..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Wrzesień 2006 Autor Napisano 27 Wrzesień 2006 Moze ubrudze ta fure... ;P Sie zobaczy... :) Co do swiatel to w V-Rayu juz nie mam do nich sily i po tym modelu przesiadam sie na Mentalla...
razor1988 Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 To racja światła samochodowe w v-rayu są toporne :P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Wrzesień 2006 Autor Napisano 27 Wrzesień 2006 No to sie bawilem - a co mi tam wrzuce to tutaj ;P Ogolnie robilem nowe szklo - jutro go przetesyuje na swiatlach... Co to powyzszego testrendera to chcialem sprawdzic takie cos (nie powiem dokladnie co ;P ) przy szybach i musze to porawic ;P hehe Ogolnie zostalo sporo pracy jeszcze... I wiem ze autko sprawia wrazenie lewitujacego... porawie to :)
chudy Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 sie bawiłeś i ci teraz samochód lata :P dla mnie bomba. pokaż jak masz zmapowany samochodzik :D jak zawsze trzyma poziom
ReflectVision Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 jeżeli to ma byc samochod wyscigowy to nie moze on byc tak obnizony i poszerzony, żeby opony tarly o nadkola
Homa Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 damusTo ma rację co do tych opon (aż boli)... Poprawić!!! ;-) Reszta - extra! PS. Co z tymi światłami?! Ta tekstura tak zostanie?!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Wrzesień 2006 Autor Napisano 27 Wrzesień 2006 chudy: zmapowany normalnie - UVW Map... damusTo: opony beda jeszcze robione, ale jezeli chodzi o ich uklad, profil to nie zmienie bo to jest odmalpowane prosto z wyczynowej opony qba: poszerzony jest oryginalnie, a co do obnizenia to przejedz sie na tor - zastanawiam sie czy go jeszcze nizej nie posadzic :D Ogolnie na wyscigach zawias jest tak betonowy ze jego skok wynosi czasem tylko 1cm!! Ja w seju mam 3cm na amortyzatorach Krosno Sport (teraz DELPHI PZM-1) sa tak twarde ze sie mi zeby sciraja... :) HXL: co ze swiatlami?? tam nie ma zadnej tekstury!! To jest wszystko modelowane...
Homa Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 Przepraszam(!!!) Coś mi po prostu nie pasowało :-( Zerknij na to: LINK :) Szczególnie to po prawej!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Wrzesień 2006 Autor Napisano 27 Wrzesień 2006 HXL: nie no wiadomo super idealnie to nie bedzie... A klosze lamp beda jutro poprawione i bedzie gitek :) To co w srodku lampy robilem "na wyczucie" i moga byc odstepstwa... A te takie zarysy na kloszach tych przednich lamp to ja sobie daruje... ;) Sa prawie niewidoczne - po co sie z tym bawic... ;) I tak mialem zamiar robic najpierw wersje Rallycrossowa - a tam lamp nie ma hehehe :) Cos jeszcze pokombinuje ale nie obiecuje ze bedzie "cacy".
kliment woroszyłow Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 Wiktor..ty kokietko...przeciez i tak wiadomo ze bedzie zajebiście ty zboku:D
Homa Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 Wiktor chodziło mi dokładnie o to: LINK - stąd ten głupi pomysł z texturą ;-) I nie przejmuj się za bardzo, bo ten model i tak jest zajefajny! A idealnie to nie wiem kto robi?! Chyba totalni zboczeńcy :-D A takim to chyba nie jesteś, co? :-P Każdy model można poprawiać w nieskończoność, lecz przychodzi taki moment, że człowiek mówi sobie dość. Niekoniecznie musisz sobie powiedzieć "dość" co do lamp - przynajmniej na tyle, by kolejny idiota nie posądził Cię o tekstury ;-) Tak mi się przynajmniej wydaje... Życzę powodzenia w dalszej pracy! Pozdro!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 HXL: no u mnie tez to tak wyglada ale tam sie troche zaciemnilo wszystko i nie widac... Bo ten plasticzek oddzielajacy kierunkowskaz od xenona u gory prawie laczy sie z kloszem a na dole jest tak jak zaznaczyles na fotce. Specjalnie dal ciebie zrobie rendera z bliska tej lampy :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 Dobra ludziska, nie ma lipy, trzeba to ciagnac dalej... :) Poprawilem material kloszow lamp - teraz ladnie przyjmuja odbicia ;) Wywalilem bialy pasek z przedniej szyby - nie podobal sie mi, dlatego zastapilem go czarnym... Mam problem z miejscem gdzie stykaja sie opony z podlozem... Sztucznie to wyglada?? Dlaczego...?? Moze na asfalcie to bedzie dobrze wygladac... No i material opon "tysz" zmienilem :)
javor Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 ładnie, a miejsce styku opon i podłoza wygląda lipnie przez słabe ustawienie irradiance mapki ... tak mi się wydaje
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 Wiesz to jest mozliwe bo mecze rendery na "slabych" ustawieniach...
mileS Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Nie no super co tu gadać , razi mnie tylko materiał felg.
Homa Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Wiktor ja zawsze używam VRayLightów i nigdy nie miałem tego typu sytuacji... masz jakieś światłe w tej scenie, czy tylko "environment - skylight"?? PS. Ta tylna lampa też wygląda dość "płasko" - może z tym materiałem jest coś nie tak?!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 mileS: no magnezowki to sa i tyle... To nie sa alusy... HXL: nie no ja tylko HDRI naswietlam... Co do tylnich lamp to nie kumam cie... Jak plasko?? W jakim sensie??
wooka Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 a mi też przednie światła wyglądają płasko.. :P wygląda to jakbyś narzucił teksture... nie wiem jakoś brakuje im przestrzennosći :-) Tak poza tym to jest suuuper!!!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 dariusz: co z tymi oponami dokladnie?? Wyczynowy slick i tyle... Bez glupich zbednych napisow na boku... Tylko oznaczenie marki i tyle. -Ukash-: co znaczy plasko?? Gdzie...?? Jak...?? Robione wg rzutow ogolne zarysy wnetrza lamp... A reszta (cz zewnetrzna lampy) idealnie wg rzutow... Nie kumam Cie ogolnie... :)
dariusz Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 wydają mi się za mało zaokrąglone btw http://www.tirerack.com/tires/BigPic.jsp?sidewall=Blackwall&tireMake=Hoosier&tireModel=A6
pecet Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 super teksturka i lakier, ale materiał felg, opon mi się nie podoba, i z materiałem albo odbiciami przednich lamp coś nie tak, spróbuj poprawić żeby było też super ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 dariusz: nie no co do swiatel to profil jest wporzadku - zapewniam. A co do opon to nie rozsmieszac mnie juz wiecej takimi fotkami ;P Na takich oponach to w Polsce nikt nie smiga na torach... Wogole pierwszy raz widze ta marke :) Nie ma to jak poczciwy Michelin albo Matadorki (wyczynowe rzecz jasna... a nie sportowe) :) Wg przepisow FIA: 1) Slick rajdowy http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/SHOP/BIESHEUVEL/LAYOUT/MICHELIN/profiel_slick.gif 2) slick wyscigowy: http://www.jdmotorsports.com/images/tiresales_pilot_racing_slick.jpg http://subesports.com/images.products/michelin.sx.race/sx.slick.jpg Tak zeby temat oponek w moim przypadku zamknac :D Aaaa a opony w F1 to tez inna sprawa :) Edit: pecet: inne HDRI i odbicia na kloszach lamp calkiem inne.. Nie mam juz do tego sily... Fel nie przemaluje - takie maja byc!! :D
dariusz Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 wydają mi się za mało zaokrąglone chodziło mi o oponki i chyba mam racje:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 dariusz: no chyba ze sie wzoruje na tym co lezy na stosie u mnie w garazu - co prawda rajdowy slick Michelina ale zaczyna po tych wakacjach wygladac jak slick wyscigowy :) Postatram sie zrobic fotki :) One sa wlasnie takie kanciaste - no wiadomo ze troche zaokraglone ale ogolnie ich forma jest taka :) Ogolnie dzieki za zainteresowanie :)
Homa Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 płaskie = nie przestrzenne! tak jak napisał juz -Ukash- widzę, że nie tylko ja odnoszę takie wrażenie. Wiktor chodzi mi o to, że prawdopodobnie materiał, który zastosowałeś do lamp w taki sposób odbija światło i HDRa, że zdaje się byc zupełnie równą płaszczyzną na którą zarzucona jest tekstura... nie wiem jak jaśniej mogę to wytłumaczyć?! Może z kloszem (szkłem na nim) cos jest nie tak?! Trudno powiedziec skoro nie wiem jak wygląda "goły" model. Nio i skoro używasz do oświetlenia tylko HDR to nic dziwnego że kaszani się połączenie opon z podłogą :) A co do opon jeszcze to ich boczny profil wydaje się zbyt kwadratowy (precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy"), o to chodziło dariuszowi i w 100% sie z nim zgadzam. Jeżeli mogę jakoś pomóc to pisz (np. tu: [email protected]), bo model masz bardzo dobry i omapowanie fantastyczne, więc szkoda by było... PS. Przyjmujesz zapisy na szkolenie z mapowaniem UVW?! ;-) Pozdro!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 Co do opon to jak juz mowilem zrobie fotki wyczynowek ktore zalegaja u mnie w garazu to sie sprawa wyjasni... Co do swiatel to dalej nie kumam i juz sie nimi nie bede bawil. Edit: "(precyzyjniej rzecz ujmując - łączenie bierznika i "tego miejsca gdzie znajdują się napisy")" Przeciez tam nie ma bieznika :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 No to na dobranoc :) Znowu inne HDRI i znowu inny efekt na lampach... Mam dosc tych szkiel ;P Zostawiam taki material jak jest teraz...
damusTo Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 No ciagle zły numer ... :p Lepiej ale ciągle mam jakis niedosyt, teraz jednak te gumy lepiej wygladają. Przednia szyba dużo lepiej, z chromem w reflektorach bym powalczył jeszcze. No ale śpij słodko jutro bedzie lepiej :P
Ardeni Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 kul kul kul, popraw ten "chrom" i będzie super extra wypas git
mrkrzysiek Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Wiktor a jak napompujesz opony:) kuul czekam juz na finish:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 damusTo: No cos powalcze z tym chromem moze jeszcze ;p A numer to wiesz... Moze w tej specjalnej wersji ;P Ardeni: nooo dooobra postaram sie :) mrkrzysiek: ty tutaj nie fikaj ;P Bo to sa te odkrecane wentyle - tylko tych gwintow nie widac na felgach ;P Nie no zrobie zrobie :) I zapinki jeszcze musze walnac na maske...
damusTo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Jak to mawia Frymus - kolega z rzemieślnika - zapinki to długo trwa lepiej na tyrtytki
damusTo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Dodam tylko że Frymusowe Sejczento całe jest niemal na tyrtytki - to tez cxzasem sie samodzielnie rozłazi :]
Bruneq Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 nie wiem...moze zwieksz grubosc szkiel przednich...daj na nei dalikatna texturke....cokolwiek bo wyglada za hm.....dziwacznie troszeczke!;) BTW: WTF is tyrtytki?!?!??!?!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 Jaaa a Bruneq nie wie co to sa trytytki ;P On nie wie, nie wie, nie wie!!! ;P Co do szkiel to sie zobaczy jeszcze :)
damusTo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 tyrtytki by Frymus 4 tyknięcia scyzorykiem i przedni zderzak zdjety :]
RA Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Ja na to znam inna nazwę - frytka. ;) Wozik konkretny, tylko ja się dalej będę czepiał bladych renderów i oświetlenia hdri. :)
miwt Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 bomba...naprawde model super wrecz idealny...ciekaw jestem tylko scenki i jak to wyjdzie na koncu....trzymam kciuki:)
Bruneq Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 aa trytytki to takie wzdrygiwacze do wygibaresów..trzeba bylo tak odrazu!:) Wiktor...planujesz scenke cos w podobie pracy...bodajze Peceta ze skodą?:> czy moze twoja Meganka stojąca na podwyższeniu przed startem!? ;D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 RA: dzisiaj ci jeszcz cos pokaze odnosnie HDRI i mojego modelu... A ten model bedzie tylko z HDRI... Nastepne juz beda ze zwyklym swiatlem jak sie przerzuce na mentalla... Wtedy sie bede bawil i sie zglosze do Ciebie ;P miwt: jeszcze sie musze nauczyc rysowac ;P Bruneq: no to zakoduj - "TRYTYTKI" :D Scena... hmmm...codziennie mam inny concept na to... :/ Ale rampa startowa nie jest zla... Tylko jakie otoczenie do tego wymodelowac - tak zeby za duzo tego nie bylo bo ilosc poly zarznie mi kompa ;) Na tle jakiegos budynku, muru... Nie mam pojeca... :/
damusTo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Proponuje nocna scene bedzie widac tylko swiatła :] i po problemie hehe mam dzis głupawke uprzedzam - za mało spałem
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 To jest mysl :D Tez mam dzisiaj glupawke jakby co ;P
Bruneq Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 http://www.dndz.dp.ua/town/rally/start/start.jpg
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 No fajnie by to wygladalo... Tylko co w tle...? :/
Bruneq Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 pustynia....bo przecezi drzew modelowac nie ebdizesz....ani ludzi bo polegniesz!!:) chyba ze drzewka z foty! ale to sie zamęczysz w PS'ie! ja tam bym pustynie ci polecił...dajesz jakas fote horyzontu...jakeis barierki, ten stojaczek, troche kurzu i wirujące kółka!:) tak mnie własnie natchneło!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 Bruneq: Ty mi fajny pomysl podsunales... :) Ale o tym inny marez ;P Kolejny probny render... Nie wiem czemu ale podoba sie mi ten zachod slonca... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się