vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 Crool- na watku o animacji robota i demona pokazalem jak widze brode toonowa, ale ze wygladala dosc paskudnie (nawet z uzyciem splineow) to postanowilem zrobic hair&fur i zmeszowac, no i wyszlo tak jak ponizej; co do wzorowania sie na Thorgalu, chm... fakt, jest to kreska i kolor ktory uzywalem kiedys jako referencje, bardzo lubie, oczywiscie zeby uzyskac pewne szczegoly w 3d bede musial jeszcze troche naoszukiwac... ale to kwestia czasu :) to na koncu; oczywiscie jak bede skladac sceny to bede wrzucal rowneiz werjse szara z highlightem, ale tylko tak do wgladau :) nielot-w watku robot i demon pokazalem porownanie modelu szadowanego na szaro ze zliczaniem swiatla i na toon, i ktos madrze spostrzegl ze ten typ dlubania modelu wyglada dobrze tylko pod toonem, poniewaz nei uzywam meszsmuta.... siatka jest wrzucona z grabvieportu, mysle ze starczy, no coz, jesli nic nie widac to co tu komentowac? :) chyba widac tyle ile mialo byc pokazane....
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 _Kreska_ Jerzych bedzie troszku... niektorzy beda podziabani nieco bardziej :) kazdy bedzie si eneico roznil... wiec bedzie jak mowisz; Gomez-no wlasnie, to sa takei wlasnie modele, nei tylko animowane wilk, psy i gadajace lodowki, to po prostu inna skala :) komiksowa, ale nei o kaczorze o myszce; toon jak najbardziej ma bumpa, ma displace, nei ma normali, natomiast co do szczegolowosci :) to trzymam sie najwyzszych osiagow masowej produkcji, a nie fantazji teoretykow; zwyczajnei otwieram komiks, patrze jak duza szczegolowosc tam jest (chocby na character templates w rozkladowkach komiksow) i juz wiem jak dokladnie jest, jest jak jest, jest dobrze; Scibor-ano shader jest dosc paskudny,a le robie modele pod to bo taki moj kaprys, szary jest brzydki, wyzej psialem czemu; siatke wrzucilem to mozna popaszkwilic, to jest siatka pod render, nei dodaje ms wiec to co widac to sie renderuje; ja wiem ze pewnei czesc to by chciala wszystko widziec w szaderach pod fotoreal, ale mnie sie chce zrobic inkiem i zrobie inkiem, ot co... calkiem mozliwe ze vrayem to wydlubie, ale oczywiscie tez z obrysami i inkiem :) byc moze bedzie tam troche nadlubane, na razie poustawiam wszystko, a pozniej sie zastanowie czym to packac; modele sa paskudne... sa zrobione w sposob zeby wyciagnac z szadera to co chcialem zeby bylo widac, oblesne szalone mordy... te blizny na innym szaderze bez bumpa i displacea wygladaja dosc brzydko a twarz odrobine neinaturalnie :)
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 tak bylo (twarz toon-wlosy foto): tak sie robilo (wszystko toon ale kolory z sufitu, cieniowanie pomylone): a tak to wyglada teraz:
Bacry Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 wymodeluj włosy (nie każdy osobno oczywiście) będzie ok.
kruger Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 no zapowiada się ciekawie. Pomysł jest good, czy możesz pokazać siatkę głowy?
SirAnen Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Kruger- nie chcialbys widziec tej siatki :P A tak sobie szperalem i stwierdzilem ze podobna twarz:) Zagadnicie do kogo
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 Bacry... ale one juz sa wymodelowane :) nawet ustawione sa juz zgodnei z przyszlym obrotem glowy :) Kruger- siatka dwie strony wczesniej :)
kruger Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 strasznie gęsta ta siatka na twarzy, nie czepiam się to raczej pytanie, dlaczego nie trzymasz się polygonów tylko widać że są to 7 albo 8 boki
SirAnen Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Bede bronil kolegi, robi to bo tak chce ( ma taki komputer jak w opisie :) :D ) i daltego prosze, daj mu skonczyc , to pogadamy.
vv3k70r Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 Kruger-raczej kwadraty, siatka jest teselowana, wiec raczej sa tam kwadraty, jak nie ma to pocialem w 3 katy, nei robie wielokatow bo sie wybrzuszaja, czesto tne kwadraty na trojkaty tylko po to zeby sie shader dobrze polozyl... jesli sa tam jakies osmiokaty to je najwidiczniej przeoczylem, mozesz narysowac gdzie takie widzisz? sitaka jest zageszczona tam gdzie gestosc jest potrzebna, anei na calym modelu, bo i po czorta? ja iwem ze niektorzy uwazaja tyrbosmooth za rozwiazanie niedokladnosci, ale to nei metoda, siatka powinan byc gesta tylko tam gdzie jest to koneicznosc.... czyli na twarzy, na czaszce byloby to bezcelowe.... aha osmiokaty.. chodzi CI pewnie o te blachy wystajace z glowy... no tak..... tam jest cylinder refinowany na glowie.. wiec musi byc wielokatem (jest plaski, jesli gdzies jestem zmuszony uzyc takich wynalazkow to sa planarne zeby sie na nich bump i displace nei pogubil i nei nawymyslal cudow) edit: siatka pcozatkowo miala taka gestosc cala jak na czaszce..... steselowalem pozniej pysk zeby go wyrzezbic to co mi sie tam widzialo :)
Matys Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 przydala by sie jakas konstruktywna krytyka bo jak narazie to tylko czytam ze to mi sie nie podoba tamto zle, pokaz tamto pokaz to bo nie wiedze itp. a vv3k70r sie tylko tlumaczy zamiast pracowac :o i robic swoje heheheh.
Gomez Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Ja z przyjemnościa zobaczę coś co nie jest fotoreal i co będzie dobre :] Widziałem kiedyś taką animacje w toonie która rozłożyła mnie na łopatki. Miała klimat którego w wielu pracach brakuje. Pracuj pracuj zobaczymy efekty.
Bacry Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 miałem na myśli włosy modelowane poligonami tak jak tutaj: http://www.3dtotal.com/home2/gallery/images/big/1394.jpg lub tutaj: http://www.3dtotal.com/home2/gallery/images/big/1317.jpg
vv3k70r Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 Bacry-ale do tego modelowania trzeba wydlubac teksturke :), co automatycznie wyklcuza uzycie tego prze ze mnie, jesli tego nei da sie opisac wzorami (procedury) to znaczy ze sie nei kwalifikuje do mojego uzytku, bo tak sobie umyslilem :) ale to tylko taka fanaberia.... Gomez-bo ktos musi robic te srednie animki, zeby ktos mogl powiedziec ze jedna z ncih ejst dobra, i zeby ktos tam keidys mial dobry chumor, czipsy w garsci, zimny browar i przy ogladaniu dobrej uznal ja za doskonala :)
SirAnen Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Nie da sie pracowac jak ktos dostaje tyle krytki :) Dobrze , ze mnie nikt w moim watku nie krytykuje ;) Kazdy ma swoje tempo, swoj zamysl, swoja wizje ( ja swoja ciagle powiekaszam i zaczynam czuc ze jeszcze duzzzzoo pracy przedemna :)
kozioo Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 vv3k70r - oczywiscie ze sie da taka teksture załatwic procedurkami ;) potęga gradientów, hehe
vv3k70r Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 kozio-nie mozna bo trzeba ja mapowac (czyli ustalic jej kierunek); co to za procedura ktora rzutowac? oblesne :P neieleganckie..... zreszta chce wycisnac troche poly na swoim trupie, a co :) nie zloze scenki na parenascie milionow poly na tym sprzecie?
Bacry Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Nie potrzeba żadnej tekstury, zwykła siatka też wystarczy możesz ją tylko zagęścić. W drugim przykładzie nie ma tekstury (tak mi się wydaje)
vv3k70r Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 rzucilem skore juz blizej tej ktora bedzie w finalu.... no i zaczalem robic zar na brodzie (teraz mi tu dokrytykujcie jak dym sprawic zeby mialo to rece i nogi a nie przegiac z liczeniem); wzialem sie tez za pancerz....
vv3k70r Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 high res (1,3 mb) do kontestowania tej skory: http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/bitwa_legendy/bitwa_smok63.jpg
Jonasz_Real Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Hmm...skoro juz podpalasz, brodę, użyj Afterburna. Bedzie lepiej.
Gomez Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 Rozumiem że broda ma się żarzyć a nie płonąć soczystym ogniem. Nie wiem czy byłoby widać żar na włosach, może by się po prostu stopiły (?), powykręcały i zaczęły się kruszyć, a jeśli żar to gradient jest zbyt długi. Zwykle żarzy się sama końcówka na czerwono a kolejne kawałki szybko odpadają, zwłaszcza że włosy są przecież cienkie to jak mogłyby utrzymać ten żar? To nie kawał drewna czy węgla który ma się żarzyć żeby stopniowo uwalniać energię. Tak mi się przynajmniej wydaje.
vv3k70r Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 ¨plan jest taki ze plonac bedzie tez kawalek pancerza... ze niby smok goobryzgal czyms tam.... wiem ze wlosy sie tla.. ale nie robie realistyki bo by malo bylo widac :) akolesie bez helmow w trakcie walki byliby wyjatkowo durni :) wiec nie trzymam sie realiow.... :)
RK Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 Fajny pancerz, wygląda jak zbroje space marines z WH40
vv3k70r Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 RK..... oczywiscie ze to pancerz terminatora :) przeciez inaczej skad takich dzielnych rycerzy wziasc? carnifex-dragon :)
Kazan_HB Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 a kto powiedzial ze to normalne wlosy? Jak dla mnie one moga byc z wlokien weglowych :)
RK Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 No i super- kiedyś miałem ostrego jobla na tym punkcie- uzbierałem całą kompanię SM. Ciekawość jak wyjdą w cartoon shaderze.
Cruzh3r Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Szkoda że nieumieściłeś zdjęć na imageshacku albo jak w regulaminie radzili w załączniku://, i niema ich teraz, bo miniataurka wyglądała zachęcająco....
KoMic Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 ja nawet mieniaturek niewidze: \ czego baaardzo zaluje: \ pozdro: ]
vv3k70r Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 jak widac na razie nei mialem za duzo czasu... ale wezme sie za to... obrazkow nei ma bo administrator zrobil sobie restora, poprzywracal puste konta...za jakis czas beda updaty... tylko pozbieram ten bajzel...
muody Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 czemu tu połowa ludzi nie korzysta z imageshack? :( na poprzedniej Bitwie co drugiego prosili, żeby wrzucał na inny serwer
vv3k70r Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 sie ma cwierc giga wlasnego hosta to sie nei dlubie czlowiek po imageshackach, a ze admin nawalil i cos mu sie porestorowalo... no bywa :) na razie i tak prace nei ruszyly, bylo ogladac dwa tygodnie temu i zapamietac :P utknalem w kilku innych pracach i na razie jest krucho z czasem.... wiec przez najblizszy tydzien updatow nei bedzie....
Por@szek Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Zastanawia mnie jedno. Co sie stalo z linkami :]
miriam Napisano 6 Wrzesień 2006 Napisano 6 Wrzesień 2006 Nie widzę żadnych obrazków... Nie martw się ja też nie widzę żadnych - nawet malućkich ;)... Wektorek, sam pomysł osobiście mi się podoba, wierzę że pracka będzie równie wspaniała .;) Pozdrawiam
vv3k70r Napisano 6 Wrzesień 2006 Autor Napisano 6 Wrzesień 2006 http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/bitwa_legendy/ czesc obrazkow ktorym linki wpier..... nei mam czasu robic, nei mam wiec i czasu pozbeirac hosta.... wiec bedzie tak ze powiesze tu pare updatow i jesli sie wyrobie to finala, ja nie mam nerwow stilla robic, co pare rzeczy doloze ludzikowi to sprawdzam jak to sie animuje...
sokół Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 niektore wlosy sa za grube, zwlaszcza te blizej skroni. Nawet grubsze od tych, jakie maja psy przy podstawie (tzn. chodzi mi o psie wąsy, jak ktos ma psa, to wie :P)
vv3k70r Napisano 7 Wrzesień 2006 Autor Napisano 7 Wrzesień 2006 sokol.... idz sie przypier... z takim czyms do jakiegos watku z photeralem... Lolek mial nabazgrane 3 wlosy na kaczanie i jakos ludzie zrozumieli przeslanie... toon jest, dostrzegles? wiesz czym sie rozni toon od fotoreal? se wlacz cartoon network to sie dowiesz... woda za mokra, wieza za wysoka, powietrze za przezroczyste... jeszcze jakies komentarze oderwane od watku?
SirAnen Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 A kiedy skonczysz :) Bo z tego rozumowania z ostatniego posta to wyniknie ze nie skonczysz :D Wieze w ciebie i twoje dzialajace GG :)
crooll Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 co za psy? może to tylko moje zdanie ale chyba lepiej pasuje broda z obrazka no 53 (jednobarwna) niz ta grafitowo siwa... a i może troszkę bliżej dolnej wargi i wyżej na policzkach? co on tam tak wyłysiał? nie wyglada na kola coby sie lansował przystrzyganiem brody:P
vv3k70r Napisano 7 Wrzesień 2006 Autor Napisano 7 Wrzesień 2006 broda jest jednobarwna (znaczy toonowa) na poczatku dawal rendery z gradientem bo szybciej ida niz packanie inkiem, koles wylysial bo ten typ tak ma :) brode kolo ma z natury, prawie taka jak moja :) wiec referke mam w lustrze :) jak Bog da to sie wyrobie, moze ze smokiem bedzie krucho... ale wtedy zmienie koncepcje i zrobie bez smoka :)
SirAnen Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 Hehe, no vv3 to prawda ,czasu to nie ma nawet na zycie , a co dopiero na modelowanie, mozna startwowac w bitwie jak sie nic nie robi , albo sie robi za kase i jeszcze z niej mozna zyc .... Licze na ciebie, bezwegledu na efekt , masz moj glos - takich rycerzy jak twoj to rzadki widok.
Rekomendowane odpowiedzi