Napisano 4 Grudzień 200321 l Witam! Gratulacje! Bardzo fajny model! Przypominaja mi sie czasy jak skladalem kiedys takie z plastiku lub z kartonu! Kawalek dobrej roboty! Pozdrawiam!
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor A tu jeszcze widok całości, myślę, że to byłby koniec modelingu i zacznę texturowanie:).
Napisano 26 Styczeń 200421 l Autor Jedziem dalej z koksem!!:D Wkońcu obiecałem, że skończę. Wstawili nowe kompy do pracowni i jest ql:). Wracając do modelu - mapowanie jest praktycznie skończone, może jeszcze ewentualne poprawki i zacznę rysować texturki.
Napisano 26 Styczeń 200421 l No to jestem ciekaw jak textury zrobisz :). Ostatnio na cgtalk widzialem tego samego mustanga... ekhm :) musisz zrobc go lepiej :)
Napisano 16 Luty 200421 l Autor Update: zacząłem rysować textury, narazie oczywiście będą \"czyste\" aż skończę te wszystkie paski i napisy:).
Napisano 16 Luty 200421 l Miałem okazje kiedyś sklejać ten model:) imo dla jest troche za wąska kabina. A ogólnie good work
Napisano 19 Luty 200421 l Autor Update: etxturowałem lotki (trochę krzywo ale jednak ale długo się nad tym męczyłem i chyba nie wygląda tak źle:)).
Napisano 20 Luty 200421 l Autor Nie ma tak dobrze:D, update\'y tylko w poniedziałki i czwartki (ok. godziny 18:00 0:P. A tu update był taki, że lotki i klapy otexturowałem.
Napisano 24 Luty 200421 l Autor Update: pasy są już skończone, pewnie będe jeszcze te na skrzydłach poprawiał, żeby były równo:).
Napisano 25 Luty 200421 l Autor Bikoz dlatego, że jeszcze jest nieotexturowana:). A co do tych nierówności to zgoda, że nie powinny być idealnie równo ale czasami to sprawia wrażenie jakby lotka ostawała do góry.
Napisano 26 Luty 200421 l Autor Update: pomalowałem dziób i ogon i przy okazji wprowadziłem poprawkę... Na podstwaie tych zdjęć http://www.todo-aviones.com.ar/usa/p51mustang/gal_p51.html rozkminiłem, że pasy inwazyjne powinny być tylko na spodzie skrzydeł:).
Napisano 2 Marzec 200421 l Autor Help guys...... mam problem ze wstawianiem tych wszystkich znaków i napisów:(. Raczej nie uda mi się ich namalować na texturze bo trochę koślawo unwarp wyszedł i po prostu nie uda mi się tak tych wszystkich elementów dopasować:(. Chcę zrobić tak, żeby na jednej głównej texturce wstawić jeszcze jedną w wybranym miejscu, przy użyciu Blend\'a i drugiego kanału mapowania prawie się udało ale logo miałem na całym samolocie a nie tylko na skrzydle tam gdzie chciałem..... Jak któs coś wymyśli to proszę o pomoc:).
Napisano 2 Marzec 200421 l Moim zdaniem powinieneś skorzystać z obiektu COMPOSTITE,i w pierwszym kanale nadać główną texturę a w następnych kanałach nakleki i napisy.Ja tak robiłem w moim PzkaPfw VI.
Napisano 5 Marzec 200421 l Autor Jeeeeee, udało mi się w końcu:), trochę roboty z tym było ale to i tak lepsze niż dopasowywanie znaczków na poziomie 2D:). Trochę prześwietlony render wyszedł ale nie miałem już czasu na drugi.
Napisano 9 Marzec 200421 l Autor Update:). Teraz już mogę powstawiać rowki i zacząć zasyfianie textur:).
Napisano 9 Marzec 200421 l czekam na te pobrudzone textury. I mala prozba, moglbys dawac ciekawsze ujecia kamery ?:)
Napisano 16 Marzec 200420 l hmm rowki (ciensze) tylko na bumpa daj, bo tak to wyglada jak model 1:72 :)
Napisano 16 Marzec 200420 l Rowki zdecydowanie za szerokie...teraz model wygląda jak posklejany z papieru/tektury...:| Pozdr
Napisano 17 Marzec 200420 l Autor No dobra, to teraz mam od razu pytanie czy da się jakoś w PS/Corelu zrobić, żeby mi te linnie wszystkie zwężył? Nie chce mi się trochę ich jeszcze raz malować:].
Napisano 17 Marzec 200420 l na razie nie zwężaj tych linii tylko zamiast do kanału Diffuse daj je do Bumpa, z jakąś niską wartością... może będzie dobrze :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 18 Marzec 200420 l może jeszcze trochę zmniejsz bumpa, a następnym razem zapisuj takie linie jako wektory, to w razie czego będziesz mógł swobodnie ich grubość zmieniać :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 19 Marzec 200420 l Autor No to chyba koniec z linniami:). Na następnych zajęciach zacznę go brudzić:).
Napisano 20 Marzec 200420 l Mam nadzieje ze to nie są jeszcze całkowite koncowe textury ?? Samolocik daleko zaleci i wygląda imponująco , wręcz fantastycznie :D A jakis lakier mu położysz dla połysku ??
Napisano 20 Marzec 200420 l Autor No nad połyskiem myślałem ale ogólnie to samoloty w II ww raczej nie były aż tak błyszczące.
Napisano 31 Marzec 200420 l Autor Wcięło pare update\'ów ale to nic:), tutaj wersja z nitami (słabo widoczne) i z poprawionym/dodanym syfem.
Napisano 1 Kwiecień 200420 l Autor Można powiedzieć, że to już właściwie koniec:). Oto efekt końcowy. W poniedziałek spróbuję jeszcze zrobić jakąś scenkę w powietrzu:). edit: Kurde, coś jednak ciemny ten render, nie jestem pewien, czy napewno GI włączyłem :/.
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Spoko, zrob go tak jak na fotce ktora tu byla przed awaria. Powodzenia :) Pozdro
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Lucas- bez obrazy..jakoś niepodoba mi się model...wygląda jak z plastiku...coś z nim jest nie tak...:| Może brak połysku ?? Co do modelu nie mam nic...ale texturka... Kurcze sam nie wiem o co Mi właściwie chodzi...po prostu widziałem ten model z innymi texturami...inaczej...:| Może w powietrzu z MBlurem model będzie się prezentował przekonująco...:) Może zrobisz go jako model (plastikowy) na wystawie ?? Wiesz, mała podstawka z kawałkiem lotniska... Pozdr
Napisano 8 Kwiecień 200420 l Autor Update, daję obrazek, żebyście ocenili czy jest lepiej ale i tak chyba cały materiał (oprócz mapy diffuse) będzie zmieniony :/ .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto