Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to koniec. praca była w wipie. dużo problemów mi przyspożyła. nie wyszłą dokładnie tak jak tego chciałem, ale z wielu rzeczy jestem zadowolony i bardzo dużo się dzięki niej nauczyłem, choćby i tego że nie wszędzie pakować GI:D

 

final:

92cb705e246c8fc5.jpg

 

wiem że nie jest idealnie ale cóż.... no nic

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może i kosmos to nie jest, ale jak sam powiedziałeś - dużo się z niej nauczyłeś. Następne będą lepsze. Przyczepić możnaby się do wielu rzeczy - światło liche, woda za mało wodnista, tekstury dość proste. Jednak ogólny efekt nie jest taki zły. Bardzo dobrze, że w ogóle ukończyłeś pracę :) Powodzenia w przyszłości. :)

Napisano

niesamowity potencjał ma ten render, można by naprawdę sporo z niego wyciągnąć gdyby dopracować detale. Jako koncept jest naprawdę bardzo ciekawy.

 

Pozdrawiam

Napisano

No nieźle, prracka niezła choc dziwnie się na nia patrzy ale jak już sie przypatrzysz to jest super xD

Napisano

Podoba mi się. Może technicznie do du**. ale klimat jest.

Napisano

Fajna pracka, boli troche antyaliasing. Generalnie troche by trzeba bylo popracowac nad swiatlem.

Anyway gdzie Ty w Bydgoszczy masz takie miejsce? Bo to mi wyglada na Fare ale mam watpliwosci. W sumie raz jaralismy z kumepla kolo fary, ale za duzo nie pamietam bo to bylo jakies 6 lat temu :P Jakies refki masz moze?

Napisano

hm.. j.w . gównie brak detalu i światłą dobrego..

ale ogólnie to fajnie wygląda

por@szek: był wip i pełno referencji ;)

pozdrawiam

Napisano

Witam

Dla mnie przypomina filmiki tak wykonaniem jak i klimatem z Badur's Gate co znaczy że jesteś na niezłym poziomie. Jesteś na dobrej drodze.

Pozdrawiam

Napisano

Fajna pracka jakby klimatem z gry podobna.

Ale od spodu na dachach chyba złe mapowanie się wkradło

Napisano
  • Autor

Dzięki za comments'y nie spodziewałem się takiego przyjęcia ;) rzeczywiście Uv-lo padły od spodu, bo pododawałęm poly w niektórych miejscach i zapomniałem poprawić w stosie modyfikatorów UVW mapping na poly od dołu... no ale nic;)

Napisano

tak miejscami alpha chanel drzewa szwankuje;/ ale klimacik jest, to sie liczy;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności