Orangegraphics Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 No to koniec. praca była w wipie. dużo problemów mi przyspożyła. nie wyszłą dokładnie tak jak tego chciałem, ale z wielu rzeczy jestem zadowolony i bardzo dużo się dzięki niej nauczyłem, choćby i tego że nie wszędzie pakować GI:D final: wiem że nie jest idealnie ale cóż.... no nic
Remedy Napisano 22 Listopad 2006 Napisano 22 Listopad 2006 Może i kosmos to nie jest, ale jak sam powiedziałeś - dużo się z niej nauczyłeś. Następne będą lepsze. Przyczepić możnaby się do wielu rzeczy - światło liche, woda za mało wodnista, tekstury dość proste. Jednak ogólny efekt nie jest taki zły. Bardzo dobrze, że w ogóle ukończyłeś pracę :) Powodzenia w przyszłości. :)
Master Kiełbaster Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Przez to że nie wpakowałeś się w GI wyszło dość sztucznie :(
Vorek Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 niesamowity potencjał ma ten render, można by naprawdę sporo z niego wyciągnąć gdyby dopracować detale. Jako koncept jest naprawdę bardzo ciekawy. Pozdrawiam
Orangegraphics Napisano 23 Listopad 2006 Autor Napisano 23 Listopad 2006 GI zupełnie nic tu nie dawało, za duże odległości poiędzy obiektami, a liczyło się 3 razy dłużej;)
naeq Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 No nieźle, prracka niezła choc dziwnie się na nia patrzy ale jak już sie przypatrzysz to jest super xD
Lis Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Podoba mi się. Może technicznie do du**. ale klimat jest.
peterr Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Podziwiam zapał:) efekt końcowy nawet nawet;) gratulacje pozdro
Por@szek Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Fajna pracka, boli troche antyaliasing. Generalnie troche by trzeba bylo popracowac nad swiatlem. Anyway gdzie Ty w Bydgoszczy masz takie miejsce? Bo to mi wyglada na Fare ale mam watpliwosci. W sumie raz jaralismy z kumepla kolo fary, ale za duzo nie pamietam bo to bylo jakies 6 lat temu :P Jakies refki masz moze?
krzyhhh Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 hm.. j.w . gównie brak detalu i światłą dobrego.. ale ogólnie to fajnie wygląda por@szek: był wip i pełno referencji ;) pozdrawiam
Idaho Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Witam Dla mnie przypomina filmiki tak wykonaniem jak i klimatem z Badur's Gate co znaczy że jesteś na niezłym poziomie. Jesteś na dobrej drodze. Pozdrawiam
gregorjan Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Fajna pracka jakby klimatem z gry podobna. Ale od spodu na dachach chyba złe mapowanie się wkradło
Orangegraphics Napisano 12 Grudzień 2006 Autor Napisano 12 Grudzień 2006 Dzięki za comments'y nie spodziewałem się takiego przyjęcia ;) rzeczywiście Uv-lo padły od spodu, bo pododawałęm poly w niektórych miejscach i zapomniałem poprawić w stosie modyfikatorów UVW mapping na poly od dołu... no ale nic;)
satanicus1991 Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 Fajnie, nie podobają mi się tylko cegiełki po prawej stronie :D
JohnZi Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 tak miejscami alpha chanel drzewa szwankuje;/ ale klimacik jest, to sie liczy;]
Rekomendowane odpowiedzi