Piro Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Witam. Jako ze znalazlem troche czasu, postanowilem popełnić znowu jakiś model. Efekt 5 godzinnego katowania maxa mozecie zobaczyc ponizej Model: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robociki2.jpg Siatka: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocikiWIRE.jpg Koncept (by Deamoria) http://iup.in/img/Piro/3d_models/True_Love_by_Daemoria.jpg Info: triangles: 3200 poligony: 1400 (wartosci przyblizone) uzyto vray render + skylight czas - okolo 5 godzin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr3d3k Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 w drugim linku brakuje czlonu \3d_models\ model gryfny ..choc prosty..w dodatku z teksturami sie nie nameczyles. Spidy mnie nie rajcuja :) pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piro Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 hmm faktycznie, dziekuje ze zwrociles uwage ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Piro: zmień nazwę wątku na zgodną z regulaminem i zapoznaj się z nim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Fr3d3k a gdzie Ty widzisz textury? Model fajny, ciekawie moze wygladac z normalami i jakas textura metaliczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heZrou Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 aibo wersja 666 ;> całkiem nieźle Ci wyszło , ale... ...te vertexy są zbędne, a to wcięcie na jego odnóżu można zrobić na teksturce w postaci kanału alpha, siatke wolałbym zobaczyć z kilku widoków na nieprzezroczystym obiekcie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 model ok nic tylko czekać na reszte ;) a i moim zdaniem lepsza jest wersja bez siusiaka :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piro Posted October 21, 2006 Author Share Posted October 21, 2006 Wedle zyczenia, siatka na nieprzezroczystym modelu z kilku widokow: z perspektywy: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_perspective.jpg z perspektywy po raz drugi http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_perspective2.jpg z lewej strony: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_left.jpg widok z gory: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_top.jpg widok z przodu : http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_front.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
heZrou Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 dzienx za siatke, udało mi się wyłowić jeszcze te: vertexy, jakbyś zweldował też te, które zaznaczyłem kółkami do Xów byłoby miło, jasne wiem, że to kilka trisów i nie robi prawie żadnej różnicy, ale nie ma nic innego, czego mógłbym się doczepić ;> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konras Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Bardzo fajny model Piro, ladnie odwzorowuje koncept :) Ciekaw jestem jak prace beda sie toczyly dalej. To jednak czas pokarze. Ja tam juz o nic sie czepiac nie bede :> aczkolwiek wiem jak to jest ze czasami chcialo by sie dodac tu czy tam pare poly a spolecznosc jednak sie sprzeciwia :) Pozdrawiam :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piro Posted October 22, 2006 Author Share Posted October 22, 2006 Nie pozostaje mi nic innego, jak podziekowac za komentarze, bo z tego co widze podobal sie model ^^ co do tego weldowania to... nie chce mi sie ;p - fakt, to tylko kilka trisow. dzisiaj zaczne prawdopodobnie robic cos innego, i jak dobrze pojdzie, pod wieczor znowu cos wrzuce (o ile nie bede mial "niespodziewanych odwiedzin niespodziewanych ludzi" ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 model jest niby OK, gdybys zrobil super texturke, ktora by ukryla drobny brak polotu przy modelowaniu to ogolem calosc by prezentowala sie dobrze.....aczkolwiek z doswiadczenia wiem, ze nie umiecie texturowac ;D... ps. litel inspirationen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest e=mc^2 Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 kurt skad ty bierzesz takie fajne koncepty?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piro Posted October 22, 2006 Author Share Posted October 22, 2006 Jezusie, te koncepty sa zajeb... fajne :P tak, nie umiem teksturowac XD i wcale sie z tym nie kryje Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Wow... koncepty wymiatają, uwielbiam taki styl kojaży mi się z "Wieczną wojną" to było coś. A co do modeliku to pomysł fajny, a wykonanie takie sobie. Na pewno texy poprawiłyby ostateczny wynik. To co pisał Kurt nie wiele osób umie robić fajne teksturki, a trzeba przyznać, że często model może być przeciętny, a dobre texturki czynią go świetnym i na odwrót fajny model i texturowanie, które go pogrąża. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now