Napisano 27 Sierpień 200618 l Nawet te cegiełki z tą samą texturką i tak samo ułożonym meszkiem nie przeszkadzają praktycznie tego nie widać ...
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor co racja to racja;d cegielki maja ta sama teksture ale wieksza niz one i z przesunietym gizmem uvw. To po lewej stronie, niestety po prawej cegielki kopiowalem na instance i uwv dla kazdej jest takie same, a nie chcialo mi sie od nowa ich ukladac :). Ale zmienie to, nie lubie tak na latwize isc :) Pozdrawiam:)
Napisano 27 Sierpień 200618 l Texturki piekne. Az by sie chcialo przejsc po tej sciezce albo zapukac do chatki. Czekam na calosc.
Napisano 27 Sierpień 200618 l fajnie idzie tylko co mi nie pasi to troche za duzo mchu na chatce, czekam na złozoną scene;)
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor KrazZ-default vray ;d hkropinski-meszku jest dobrze, te belki sa wbudowane w gorke, przykryte ziemia, roslinnoscia wiec meszek by sie taki uzbieral napewno:)
Napisano 28 Sierpień 200618 l Autor No tak:) Racja za duzy. I tekstura tez zla :) edit. taki maly upgrade:)
Napisano 29 Sierpień 200618 l ja myśle że on latarką świeci na monitor i dlatego tak ładnie mu to wychodzi :D
Napisano 29 Sierpień 200618 l Latarką by wychodziły zbyt twarde cienie. A tak bardziej na temat: bardzo ładnie wychodzi, jak by ci się chciało to zrób ten pieniek do rąbania drewna bardziej zurzyty i porozrzucaj troche odlamków drewna w okolicy (chyba ze krasnolud to czysśćioch i bardzo dokładnie sprząta) tez przydalo by sie coś po lewej stronie od drogi, cos na tyle małego zeby nie odwracało uwagi od głównego obiektu obrazka, ale zeby nie byla tam pusta plama... sorry, ale nie mam pojecia co to moze byc :D pozdrawiam Mirach
Napisano 29 Sierpień 200618 l może wstawisz tam jakieś kowadło wkońcu krasndoludy były świetnymi kowalami
Napisano 29 Sierpień 200618 l Obok pieńka i na nim trocinki wymodeluj każdą osobnie :) ... Dajcie chłopakowi pracować :P ...
Napisano 2 Wrzesień 200618 l No jak juz zaczoł to po co ma łatwo skończyć? A tak serio to wystarczy zrobic jakis paproch, rozrzucic go scatterem i moze jeszcze noise to potraktowac, i z daleka powinno byc cool. I jednak upieram sie przy tym ze pieniek na ktorym sie rabie drewno powinien miec mase wcięć a nie płaską powieszcznie jak od pily lancuchowej :) Mirach
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Bjutiful! Bedzie więcej trawki? czy może wzgórze bedzie łyse...No i jakiś lasek w tle by się prezydał. Ale to moje uwagi..zobaczymy so tam wykombinujesz bo narazię super ci idzie.
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Bardzo ładna scenka ci wychodzi. Moim zdaniem warto byłoby na koniec dodać jednak jakąś wyraźną wskazówkę, że krasnolud przed dosłownie momentem tu byl - np. coś w stylu gorącej herbaty albo grzańca zostawionego gdzieś przy miejscu pracy... ewentualnie super byłoby zrobić z tego scenkę nocną i w środku świeciłoby się światło...eh rozmarzyłem się :) Jedziesz z tym koksem!
Napisano 3 Wrzesień 200618 l no dokladnie na razie fakt, ze jest chata krasnoluda sugeruje tylko tytul. dodaj gdzies jakas tablice z napisem: "higher than 1,2m - KEEP OUT!!" :) zartuje ;p
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor KrazZ "Tamb a do tego vray'a uzywasz vray'owskich swiatelek? ;>" No tak oczywiscie vrayowskich. Jak dotad nie urzylem wiecej niz 2 vrayowych i jednego direct spota jako slonce. cta "ja myśle że on latarką świeci na monitor i dlatego tak ładnie mu to wychodzi :D" rozgryzles mnie;d Sory KrazZ moja odpowiedz wyzej to klamstwo! ;d mirach "A tak bardziej na temat: bardzo ładnie wychodzi, jak by ci się chciało to zrób ten pieniek do rąbania drewna bardziej zurzyty i porozrzucaj troche odlamków drewna w okolicy (chyba ze krasnolud to czysśćioch i bardzo dokładnie sprząta) tez przydalo by sie coś po lewej stronie od drogi, cos na tyle małego zeby nie odwracało uwagi od głównego obiektu obrazka, ale zeby nie byla tam pusta plama... sorry, ale nie mam pojecia co to moze byc :D" nad pienkiem pomysle. Faktycznie wyglada bardziej jak zwykly pieniek w lesie a nie jak ten do rabania drewna. Co do lewej strony kadru, oczywiscie wiem ze musze go zapelnic. Nie chce pokryc tego miejsca w calosci trawa, mysle nad zrobieniu wydeptanego, piaskowego placyku i tam kowadlo, lub ostrzarka do broni, a moze i to i to:) hax0r "Obok pieńka i na nim trocinki wymodeluj każdą osobnie :) ... Dajcie chłopakowi pracować :P ..." Odebralem to jako zart, ale jezli mialbym robic trocinki to faktycznie bylyby wymodelowane;d mirach "No jak juz zaczoł to po co ma łatwo skończyć? A tak serio to wystarczy zrobic jakis paproch, rozrzucic go scatterem i moze jeszcze noise to potraktowac, i z daleka powinno byc cool. I jednak upieram sie przy tym ze pieniek na ktorym sie rabie drewno powinien miec mase wcięć a nie płaską powieszcznie jak od pily lancuchowej :)" dokladnie:) CzAk1 "Bjutiful! Bedzie więcej trawki? czy może wzgórze bedzie łyse...No i jakiś lasek w tle by się prezydał. Ale to moje uwagi..zobaczymy so tam wykombinujesz bo narazię super ci idzie." dzieki czak!:) no wlasnie nie wiem jeszcze jak to z ta trawka bedzie. Chce utrzymac poziom i nie mam zmiaru rozwiazac tego np. tekstura z displace. Z kolei gdybym mial robic wszedzie trawe tak jak teraz to komp by mi wybuchl;d dlatego chociaz tego nigdy nie probowalem to pewnie skorzystam z tekstur 2d na plejnach. Drzewka oczywiscie tez. Chcialbym jedno umiescic na drugim planie, ale musialo by byc wymodelowane, a nie wiem czy sobie z tym poradze. -=fox=- "Bardzo ładna scenka ci wychodzi. Moim zdaniem warto byłoby na koniec dodać jednak jakąś wyraźną wskazówkę, że krasnolud przed dosłownie momentem tu byl - np. coś w stylu gorącej herbaty albo grzańca zostawionego gdzieś przy miejscu pracy... ewentualnie super byłoby zrobić z tego scenkę nocną i w środku świeciłoby się światło...eh rozmarzyłem się :) Jedziesz z tym koksem!" Mysle nad tym. Fatycznie narazie nic nie wskazuje ze to chata krasnoluda. Co do scenki nocnej to odpada. Mam swoj koncept w glowie , choc nie wiem jak to wyjdzie. PO lewej czesciowo widoczne, duze drzewo, i swiatelko sloneczne padajace przez liscie- takie fajne łuny. Jeszcze nie wiem jak to zrobic wiec bede pytal jak do tego dojde;d Badyl "no dokladnie na razie fakt, ze jest chata krasnoluda sugeruje tylko tytul. dodaj gdzies jakas tablice z napisem: "higher than 1,2m - KEEP OUT!!" :)" Nie wykluczam jakiegos elementu humorystycznego:P Jeszcze od siebie dodam ze narazie nie bede mial czasu zeby powrocic do tej sceny, i nie wiem kiedy go znajde. Ale zapewniam ze skoncze ją bo musze wkoncu kiedys dac cos do finished works;d Pozdro::)
Napisano 22 Marzec 200717 l Autor Hah witam wszystkich:P Pare dni mnie nie bylo :D a moze troche dluzej heh ale postanowilem sprowac jeszcze dokonczyc ten domek:P Od tamtego czasu stycznosci z maxem raczej nie mialem :) A narazie barierka. probuje robic roslinki na niej ale nie wiem jak sie zabrac za liscie. jakas wskazowka?:P
Napisano 22 Marzec 200717 l O, wróciłeś :) Extra, mam nadzieje ze skonczysz, bo scenka się swietnie zapowiada i szkoda tak ją zostawić samopas. Czym robione te powykręcane cosie na barierce ?
