Napisano 10 Grudzień 200618 l naprawde ślicznie wychodzi :D a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS) a jesli chodzi o .x to nie wiem
Napisano 10 Grudzień 200618 l lekka kosmetyka na alfie na wloskach i jest gut kochana :* piknie buziak :*
Napisano 10 Grudzień 200618 l a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS) Ty tak na serio? Jak tak to wytłumacz mi po co niemal co wersję rozbudowują ten niepotrzebny staroć ;), a physique pozostaje niemal niezmienne od hoho... Mimo że wciąż nawet nie posiada sprawnego narzędzia do odbijania wagowania (no chyba że o czymś nie wiem :), a mogę nie wiedzieć, bo od bardzo dawna nie spotkałem postaci zwagowanej physique).
Napisano 10 Grudzień 200618 l Gotham - tak tylko pisze bo uzywam physique'a a cudzego chwalić przeciez nie bede :D to tak jakby ktoś zarzucił wątkiem vray czy mental a pozatym physique nie jest az taki zły :D do low poly w sam raz pasuje ;)
Napisano 10 Grudzień 200618 l Hehe, nie mam nic przeciwko zachwalaniu physique. Używasz? Uważasz że jest super? -to chwal ile wlezie- ale nie pisz jakiś niestworzonych historii o skinie, żeby chociaż miały one jakieś mgielne powiązanie z prawdą :>... Pozdrawiam,
Napisano 10 Grudzień 200618 l fajnie, ze go poprawiles man... PHYSIQUE TO PREHISTORIA! a skina uzywa sie z powodzeniem nawet w game arcie...a aby zobrazowac jego wyzszosc nad ph. wystarczy powiedziec, ze w ph., gizmami sie reguluje area-e od dzialania kosci na mesha, a w skinie mamy do tego PAINT selecion..super mega wypas opcje ;)...malujemy te vertexy, ktore maja byc poruszane przez danego bona - dzieki temu idelanie mozemy zeskinowac postac. co to postaci to troche obszary : pod pachami, ponizej dupki (boki) wymagaja lekkiej poprawki. ogolnie model wyglada bardzo dobrze ( gl. za sprawa tex.) ps. "do low poly w sam raz pasuje" byzydyurya
Napisano 10 Grudzień 200618 l Ja tam nie riguje więc się nie znam ale model jest spoko, ładne włoski, tak to baardzo ładne włoski :P btw następnej bitwy to już sobie nie daruje qrde...
Napisano 11 Grudzień 200618 l Gotham ma racje, ale szczerze mowiac i skin i psyhiq jest o kant ... ;) skin wyprzedzil o kilka lat psyh, ale i tak nie jest on bez bugow, mirrory dzialaja jak chca przynajmniej u mnie, w maxie 8 wagi wariowaly po zapisaniu pliku przynajmniej u mnie hehe , a do szybkiego ustawiania pozy nie ma nic lepszego niz bip+psyh przynajmniej dla mnie ;) szkoda ze nie ma w maxie nic lepszego :) A modelik jest super wspominalem juz ? :D
Napisano 11 Grudzień 200618 l nie sądziłem ze tak bardzo was to poruszy :) toz to tylko modyfikator no ale sorry, wybaczycie mi ? :) obiecuje ze sie poprawie, zaczne robić w skinie :D
Napisano 11 Grudzień 200618 l Całość mi się kojazy nieco z WoW style, co nie znaczy że mi się źle kojarzy :D
Napisano 11 Grudzień 200618 l Autor heh zaczelam na skinie i najpierw sie wystraszylam a potem z ulgą odetchnełam ^^' ale ciagle nie wiem czy ma to znaczenie przy eksportacji do plikow .x, znajomy, autor silnika co mi pomorze zrobic z tego ladna aplikajce, mial dwa modele, jeden z bipetem i physique a drugi na wlasnych kosciach i z skinem i z tym drugim byly problemy bo sie zle eksportowal .... nie chcialabym robic czegos na marne bo hmm mało czasu? ^^' KLICEK i mnie wagi tez szaleja przy zapisywaniu XD
Napisano 11 Grudzień 200618 l Używacie jakichś dziwnych programów :D XSI power :P Postać śliczna, choć nad butkami bym jeszcze trochę popracował
Napisano 11 Grudzień 200618 l Autor http://www.limoli.is.net.pl/mink.avi to taka tam pentelka biegania wyrenderowana z cieniami 484 kb :) troche sie tnie przy przeskoku i nie bardzo wiem jak sie tego pozbyc :p przygotowalam to do tej aplikacji ale sama nie wiem teraz co z tego bedzie bo silnik nie obsluguje jeszcze alphy i self illumination a z zwyklymi cieniami ten model ... hm no coz wyglada marnie ^^' wiec prosze jeszcze o ostatnie uwagi co moge poprawic przez te pare dni bo czuje ze to nie jest koniec (hm...smieszne, przy kazdej pracy to czuje ^^')
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor Pasowało by wkońcu skończyć ten wątek i tak już nic mądrzejszego nie wymyśle, nie pracuje w maxie za długo bo w sumie jakiś drugi miesiąc i to moj drugi model ^^' a renderowanie najmniej opanowałam >: D już z początku zrezygnowałam z cieni, tutaj w renderze jest tylko skylight wersja z siatką i zupełny flat w innej pozie :p Dziekuje wszystkim, którzy mnie wspierali, świetnie się tu bawiłam i postaram sie wziąść czasem jeszcze udział w bitwie :D
Napisano 17 Grudzień 200618 l Zgadzam się - świetna praca - bedzie cięzko wyłonić zwyciężcę w tej bitwie
Napisano 17 Grudzień 200618 l bardzo fajnie wyglada, gratuluje, jeden z lepszych modeli w tej edycji moimm zdaniem
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor he he he a mialam nadzieje ze pokazywania tego publicznie unikne (o ile o to chodzi ;p ) Unikne - bo w teksturze w tej postaci wychodzi na jaw moje cale niedoświadczenie XD no ale co, każą to każą :p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto