Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Gratulacje! Bardzo fajny model! Przypominaja mi sie czasy jak skladalem kiedys takie z plastiku lub z kartonu! Kawalek dobrej roboty!

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 152
  • Wyświetleń 12,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A tu jeszcze widok całości, myślę, że to byłby koniec modelingu i zacznę texturowanie:).

Napisano
  • Autor

Jedziem dalej z koksem!!:D Wkońcu obiecałem, że skończę. Wstawili nowe kompy do pracowni i jest ql:). Wracając do modelu - mapowanie jest praktycznie skończone, może jeszcze ewentualne poprawki i zacznę rysować texturki.

Napisano

No to jestem ciekaw jak textury zrobisz :).

Ostatnio na cgtalk widzialem tego samego mustanga... ekhm :) musisz zrobc go lepiej :)

Napisano
  • Autor

Update: zacząłem rysować textury, narazie oczywiście będą \"czyste\" aż skończę te wszystkie paski i napisy:).

Napisano

Miałem okazje kiedyś sklejać ten model:) imo dla jest troche za wąska kabina. A ogólnie good work

Napisano
  • Autor

Update: etxturowałem lotki (trochę krzywo ale jednak ale długo się nad tym męczyłem i chyba nie wygląda tak źle:)).

Napisano
  • Autor

Nie ma tak dobrze:D, update\'y tylko w poniedziałki i czwartki (ok. godziny 18:00

0:P.

A tu update był taki, że lotki i klapy otexturowałem.

 

Napisano
  • Autor

Update: pasy są już skończone, pewnie będe jeszcze te na skrzydłach poprawiał, żeby były równo:).

Napisano
  • Autor

Bikoz dlatego, że jeszcze jest nieotexturowana:). A co do tych nierówności to zgoda, że nie powinny być idealnie równo ale czasami to sprawia wrażenie jakby lotka ostawała do góry.

Napisano
  • Autor

Help guys...... mam problem ze wstawianiem tych wszystkich znaków i napisów:(. Raczej nie uda mi się ich namalować na texturze bo trochę koślawo unwarp wyszedł i po prostu nie uda mi się tak tych wszystkich elementów dopasować:(. Chcę zrobić tak, żeby na jednej głównej texturce wstawić jeszcze jedną w wybranym miejscu, przy użyciu Blend\'a i drugiego kanału mapowania prawie się udało ale logo miałem na całym samolocie a nie tylko na skrzydle tam gdzie chciałem..... Jak któs coś wymyśli to proszę o pomoc:).

Napisano

Moim zdaniem powinieneś skorzystać z obiektu COMPOSTITE,i w pierwszym kanale nadać główną texturę a w następnych kanałach nakleki i napisy.Ja tak robiłem w moim PzkaPfw VI.

Napisano
  • Autor

Jeeeeee, udało mi się w końcu:), trochę roboty z tym było ale to i tak lepsze niż dopasowywanie znaczków na poziomie 2D:).

 

Trochę prześwietlony render wyszedł ale nie miałem już czasu na drugi.

Napisano
  • Autor

Update:). Teraz już mogę powstawiać rowki i zacząć zasyfianie textur:).

Napisano

czekam na te pobrudzone textury. I mala prozba, moglbys dawac ciekawsze ujecia kamery ?:)

Napisano

Rowki zdecydowanie za szerokie...teraz model wygląda jak posklejany z papieru/tektury...:|

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

No dobra, to teraz mam od razu pytanie czy da się jakoś w PS/Corelu zrobić, żeby mi te linnie wszystkie zwężył? Nie chce mi się trochę ich jeszcze raz malować:].

Napisano

na razie nie zwężaj tych linii tylko zamiast do kanału Diffuse daj je do Bumpa, z jakąś niską wartością... może będzie dobrze :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

może jeszcze trochę zmniejsz bumpa, a następnym razem zapisuj takie linie jako wektory, to w razie czego będziesz mógł swobodnie ich grubość zmieniać :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano
  • Autor

No to chyba koniec z linniami:). Na następnych zajęciach zacznę go brudzić:).

Napisano

Mam nadzieje ze to nie są jeszcze całkowite koncowe textury ??

 

Samolocik daleko zaleci i wygląda imponująco , wręcz fantastycznie :D

 

A jakis lakier mu położysz dla połysku ??

Napisano
  • Autor

No nad połyskiem myślałem ale ogólnie to samoloty w II ww raczej nie były aż tak błyszczące.

Napisano
  • Autor

Wcięło pare update\'ów ale to nic:), tutaj wersja z nitami (słabo widoczne) i z poprawionym/dodanym syfem.

Napisano
  • Autor

Można powiedzieć, że to już właściwie koniec:). Oto efekt końcowy. W poniedziałek spróbuję jeszcze zrobić jakąś scenkę w powietrzu:).

p51dmustang.jpg

 

edit: Kurde, coś jednak ciemny ten render, nie jestem pewien, czy napewno GI włączyłem :/.

 

Napisano

Spoko, zrob go tak jak na fotce ktora tu byla przed awaria.

 

Powodzenia :)

 

Pozdro

Napisano

Lucas- bez obrazy..jakoś niepodoba mi się model...wygląda jak z plastiku...coś z nim jest nie tak...:| Może brak połysku ?? Co do modelu nie mam nic...ale texturka...

Kurcze sam nie wiem o co Mi właściwie chodzi...po prostu widziałem ten model z innymi texturami...inaczej...:|

 

Może w powietrzu z MBlurem model będzie się prezentował przekonująco...:)

 

Może zrobisz go jako model (plastikowy) na wystawie ?? Wiesz, mała podstawka z kawałkiem lotniska...

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Update, daję obrazek, żebyście ocenili czy jest lepiej ale i tak chyba cały materiał (oprócz mapy diffuse) będzie zmieniony :/ .

p51dmustang2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.