Napisano 22 Marzec 200717 l Autor hah a robione to cos powykrecane recznie:P z cylidra i wyciagane scianki hehe:P Ponawiam pytanko:P jak zrobic liscie na tym czymś?:P
Napisano 22 Marzec 200717 l Podoba sie mi klimat tej pracy... Ladne teksturki - pracuj dalej bo ciekawi mnie efekt koncowy
Napisano 23 Marzec 200717 l Bardzo ładnie ale powiem szczerze że kiedyś na jakiejś stronce chyba widziałem tutka przedstawiającego identyczną scene....... ;/
Napisano 23 Marzec 200717 l Autor Ok kolejny maly update. Nie wiem co do niej jeszcze dorobic :P Mysle jak tu zrobic liscie do tych gałązek ale nie mam pomyslu. prosze o pomoc!:D Sanderalek, chayba wiem o jaki tutorial Ci chodzi (http://67.15.36.49/team/Tutorials/settled/images/main.jpg) jezeli o ten to zareczam Cie ze sie wogle nie wzrowoalem na tym:P i wlasciwie to wiele wspolnego tu nie ma oprucz tego ze domek:P Pozdrawiam:)
Napisano 23 Marzec 200717 l nie wiem czy słyszałeś o pluginie IvyGenerator? dobry soft do robienia bluszczu na czymkolwiek sobie zażyczysz. (liście sam ci wklei) tutaj masz stronkę http://graphics.uni-konstanz.de/~luft/ivy_generator/ tego newsa mamy od Ani przetestowałem ten plugin i jest bardzo prosty i intuicyjny, można osiągnąć niezły efekt małym kosztem i czasem pozdro
Napisano 24 Marzec 200717 l Autor Ah widzialem ten plugin ale cos mi z teksturami tam nie wychodzi i nie wiem jak zrobic zeby działały, bo mi sam szary model importuje:) A galazki te zostaną mysle jak listki porozmieszczac. Moze scatterem? czy jest jakis lepszy sposob?
Napisano 24 Marzec 200717 l bardzo bardzo fajnie. uwielbiam krasnoludzkie klimaty Ale dużo za mocny bump na materiale desek. Krasnale raczej wiedziały co to hebel, i deski powinny być głaadkie, teraz wyglądają jakby miały kore. Ogólnie wszędzie straszny bump jest. Sztucznie to wygląda, zmień teksturke bumpa, albo przynajmniej zmniejsz jego poziom o 10x. Na furtce poprzeczna deska ma zły uvw mapping(obróć o 90stopni), Pozdro.
Napisano 25 Marzec 200717 l Autor Wiatam pojawil sie pewien problem:P probowalem wyrederowac wieksza czesc sceny, na poczatku szlo dobrze i w miare normalnie jezeli chodzi o predkosc renderingu. Pozniej pojawil sie windowsowy komunikat ze jest za malo pamieci wirtualnej, po czym w oknie postepu renderingu co jakis czas pojawiał sie napis unloading geometry, a czas renderingu z lekko ponad godziny skoczyl do ponad 8h. Oczywiscie przerwalem renderowanie i to efekt po 1.20h. Nie wiem co robic, bo jak przyjdzie mi renderowac całą , gotową juz scene to chyba nie dam rady. Czy da sie cos z tym zrobić?
Napisano 25 Marzec 200717 l No ja proponuję zwiększyć ilość pamięci wirtualnej ;) Ale nie pamiętam już jak to się robiło ;( Na google sobie poszukaj :D
Napisano 25 Marzec 200717 l To może ustaw render na większą rozdziałke a zmniejsz sampling a potem w ps wyostrzysz a co do zwiększenia pamięci wirtualnej to mam taki temat w którymś numerze "Kompter świat" to podrzuce ten przepis. Lub renderuj partiami elementy "Visible to Camera" czy jak to tak się zwie i złóż w PS. Masz widocznie za dużo Poligonów ale jaest taka opcja to meszha że zmniejsza liczbe Poligonów wraz z odległością co przyśpiesz render ale niewiem która to jest. W Biblii do 3dsmax4 jest to dobrze opisane. NIe czytałem pozostałych postów więc sorry jeśli się powtarzam.
Napisano 5 Maj 200915 l Autor ok to maly update :) wybacznie maly zastoj ale tak jakos wyszlo:) Edytowane 6 Maj 200915 l przez tamb
Napisano 6 Maj 200915 l Bardzo, bardzo ładnie, aż Ci zazdroszczę :) Textury według mnie są światne, materiały z resztą też :D
Napisano 6 Maj 200915 l Fajne, fajne :) Teksturki rzeczywiście niezłe :) Ale ogólnie styl modelingu przypomina raczej taki bajkowy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto