l_lewandowski Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 Witam! Gratulacje! Bardzo fajny model! Przypominaja mi sie czasy jak skladalem kiedys takie z plastiku lub z kartonu! Kawalek dobrej roboty! Pozdrawiam!
Lucas Napisano 8 Grudzień 2003 Autor Napisano 8 Grudzień 2003 A tu jeszcze widok całości, myślę, że to byłby koniec modelingu i zacznę texturowanie:).
Lucas Napisano 26 Styczeń 2004 Autor Napisano 26 Styczeń 2004 Jedziem dalej z koksem!!:D Wkońcu obiecałem, że skończę. Wstawili nowe kompy do pracowni i jest ql:). Wracając do modelu - mapowanie jest praktycznie skończone, może jeszcze ewentualne poprawki i zacznę rysować texturki.
Pionier Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 No to jestem ciekaw jak textury zrobisz :). Ostatnio na cgtalk widzialem tego samego mustanga... ekhm :) musisz zrobc go lepiej :)
Loozack Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 zostaw go tak jak teraz, fajnie wygląda ;););) [piwo]
Lucas Napisano 16 Luty 2004 Autor Napisano 16 Luty 2004 Update: zacząłem rysować textury, narazie oczywiście będą \"czyste\" aż skończę te wszystkie paski i napisy:).
snakeq Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 Miałem okazje kiedyś sklejać ten model:) imo dla jest troche za wąska kabina. A ogólnie good work
Lucas Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 Update: etxturowałem lotki (trochę krzywo ale jednak ale długo się nad tym męczyłem i chyba nie wygląda tak źle:)).
Lucas Napisano 20 Luty 2004 Autor Napisano 20 Luty 2004 Nie ma tak dobrze:D, update\'y tylko w poniedziałki i czwartki (ok. godziny 18:00 0:P. A tu update był taki, że lotki i klapy otexturowałem.
Lucas Napisano 24 Luty 2004 Autor Napisano 24 Luty 2004 Update: pasy są już skończone, pewnie będe jeszcze te na skrzydłach poprawiał, żeby były równo:).
Loozack Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 jak jest zbyt równo to nie wygląda realistycznie :P:) pozdrawiam [piwo]
Master Kiełbaster Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 A czemu szachownica jest taka gęsta na klapce przy tylnym kółku :D ??
Lucas Napisano 25 Luty 2004 Autor Napisano 25 Luty 2004 Bikoz dlatego, że jeszcze jest nieotexturowana:). A co do tych nierówności to zgoda, że nie powinny być idealnie równo ale czasami to sprawia wrażenie jakby lotka ostawała do góry.
Lucas Napisano 26 Luty 2004 Autor Napisano 26 Luty 2004 Update: pomalowałem dziób i ogon i przy okazji wprowadziłem poprawkę... Na podstwaie tych zdjęć http://www.todo-aviones.com.ar/usa/p51mustang/gal_p51.html rozkminiłem, że pasy inwazyjne powinny być tylko na spodzie skrzydeł:).
Lucas Napisano 2 Marzec 2004 Autor Napisano 2 Marzec 2004 Help guys...... mam problem ze wstawianiem tych wszystkich znaków i napisów:(. Raczej nie uda mi się ich namalować na texturze bo trochę koślawo unwarp wyszedł i po prostu nie uda mi się tak tych wszystkich elementów dopasować:(. Chcę zrobić tak, żeby na jednej głównej texturce wstawić jeszcze jedną w wybranym miejscu, przy użyciu Blend\'a i drugiego kanału mapowania prawie się udało ale logo miałem na całym samolocie a nie tylko na skrzydle tam gdzie chciałem..... Jak któs coś wymyśli to proszę o pomoc:).
Filip Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Moim zdaniem powinieneś skorzystać z obiektu COMPOSTITE,i w pierwszym kanale nadać główną texturę a w następnych kanałach nakleki i napisy.Ja tak robiłem w moim PzkaPfw VI.
Lucas Napisano 5 Marzec 2004 Autor Napisano 5 Marzec 2004 Jeeeeee, udało mi się w końcu:), trochę roboty z tym było ale to i tak lepsze niż dopasowywanie znaczków na poziomie 2D:). Trochę prześwietlony render wyszedł ale nie miałem już czasu na drugi.
Lucas Napisano 9 Marzec 2004 Autor Napisano 9 Marzec 2004 Update:). Teraz już mogę powstawiać rowki i zacząć zasyfianie textur:).
Pionier Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 czekam na te pobrudzone textury. I mala prozba, moglbys dawac ciekawsze ujecia kamery ?:)
Pionier Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 czy te linie nie powinny byc bardziej cienkie??
Lucas Napisano 16 Marzec 2004 Autor Napisano 16 Marzec 2004 No właśnie też się tak nad tym zastanawiam;).
shampan Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 hmm rowki (ciensze) tylko na bumpa daj, bo tak to wyglada jak model 1:72 :)
Falcrum Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Rowki zdecydowanie za szerokie...teraz model wygląda jak posklejany z papieru/tektury...:| Pozdr
Lucas Napisano 17 Marzec 2004 Autor Napisano 17 Marzec 2004 No dobra, to teraz mam od razu pytanie czy da się jakoś w PS/Corelu zrobić, żeby mi te linnie wszystkie zwężył? Nie chce mi się trochę ich jeszcze raz malować:].
Loozack Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 na razie nie zwężaj tych linii tylko zamiast do kanału Diffuse daj je do Bumpa, z jakąś niską wartością... może będzie dobrze :) pozdrawiam [piwo]
Lucas Napisano 18 Marzec 2004 Autor Napisano 18 Marzec 2004 Styknie? czy jeszcze trochę zmniejszyć bumpa:)?
shampan Napisano 18 Marzec 2004 Napisano 18 Marzec 2004 jest lepiej ale mogly by byc jeszcze wezsze :]
Loozack Napisano 18 Marzec 2004 Napisano 18 Marzec 2004 może jeszcze trochę zmniejsz bumpa, a następnym razem zapisuj takie linie jako wektory, to w razie czego będziesz mógł swobodnie ich grubość zmieniać :) pozdrawiam [piwo]
Lucas Napisano 19 Marzec 2004 Autor Napisano 19 Marzec 2004 No to chyba koniec z linniami:). Na następnych zajęciach zacznę go brudzić:).
SiD Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 Mam nadzieje ze to nie są jeszcze całkowite koncowe textury ?? Samolocik daleko zaleci i wygląda imponująco , wręcz fantastycznie :D A jakis lakier mu położysz dla połysku ??
Lucas Napisano 20 Marzec 2004 Autor Napisano 20 Marzec 2004 No nad połyskiem myślałem ale ogólnie to samoloty w II ww raczej nie były aż tak błyszczące.
chveti Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 to daj lakier taki mało błyszczący i go ostro zakurz:D
Lucas Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 Wcięło pare update\'ów ale to nic:), tutaj wersja z nitami (słabo widoczne) i z poprawionym/dodanym syfem.
Lucas Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Napisano 1 Kwiecień 2004 Można powiedzieć, że to już właściwie koniec:). Oto efekt końcowy. W poniedziałek spróbuję jeszcze zrobić jakąś scenkę w powietrzu:). edit: Kurde, coś jednak ciemny ten render, nie jestem pewien, czy napewno GI włączyłem :/.
Pionier Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Spoko, zrob go tak jak na fotce ktora tu byla przed awaria. Powodzenia :) Pozdro
Falcrum Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Lucas- bez obrazy..jakoś niepodoba mi się model...wygląda jak z plastiku...coś z nim jest nie tak...:| Może brak połysku ?? Co do modelu nie mam nic...ale texturka... Kurcze sam nie wiem o co Mi właściwie chodzi...po prostu widziałem ten model z innymi texturami...inaczej...:| Może w powietrzu z MBlurem model będzie się prezentował przekonująco...:) Może zrobisz go jako model (plastikowy) na wystawie ?? Wiesz, mała podstawka z kawałkiem lotniska... Pozdr
Lucas Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 Update, daję obrazek, żebyście ocenili czy jest lepiej ale i tak chyba cały materiał (oprócz mapy diffuse) będzie zmieniony :/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się