Bro Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Witam - aby odpocząć od ciufci i ze zwgledu na troche wolnego czasu - tez wystartuje poraz pierwszy w bitwie Moje ostatnie wypociny Sorry za jakość ale za długo radiosity sie liczyło i pojechałem na małej ilości sampli
arcade Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 no no bardzo solidna robota :) podoba mi się dawaj dalej :)
Por@szek Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Ty to vrayem renderzyles? Nie podejrzewalbym cie brazilowcu :P Fajnie, ale czego sie po Tobie innego spodziewac Wymiataczu :) Jak masz jeszcze pare tri wrzuc pare beczek, jakies drzwi od samochodu, opony, butelki. Zakladam ze potrzebujesz uwag i nie skonczyles modellingu :P
damusTo Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Modelik niczego sobie, ale mapy cieni wołają o pomste do nieba, daj im choc kilka sampli co ?
ledyr Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 nice tylko trochę nie pokoi mnie ten viewport :D powodzenia :)
Por@szek Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Bo prawdpodobnie to jest wypalone do lajtmay i wrzocone w diffa, ale moge sie mylic.
Bro Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 Ty to vrayem renderzyles? Nie podejrzewalbym cie brazilowcu :P Fajnie, ale czego sie po Tobie innego spodziewac Wymiataczu :) Jak masz jeszcze pare tri wrzuc pare beczek, jakies drzwi od samochodu, opony, butelki. Zakladam ze potrzebujesz uwag i nie skonczyles modellingu :P Yo Nie - jakoś nie mam ani tego anio tego - rederowałem z radiosity - co do tri to raczej już nic nie dorzuce bo i tak juz mam ponad 4000 wiec bede musial jakies scianki pousówać - a co do ilości tri to na moje kolejne bitwy powinny iśc w new geny i miec limity dużo większe moze nie na tri ale na txt bo co to za limit jedna txt 1024 na 1024 ?? takie limity były pare lat temu - no chyba że zakładamy ze stacja bedzie w rts'ie i bedziemy ją widzieć z kilkunastu metrów - bo chyba nie do ftp - ale spoko ja się nie znam :) Poraszka - znowu mi poprawiłes humor z mało chińskimi obiektami :) Pozdro
kurt_hectic Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 brawo, profeska, lookajcie i uczcie sie, to sie nazywa good proporcje.
ognisty Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 o w morde... wymiatasz :D tylko jaka to podzialka txta?
Lis Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Nono. Godny dystrybutor. No tylko chyba tak jak ognisty mapisał skończyło ci się miejsce UV na resztę stacji :)
Bro Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 :)) zgadza się - jakoś mam zwyczaj zawsze robienia czegoś w dosyć dużych proporcjach - potem zmniejszam do wybranych rozmiarów
ledyr Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 o good ... wyraże się cytatem "... i cały misterny plan też w piz**...) :D uff właśnie doczytałem o rozdziałce :) how?!
Por@szek Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Niech no ja siegne pamiecia kto chcial ode mnie tuty do metalu. Lol, uwazaj zaraz sie zabiore i przyjezdzam do Ciebie na korepetycje. Zrobimy ... skuter XD
bartonfink Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 model pikny teksturka jeszcze lepsza :) tak jak pisalem w watku o biwie - astaw sie na widok izo i bedzie dobrze :) lightmape i blend mape poza limitem puknij
arcade Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 Tekstura ładna :) Bro, mam małe pytanko - w jaki sposób uzyskałeś taką jakość obrazu w wievporcie? Ja jadę na materiale "standard" i wievport "faces" i bez siatki to naprawdę mało widać lol :) Jakbyś mógł mi pomóc to byłbym wdzięczny :) pozdrawiam
bartonfink Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 Ziomus -> wypal sobie light mape obiektu - i ustaw shading na flat :) (sory Bro :D )
Bro Napisano 6 Listopad 2006 Autor Napisano 6 Listopad 2006 Tekstura ładna :) Bro, mam małe pytanko - w jaki sposób uzyskałeś taką jakość obrazu w wievporcie? Ja jadę na materiale "standard" i wievport "faces" i bez siatki to naprawdę mało widać lol :) Jakbyś mógł mi pomóc to byłbym wdzięczny :) pozdrawiam Jedynie zmieniam w Customize/Preferences/Viewports/Chose Driver na DirectX9 i Customize/Preferences/Viewports/Configure Driver na: Pozdro
arcade Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Dzięki za odpowiedzi :) Chodziło mi o te cienie jak na pierwszym obrazku, myślałem że da się to jakoś zrobić w realtime, lightmapa to niestety nie to. Sorry za zaśmiecanie wątku. pozdrawiam
Bro Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 Nie no jest - poprostu policz sobie Radiosity - wtedy masz realtime w viewporcie Pozdro no i mały update
Gość Marioza Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 o fajnie tu mi się też podba moze nawet bardziej ;), betnik qu, reszta zbyt maciupka zeby siędopatrzeć ale z odleglosci wyglada równie ql
ledyr Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Bro, nie pokazuj takich rzeczy jeszcze, inni też chcą powalczyć, a tu wchodze sobie na forum patrze i widze to... i po co mam dalej sie męczyć skoro już wiem ze przegrałem :D chociaż z drugiej strony jednak jest cień szansy ze nie skończysz na czas :d i teoretycznie mozna próbować dalej :D:D
Gość WojciechZ Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Teksturki i modelik piękny. Narazie na prowadzeniu;-) Jak byś mógł wrzuć teksturkę. Piękna robota.
Bro Napisano 11 Listopad 2006 Autor Napisano 11 Listopad 2006 Witam skończyłem texturowanie - txt wrzuce na przy nastepnym update'cie
Kuba Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Łe no, super!! Pogięta brama mnie zauroczyła :p Widziałem ją już w poprzednim poście ale teraz jest widoczna w całej okazałości. Brawo :)
ftorek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 ej - pokazalbys troche wiecej shotow i zblizen - bo teraz troche ciezko sie o detalu wypowiedziec z dalsza robi naprawde swietne wrazenie - kolorystyka sie podobac ale troche brakuje czegos na asfalcie - jakis powycieranych 'znakow poziomych' i innych gadzetow - po prostu troche pusto... popa
ledyr Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 wiedziałem ze tak bedzie... świetna praca no i gratuluje :D pokaż texturki :)
Cerebrate Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 giiites dla pełnego smaczku całej budowli brakuje mi pare rur, kanałów wentylacji na dachu, ostanio na jedną taką patrzyłem z góry i była wprost zawalona różnego tego rodzaju śmieciami :)
damusTo Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 No swietnie naprawde mi sie podoba, ale podłoże bym jeszcze poprawił.
Bro Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 ;) dzięki za kometarze - dziś max jutro wrzuce ostatni update - ze wzgledu na braki czasu :) (wiem wiem Poraszka w tym momecie pewnie cie rozbawiłem) dużo nie zmieniłem od ostatniego opdate'u Pozdrawiam
latarnik Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 super, bardzo podoba mi się styl w jakim zrobiłeś tę stację, kojarzy mi się z hl2 (zarowno tekstury jak i oswietlenie). az chyba nawet go sobie zainstaluje z tego wszystkiego :] joł
Bro Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 Witam Powiedzmy że skończyłem: max: [url=http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/v1.jpg][/url]http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/v1.jpg http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/v2.jpg TXT: http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/txt.jpg Pozdrawiam i dzięki za dobre słowa :)
KLICEK Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 slicznie , pieknie pełen szacuneczek :) i gratulacje ukonczenia
arcade Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Wypaśnie, naprawdę bardzo wysoki poziom :)
Por@szek Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Fajnie, trzyma poziom, ale sadze ze przydaloby sie wrzocic tutaj troche propsow juz poza contestem, naprawde pracka duzo zyska. Ale zrobisz i tak jak chcesz. W sumie to nie spodziewalem sie niczego innego niz to :P Jak zawsze trzymasz poziom ;)
ledyr Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 super, fajna konstrukcja, fajne tekstury, czysto, schludnie. gratuluje ukonczenia
Kuba Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Powiedzmy że skończyłem Powiedzmy że nokaut :) Gratuluję.
ognisty Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 łał... pieknie... mam pytanie, jak Ty to tak ładnie zmapowałeś?
Gotham Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Bardzo ładna scenka, wszystko dopracowane i miło przedstawione. :) Pozdrawiam,
jaras Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Texturki śliczne tak jak i cała scenka pozdrawiam
Bro Napisano 15 Listopad 2006 Autor Napisano 15 Listopad 2006 Dzieki - cieszę się ze sie podoba - mi jak zwykle nie bardzo - ale zawsze tak mam jak dłużej przy czymś siedzę :) łał... pieknie... mam pytanie, jak Ty to tak ładnie zmapowałeś? Bardzo łatwo - model zmapowany jest z kilku małych txt które się zapetlają w poziomie a niektóre i w pionie - wtedy nie tracisz za bardzo na jakości a możesz wykożystać ją wiele razy - no i zyskujesz przez to duzo miejsca - ale pewnie to już wiesz :) więc nie wiem po co to tłumaczę :) Pozdrawiam
ognisty Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 bro - teoretycznie wiem ale niema bata zebym tak to wsio ladnie ulozyl... czyli txta nie masz w 1024x tylko pare 512stek pare 256.. tak? :)
Cerebrate Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Mój faworyt ze wszystkich stacyjek :) ] Gratulacje
Cruzh3r Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 no po stronce i prackach, widze że Bro jest Pro. shit, i twój logos jest ładniejszy od mojego. 3d? Musze zrobić nowy, shoot!
satanicus1991 Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 Mimo, że trochę mało obiektów- powaliła mnie jakość tekstur. Jest super!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się