Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 446
  • Wyświetleń 36,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No to sie bawilem - a co mi tam wrzuce to tutaj ;P

0198dr5.th.jpg

Ogolnie robilem nowe szklo - jutro go przetesyuje na swiatlach... Co to powyzszego testrendera to chcialem sprawdzic takie cos (nie powiem dokladnie co ;P ) przy szybach i musze to porawic ;P hehe Ogolnie zostalo sporo pracy jeszcze... I wiem ze autko sprawia wrazenie lewitujacego... porawie to :)

Napisano

sie bawiłeś i ci teraz samochód lata :P

dla mnie bomba.

pokaż jak masz zmapowany samochodzik :D

jak zawsze trzyma poziom

Napisano

damusTo ma rację co do tych opon (aż boli)...

Poprawić!!! ;-)

Reszta - extra!

 

PS. Co z tymi światłami?! Ta tekstura tak zostanie?!

Napisano
  • Autor

chudy: zmapowany normalnie - UVW Map...

damusTo: opony beda jeszcze robione, ale jezeli chodzi o ich uklad, profil to nie zmienie bo to jest odmalpowane prosto z wyczynowej opony

qba: poszerzony jest oryginalnie, a co do obnizenia to przejedz sie na tor - zastanawiam sie czy go jeszcze nizej nie posadzic :D Ogolnie na wyscigach zawias jest tak betonowy ze jego skok wynosi czasem tylko 1cm!! Ja w seju mam 3cm na amortyzatorach Krosno Sport (teraz DELPHI PZM-1) sa tak twarde ze sie mi zeby sciraja... :)

HXL: co ze swiatlami?? tam nie ma zadnej tekstury!! To jest wszystko modelowane...

Napisano

Przepraszam(!!!) Coś mi po prostu nie pasowało :-(

Zerknij na to: LINK :)

Szczególnie to po prawej!

Napisano
  • Autor

HXL: nie no wiadomo super idealnie to nie bedzie... A klosze lamp beda jutro poprawione i bedzie gitek :) To co w srodku lampy robilem "na wyczucie" i moga byc odstepstwa... A te takie zarysy na kloszach tych przednich lamp to ja sobie daruje... ;) Sa prawie niewidoczne - po co sie z tym bawic... ;) I tak mialem zamiar robic najpierw wersje Rallycrossowa - a tam lamp nie ma hehehe :) Cos jeszcze pokombinuje ale nie obiecuje ze bedzie "cacy".

Napisano

Wiktor chodziło mi dokładnie o to: LINK - stąd ten głupi pomysł z texturą ;-)

I nie przejmuj się za bardzo, bo ten model i tak jest zajefajny!

 

A idealnie to nie wiem kto robi?! Chyba totalni zboczeńcy :-D

A takim to chyba nie jesteś, co? :-P

 

Każdy model można poprawiać w nieskończoność, lecz przychodzi taki moment, że człowiek mówi sobie dość. Niekoniecznie musisz sobie powiedzieć "dość" co do lamp - przynajmniej na tyle, by kolejny idiota nie posądził Cię o tekstury ;-)

Tak mi się przynajmniej wydaje...

 

Życzę powodzenia w dalszej pracy! Pozdro!

Napisano
  • Autor

HXL: no u mnie tez to tak wyglada ale tam sie troche zaciemnilo wszystko i nie widac... Bo ten plasticzek oddzielajacy kierunkowskaz od xenona u gory prawie laczy sie z kloszem a na dole jest tak jak zaznaczyles na fotce. Specjalnie dal ciebie zrobie rendera z bliska tej lampy :)

Napisano
  • Autor

Dobra ludziska, nie ma lipy, trzeba to ciagnac dalej... :) Poprawilem material kloszow lamp - teraz ladnie przyjmuja odbicia ;) Wywalilem bialy pasek z przedniej szyby - nie podobal sie mi, dlatego zastapilem go czarnym... Mam problem z miejscem gdzie stykaja sie opony z podlozem... Sztucznie to wyglada?? Dlaczego...?? Moze na asfalcie to bedzie dobrze wygladac... No i material opon "tysz" zmienilem :)

0199mp6.th.jpg0200jd6.th.jpg

Napisano

ładnie, a miejsce styku opon i podłoza wygląda lipnie przez słabe ustawienie irradiance mapki ... tak mi się wydaje

Napisano

Wiktor ja zawsze używam VRayLightów i nigdy nie miałem tego typu sytuacji... masz jakieś światłe w tej scenie, czy tylko "environment - skylight"??

PS. Ta tylna lampa też wygląda dość "płasko" - może z tym materiałem jest coś nie tak?!

Napisano
  • Autor

mileS: no magnezowki to sa i tyle... To nie sa alusy...

HXL: nie no ja tylko HDRI naswietlam... Co do tylnich lamp to nie kumam cie... Jak plasko?? W jakim sensie??

Napisano

a mi też przednie światła wyglądają płasko.. :P wygląda to jakbyś narzucił teksture... nie wiem jakoś brakuje im przestrzennosći :-)

 

Tak poza tym to jest suuuper!!!

Napisano
  • Autor

dariusz: co z tymi oponami dokladnie?? Wyczynowy slick i tyle... Bez glupich zbednych napisow na boku... Tylko oznaczenie marki i tyle.

-Ukash-: co znaczy plasko?? Gdzie...?? Jak...?? Robione wg rzutow ogolne zarysy wnetrza lamp... A reszta (cz zewnetrzna lampy) idealnie wg rzutow... Nie kumam Cie ogolnie... :)

Napisano

super teksturka i lakier, ale materiał felg, opon mi się nie podoba, i z materiałem albo odbiciami przednich lamp coś nie tak, spróbuj poprawić żeby było też super ;)

Napisano
  • Autor

dariusz: nie no co do swiatel to profil jest wporzadku - zapewniam.

A co do opon to nie rozsmieszac mnie juz wiecej takimi fotkami ;P Na takich oponach to w Polsce nikt nie smiga na torach... Wogole pierwszy raz widze ta marke :) Nie ma to jak poczciwy Michelin albo Matadorki (wyczynowe rzecz jasna... a nie sportowe) :)

 

Wg przepisow FIA:

1) Slick rajdowy

http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/SHOP/BIESHEUVEL/LAYOUT/MICHELIN/profiel_slick.gif

2) slick wyscigowy:

http://www.jdmotorsports.com/images/tiresales_pilot_racing_slick.jpg

http://subesports.com/images.products/michelin.sx.race/sx.slick.jpg

Tak zeby temat oponek w moim przypadku zamknac :D Aaaa a opony w F1 to tez inna sprawa :)

 

 

Edit:

pecet: inne HDRI i odbicia na kloszach lamp calkiem inne.. Nie mam juz do tego sily... Fel nie przemaluje - takie maja byc!! :D

Napisano
  • Autor

dariusz: no chyba ze sie wzoruje na tym co lezy na stosie u mnie w garazu - co prawda rajdowy slick Michelina ale zaczyna po tych wakacjach wygladac jak slick wyscigowy :) Postatram sie zrobic fotki :) One sa wlasnie takie kanciaste - no wiadomo ze troche zaokraglone ale ogolnie ich forma jest taka :)

Ogolnie dzieki za zainteresowanie :)

Napisano

płaskie = nie przestrzenne! tak jak napisał juz -Ukash- widzę, że nie tylko ja odnoszę takie wrażenie. Wiktor chodzi mi o to, że prawdopodobnie materiał, który zastosowałeś do lamp w taki sposób odbija światło i HDRa, że zdaje się byc zupełnie równą płaszczyzną na którą zarzucona jest tekstura... nie wiem jak jaśniej mogę to wytłumaczyć?! Może z kloszem (szkłem na nim) cos jest nie tak?! Trudno powiedziec skoro nie wiem jak wygląda "goły" model.

Nio i skoro używasz do oświetlenia tylko HDR to nic dziwnego że kaszani się połączenie opon z podłogą :)

A co do opon jeszcze to ich boczny profil wydaje się zbyt kwadratowy (precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy"), o to chodziło dariuszowi i w 100% sie z nim zgadzam.

Jeżeli mogę jakoś pomóc to pisz (np. tu: [email protected]), bo model masz bardzo dobry i omapowanie fantastyczne, więc szkoda by było...

PS. Przyjmujesz zapisy na szkolenie z mapowaniem UVW?! ;-) Pozdro!

Napisano
  • Autor

Co do opon to jak juz mowilem zrobie fotki wyczynowek ktore zalegaja u mnie w garazu to sie sprawa wyjasni...

Co do swiatel to dalej nie kumam i juz sie nimi nie bede bawil.

 

Edit:

"(precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy")"

Przeciez tam nie ma bieznika :)

Napisano

No ciagle zły numer ... :p

Lepiej ale ciągle mam jakis niedosyt, teraz jednak te gumy lepiej wygladają.

Przednia szyba dużo lepiej, z chromem w reflektorach bym powalczył jeszcze.

No ale śpij słodko jutro bedzie lepiej :P

Napisano
  • Autor

damusTo: No cos powalcze z tym chromem moze jeszcze ;p A numer to wiesz... Moze w tej specjalnej wersji ;P

Ardeni: nooo dooobra postaram sie :)

mrkrzysiek: ty tutaj nie fikaj ;P Bo to sa te odkrecane wentyle - tylko tych gwintow nie widac na felgach ;P Nie no zrobie zrobie :) I zapinki jeszcze musze walnac na maske...

Napisano

Jak to mawia Frymus - kolega z rzemieślnika - zapinki to długo trwa lepiej na tyrtytki

Napisano

Dodam tylko że Frymusowe Sejczento całe jest niemal na tyrtytki - to tez cxzasem sie samodzielnie rozłazi :]

Napisano

nie wiem...moze zwieksz grubosc szkiel przednich...daj na nei dalikatna texturke....cokolwiek bo wyglada za hm.....dziwacznie troszeczke!;)

 

BTW: WTF is tyrtytki?!?!??!?!

Napisano

Ja na to znam inna nazwę - frytka. ;)

 

Wozik konkretny, tylko ja się dalej będę czepiał bladych renderów i oświetlenia hdri. :)

Napisano

bomba...naprawde model super wrecz idealny...ciekaw jestem tylko scenki i jak to wyjdzie na koncu....trzymam kciuki:)

Napisano

aa trytytki to takie wzdrygiwacze do wygibaresów..trzeba bylo tak odrazu!:)

 

Wiktor...planujesz scenke cos w podobie pracy...bodajze Peceta ze skodą?:> czy moze twoja Meganka stojąca na podwyższeniu przed startem!? ;D

Napisano
  • Autor

RA: dzisiaj ci jeszcz cos pokaze odnosnie HDRI i mojego modelu... A ten model bedzie tylko z HDRI... Nastepne juz beda ze zwyklym swiatlem jak sie przerzuce na mentalla... Wtedy sie bede bawil i sie zglosze do Ciebie ;P

miwt: jeszcze sie musze nauczyc rysowac ;P

Bruneq: no to zakoduj - "TRYTYTKI" :D Scena... hmmm...codziennie mam inny concept na to... :/ Ale rampa startowa nie jest zla... Tylko jakie otoczenie do tego wymodelowac - tak zeby za duzo tego nie bylo bo ilosc poly zarznie mi kompa ;) Na tle jakiegos budynku, muru... Nie mam pojeca... :/

Napisano

Proponuje nocna scene bedzie widac tylko swiatła :] i po problemie hehe mam dzis głupawke uprzedzam - za mało spałem

Napisano

pustynia....bo przecezi drzew modelowac nie ebdizesz....ani ludzi bo polegniesz!!:) chyba ze drzewka z foty! ale to sie zamęczysz w PS'ie! ja tam bym pustynie ci polecił...dajesz jakas fote horyzontu...jakeis barierki, ten stojaczek, troche kurzu i wirujące kółka!:) tak mnie własnie natchneło!

Napisano
  • Autor

Bruneq: Ty mi fajny pomysl podsunales... :) Ale o tym inny marez ;P

 

Kolejny probny render... Nie wiem czemu ale podoba sie mi ten zachod slonca... :)

0205qc1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności