie Jerzy mordowal, nei pamietam tytulu, ale z pamieci kojarzy mi sie z jakims trzystronnicowym Lemem.. no chyba ze ktos Go swietnie podrobil)....

 

bedzie wiec mechasmok, bedzie duzo rozsmarowanych Jerzych, pojazdy, latawce, cuda na kiju, duzo mechaniki, rury, kable i pare workow fxow....

 

poniewaz przemyslalem kwestie postprodukcji (to znaczy zebym nie naszopowal wiekszej czesci glupot, a moglbym....) postanowilem uzyc tylko maxa i vpostu, bez zadnych cudow na kiju, a montaz zrobic w psie (ale tylko automatami, akcje i tylko akcje, zeby nie bylo ze podmalowalem, wszystko bedzie powtarzalne).....

 

no i nie wykluaczam ze opatrznie zrozumialem "w dowolnej formie" wiec pewnie bedzie z tego parusekundowa animacja i kilka scrennow :)

po prostu nei darowalbym sobie zmarnowac takiego smoka i sceny na stila :)

 

edit (sat 5; august 2006; 22:45):

no i mam juz Jerzego z przyzwoitym detalem bez nog, zrigowany juz oczywiscie, mam pomysl, plan, pare screenow z postepow, wiec jak wrzuce to od razu workiem :)

Napisano

zaczalem od tego (poza):

bitwa_smok02.jpg

 

 

ale mi sie gada zal zrobilo wiec postanowilem ze bedzie animowany (zeby sie nei zmeczyl stojac w jednej pozie);

 

tak zaczalem nos:

bitwa_smok03.jpg

 

tak mu geba rosla:

bitwa_smok04.jpg

Napisano

a tak jak poustawialy grupy smucace:

bitwa_smok09.jpg

 

wtedy mnei wzielo na robienei Jerzego:

bitwa_smok10.jpg

 

tak od zadu:

bitwa_smok12.jpg

 

a tu juz gora z grupam smutnymi, leb mi troche nie pasi:

bitwa_smok13.jpg

i od zadu:

bitwa_smok14.jpg

Napisano

pomysl z animacja powstal na goraco... wlasciwie w trakcie dodawania wag do warstw pozy.. i uznalem ze w sumie tak latwo go zanimowac..... a tak duzo czasu..... wiec bede musial nawymyslac jaksi scen..... bedzie nazywo darte, bez storybrudu.....

 

oczywiscie bedzie bardzo skapo modeli...... no ale kto robi takie rzeczy wie ze czas jest ledwo akurat :) a jeszcze trzeba chleb do domu przyniesc :)

Napisano

JmTm00-"Waszym zadaniem jest przedstawienie dowolnie wybranego mitu czy to legendy w dowolny sposób." dalej jest cos o programach 3d :)

coz rzec.... widac bedzie...... bedzie wiec przedstawiony przy uzyciu programu 3d :)

 

u mnei to raczej dlatego z enei jestem w stanie sprostac w dlubaniu detalu, zbruszeniu czy ilosci poly... uparlem sie robic na czym robie... zreszta nie o ilosc poly w bitwie chyba chodzi :)

Napisano

Dowolny sposób odnosi się do czasu, miejsca akcji i im podobnych. Nie czy to ma być still czy animacja. Nie jest to Bitwa na animacje, ale na pojedynczego stilla.

Napisano

nie bede marudzil ze nie doczytalem :P

heh xD

no skoro stil to stil....

w tkaim razie jerzy beda bez helmow (bardziej pierwszy plan) a w helmach beda tyly.. no i oczywiscie nei bedzie to takie lowpoly jak bylo

 

na razie morda z zaduzym bumpem,

bitwa_smok27.jpg

 

ma wygladac na szalenca:

bitwa_smok30.jpg

bitwa_smok31.jpg

bitwa_smok32.jpg

bitwa_smok33.jpg

 

te metalowe na lbie to do podlaczania kabli. nozdrza tez mu juz rozszerzylem bo tam bedzie kabel wchodzil :)

Napisano

siatka obciachowa :) 11tys poly

zrobilem najpierw surface twarzy z boxow :)

a pozniej tabletem jechalem paint deform.....

obciach... ale nie lubie dlubac organiki ktora mzona zweryfikowac (a mordy ludzi to widzicie na co dzien)...

 

byc moze pozniej wrzuce siatki wszystkiego :)

 

oczywiscie to jest bez tekstur :)

Napisano

Jak bym widzial vv3k70r po 3 dniach bez grafkiki ;)

Ten chlop , zadziwial i bedzie zadziwiac :)

Bravo , bravo :) Jak mowielm , jestem moim faworytem zaraz po mnie :]

Napisano

bitwa_smok42.jpg

bitwa_smok43.jpg

bitwa_smok44.jpg

 

smok mzoe si eokazac organic.... za to jerzy bedzie mechaniczny oprocz glowy. jeszcze nad tym mysle.. skoro stil to trzeba sie zastanowic nad wygladem :) a nei dynamika ruchu :)

Napisano

mhm... co do siatki...... nie ma meszsmuta..... dlatego mam tyle poly w viewport... bo kazdy smooth to tam z reki na gupach jest nalozony. nie z automatu....

Napisano

Widze chaos :D a nie da sie tej brody jakos uczesać? ale to moze moje odczucie tylko ale strasznie wszystko "zyje" w sensie wszystko w swoja strone idze :D

Napisano

skoro jest jak jest znaczy ze taaki plan, skoro chaos znaczy ze ze ma byc chaos bo taki dalem rozkaz :) (ze symetryczny nei ejst to tez mu ktos kazal :) przeciez to by bylo chore zeby w trakcie bitwy swiety oszolom byl uczesany)

a szader jest taki bo ja daje taki szader.... byl czas przywyknac przecie...

wlosy beda rzadsze i grubsze :)

Napisano

krytyka jak krytyka....... reszta pokazuje szare modele to sie nie czepiacie o kolorki...... a ja kolorki dopasuje na koniec... wlosy sa zmienione juz na toon i pasuja....... trzymaja sie reszty... jeszcze mi nei siadlo na glowe zeby do kazdego testrenderu zmieniac wszystko na finalne ustawienia :)

 

jakbym chcial zbey wygladalo naturalnie to bym uzyl inny shader.... skoro uzylem inka to znaczy ze tak mam fantazje do tej pracy.....

 

krytykujcie to co jest.. nie co byc moze lub byc by moglo....

shader jest jaki jest, do czegos najwyrazniej sluzy i w zestawie jest, ja robie takim bo tak mi sie widzi.....

 

siatki byscie sie czepili.... albo blizn.... a nie ze dobralem sobie takie narzedzie a nie inne...

Napisano

vv3k70r wyluzuj :) z tymi szarymi modelami to mnie zabolało troche...ale zobacz jezeli jestes w fazie modelowania to imo nie ma sensu odwracać uwagi od modelu szaderkami....ja rozumiem ze widzisz wszystko w takiej a nie innej stylizacji, ale troszke moim zdaniem za szybko sprzedajesz efekt koncowy, bo rozumiem ze finał utrzymany bedzie jak najbardziej toon :)

Napisano

A mi sie podoba:D oprocz tego owlosienia oczywiscie..ale jak mowisz ze juz zmieniles to oki, shaderek tez fajny tylko kolorek mozna bylo by dopasowac jeszcze, mysle ze cala postac bedzie wygladala bardzo fajnie, a siatka jak siatka..paskudna:D

Powodzenia

Napisano

szkoda że nie widać dobrze walorów modelu ale konwencja jest bardzo fajna... mi się jakoś tak z thorgalem skojarzyło... ciekaw jestem jak powinna wyglądać broda w toonowym stylu:-) nie mogę się doczekać co będzie dalej

Napisano

chlopie powiec co my mamy zobaczyc w modelu jak dajesz takie "szadery" przeciez na tych renderach nic nie widac

a jak to nie sa finalne wersje kolorkow i chcesz abysmy sie czepiali modeli to pokazuj modele bez szaderow szare ;)

mi sie tez nie podobja shadery modele to nie wiem bo ciezko cos zauwazyc choc z tego co widze to jakies takie "krzywe"

pozdro

Gość _Kreska_
Napisano

moze powinienes pozbawic go jednego oka? tego przez ktore szło cięcie od którego blizne taką ma.

Napisano

nielot --> wyjąłeś mi to z ust :/

toon shader nadaje się tylko do modeli wykonanych z myślą o takim shaderze, wykonuje się je zupełnie inaczej tj. nie mają takich szczegółów, bumpów itp. Chciałbym właśnie to skrytykować - model nieadekwatny do shaderu.

Napisano

komentuje to co jest najobleśniejszy shader jaki widziałem , który zdoła popsuć każdy model dobry czy zły . pokaz prosze model ze zwykłym szarym materiałem to mozna będzie pokomentować coś innego niż shader . cu

Napisano

max-no bo tak jest ze jednym sie podoba a innych ten szader odrzuca.. po calym swiecie sa takie same reakcje, niektorym apsi a innym nie :) ot gust......

 

oczywiscie paszkwilancko dopisze ze sa i ludzie co wola owce, wspolczuc jednym i drugim :)

to zart oczywiscie,

 

JMTM-zawsze podkladam jakis basic szader, bo zaleznie od tego pod jaki szader robie pewne rzeczy bedzie widac a pewne nie i robi sie zupelnei inny model i szczegoly inaczej, wiec polozenie odpowiedniego jest po prostu koneiczne zeby nei robic glupot ktorych nei bedize widac :)

 

Maqs-poniewaz robie wszystko na procedruralach to kolorki sa pikus :)

na razie jeszcze nei zmniejszylem zylek w oczach, ale nie przeskalowalem kaczana do sceny koncowej, wiec to na razie bez znaczenia :)

jednym sie taki szader pasi, innym nie, na kazdym forum jest to samo,

po prostu ludzie sie roznia :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności