Skocz do zawartości

Mity i Legendy: "Zabił święty Jerzy Smoka..."


vv3k70r

Rekomendowane odpowiedzi

Crool- na watku o animacji robota i demona pokazalem jak widze brode toonowa, ale ze wygladala dosc paskudnie (nawet z uzyciem splineow) to postanowilem zrobic hair&fur i zmeszowac, no i wyszlo tak jak ponizej;

co do wzorowania sie na Thorgalu, chm... fakt, jest to kreska i kolor ktory uzywalem kiedys jako referencje, bardzo lubie, oczywiscie zeby uzyskac pewne szczegoly w 3d bede musial jeszcze troche naoszukiwac... ale to kwestia czasu :) to na koncu; oczywiscie jak bede skladac sceny to bede wrzucal rowneiz werjse szara z highlightem, ale tylko tak do wgladau :)

 

nielot-w watku robot i demon pokazalem porownanie modelu szadowanego na szaro ze zliczaniem swiatla i na toon, i ktos madrze spostrzegl ze ten typ dlubania modelu wyglada dobrze tylko pod toonem, poniewaz nei uzywam meszsmuta.... siatka jest wrzucona z grabvieportu, mysle ze starczy, no coz, jesli nic nie widac to co tu komentowac? :) chyba widac tyle ile mialo byc pokazane....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

_Kreska_ Jerzych bedzie troszku... niektorzy beda podziabani nieco bardziej :) kazdy bedzie si eneico roznil... wiec bedzie jak mowisz;

 

Gomez-no wlasnie, to sa takei wlasnie modele, nei tylko animowane wilk, psy i gadajace lodowki, to po prostu inna skala :) komiksowa, ale nei o kaczorze o myszce; toon jak najbardziej ma bumpa, ma displace, nei ma normali, natomiast co do szczegolowosci :) to trzymam sie najwyzszych osiagow masowej produkcji, a nie fantazji teoretykow; zwyczajnei otwieram komiks, patrze jak duza szczegolowosc tam jest (chocby na character templates w rozkladowkach komiksow) i juz wiem jak dokladnie jest, jest jak jest, jest dobrze;

 

Scibor-ano shader jest dosc paskudny,a le robie modele pod to bo taki moj kaprys, szary jest brzydki, wyzej psialem czemu; siatke wrzucilem to mozna popaszkwilic, to jest siatka pod render, nei dodaje ms wiec to co widac to sie renderuje;

 

ja wiem ze pewnei czesc to by chciala wszystko widziec w szaderach pod fotoreal, ale mnie sie chce zrobic inkiem i zrobie inkiem, ot co...

calkiem mozliwe ze vrayem to wydlubie, ale oczywiscie tez z obrysami i inkiem :) byc moze bedzie tam troche nadlubane, na razie poustawiam wszystko, a pozniej sie zastanowie czym to packac;

 

modele sa paskudne... sa zrobione w sposob zeby wyciagnac z szadera to co chcialem zeby bylo widac, oblesne szalone mordy... te blizny na innym szaderze bez bumpa i displacea wygladaja dosc brzydko a twarz odrobine neinaturalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruger-raczej kwadraty, siatka jest teselowana, wiec raczej sa tam kwadraty, jak nie ma to pocialem w 3 katy, nei robie wielokatow bo sie wybrzuszaja, czesto tne kwadraty na trojkaty tylko po to zeby sie shader dobrze polozyl...

jesli sa tam jakies osmiokaty to je najwidiczniej przeoczylem, mozesz narysowac gdzie takie widzisz?

 

sitaka jest zageszczona tam gdzie gestosc jest potrzebna, anei na calym modelu, bo i po czorta? ja iwem ze niektorzy uwazaja tyrbosmooth za rozwiazanie niedokladnosci, ale to nei metoda, siatka powinan byc gesta tylko tam gdzie jest to koneicznosc.... czyli na twarzy, na czaszce byloby to bezcelowe....

 

aha osmiokaty.. chodzi CI pewnie o te blachy wystajace z glowy... no tak..... tam jest cylinder refinowany na glowie.. wiec musi byc wielokatem (jest plaski, jesli gdzies jestem zmuszony uzyc takich wynalazkow to sa planarne zeby sie na nich bump i displace nei pogubil i nei nawymyslal cudow)

 

edit:

siatka pcozatkowo miala taka gestosc cala jak na czaszce..... steselowalem pozniej pysk zeby go wyrzezbic to co mi sie tam widzialo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z przyjemnościa zobaczę coś co nie jest fotoreal i co będzie dobre :] Widziałem kiedyś taką animacje w toonie która rozłożyła mnie na łopatki. Miała klimat którego w wielu pracach brakuje. Pracuj pracuj zobaczymy efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bacry-ale do tego modelowania trzeba wydlubac teksturke :), co automatycznie wyklcuza uzycie tego prze ze mnie, jesli tego nei da sie opisac wzorami (procedury) to znaczy ze sie nei kwalifikuje do mojego uzytku, bo tak sobie umyslilem :) ale to tylko taka fanaberia....

 

Gomez-bo ktos musi robic te srednie animki, zeby ktos mogl powiedziec ze jedna z ncih ejst dobra, i zeby ktos tam keidys mial dobry chumor, czipsy w garsci, zimny browar i przy ogladaniu dobrej uznal ja za doskonala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozio-nie mozna bo trzeba ja mapowac (czyli ustalic jej kierunek); co to za procedura ktora rzutowac? oblesne :P neieleganckie..... zreszta chce wycisnac troche poly na swoim trupie, a co :) nie zloze scenki na parenascie milionow poly na tym sprzecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że broda ma się żarzyć a nie płonąć soczystym ogniem.

Nie wiem czy byłoby widać żar na włosach, może by się po prostu stopiły (?), powykręcały i zaczęły się kruszyć, a jeśli żar to gradient jest zbyt długi. Zwykle żarzy się sama końcówka na czerwono a kolejne kawałki szybko odpadają, zwłaszcza że włosy są przecież cienkie to jak mogłyby utrzymać ten żar? To nie kawał drewna czy węgla który ma się żarzyć żeby stopniowo uwalniać energię. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

¨plan jest taki ze plonac bedzie tez kawalek pancerza... ze niby smok goobryzgal czyms tam.... wiem ze wlosy sie tla.. ale nie robie realistyki bo by malo bylo widac :) akolesie bez helmow w trakcie walki byliby wyjatkowo durni :)

wiec nie trzymam sie realiow.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie ma cwierc giga wlasnego hosta to sie nei dlubie czlowiek po imageshackach, a ze admin nawalil i cos mu sie porestorowalo... no bywa :)

 

na razie i tak prace nei ruszyly, bylo ogladac dwa tygodnie temu i zapamietac :P

utknalem w kilku innych pracach i na razie jest krucho z czasem.... wiec przez najblizszy tydzien updatow nei bedzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/bitwa_legendy/

 

czesc obrazkow ktorym linki wpier..... nei mam czasu robic, nei mam wiec i czasu pozbeirac hosta....

wiec bedzie tak ze powiesze tu pare updatow i jesli sie wyrobie to finala, ja nie mam nerwow stilla robic, co pare rzeczy doloze ludzikowi to sprawdzam jak to sie animuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sokol.... idz sie przypier... z takim czyms do jakiegos watku z photeralem... Lolek mial nabazgrane 3 wlosy na kaczanie i jakos ludzie zrozumieli przeslanie... toon jest, dostrzegles? wiesz czym sie rozni toon od fotoreal? se wlacz cartoon network to sie dowiesz...

 

woda za mokra, wieza za wysoka, powietrze za przezroczyste... jeszcze jakies komentarze oderwane od watku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za psy?

 

może to tylko moje zdanie ale chyba lepiej pasuje broda z obrazka no 53 (jednobarwna) niz ta grafitowo siwa... a i może troszkę bliżej dolnej wargi i wyżej na policzkach? co on tam tak wyłysiał? nie wyglada na kola coby sie lansował przystrzyganiem brody:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

broda jest jednobarwna (znaczy toonowa) na poczatku dawal rendery z gradientem bo szybciej ida niz packanie inkiem, koles wylysial bo ten typ tak ma :)

 

brode kolo ma z natury, prawie taka jak moja :) wiec referke mam w lustrze :)

 

jak Bog da to sie wyrobie, moze ze smokiem bedzie krucho... ale wtedy zmienie koncepcje i zrobie bez smoka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no vv3 to prawda ,czasu to nie ma nawet na zycie , a co dopiero na modelowanie, mozna startwowac w bitwie jak sie nic nie robi , albo sie robi za kase i jeszcze z niej mozna zyc ....

 

Licze na ciebie, bezwegledu na efekt , masz moj glos - takich rycerzy jak twoj to rzadki widok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności