Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 152
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jedziem dalej z koksem!!:D Wkońcu obiecałem, że skończę. Wstawili nowe kompy do pracowni i jest ql:). Wracając do modelu - mapowanie jest praktycznie skończone, może jeszcze ewentualne poprawki i zacznę rysować texturki.

Napisano

Update: etxturowałem lotki (trochę krzywo ale jednak ale długo się nad tym męczyłem i chyba nie wygląda tak źle:)).

Napisano

Nie ma tak dobrze:D, update\'y tylko w poniedziałki i czwartki (ok. godziny 18:00

0:P.

A tu update był taki, że lotki i klapy otexturowałem.

 

Napisano

Bikoz dlatego, że jeszcze jest nieotexturowana:). A co do tych nierówności to zgoda, że nie powinny być idealnie równo ale czasami to sprawia wrażenie jakby lotka ostawała do góry.

Napisano

Help guys...... mam problem ze wstawianiem tych wszystkich znaków i napisów:(. Raczej nie uda mi się ich namalować na texturze bo trochę koślawo unwarp wyszedł i po prostu nie uda mi się tak tych wszystkich elementów dopasować:(. Chcę zrobić tak, żeby na jednej głównej texturce wstawić jeszcze jedną w wybranym miejscu, przy użyciu Blend\'a i drugiego kanału mapowania prawie się udało ale logo miałem na całym samolocie a nie tylko na skrzydle tam gdzie chciałem..... Jak któs coś wymyśli to proszę o pomoc:).

Napisano

Moim zdaniem powinieneś skorzystać z obiektu COMPOSTITE,i w pierwszym kanale nadać główną texturę a w następnych kanałach nakleki i napisy.Ja tak robiłem w moim PzkaPfw VI.

Napisano

Jeeeeee, udało mi się w końcu:), trochę roboty z tym było ale to i tak lepsze niż dopasowywanie znaczków na poziomie 2D:).

 

Trochę prześwietlony render wyszedł ale nie miałem już czasu na drugi.

Napisano

No dobra, to teraz mam od razu pytanie czy da się jakoś w PS/Corelu zrobić, żeby mi te linnie wszystkie zwężył? Nie chce mi się trochę ich jeszcze raz malować:].

Napisano

na razie nie zwężaj tych linii tylko zamiast do kanału Diffuse daj je do Bumpa, z jakąś niską wartością... może będzie dobrze :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

może jeszcze trochę zmniejsz bumpa, a następnym razem zapisuj takie linie jako wektory, to w razie czego będziesz mógł swobodnie ich grubość zmieniać :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

Mam nadzieje ze to nie są jeszcze całkowite koncowe textury ??

 

Samolocik daleko zaleci i wygląda imponująco , wręcz fantastycznie :D

 

A jakis lakier mu położysz dla połysku ??

Napisano

Można powiedzieć, że to już właściwie koniec:). Oto efekt końcowy. W poniedziałek spróbuję jeszcze zrobić jakąś scenkę w powietrzu:).

p51dmustang.jpg

 

edit: Kurde, coś jednak ciemny ten render, nie jestem pewien, czy napewno GI włączyłem :/.

 

Napisano

Lucas- bez obrazy..jakoś niepodoba mi się model...wygląda jak z plastiku...coś z nim jest nie tak...:| Może brak połysku ?? Co do modelu nie mam nic...ale texturka...

Kurcze sam nie wiem o co Mi właściwie chodzi...po prostu widziałem ten model z innymi texturami...inaczej...:|

 

Może w powietrzu z MBlurem model będzie się prezentował przekonująco...:)

 

Może zrobisz go jako model (plastikowy) na wystawie ?? Wiesz, mała podstawka z kawałkiem lotniska...

 

Pozdr

Napisano

Update, daję obrazek, żebyście ocenili czy jest lepiej ale i tak chyba cały materiał (oprócz mapy diffuse) będzie zmieniony :/ .

p51dmustang2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności