Skocz do zawartości

Pojazd 3D: RENAULT Megane RS_kopia


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 446
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No to sie bawilem - a co mi tam wrzuce to tutaj ;P

0198dr5.th.jpg

Ogolnie robilem nowe szklo - jutro go przetesyuje na swiatlach... Co to powyzszego testrendera to chcialem sprawdzic takie cos (nie powiem dokladnie co ;P ) przy szybach i musze to porawic ;P hehe Ogolnie zostalo sporo pracy jeszcze... I wiem ze autko sprawia wrazenie lewitujacego... porawie to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chudy: zmapowany normalnie - UVW Map...

damusTo: opony beda jeszcze robione, ale jezeli chodzi o ich uklad, profil to nie zmienie bo to jest odmalpowane prosto z wyczynowej opony

qba: poszerzony jest oryginalnie, a co do obnizenia to przejedz sie na tor - zastanawiam sie czy go jeszcze nizej nie posadzic :D Ogolnie na wyscigach zawias jest tak betonowy ze jego skok wynosi czasem tylko 1cm!! Ja w seju mam 3cm na amortyzatorach Krosno Sport (teraz DELPHI PZM-1) sa tak twarde ze sie mi zeby sciraja... :)

HXL: co ze swiatlami?? tam nie ma zadnej tekstury!! To jest wszystko modelowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HXL: nie no wiadomo super idealnie to nie bedzie... A klosze lamp beda jutro poprawione i bedzie gitek :) To co w srodku lampy robilem "na wyczucie" i moga byc odstepstwa... A te takie zarysy na kloszach tych przednich lamp to ja sobie daruje... ;) Sa prawie niewidoczne - po co sie z tym bawic... ;) I tak mialem zamiar robic najpierw wersje Rallycrossowa - a tam lamp nie ma hehehe :) Cos jeszcze pokombinuje ale nie obiecuje ze bedzie "cacy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiktor chodziło mi dokładnie o to: LINK - stąd ten głupi pomysł z texturą ;-)

I nie przejmuj się za bardzo, bo ten model i tak jest zajefajny!

 

A idealnie to nie wiem kto robi?! Chyba totalni zboczeńcy :-D

A takim to chyba nie jesteś, co? :-P

 

Każdy model można poprawiać w nieskończoność, lecz przychodzi taki moment, że człowiek mówi sobie dość. Niekoniecznie musisz sobie powiedzieć "dość" co do lamp - przynajmniej na tyle, by kolejny idiota nie posądził Cię o tekstury ;-)

Tak mi się przynajmniej wydaje...

 

Życzę powodzenia w dalszej pracy! Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ludziska, nie ma lipy, trzeba to ciagnac dalej... :) Poprawilem material kloszow lamp - teraz ladnie przyjmuja odbicia ;) Wywalilem bialy pasek z przedniej szyby - nie podobal sie mi, dlatego zastapilem go czarnym... Mam problem z miejscem gdzie stykaja sie opony z podlozem... Sztucznie to wyglada?? Dlaczego...?? Moze na asfalcie to bedzie dobrze wygladac... No i material opon "tysz" zmienilem :)

0199mp6.th.jpg0200jd6.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiktor ja zawsze używam VRayLightów i nigdy nie miałem tego typu sytuacji... masz jakieś światłe w tej scenie, czy tylko "environment - skylight"??

PS. Ta tylna lampa też wygląda dość "płasko" - może z tym materiałem jest coś nie tak?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dariusz: co z tymi oponami dokladnie?? Wyczynowy slick i tyle... Bez glupich zbednych napisow na boku... Tylko oznaczenie marki i tyle.

-Ukash-: co znaczy plasko?? Gdzie...?? Jak...?? Robione wg rzutow ogolne zarysy wnetrza lamp... A reszta (cz zewnetrzna lampy) idealnie wg rzutow... Nie kumam Cie ogolnie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dariusz: nie no co do swiatel to profil jest wporzadku - zapewniam.

A co do opon to nie rozsmieszac mnie juz wiecej takimi fotkami ;P Na takich oponach to w Polsce nikt nie smiga na torach... Wogole pierwszy raz widze ta marke :) Nie ma to jak poczciwy Michelin albo Matadorki (wyczynowe rzecz jasna... a nie sportowe) :)

 

Wg przepisow FIA:

1) Slick rajdowy

http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/SHOP/BIESHEUVEL/LAYOUT/MICHELIN/profiel_slick.gif

2) slick wyscigowy:

http://www.jdmotorsports.com/images/tiresales_pilot_racing_slick.jpg

http://subesports.com/images.products/michelin.sx.race/sx.slick.jpg

Tak zeby temat oponek w moim przypadku zamknac :D Aaaa a opony w F1 to tez inna sprawa :)

 

 

Edit:

pecet: inne HDRI i odbicia na kloszach lamp calkiem inne.. Nie mam juz do tego sily... Fel nie przemaluje - takie maja byc!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dariusz: no chyba ze sie wzoruje na tym co lezy na stosie u mnie w garazu - co prawda rajdowy slick Michelina ale zaczyna po tych wakacjach wygladac jak slick wyscigowy :) Postatram sie zrobic fotki :) One sa wlasnie takie kanciaste - no wiadomo ze troche zaokraglone ale ogolnie ich forma jest taka :)

Ogolnie dzieki za zainteresowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płaskie = nie przestrzenne! tak jak napisał juz -Ukash- widzę, że nie tylko ja odnoszę takie wrażenie. Wiktor chodzi mi o to, że prawdopodobnie materiał, który zastosowałeś do lamp w taki sposób odbija światło i HDRa, że zdaje się byc zupełnie równą płaszczyzną na którą zarzucona jest tekstura... nie wiem jak jaśniej mogę to wytłumaczyć?! Może z kloszem (szkłem na nim) cos jest nie tak?! Trudno powiedziec skoro nie wiem jak wygląda "goły" model.

Nio i skoro używasz do oświetlenia tylko HDR to nic dziwnego że kaszani się połączenie opon z podłogą :)

A co do opon jeszcze to ich boczny profil wydaje się zbyt kwadratowy (precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy"), o to chodziło dariuszowi i w 100% sie z nim zgadzam.

Jeżeli mogę jakoś pomóc to pisz (np. tu: [email protected]), bo model masz bardzo dobry i omapowanie fantastyczne, więc szkoda by było...

PS. Przyjmujesz zapisy na szkolenie z mapowaniem UVW?! ;-) Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opon to jak juz mowilem zrobie fotki wyczynowek ktore zalegaja u mnie w garazu to sie sprawa wyjasni...

Co do swiatel to dalej nie kumam i juz sie nimi nie bede bawil.

 

Edit:

"(precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy")"

Przeciez tam nie ma bieznika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

damusTo: No cos powalcze z tym chromem moze jeszcze ;p A numer to wiesz... Moze w tej specjalnej wersji ;P

Ardeni: nooo dooobra postaram sie :)

mrkrzysiek: ty tutaj nie fikaj ;P Bo to sa te odkrecane wentyle - tylko tych gwintow nie widac na felgach ;P Nie no zrobie zrobie :) I zapinki jeszcze musze walnac na maske...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA: dzisiaj ci jeszcz cos pokaze odnosnie HDRI i mojego modelu... A ten model bedzie tylko z HDRI... Nastepne juz beda ze zwyklym swiatlem jak sie przerzuce na mentalla... Wtedy sie bede bawil i sie zglosze do Ciebie ;P

miwt: jeszcze sie musze nauczyc rysowac ;P

Bruneq: no to zakoduj - "TRYTYTKI" :D Scena... hmmm...codziennie mam inny concept na to... :/ Ale rampa startowa nie jest zla... Tylko jakie otoczenie do tego wymodelowac - tak zeby za duzo tego nie bylo bo ilosc poly zarznie mi kompa ;) Na tle jakiegos budynku, muru... Nie mam pojeca... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pustynia....bo przecezi drzew modelowac nie ebdizesz....ani ludzi bo polegniesz!!:) chyba ze drzewka z foty! ale to sie zamęczysz w PS'ie! ja tam bym pustynie ci polecił...dajesz jakas fote horyzontu...jakeis barierki, ten stojaczek, troche kurzu i wirujące kółka!:) tak mnie własnie natchneło!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności