Piro Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Witam. Jako ze znalazlem troche czasu, postanowilem popełnić znowu jakiś model. Efekt 5 godzinnego katowania maxa mozecie zobaczyc ponizej Model: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robociki2.jpg Siatka: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocikiWIRE.jpg Koncept (by Deamoria) http://iup.in/img/Piro/3d_models/True_Love_by_Daemoria.jpg Info: triangles: 3200 poligony: 1400 (wartosci przyblizone) uzyto vray render + skylight czas - okolo 5 godzin
Fr3d3k Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 w drugim linku brakuje czlonu \3d_models\ model gryfny ..choc prosty..w dodatku z teksturami sie nie nameczyles. Spidy mnie nie rajcuja :) pozdr
Piro Napisano 19 Październik 2006 Autor Napisano 19 Październik 2006 hmm faktycznie, dziekuje ze zwrociles uwage ^^
tweety Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Piro: zmień nazwę wątku na zgodną z regulaminem i zapoznaj się z nim.
Por@szek Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Fr3d3k a gdzie Ty widzisz textury? Model fajny, ciekawie moze wygladac z normalami i jakas textura metaliczna.
heZrou Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 aibo wersja 666 ;> całkiem nieźle Ci wyszło , ale... ...te vertexy są zbędne, a to wcięcie na jego odnóżu można zrobić na teksturce w postaci kanału alpha, siatke wolałbym zobaczyć z kilku widoków na nieprzezroczystym obiekcie...
ledyr Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 model ok nic tylko czekać na reszte ;) a i moim zdaniem lepsza jest wersja bez siusiaka :D
Piro Napisano 21 Październik 2006 Autor Napisano 21 Październik 2006 Wedle zyczenia, siatka na nieprzezroczystym modelu z kilku widokow: z perspektywy: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_perspective.jpg z perspektywy po raz drugi http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_perspective2.jpg z lewej strony: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_left.jpg widok z gory: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_top.jpg widok z przodu : http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_front.jpg
heZrou Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 dzienx za siatke, udało mi się wyłowić jeszcze te: vertexy, jakbyś zweldował też te, które zaznaczyłem kółkami do Xów byłoby miło, jasne wiem, że to kilka trisów i nie robi prawie żadnej różnicy, ale nie ma nic innego, czego mógłbym się doczepić ;>
Konras Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Bardzo fajny model Piro, ladnie odwzorowuje koncept :) Ciekaw jestem jak prace beda sie toczyly dalej. To jednak czas pokarze. Ja tam juz o nic sie czepiac nie bede :> aczkolwiek wiem jak to jest ze czasami chcialo by sie dodac tu czy tam pare poly a spolecznosc jednak sie sprzeciwia :) Pozdrawiam :>
Piro Napisano 22 Październik 2006 Autor Napisano 22 Październik 2006 Nie pozostaje mi nic innego, jak podziekowac za komentarze, bo z tego co widze podobal sie model ^^ co do tego weldowania to... nie chce mi sie ;p - fakt, to tylko kilka trisow. dzisiaj zaczne prawdopodobnie robic cos innego, i jak dobrze pojdzie, pod wieczor znowu cos wrzuce (o ile nie bede mial "niespodziewanych odwiedzin niespodziewanych ludzi" )
kurt_hectic Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 model jest niby OK, gdybys zrobil super texturke, ktora by ukryla drobny brak polotu przy modelowaniu to ogolem calosc by prezentowala sie dobrze.....aczkolwiek z doswiadczenia wiem, ze nie umiecie texturowac ;D... ps. litel inspirationen:
Gość e=mc^2 Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 kurt skad ty bierzesz takie fajne koncepty??
Piro Napisano 22 Październik 2006 Autor Napisano 22 Październik 2006 Jezusie, te koncepty sa zajeb... fajne :P tak, nie umiem teksturowac XD i wcale sie z tym nie kryje
makak Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Wow... koncepty wymiatają, uwielbiam taki styl kojaży mi się z "Wieczną wojną" to było coś. A co do modeliku to pomysł fajny, a wykonanie takie sobie. Na pewno texy poprawiłyby ostateczny wynik. To co pisał Kurt nie wiele osób umie robić fajne teksturki, a trzeba przyznać, że często model może być przeciętny, a dobre texturki czynią go świetnym i na odwrót fajny model i texturowanie, które go pogrąża.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się