Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Gratulacje! Bardzo fajny model! Przypominaja mi sie czasy jak skladalem kiedys takie z plastiku lub z kartonu! Kawalek dobrej roboty!

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 152
  • Wyświetleń 12,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A tu jeszcze widok całości, myślę, że to byłby koniec modelingu i zacznę texturowanie:).

Napisano
  • Autor

Jedziem dalej z koksem!!:D Wkońcu obiecałem, że skończę. Wstawili nowe kompy do pracowni i jest ql:). Wracając do modelu - mapowanie jest praktycznie skończone, może jeszcze ewentualne poprawki i zacznę rysować texturki.

Napisano

No to jestem ciekaw jak textury zrobisz :).

Ostatnio na cgtalk widzialem tego samego mustanga... ekhm :) musisz zrobc go lepiej :)

Napisano
  • Autor

Update: zacząłem rysować textury, narazie oczywiście będą \"czyste\" aż skończę te wszystkie paski i napisy:).

Napisano

Miałem okazje kiedyś sklejać ten model:) imo dla jest troche za wąska kabina. A ogólnie good work

Napisano
  • Autor

Update: etxturowałem lotki (trochę krzywo ale jednak ale długo się nad tym męczyłem i chyba nie wygląda tak źle:)).

Napisano
  • Autor

Nie ma tak dobrze:D, update\'y tylko w poniedziałki i czwartki (ok. godziny 18:00

0:P.

A tu update był taki, że lotki i klapy otexturowałem.

 

Napisano
  • Autor

Update: pasy są już skończone, pewnie będe jeszcze te na skrzydłach poprawiał, żeby były równo:).

Napisano
  • Autor

Bikoz dlatego, że jeszcze jest nieotexturowana:). A co do tych nierówności to zgoda, że nie powinny być idealnie równo ale czasami to sprawia wrażenie jakby lotka ostawała do góry.

Napisano
  • Autor

Help guys...... mam problem ze wstawianiem tych wszystkich znaków i napisów:(. Raczej nie uda mi się ich namalować na texturze bo trochę koślawo unwarp wyszedł i po prostu nie uda mi się tak tych wszystkich elementów dopasować:(. Chcę zrobić tak, żeby na jednej głównej texturce wstawić jeszcze jedną w wybranym miejscu, przy użyciu Blend\'a i drugiego kanału mapowania prawie się udało ale logo miałem na całym samolocie a nie tylko na skrzydle tam gdzie chciałem..... Jak któs coś wymyśli to proszę o pomoc:).

Napisano

Moim zdaniem powinieneś skorzystać z obiektu COMPOSTITE,i w pierwszym kanale nadać główną texturę a w następnych kanałach nakleki i napisy.Ja tak robiłem w moim PzkaPfw VI.

Napisano
  • Autor

Jeeeeee, udało mi się w końcu:), trochę roboty z tym było ale to i tak lepsze niż dopasowywanie znaczków na poziomie 2D:).

 

Trochę prześwietlony render wyszedł ale nie miałem już czasu na drugi.

Napisano
  • Autor

Update:). Teraz już mogę powstawiać rowki i zacząć zasyfianie textur:).

Napisano

czekam na te pobrudzone textury. I mala prozba, moglbys dawac ciekawsze ujecia kamery ?:)

Napisano

Rowki zdecydowanie za szerokie...teraz model wygląda jak posklejany z papieru/tektury...:|

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

No dobra, to teraz mam od razu pytanie czy da się jakoś w PS/Corelu zrobić, żeby mi te linnie wszystkie zwężył? Nie chce mi się trochę ich jeszcze raz malować:].

Napisano

na razie nie zwężaj tych linii tylko zamiast do kanału Diffuse daj je do Bumpa, z jakąś niską wartością... może będzie dobrze :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

może jeszcze trochę zmniejsz bumpa, a następnym razem zapisuj takie linie jako wektory, to w razie czego będziesz mógł swobodnie ich grubość zmieniać :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano
  • Autor

No to chyba koniec z linniami:). Na następnych zajęciach zacznę go brudzić:).

Napisano

Mam nadzieje ze to nie są jeszcze całkowite koncowe textury ??

 

Samolocik daleko zaleci i wygląda imponująco , wręcz fantastycznie :D

 

A jakis lakier mu położysz dla połysku ??

Napisano
  • Autor

No nad połyskiem myślałem ale ogólnie to samoloty w II ww raczej nie były aż tak błyszczące.

Napisano
  • Autor

Wcięło pare update\'ów ale to nic:), tutaj wersja z nitami (słabo widoczne) i z poprawionym/dodanym syfem.

Napisano
  • Autor

Można powiedzieć, że to już właściwie koniec:). Oto efekt końcowy. W poniedziałek spróbuję jeszcze zrobić jakąś scenkę w powietrzu:).

p51dmustang.jpg

 

edit: Kurde, coś jednak ciemny ten render, nie jestem pewien, czy napewno GI włączyłem :/.

 

Napisano

Spoko, zrob go tak jak na fotce ktora tu byla przed awaria.

 

Powodzenia :)

 

Pozdro

Napisano

Lucas- bez obrazy..jakoś niepodoba mi się model...wygląda jak z plastiku...coś z nim jest nie tak...:| Może brak połysku ?? Co do modelu nie mam nic...ale texturka...

Kurcze sam nie wiem o co Mi właściwie chodzi...po prostu widziałem ten model z innymi texturami...inaczej...:|

 

Może w powietrzu z MBlurem model będzie się prezentował przekonująco...:)

 

Może zrobisz go jako model (plastikowy) na wystawie ?? Wiesz, mała podstawka z kawałkiem lotniska...

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Update, daję obrazek, żebyście ocenili czy jest lepiej ale i tak chyba cały materiał (oprócz mapy diffuse) będzie zmieniony :/ .

p51dmustang2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności