Napisano 18 Październik 200618 l Witam. Jako ze znalazlem troche czasu, postanowilem popełnić znowu jakiś model. Efekt 5 godzinnego katowania maxa mozecie zobaczyc ponizej Model: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robociki2.jpg Siatka: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocikiWIRE.jpg Koncept (by Deamoria) http://iup.in/img/Piro/3d_models/True_Love_by_Daemoria.jpg Info: triangles: 3200 poligony: 1400 (wartosci przyblizone) uzyto vray render + skylight czas - okolo 5 godzin
Napisano 18 Październik 200618 l w drugim linku brakuje czlonu \3d_models\ model gryfny ..choc prosty..w dodatku z teksturami sie nie nameczyles. Spidy mnie nie rajcuja :) pozdr
Napisano 19 Październik 200618 l Piro: zmień nazwę wątku na zgodną z regulaminem i zapoznaj się z nim.
Napisano 19 Październik 200618 l Fr3d3k a gdzie Ty widzisz textury? Model fajny, ciekawie moze wygladac z normalami i jakas textura metaliczna.
Napisano 20 Październik 200618 l aibo wersja 666 ;> całkiem nieźle Ci wyszło , ale... ...te vertexy są zbędne, a to wcięcie na jego odnóżu można zrobić na teksturce w postaci kanału alpha, siatke wolałbym zobaczyć z kilku widoków na nieprzezroczystym obiekcie...
Napisano 20 Październik 200618 l model ok nic tylko czekać na reszte ;) a i moim zdaniem lepsza jest wersja bez siusiaka :D
Napisano 21 Październik 200618 l Autor Wedle zyczenia, siatka na nieprzezroczystym modelu z kilku widokow: z perspektywy: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_perspective.jpg z perspektywy po raz drugi http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_perspective2.jpg z lewej strony: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_left.jpg widok z gory: http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_top.jpg widok z przodu : http://iup.in/img/Piro/3d_models/robocik_wire_front.jpg
Napisano 21 Październik 200618 l dzienx za siatke, udało mi się wyłowić jeszcze te: vertexy, jakbyś zweldował też te, które zaznaczyłem kółkami do Xów byłoby miło, jasne wiem, że to kilka trisów i nie robi prawie żadnej różnicy, ale nie ma nic innego, czego mógłbym się doczepić ;>
Napisano 21 Październik 200618 l Bardzo fajny model Piro, ladnie odwzorowuje koncept :) Ciekaw jestem jak prace beda sie toczyly dalej. To jednak czas pokarze. Ja tam juz o nic sie czepiac nie bede :> aczkolwiek wiem jak to jest ze czasami chcialo by sie dodac tu czy tam pare poly a spolecznosc jednak sie sprzeciwia :) Pozdrawiam :>
Napisano 22 Październik 200618 l Autor Nie pozostaje mi nic innego, jak podziekowac za komentarze, bo z tego co widze podobal sie model ^^ co do tego weldowania to... nie chce mi sie ;p - fakt, to tylko kilka trisow. dzisiaj zaczne prawdopodobnie robic cos innego, i jak dobrze pojdzie, pod wieczor znowu cos wrzuce (o ile nie bede mial "niespodziewanych odwiedzin niespodziewanych ludzi" )
Napisano 22 Październik 200618 l model jest niby OK, gdybys zrobil super texturke, ktora by ukryla drobny brak polotu przy modelowaniu to ogolem calosc by prezentowala sie dobrze.....aczkolwiek z doswiadczenia wiem, ze nie umiecie texturowac ;D... ps. litel inspirationen:
Napisano 22 Październik 200618 l Autor Jezusie, te koncepty sa zajeb... fajne :P tak, nie umiem teksturowac XD i wcale sie z tym nie kryje
Napisano 17 Listopad 200618 l Wow... koncepty wymiatają, uwielbiam taki styl kojaży mi się z "Wieczną wojną" to było coś. A co do modeliku to pomysł fajny, a wykonanie takie sobie. Na pewno texy poprawiłyby ostateczny wynik. To co pisał Kurt nie wiele osób umie robić fajne teksturki, a trzeba przyznać, że często model może być przeciętny, a dobre texturki czynią go świetnym i na odwrót fajny model i texturowanie, które go pogrąża.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto