Napisano 3 Listopad 200618 l Witam - aby odpocząć od ciufci i ze zwgledu na troche wolnego czasu - tez wystartuje poraz pierwszy w bitwie Moje ostatnie wypociny Sorry za jakość ale za długo radiosity sie liczyło i pojechałem na małej ilości sampli
Napisano 3 Listopad 200618 l Ty to vrayem renderzyles? Nie podejrzewalbym cie brazilowcu :P Fajnie, ale czego sie po Tobie innego spodziewac Wymiataczu :) Jak masz jeszcze pare tri wrzuc pare beczek, jakies drzwi od samochodu, opony, butelki. Zakladam ze potrzebujesz uwag i nie skonczyles modellingu :P
Napisano 3 Listopad 200618 l Modelik niczego sobie, ale mapy cieni wołają o pomste do nieba, daj im choc kilka sampli co ?
Napisano 3 Listopad 200618 l Bo prawdpodobnie to jest wypalone do lajtmay i wrzocone w diffa, ale moge sie mylic.
Napisano 3 Listopad 200618 l Autor Ty to vrayem renderzyles? Nie podejrzewalbym cie brazilowcu :P Fajnie, ale czego sie po Tobie innego spodziewac Wymiataczu :) Jak masz jeszcze pare tri wrzuc pare beczek, jakies drzwi od samochodu, opony, butelki. Zakladam ze potrzebujesz uwag i nie skonczyles modellingu :P Yo Nie - jakoś nie mam ani tego anio tego - rederowałem z radiosity - co do tri to raczej już nic nie dorzuce bo i tak juz mam ponad 4000 wiec bede musial jakies scianki pousówać - a co do ilości tri to na moje kolejne bitwy powinny iśc w new geny i miec limity dużo większe moze nie na tri ale na txt bo co to za limit jedna txt 1024 na 1024 ?? takie limity były pare lat temu - no chyba że zakładamy ze stacja bedzie w rts'ie i bedziemy ją widzieć z kilkunastu metrów - bo chyba nie do ftp - ale spoko ja się nie znam :) Poraszka - znowu mi poprawiłes humor z mało chińskimi obiektami :) Pozdro
Napisano 3 Listopad 200618 l Nono. Godny dystrybutor. No tylko chyba tak jak ognisty mapisał skończyło ci się miejsce UV na resztę stacji :)
Napisano 3 Listopad 200618 l Autor :)) zgadza się - jakoś mam zwyczaj zawsze robienia czegoś w dosyć dużych proporcjach - potem zmniejszam do wybranych rozmiarów
Napisano 3 Listopad 200618 l o good ... wyraże się cytatem "... i cały misterny plan też w piz**...) :D uff właśnie doczytałem o rozdziałce :) how?!
Napisano 3 Listopad 200618 l Niech no ja siegne pamiecia kto chcial ode mnie tuty do metalu. Lol, uwazaj zaraz sie zabiore i przyjezdzam do Ciebie na korepetycje. Zrobimy ... skuter XD
Napisano 4 Listopad 200618 l model pikny teksturka jeszcze lepsza :) tak jak pisalem w watku o biwie - astaw sie na widok izo i bedzie dobrze :) lightmape i blend mape poza limitem puknij
Napisano 6 Listopad 200618 l Tekstura ładna :) Bro, mam małe pytanko - w jaki sposób uzyskałeś taką jakość obrazu w wievporcie? Ja jadę na materiale "standard" i wievport "faces" i bez siatki to naprawdę mało widać lol :) Jakbyś mógł mi pomóc to byłbym wdzięczny :) pozdrawiam
Napisano 6 Listopad 200618 l Ziomus -> wypal sobie light mape obiektu - i ustaw shading na flat :) (sory Bro :D )
Napisano 6 Listopad 200618 l Autor Tekstura ładna :) Bro, mam małe pytanko - w jaki sposób uzyskałeś taką jakość obrazu w wievporcie? Ja jadę na materiale "standard" i wievport "faces" i bez siatki to naprawdę mało widać lol :) Jakbyś mógł mi pomóc to byłbym wdzięczny :) pozdrawiam Jedynie zmieniam w Customize/Preferences/Viewports/Chose Driver na DirectX9 i Customize/Preferences/Viewports/Configure Driver na: Pozdro
Napisano 7 Listopad 200618 l Dzięki za odpowiedzi :) Chodziło mi o te cienie jak na pierwszym obrazku, myślałem że da się to jakoś zrobić w realtime, lightmapa to niestety nie to. Sorry za zaśmiecanie wątku. pozdrawiam
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor Nie no jest - poprostu policz sobie Radiosity - wtedy masz realtime w viewporcie Pozdro no i mały update
Napisano 9 Listopad 200618 l o fajnie tu mi się też podba moze nawet bardziej ;), betnik qu, reszta zbyt maciupka zeby siędopatrzeć ale z odleglosci wyglada równie ql
Napisano 9 Listopad 200618 l Bro, nie pokazuj takich rzeczy jeszcze, inni też chcą powalczyć, a tu wchodze sobie na forum patrze i widze to... i po co mam dalej sie męczyć skoro już wiem ze przegrałem :D chociaż z drugiej strony jednak jest cień szansy ze nie skończysz na czas :d i teoretycznie mozna próbować dalej :D:D
Napisano 10 Listopad 200618 l Teksturki i modelik piękny. Narazie na prowadzeniu;-) Jak byś mógł wrzuć teksturkę. Piękna robota.
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor Witam skończyłem texturowanie - txt wrzuce na przy nastepnym update'cie
Napisano 11 Listopad 200618 l Łe no, super!! Pogięta brama mnie zauroczyła :p Widziałem ją już w poprzednim poście ale teraz jest widoczna w całej okazałości. Brawo :)
Napisano 11 Listopad 200618 l ej - pokazalbys troche wiecej shotow i zblizen - bo teraz troche ciezko sie o detalu wypowiedziec z dalsza robi naprawde swietne wrazenie - kolorystyka sie podobac ale troche brakuje czegos na asfalcie - jakis powycieranych 'znakow poziomych' i innych gadzetow - po prostu troche pusto... popa
Napisano 11 Listopad 200618 l wiedziałem ze tak bedzie... świetna praca no i gratuluje :D pokaż texturki :)
Napisano 14 Listopad 200618 l giiites dla pełnego smaczku całej budowli brakuje mi pare rur, kanałów wentylacji na dachu, ostanio na jedną taką patrzyłem z góry i była wprost zawalona różnego tego rodzaju śmieciami :)
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor ;) dzięki za kometarze - dziś max jutro wrzuce ostatni update - ze wzgledu na braki czasu :) (wiem wiem Poraszka w tym momecie pewnie cie rozbawiłem) dużo nie zmieniłem od ostatniego opdate'u Pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200618 l super, bardzo podoba mi się styl w jakim zrobiłeś tę stację, kojarzy mi się z hl2 (zarowno tekstury jak i oswietlenie). az chyba nawet go sobie zainstaluje z tego wszystkiego :] joł
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor Witam Powiedzmy że skończyłem: max: [url=http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/v1.jpg][/url]http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/v1.jpg http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/v2.jpg TXT: http://bro.frontstudios.com/forum/bitwast/txt.jpg Pozdrawiam i dzięki za dobre słowa :)
Napisano 14 Listopad 200618 l Fajnie, trzyma poziom, ale sadze ze przydaloby sie wrzocic tutaj troche propsow juz poza contestem, naprawde pracka duzo zyska. Ale zrobisz i tak jak chcesz. W sumie to nie spodziewalem sie niczego innego niz to :P Jak zawsze trzymasz poziom ;)
Napisano 15 Listopad 200618 l super, fajna konstrukcja, fajne tekstury, czysto, schludnie. gratuluje ukonczenia
Napisano 15 Listopad 200618 l Bardzo ładna scenka, wszystko dopracowane i miło przedstawione. :) Pozdrawiam,
Napisano 15 Listopad 200618 l Autor Dzieki - cieszę się ze sie podoba - mi jak zwykle nie bardzo - ale zawsze tak mam jak dłużej przy czymś siedzę :) łał... pieknie... mam pytanie, jak Ty to tak ładnie zmapowałeś? Bardzo łatwo - model zmapowany jest z kilku małych txt które się zapetlają w poziomie a niektóre i w pionie - wtedy nie tracisz za bardzo na jakości a możesz wykożystać ją wiele razy - no i zyskujesz przez to duzo miejsca - ale pewnie to już wiesz :) więc nie wiem po co to tłumaczę :) Pozdrawiam
Napisano 15 Listopad 200618 l bro - teoretycznie wiem ale niema bata zebym tak to wsio ladnie ulozyl... czyli txta nie masz w 1024x tylko pare 512stek pare 256.. tak? :)
Napisano 17 Listopad 200618 l no po stronce i prackach, widze że Bro jest Pro. shit, i twój logos jest ładniejszy od mojego. 3d? Musze zrobić nowy, shoot!
Napisano 20 Listopad 200618 l Mimo, że trochę mało obiektów- powaliła mnie jakość tekstur. Jest super!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto