vv3k70r Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 ja sie tu zapisuje zeby nie bylo jak ostatnio, mam nadzieje ze muza mnei najdzie przed koncem edycji.... ha, juz nei moge zmienic tytulu.... ale moderatorro dziala :) "Zabil swiety Jerzy Smoka..." akurat rig pod smoka zdielany swiezo... bedzie akuratny :) edit01: smok ma juz ustawiona pose.... no to zostalo nadzibac mu mesza i zwerbowac Jurka...
ttaaddeekk Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 nie moge sie doczekac by zobaczyc Cie w akcji
Gość _Kreska_ Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 czemu nie mozesz zmienic tytulu? powodzenia!
piotrek Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 On, i te jego smoki... :) Powodzenia i weny twórzczej życzę.
chveti Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Wreszcie po wielu mądrościach przelanych na forum możesz się wykazać :) Powodzenia.
Lis Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 No właśnie no właśnie. Zobaczymy czy dana ci jest od Boga grafika 3d tak samo jak gadane. Bo jak narazie to w tym jesteś najlepszy. I mam ogromną nadzieję ze TAK. Let the force be with you i czekam na update
vv3k70r Napisano 1 Sierpień 2006 Autor Napisano 1 Sierpień 2006 LIs-no rig smoka juz sie gdzies po forum paleta :) wiec za jednych zamachem zrobie mu flaki na bitwe i tutka o smoku ciag dalszy...
Tullaris Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 :) będę na ten temat wchodził odmowić wieczorną modlitwe :).... powodzenia...
Jonasz_Real Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Wektor będzie szalał...życze powodzenia...bede tutaj zaglądał ...i mam nadzieję że pan Jerzy nie będzie cartoonowy :P
vv3k70r Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 oczywiscie ze wszystko bedzie cartoonowe..... zadnych textur :) scanline i procedury....
ArTooRo Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 No to życzę powodzonka - temat pokrewny zapewnia ciekawszą rywalizację :)
Leru Napisano 3 Sierpień 2006 Napisano 3 Sierpień 2006 vv3k70r -> witam w Bitwie i życzę powodzenia! Cartoonowy renderek to to co tygryski lubią prawie najbardziej ;)
bassia Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Odrąbanym skrzydłem gadzim mąż opędza się od much. Dowód triumfu w sakwę wsadził komplet świeżych smoczych kłów.:p
SirAnen Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Dovbra Koniec z jedzieniem slodyczy :D Pokazuj co ty tam robisz :)
vv3k70r Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 bassia rulez :) w plasz z atlasu wytarl miecz... na razie bedzie tekstowo, nie chce mi sie przewalac dyskow poki co :) wiec bedzie opowiesc o pracy :) jest juz rig smoka.... no dobra przerobiony z stary rig.... jest gorna szczena, oczy.. nos... czesc dolnej szczeny... 4 dzialka na razie.. ogolneipowstaje mechasmok w stylu jednego opowiadanka Lema ktore kiedys czytalem (jak to ajkas kosmiczna bestie Jerzy mordowal, nei pamietam tytulu, ale z pamieci kojarzy mi sie z jakims trzystronnicowym Lemem.. no chyba ze ktos Go swietnie podrobil).... bedzie wiec mechasmok, bedzie duzo rozsmarowanych Jerzych, pojazdy, latawce, cuda na kiju, duzo mechaniki, rury, kable i pare workow fxow.... poniewaz przemyslalem kwestie postprodukcji (to znaczy zebym nie naszopowal wiekszej czesci glupot, a moglbym....) postanowilem uzyc tylko maxa i vpostu, bez zadnych cudow na kiju, a montaz zrobic w psie (ale tylko automatami, akcje i tylko akcje, zeby nie bylo ze podmalowalem, wszystko bedzie powtarzalne)..... no i nie wykluaczam ze opatrznie zrozumialem "w dowolnej formie" wiec pewnie bedzie z tego parusekundowa animacja i kilka scrennow :) po prostu nei darowalbym sobie zmarnowac takiego smoka i sceny na stila :) edit (sat 5; august 2006; 22:45): no i mam juz Jerzego z przyzwoitym detalem bez nog, zrigowany juz oczywiscie, mam pomysl, plan, pare screenow z postepow, wiec jak wrzuce to od razu workiem :)
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 zaczalem od tego (poza): ale mi sie gada zal zrobilo wiec postanowilem ze bedzie animowany (zeby sie nei zmeczyl stojac w jednej pozie); tak zaczalem nos: tak mu geba rosla:
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 a tak jak poustawialy grupy smucace: wtedy mnei wzielo na robienei Jerzego: tak od zadu: a tu juz gora z grupam smutnymi, leb mi troche nie pasi: i od zadu:
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 ze z gory: a tu z vierportow co ja tam nagryzmolilem: uprasza sie o niemieszani mi koncepcji komentarzami...
Shogun 3D Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Fajne. O mechasmoku faktycznie to Lem pisał. :)
Jonasz_Real Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Fajne koncepcje, skoro to będzie krótka animacja, skoda że nie rozrysowałesz storyboardu.
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 pomysl z animacja powstal na goraco... wlasciwie w trakcie dodawania wag do warstw pozy.. i uznalem ze w sumie tak latwo go zanimowac..... a tak duzo czasu..... wiec bede musial nawymyslac jaksi scen..... bedzie nazywo darte, bez storybrudu..... oczywiscie bedzie bardzo skapo modeli...... no ale kto robi takie rzeczy wie ze czas jest ledwo akurat :) a jeszcze trzeba chleb do domu przyniesc :)
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 JmTm00-"Waszym zadaniem jest przedstawienie dowolnie wybranego mitu czy to legendy w dowolny sposób." dalej jest cos o programach 3d :) coz rzec.... widac bedzie...... bedzie wiec przedstawiony przy uzyciu programu 3d :) u mnei to raczej dlatego z enei jestem w stanie sprostac w dlubaniu detalu, zbruszeniu czy ilosci poly... uparlem sie robic na czym robie... zreszta nie o ilosc poly w bitwie chyba chodzi :)
Leru Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Dowolny sposób odnosi się do czasu, miejsca akcji i im podobnych. Nie czy to ma być still czy animacja. Nie jest to Bitwa na animacje, ale na pojedynczego stilla.
vv3k70r Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 nie bede marudzil ze nie doczytalem :P heh xD no skoro stil to stil.... w tkaim razie jerzy beda bez helmow (bardziej pierwszy plan) a w helmach beda tyly.. no i oczywiscie nei bedzie to takie lowpoly jak bylo na razie morda z zaduzym bumpem, ma wygladac na szalenca: te metalowe na lbie to do podlaczania kabli. nozdrza tez mu juz rozszerzylem bo tam bedzie kabel wchodzil :)
vv3k70r Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 siatka obciachowa :) 11tys poly zrobilem najpierw surface twarzy z boxow :) a pozniej tabletem jechalem paint deform..... obciach... ale nie lubie dlubac organiki ktora mzona zweryfikowac (a mordy ludzi to widzicie na co dzien)... byc moze pozniej wrzuce siatki wszystkiego :) oczywiscie to jest bez tekstur :)
SirAnen Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Jak bym widzial vv3k70r po 3 dniach bez grafkiki ;) Ten chlop , zadziwial i bedzie zadziwiac :) Bravo , bravo :) Jak mowielm , jestem moim faworytem zaraz po mnie :]
vv3k70r Napisano 9 Sierpień 2006 Autor Napisano 9 Sierpień 2006 smok mzoe si eokazac organic.... za to jerzy bedzie mechaniczny oprocz glowy. jeszcze nad tym mysle.. skoro stil to trzeba sie zastanowic nad wygladem :) a nei dynamika ruchu :)
vv3k70r Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 mhm... co do siatki...... nie ma meszsmuta..... dlatego mam tyle poly w viewport... bo kazdy smooth to tam z reki na gupach jest nalozony. nie z automatu....
vv3k70r Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 na pierwszym planie bediee koles z taka facjata i bedzie tak lypac oczyma... no moze z ciut mniejszym zezem, bo look at dalem z blisko
ttaaddeekk Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 bez wonsuff lepszy i po co tkai shader brzydki ?
JmTm00 Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Widze chaos :D a nie da sie tej brody jakos uczesać? ale to moze moje odczucie tylko ale strasznie wszystko "zyje" w sensie wszystko w swoja strone idze :D
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 skoro jest jak jest znaczy ze taaki plan, skoro chaos znaczy ze ze ma byc chaos bo taki dalem rozkaz :) (ze symetryczny nei ejst to tez mu ktos kazal :) przeciez to by bylo chore zeby w trakcie bitwy swiety oszolom byl uczesany) a szader jest taki bo ja daje taki szader.... byl czas przywyknac przecie... wlosy beda rzadsze i grubsze :)
Master Kiełbaster Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Brzydki shader, do tego nie pasuje do shadera włosów.
giorgione Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 vv3k70r - coś ciezko znosisz krytyke i dobre rady. tez proponuję zmienić szader i na pewno to owłosienie bo strasznie nienaturalnie i plastikowo to wygląda
SirAnen Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Zostawicie vv3 , wie co robi :) Ja to samo mowie mu ale ... widze ze ma wlasny punkt widzenia spraw. Wazne jest to aby efekt koncwy powalal :)
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 krytyka jak krytyka....... reszta pokazuje szare modele to sie nie czepiacie o kolorki...... a ja kolorki dopasuje na koniec... wlosy sa zmienione juz na toon i pasuja....... trzymaja sie reszty... jeszcze mi nei siadlo na glowe zeby do kazdego testrenderu zmieniac wszystko na finalne ustawienia :) jakbym chcial zbey wygladalo naturalnie to bym uzyl inny shader.... skoro uzylem inka to znaczy ze tak mam fantazje do tej pracy..... krytykujcie to co jest.. nie co byc moze lub byc by moglo.... shader jest jaki jest, do czegos najwyrazniej sluzy i w zestawie jest, ja robie takim bo tak mi sie widzi..... siatki byscie sie czepili.... albo blizn.... a nie ze dobralem sobie takie narzedzie a nie inne...
max_1989 Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 a mi sie tutaj nic nie podoba :), wszystkie shaderki i ten brzydki model :)
JmTm00 Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 vv3k70r wyluzuj :) z tymi szarymi modelami to mnie zabolało troche...ale zobacz jezeli jestes w fazie modelowania to imo nie ma sensu odwracać uwagi od modelu szaderkami....ja rozumiem ze widzisz wszystko w takiej a nie innej stylizacji, ale troszke moim zdaniem za szybko sprzedajesz efekt koncowy, bo rozumiem ze finał utrzymany bedzie jak najbardziej toon :)
Maqs Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 A mi sie podoba:D oprocz tego owlosienia oczywiscie..ale jak mowisz ze juz zmieniles to oki, shaderek tez fajny tylko kolorek mozna bylo by dopasowac jeszcze, mysle ze cala postac bedzie wygladala bardzo fajnie, a siatka jak siatka..paskudna:D Powodzenia
crooll Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 szkoda że nie widać dobrze walorów modelu ale konwencja jest bardzo fajna... mi się jakoś tak z thorgalem skojarzyło... ciekaw jestem jak powinna wyglądać broda w toonowym stylu:-) nie mogę się doczekać co będzie dalej
nielot007 Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 chlopie powiec co my mamy zobaczyc w modelu jak dajesz takie "szadery" przeciez na tych renderach nic nie widac a jak to nie sa finalne wersje kolorkow i chcesz abysmy sie czepiali modeli to pokazuj modele bez szaderow szare ;) mi sie tez nie podobja shadery modele to nie wiem bo ciezko cos zauwazyc choc z tego co widze to jakies takie "krzywe" pozdro
Gość _Kreska_ Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 moze powinienes pozbawic go jednego oka? tego przez ktore szło cięcie od którego blizne taką ma.
Gomez Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 nielot --> wyjąłeś mi to z ust :/ toon shader nadaje się tylko do modeli wykonanych z myślą o takim shaderze, wykonuje się je zupełnie inaczej tj. nie mają takich szczegółów, bumpów itp. Chciałbym właśnie to skrytykować - model nieadekwatny do shaderu.
Scibor Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 komentuje to co jest najobleśniejszy shader jaki widziałem , który zdoła popsuć każdy model dobry czy zły . pokaz prosze model ze zwykłym szarym materiałem to mozna będzie pokomentować coś innego niż shader . cu
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 max-no bo tak jest ze jednym sie podoba a innych ten szader odrzuca.. po calym swiecie sa takie same reakcje, niektorym apsi a innym nie :) ot gust...... oczywiscie paszkwilancko dopisze ze sa i ludzie co wola owce, wspolczuc jednym i drugim :) to zart oczywiscie, JMTM-zawsze podkladam jakis basic szader, bo zaleznie od tego pod jaki szader robie pewne rzeczy bedzie widac a pewne nie i robi sie zupelnei inny model i szczegoly inaczej, wiec polozenie odpowiedniego jest po prostu koneiczne zeby nei robic glupot ktorych nei bedize widac :) Maqs-poniewaz robie wszystko na procedruralach to kolorki sa pikus :) na razie jeszcze nei zmniejszylem zylek w oczach, ale nie przeskalowalem kaczana do sceny koncowej, wiec to na razie bez znaczenia :) jednym sie taki szader pasi, innym nie, na kazdym forum jest to samo, po prostu ludzie sie roznia :)
Rekomendowane odpowiedzi