arcade Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 mhmmm... Sexownie wychodzi :D Podoba się, nawet bardzo. pozdrawiam
ledyr Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 naprawde ślicznie wychodzi :D a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS) a jesli chodzi o .x to nie wiem
ofca Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 lekka kosmetyka na alfie na wloskach i jest gut kochana :* piknie buziak :*
Gotham Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS) Ty tak na serio? Jak tak to wytłumacz mi po co niemal co wersję rozbudowują ten niepotrzebny staroć ;), a physique pozostaje niemal niezmienne od hoho... Mimo że wciąż nawet nie posiada sprawnego narzędzia do odbijania wagowania (no chyba że o czymś nie wiem :), a mogę nie wiedzieć, bo od bardzo dawna nie spotkałem postaci zwagowanej physique).
ledyr Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Gotham - tak tylko pisze bo uzywam physique'a a cudzego chwalić przeciez nie bede :D to tak jakby ktoś zarzucił wątkiem vray czy mental a pozatym physique nie jest az taki zły :D do low poly w sam raz pasuje ;)
Gotham Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Hehe, nie mam nic przeciwko zachwalaniu physique. Używasz? Uważasz że jest super? -to chwal ile wlezie- ale nie pisz jakiś niestworzonych historii o skinie, żeby chociaż miały one jakieś mgielne powiązanie z prawdą :>... Pozdrawiam,
kurt_hectic Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 fajnie, ze go poprawiles man... PHYSIQUE TO PREHISTORIA! a skina uzywa sie z powodzeniem nawet w game arcie...a aby zobrazowac jego wyzszosc nad ph. wystarczy powiedziec, ze w ph., gizmami sie reguluje area-e od dzialania kosci na mesha, a w skinie mamy do tego PAINT selecion..super mega wypas opcje ;)...malujemy te vertexy, ktore maja byc poruszane przez danego bona - dzieki temu idelanie mozemy zeskinowac postac. co to postaci to troche obszary : pod pachami, ponizej dupki (boki) wymagaja lekkiej poprawki. ogolnie model wyglada bardzo dobrze ( gl. za sprawa tex.) ps. "do low poly w sam raz pasuje" byzydyurya
Ardeni Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Ja tam nie riguje więc się nie znam ale model jest spoko, ładne włoski, tak to baardzo ładne włoski :P btw następnej bitwy to już sobie nie daruje qrde...
KLICEK Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Gotham ma racje, ale szczerze mowiac i skin i psyhiq jest o kant ... ;) skin wyprzedzil o kilka lat psyh, ale i tak nie jest on bez bugow, mirrory dzialaja jak chca przynajmniej u mnie, w maxie 8 wagi wariowaly po zapisaniu pliku przynajmniej u mnie hehe , a do szybkiego ustawiania pozy nie ma nic lepszego niz bip+psyh przynajmniej dla mnie ;) szkoda ze nie ma w maxie nic lepszego :) A modelik jest super wspominalem juz ? :D
ledyr Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 nie sądziłem ze tak bardzo was to poruszy :) toz to tylko modyfikator no ale sorry, wybaczycie mi ? :) obiecuje ze sie poprawie, zaczne robić w skinie :D
Gość Bad Moon Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Całość mi się kojazy nieco z WoW style, co nie znaczy że mi się źle kojarzy :D
limoli Napisano 11 Grudzień 2006 Autor Napisano 11 Grudzień 2006 heh zaczelam na skinie i najpierw sie wystraszylam a potem z ulgą odetchnełam ^^' ale ciagle nie wiem czy ma to znaczenie przy eksportacji do plikow .x, znajomy, autor silnika co mi pomorze zrobic z tego ladna aplikajce, mial dwa modele, jeden z bipetem i physique a drugi na wlasnych kosciach i z skinem i z tym drugim byly problemy bo sie zle eksportowal .... nie chcialabym robic czegos na marne bo hmm mało czasu? ^^' KLICEK i mnie wagi tez szaleja przy zapisywaniu XD
_michal Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Używacie jakichś dziwnych programów :D XSI power :P Postać śliczna, choć nad butkami bym jeszcze trochę popracował
limoli Napisano 11 Grudzień 2006 Autor Napisano 11 Grudzień 2006 http://www.limoli.is.net.pl/mink.avi to taka tam pentelka biegania wyrenderowana z cieniami 484 kb :) troche sie tnie przy przeskoku i nie bardzo wiem jak sie tego pozbyc :p przygotowalam to do tej aplikacji ale sama nie wiem teraz co z tego bedzie bo silnik nie obsluguje jeszcze alphy i self illumination a z zwyklymi cieniami ten model ... hm no coz wyglada marnie ^^' wiec prosze jeszcze o ostatnie uwagi co moge poprawic przez te pare dni bo czuje ze to nie jest koniec (hm...smieszne, przy kazdej pracy to czuje ^^')
Kuba Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Świetna praca. Bardzo ładnie macha ogonkiem :) Gratuluję.
limoli Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 Pasowało by wkońcu skończyć ten wątek i tak już nic mądrzejszego nie wymyśle, nie pracuje w maxie za długo bo w sumie jakiś drugi miesiąc i to moj drugi model ^^' a renderowanie najmniej opanowałam >: D już z początku zrezygnowałam z cieni, tutaj w renderze jest tylko skylight wersja z siatką i zupełny flat w innej pozie :p Dziekuje wszystkim, którzy mnie wspierali, świetnie się tu bawiłam i postaram sie wziąść czasem jeszcze udział w bitwie :D
Gość Marioza Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 hyhy sliczniutkie, normalna manga czy tam anime,
Bro Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Zgadzam się - świetna praca - bedzie cięzko wyłonić zwyciężcę w tej bitwie
ledyr Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 bardzo fajnie wyglada, gratuluje, jeden z lepszych modeli w tej edycji moimm zdaniem
KLICEK Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 rewelacja ! musze Cie poprosic jeszcze o wrzucenie flatenow textur
limoli Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 he he he a mialam nadzieje ze pokazywania tego publicznie unikne (o ile o to chodzi ;p ) Unikne - bo w teksturze w tej postaci wychodzi na jaw moje cale niedoświadczenie XD no ale co, każą to każą :p
Tattoo Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Naprawde fajnie wyszla, gratki :) "sliczna" robota ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się