Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor Moze ubrudze ta fure... ;P Sie zobaczy... :) Co do swiatel to w V-Rayu juz nie mam do nich sily i po tym modelu przesiadam sie na Mentalla...
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor No to sie bawilem - a co mi tam wrzuce to tutaj ;P Ogolnie robilem nowe szklo - jutro go przetesyuje na swiatlach... Co to powyzszego testrendera to chcialem sprawdzic takie cos (nie powiem dokladnie co ;P ) przy szybach i musze to porawic ;P hehe Ogolnie zostalo sporo pracy jeszcze... I wiem ze autko sprawia wrazenie lewitujacego... porawie to :)
Napisano 27 Wrzesień 200618 l sie bawiłeś i ci teraz samochód lata :P dla mnie bomba. pokaż jak masz zmapowany samochodzik :D jak zawsze trzyma poziom
Napisano 27 Wrzesień 200618 l jeżeli to ma byc samochod wyscigowy to nie moze on byc tak obnizony i poszerzony, żeby opony tarly o nadkola
Napisano 27 Wrzesień 200618 l damusTo ma rację co do tych opon (aż boli)... Poprawić!!! ;-) Reszta - extra! PS. Co z tymi światłami?! Ta tekstura tak zostanie?!
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor chudy: zmapowany normalnie - UVW Map... damusTo: opony beda jeszcze robione, ale jezeli chodzi o ich uklad, profil to nie zmienie bo to jest odmalpowane prosto z wyczynowej opony qba: poszerzony jest oryginalnie, a co do obnizenia to przejedz sie na tor - zastanawiam sie czy go jeszcze nizej nie posadzic :D Ogolnie na wyscigach zawias jest tak betonowy ze jego skok wynosi czasem tylko 1cm!! Ja w seju mam 3cm na amortyzatorach Krosno Sport (teraz DELPHI PZM-1) sa tak twarde ze sie mi zeby sciraja... :) HXL: co ze swiatlami?? tam nie ma zadnej tekstury!! To jest wszystko modelowane...
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Przepraszam(!!!) Coś mi po prostu nie pasowało :-( Zerknij na to: LINK :) Szczególnie to po prawej!
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor HXL: nie no wiadomo super idealnie to nie bedzie... A klosze lamp beda jutro poprawione i bedzie gitek :) To co w srodku lampy robilem "na wyczucie" i moga byc odstepstwa... A te takie zarysy na kloszach tych przednich lamp to ja sobie daruje... ;) Sa prawie niewidoczne - po co sie z tym bawic... ;) I tak mialem zamiar robic najpierw wersje Rallycrossowa - a tam lamp nie ma hehehe :) Cos jeszcze pokombinuje ale nie obiecuje ze bedzie "cacy".
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Wiktor..ty kokietko...przeciez i tak wiadomo ze bedzie zajebiście ty zboku:D
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Wiktor chodziło mi dokładnie o to: LINK - stąd ten głupi pomysł z texturą ;-) I nie przejmuj się za bardzo, bo ten model i tak jest zajefajny! A idealnie to nie wiem kto robi?! Chyba totalni zboczeńcy :-D A takim to chyba nie jesteś, co? :-P Każdy model można poprawiać w nieskończoność, lecz przychodzi taki moment, że człowiek mówi sobie dość. Niekoniecznie musisz sobie powiedzieć "dość" co do lamp - przynajmniej na tyle, by kolejny idiota nie posądził Cię o tekstury ;-) Tak mi się przynajmniej wydaje... Życzę powodzenia w dalszej pracy! Pozdro!
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor HXL: no u mnie tez to tak wyglada ale tam sie troche zaciemnilo wszystko i nie widac... Bo ten plasticzek oddzielajacy kierunkowskaz od xenona u gory prawie laczy sie z kloszem a na dole jest tak jak zaznaczyles na fotce. Specjalnie dal ciebie zrobie rendera z bliska tej lampy :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Dobra ludziska, nie ma lipy, trzeba to ciagnac dalej... :) Poprawilem material kloszow lamp - teraz ladnie przyjmuja odbicia ;) Wywalilem bialy pasek z przedniej szyby - nie podobal sie mi, dlatego zastapilem go czarnym... Mam problem z miejscem gdzie stykaja sie opony z podlozem... Sztucznie to wyglada?? Dlaczego...?? Moze na asfalcie to bedzie dobrze wygladac... No i material opon "tysz" zmienilem :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l ładnie, a miejsce styku opon i podłoza wygląda lipnie przez słabe ustawienie irradiance mapki ... tak mi się wydaje
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Wiesz to jest mozliwe bo mecze rendery na "slabych" ustawieniach...
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Wiktor ja zawsze używam VRayLightów i nigdy nie miałem tego typu sytuacji... masz jakieś światłe w tej scenie, czy tylko "environment - skylight"?? PS. Ta tylna lampa też wygląda dość "płasko" - może z tym materiałem jest coś nie tak?!
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor mileS: no magnezowki to sa i tyle... To nie sa alusy... HXL: nie no ja tylko HDRI naswietlam... Co do tylnich lamp to nie kumam cie... Jak plasko?? W jakim sensie??
Napisano 28 Wrzesień 200618 l a mi też przednie światła wyglądają płasko.. :P wygląda to jakbyś narzucił teksture... nie wiem jakoś brakuje im przestrzennosći :-) Tak poza tym to jest suuuper!!!
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor dariusz: co z tymi oponami dokladnie?? Wyczynowy slick i tyle... Bez glupich zbednych napisow na boku... Tylko oznaczenie marki i tyle. -Ukash-: co znaczy plasko?? Gdzie...?? Jak...?? Robione wg rzutow ogolne zarysy wnetrza lamp... A reszta (cz zewnetrzna lampy) idealnie wg rzutow... Nie kumam Cie ogolnie... :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l wydają mi się za mało zaokrąglone btw http://www.tirerack.com/tires/BigPic.jsp?sidewall=Blackwall&tireMake=Hoosier&tireModel=A6
Napisano 28 Wrzesień 200618 l super teksturka i lakier, ale materiał felg, opon mi się nie podoba, i z materiałem albo odbiciami przednich lamp coś nie tak, spróbuj poprawić żeby było też super ;)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor dariusz: nie no co do swiatel to profil jest wporzadku - zapewniam. A co do opon to nie rozsmieszac mnie juz wiecej takimi fotkami ;P Na takich oponach to w Polsce nikt nie smiga na torach... Wogole pierwszy raz widze ta marke :) Nie ma to jak poczciwy Michelin albo Matadorki (wyczynowe rzecz jasna... a nie sportowe) :) Wg przepisow FIA: 1) Slick rajdowy http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/SHOP/BIESHEUVEL/LAYOUT/MICHELIN/profiel_slick.gif 2) slick wyscigowy: http://www.jdmotorsports.com/images/tiresales_pilot_racing_slick.jpg http://subesports.com/images.products/michelin.sx.race/sx.slick.jpg Tak zeby temat oponek w moim przypadku zamknac :D Aaaa a opony w F1 to tez inna sprawa :) Edit: pecet: inne HDRI i odbicia na kloszach lamp calkiem inne.. Nie mam juz do tego sily... Fel nie przemaluje - takie maja byc!! :D
Napisano 28 Wrzesień 200618 l wydają mi się za mało zaokrąglone chodziło mi o oponki i chyba mam racje:)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor dariusz: no chyba ze sie wzoruje na tym co lezy na stosie u mnie w garazu - co prawda rajdowy slick Michelina ale zaczyna po tych wakacjach wygladac jak slick wyscigowy :) Postatram sie zrobic fotki :) One sa wlasnie takie kanciaste - no wiadomo ze troche zaokraglone ale ogolnie ich forma jest taka :) Ogolnie dzieki za zainteresowanie :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l płaskie = nie przestrzenne! tak jak napisał juz -Ukash- widzę, że nie tylko ja odnoszę takie wrażenie. Wiktor chodzi mi o to, że prawdopodobnie materiał, który zastosowałeś do lamp w taki sposób odbija światło i HDRa, że zdaje się byc zupełnie równą płaszczyzną na którą zarzucona jest tekstura... nie wiem jak jaśniej mogę to wytłumaczyć?! Może z kloszem (szkłem na nim) cos jest nie tak?! Trudno powiedziec skoro nie wiem jak wygląda "goły" model. Nio i skoro używasz do oświetlenia tylko HDR to nic dziwnego że kaszani się połączenie opon z podłogą :) A co do opon jeszcze to ich boczny profil wydaje się zbyt kwadratowy (precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy"), o to chodziło dariuszowi i w 100% sie z nim zgadzam. Jeżeli mogę jakoś pomóc to pisz (np. tu: [email protected]), bo model masz bardzo dobry i omapowanie fantastyczne, więc szkoda by było... PS. Przyjmujesz zapisy na szkolenie z mapowaniem UVW?! ;-) Pozdro!
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Co do opon to jak juz mowilem zrobie fotki wyczynowek ktore zalegaja u mnie w garazu to sie sprawa wyjasni... Co do swiatel to dalej nie kumam i juz sie nimi nie bede bawil. Edit: "(precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy")" Przeciez tam nie ma bieznika :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor No to na dobranoc :) Znowu inne HDRI i znowu inny efekt na lampach... Mam dosc tych szkiel ;P Zostawiam taki material jak jest teraz...
Napisano 28 Wrzesień 200618 l No ciagle zły numer ... :p Lepiej ale ciągle mam jakis niedosyt, teraz jednak te gumy lepiej wygladają. Przednia szyba dużo lepiej, z chromem w reflektorach bym powalczył jeszcze. No ale śpij słodko jutro bedzie lepiej :P
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor damusTo: No cos powalcze z tym chromem moze jeszcze ;p A numer to wiesz... Moze w tej specjalnej wersji ;P Ardeni: nooo dooobra postaram sie :) mrkrzysiek: ty tutaj nie fikaj ;P Bo to sa te odkrecane wentyle - tylko tych gwintow nie widac na felgach ;P Nie no zrobie zrobie :) I zapinki jeszcze musze walnac na maske...
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Jak to mawia Frymus - kolega z rzemieślnika - zapinki to długo trwa lepiej na tyrtytki
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Dodam tylko że Frymusowe Sejczento całe jest niemal na tyrtytki - to tez cxzasem sie samodzielnie rozłazi :]
Napisano 29 Wrzesień 200618 l nie wiem...moze zwieksz grubosc szkiel przednich...daj na nei dalikatna texturke....cokolwiek bo wyglada za hm.....dziwacznie troszeczke!;) BTW: WTF is tyrtytki?!?!??!?!
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor Jaaa a Bruneq nie wie co to sa trytytki ;P On nie wie, nie wie, nie wie!!! ;P Co do szkiel to sie zobaczy jeszcze :)
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Ja na to znam inna nazwę - frytka. ;) Wozik konkretny, tylko ja się dalej będę czepiał bladych renderów i oświetlenia hdri. :)
Napisano 29 Wrzesień 200618 l bomba...naprawde model super wrecz idealny...ciekaw jestem tylko scenki i jak to wyjdzie na koncu....trzymam kciuki:)
Napisano 29 Wrzesień 200618 l aa trytytki to takie wzdrygiwacze do wygibaresów..trzeba bylo tak odrazu!:) Wiktor...planujesz scenke cos w podobie pracy...bodajze Peceta ze skodą?:> czy moze twoja Meganka stojąca na podwyższeniu przed startem!? ;D
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor RA: dzisiaj ci jeszcz cos pokaze odnosnie HDRI i mojego modelu... A ten model bedzie tylko z HDRI... Nastepne juz beda ze zwyklym swiatlem jak sie przerzuce na mentalla... Wtedy sie bede bawil i sie zglosze do Ciebie ;P miwt: jeszcze sie musze nauczyc rysowac ;P Bruneq: no to zakoduj - "TRYTYTKI" :D Scena... hmmm...codziennie mam inny concept na to... :/ Ale rampa startowa nie jest zla... Tylko jakie otoczenie do tego wymodelowac - tak zeby za duzo tego nie bylo bo ilosc poly zarznie mi kompa ;) Na tle jakiegos budynku, muru... Nie mam pojeca... :/
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Proponuje nocna scene bedzie widac tylko swiatła :] i po problemie hehe mam dzis głupawke uprzedzam - za mało spałem
Napisano 29 Wrzesień 200618 l pustynia....bo przecezi drzew modelowac nie ebdizesz....ani ludzi bo polegniesz!!:) chyba ze drzewka z foty! ale to sie zamęczysz w PS'ie! ja tam bym pustynie ci polecił...dajesz jakas fote horyzontu...jakeis barierki, ten stojaczek, troche kurzu i wirujące kółka!:) tak mnie własnie natchneło!
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor Bruneq: Ty mi fajny pomysl podsunales... :) Ale o tym inny marez ;P Kolejny probny render... Nie wiem czemu ale podoba sie mi ten zachod slonca... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto