Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mhmmm... Sexownie wychodzi :D

 

Podoba się, nawet bardzo.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 77
  • Wyświetleń 10,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

naprawde ślicznie wychodzi :D

a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS) a jesli chodzi o .x to nie wiem

Napisano

lekka kosmetyka na alfie na wloskach i jest gut kochana :* piknie buziak :*

Napisano
a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS)

 

Ty tak na serio? Jak tak to wytłumacz mi po co niemal co wersję rozbudowują ten niepotrzebny staroć ;), a physique pozostaje niemal niezmienne od hoho... Mimo że wciąż nawet nie posiada sprawnego narzędzia do odbijania wagowania (no chyba że o czymś nie wiem :), a mogę nie wiedzieć, bo od bardzo dawna nie spotkałem postaci zwagowanej physique).

Napisano

Gotham - tak tylko pisze bo uzywam physique'a a cudzego chwalić przeciez nie bede :D

to tak jakby ktoś zarzucił wątkiem vray czy mental a pozatym physique nie jest az taki zły :D do low poly w sam raz pasuje ;)

Napisano

Hehe, nie mam nic przeciwko zachwalaniu physique. Używasz? Uważasz że jest super? -to chwal ile wlezie- ale nie pisz jakiś niestworzonych historii o skinie, żeby chociaż miały one jakieś mgielne powiązanie z prawdą :>...

 

Pozdrawiam,

Napisano

fajnie, ze go poprawiles man... PHYSIQUE TO PREHISTORIA! a skina uzywa sie z powodzeniem nawet w game arcie...a aby zobrazowac jego wyzszosc nad ph. wystarczy powiedziec, ze w ph., gizmami sie reguluje area-e od dzialania kosci na mesha, a w skinie mamy do tego PAINT selecion..super mega wypas opcje ;)...malujemy te vertexy, ktore maja byc poruszane przez danego bona - dzieki temu idelanie mozemy zeskinowac postac.

co to postaci to troche obszary : pod pachami, ponizej dupki (boki) wymagaja lekkiej poprawki. ogolnie model wyglada bardzo dobrze ( gl. za sprawa tex.)

 

ps. "do low poly w sam raz pasuje" byzydyurya

Napisano

Ja tam nie riguje więc się nie znam ale model jest spoko, ładne włoski, tak to baardzo ładne włoski :P

btw następnej bitwy to już sobie nie daruje qrde...

Napisano

Gotham ma racje, ale szczerze mowiac i skin i psyhiq jest o kant ... ;) skin wyprzedzil o kilka lat psyh, ale i tak nie jest on bez bugow, mirrory dzialaja jak chca przynajmniej u mnie, w maxie 8 wagi wariowaly po zapisaniu pliku przynajmniej u mnie hehe , a do szybkiego ustawiania pozy nie ma nic lepszego niz bip+psyh przynajmniej dla mnie ;)

szkoda ze nie ma w maxie nic lepszego :)

 

 

 

A modelik jest super wspominalem juz ? :D

Napisano

nie sądziłem ze tak bardzo was to poruszy :) toz to tylko modyfikator no ale sorry, wybaczycie mi ? :) obiecuje ze sie poprawie, zaczne robić w skinie :D

Napisano

Całość mi się kojazy nieco z WoW style, co nie znaczy że mi się źle kojarzy :D

Napisano
  • Autor

heh zaczelam na skinie i najpierw sie wystraszylam a potem z ulgą odetchnełam ^^' ale ciagle nie wiem czy ma to znaczenie przy eksportacji do plikow .x, znajomy, autor silnika co mi pomorze zrobic z tego ladna aplikajce, mial dwa modele, jeden z bipetem i physique a drugi na wlasnych kosciach i z skinem i z tym drugim byly problemy bo sie zle eksportowal .... nie chcialabym robic czegos na marne bo hmm mało czasu? ^^'

 

KLICEK i mnie wagi tez szaleja przy zapisywaniu XD

Napisano

Używacie jakichś dziwnych programów :D

 

XSI power :P

 

Postać śliczna, choć nad butkami bym jeszcze trochę popracował

Napisano
  • Autor

http://www.limoli.is.net.pl/mink.avi

to taka tam pentelka biegania wyrenderowana z cieniami 484 kb :) troche sie tnie przy przeskoku i nie bardzo wiem jak sie tego pozbyc :p przygotowalam to do tej aplikacji ale sama nie wiem teraz co z tego bedzie bo silnik nie obsluguje jeszcze alphy i self illumination a z zwyklymi cieniami ten model ... hm no coz wyglada marnie ^^' wiec prosze jeszcze o ostatnie uwagi co moge poprawic przez te pare dni bo czuje ze to nie jest koniec (hm...smieszne, przy kazdej pracy to czuje ^^')

Napisano

Świetna praca. Bardzo ładnie macha ogonkiem :) Gratuluję.

Napisano
  • Autor

Pasowało by wkońcu skończyć ten wątek i tak już nic mądrzejszego nie wymyśle, nie pracuje w maxie za długo bo w sumie jakiś drugi miesiąc i to moj drugi model ^^' a renderowanie najmniej opanowałam >: D już z początku zrezygnowałam z cieni, tutaj w renderze jest tylko skylight

minkfinvt7.th.jpg

wersja z siatką

minkfinsiatkapi5.th.jpg

i zupełny flat w innej pozie :p

minkfin2ua8.th.jpg

 

Dziekuje wszystkim, którzy mnie wspierali, świetnie się tu bawiłam i postaram sie wziąść czasem jeszcze udział w bitwie :D

Napisano

hyhy sliczniutkie, normalna manga czy tam anime,

Napisano

Zgadzam się - świetna praca - bedzie cięzko wyłonić zwyciężcę w tej bitwie

Napisano

bardzo fajnie wyglada, gratuluje, jeden z lepszych modeli w tej edycji moimm zdaniem

Napisano
  • Autor

he he he a mialam nadzieje ze pokazywania tego publicznie unikne (o ile o to chodzi ;p )

Unikne - bo w teksturze w tej postaci wychodzi na jaw moje cale niedoświadczenie XD no ale co, każą to każą :p

body1kopiatu1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności