Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jako ze znalazlem troche czasu, postanowilem popełnić

znowu jakiś model. Efekt 5 godzinnego katowania maxa mozecie

zobaczyc ponizej

 

Model:

http://iup.in/img/Piro/3d_models/robociki2.jpg

 

 

Siatka:

http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocikiWIRE.jpg

 

 

Koncept (by Deamoria)

http://iup.in/img/Piro/3d_models/True_Love_by_Daemoria.jpg

 

 

 

 

Info:

triangles: 3200

poligony: 1400

(wartosci przyblizone)

uzyto vray render + skylight

czas - okolo 5 godzin

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w drugim linku brakuje czlonu \3d_models\

model gryfny ..choc prosty..w dodatku z teksturami sie nie nameczyles.

Spidy mnie nie rajcuja :)

pozdr

Napisano
  • Autor

hmm faktycznie, dziekuje ze zwrociles uwage ^^

Napisano

Fr3d3k a gdzie Ty widzisz textury?

Model fajny, ciekawie moze wygladac z normalami i jakas textura metaliczna.

Napisano

aibo wersja 666 ;> całkiem nieźle Ci wyszło , ale...

robocikiwireuy4.jpg

...te vertexy są zbędne, a to wcięcie na jego odnóżu można zrobić na teksturce w postaci kanału alpha, siatke wolałbym zobaczyć z kilku widoków na nieprzezroczystym obiekcie...

Napisano

model ok nic tylko czekać na reszte ;) a i moim zdaniem lepsza jest wersja bez siusiaka :D

Napisano
  • Autor
Napisano

dzienx za siatke, udało mi się wyłowić jeszcze te:

robociksw4.th.jpg

vertexy, jakbyś zweldował też te, które zaznaczyłem kółkami do Xów byłoby miło, jasne wiem, że to kilka trisów i nie robi prawie żadnej różnicy, ale nie ma nic innego, czego mógłbym się doczepić ;>

Napisano

Bardzo fajny model Piro, ladnie odwzorowuje koncept :) Ciekaw jestem jak prace beda sie toczyly dalej. To jednak czas pokarze. Ja tam juz o nic sie czepiac nie bede :> aczkolwiek wiem jak to jest ze czasami chcialo by sie dodac tu czy tam pare poly a spolecznosc jednak sie sprzeciwia :)

Pozdrawiam :>

Napisano
  • Autor

Nie pozostaje mi nic innego, jak podziekowac za komentarze, bo z tego co widze podobal sie model ^^

co do tego weldowania to... nie chce mi sie ;p - fakt, to tylko kilka trisow.

 

dzisiaj zaczne prawdopodobnie robic cos innego, i jak dobrze pojdzie, pod wieczor znowu cos wrzuce (o ile nie bede mial "niespodziewanych odwiedzin niespodziewanych ludzi" )

Napisano

model jest niby OK, gdybys zrobil super texturke, ktora by ukryla drobny brak polotu przy modelowaniu to ogolem calosc by prezentowala sie dobrze.....aczkolwiek z doswiadczenia wiem, ze nie umiecie texturowac ;D...

ps. litel inspirationen:

92008720041118screen013ai9.th.jpggearsofwar20051003095642911uv2.th.jpg

mech2asml2hfum2.th.jpgunrealtournament200720060516093916034gq8.th.jpg

unrealtournament200720060516093925831js8.th.jpgthewitcher20060424065458072tp4.th.jpg

Napisano

kurt skad ty bierzesz takie fajne koncepty??

Napisano
  • Autor

Jezusie, te koncepty sa zajeb... fajne :P

tak, nie umiem teksturowac XD i wcale sie z tym nie kryje

Napisano

Wow... koncepty wymiatają, uwielbiam taki styl kojaży mi się z "Wieczną wojną" to było coś. A co do modeliku to pomysł fajny, a wykonanie takie sobie. Na pewno texy poprawiłyby ostateczny wynik. To co pisał Kurt nie wiele osób umie robić fajne teksturki, a trzeba przyznać, że często model może być przeciętny, a dobre texturki czynią go świetnym i na odwrót fajny model i texturowanie, które go pogrąża.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności