Skocz do zawartości

Mini bitwa 9: DragonHalf - Mink


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

naprawde ślicznie wychodzi :D

a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS) a jesli chodzi o .x to nie wiem

Napisano
a co do tych dwóch modyfikatorków to physique ma wiecej funkcji i jest wygodniejszy a skin yo juz staroć ale nie usuneli go zmaxa bo duzo ludzi juz sie do niego przyzwyczaiło (physique doszedl dopiero niedawno, wczesniej trzeba bylo za niego zaplacic bo był w CS)

 

Ty tak na serio? Jak tak to wytłumacz mi po co niemal co wersję rozbudowują ten niepotrzebny staroć ;), a physique pozostaje niemal niezmienne od hoho... Mimo że wciąż nawet nie posiada sprawnego narzędzia do odbijania wagowania (no chyba że o czymś nie wiem :), a mogę nie wiedzieć, bo od bardzo dawna nie spotkałem postaci zwagowanej physique).

Napisano

Gotham - tak tylko pisze bo uzywam physique'a a cudzego chwalić przeciez nie bede :D

to tak jakby ktoś zarzucił wątkiem vray czy mental a pozatym physique nie jest az taki zły :D do low poly w sam raz pasuje ;)

Napisano

Hehe, nie mam nic przeciwko zachwalaniu physique. Używasz? Uważasz że jest super? -to chwal ile wlezie- ale nie pisz jakiś niestworzonych historii o skinie, żeby chociaż miały one jakieś mgielne powiązanie z prawdą :>...

 

Pozdrawiam,

Napisano

fajnie, ze go poprawiles man... PHYSIQUE TO PREHISTORIA! a skina uzywa sie z powodzeniem nawet w game arcie...a aby zobrazowac jego wyzszosc nad ph. wystarczy powiedziec, ze w ph., gizmami sie reguluje area-e od dzialania kosci na mesha, a w skinie mamy do tego PAINT selecion..super mega wypas opcje ;)...malujemy te vertexy, ktore maja byc poruszane przez danego bona - dzieki temu idelanie mozemy zeskinowac postac.

co to postaci to troche obszary : pod pachami, ponizej dupki (boki) wymagaja lekkiej poprawki. ogolnie model wyglada bardzo dobrze ( gl. za sprawa tex.)

 

ps. "do low poly w sam raz pasuje" byzydyurya

Napisano

Ja tam nie riguje więc się nie znam ale model jest spoko, ładne włoski, tak to baardzo ładne włoski :P

btw następnej bitwy to już sobie nie daruje qrde...

Napisano

Gotham ma racje, ale szczerze mowiac i skin i psyhiq jest o kant ... ;) skin wyprzedzil o kilka lat psyh, ale i tak nie jest on bez bugow, mirrory dzialaja jak chca przynajmniej u mnie, w maxie 8 wagi wariowaly po zapisaniu pliku przynajmniej u mnie hehe , a do szybkiego ustawiania pozy nie ma nic lepszego niz bip+psyh przynajmniej dla mnie ;)

szkoda ze nie ma w maxie nic lepszego :)

 

 

 

A modelik jest super wspominalem juz ? :D

Napisano

nie sądziłem ze tak bardzo was to poruszy :) toz to tylko modyfikator no ale sorry, wybaczycie mi ? :) obiecuje ze sie poprawie, zaczne robić w skinie :D

Gość Bad Moon
Napisano

Całość mi się kojazy nieco z WoW style, co nie znaczy że mi się źle kojarzy :D

Napisano

heh zaczelam na skinie i najpierw sie wystraszylam a potem z ulgą odetchnełam ^^' ale ciagle nie wiem czy ma to znaczenie przy eksportacji do plikow .x, znajomy, autor silnika co mi pomorze zrobic z tego ladna aplikajce, mial dwa modele, jeden z bipetem i physique a drugi na wlasnych kosciach i z skinem i z tym drugim byly problemy bo sie zle eksportowal .... nie chcialabym robic czegos na marne bo hmm mało czasu? ^^'

 

KLICEK i mnie wagi tez szaleja przy zapisywaniu XD

Napisano

http://www.limoli.is.net.pl/mink.avi

to taka tam pentelka biegania wyrenderowana z cieniami 484 kb :) troche sie tnie przy przeskoku i nie bardzo wiem jak sie tego pozbyc :p przygotowalam to do tej aplikacji ale sama nie wiem teraz co z tego bedzie bo silnik nie obsluguje jeszcze alphy i self illumination a z zwyklymi cieniami ten model ... hm no coz wyglada marnie ^^' wiec prosze jeszcze o ostatnie uwagi co moge poprawic przez te pare dni bo czuje ze to nie jest koniec (hm...smieszne, przy kazdej pracy to czuje ^^')

Napisano

Pasowało by wkońcu skończyć ten wątek i tak już nic mądrzejszego nie wymyśle, nie pracuje w maxie za długo bo w sumie jakiś drugi miesiąc i to moj drugi model ^^' a renderowanie najmniej opanowałam >: D już z początku zrezygnowałam z cieni, tutaj w renderze jest tylko skylight

minkfinvt7.th.jpg

wersja z siatką

minkfinsiatkapi5.th.jpg

i zupełny flat w innej pozie :p

minkfin2ua8.th.jpg

 

Dziekuje wszystkim, którzy mnie wspierali, świetnie się tu bawiłam i postaram sie wziąść czasem jeszcze udział w bitwie :D

Napisano

hyhy sliczniutkie, normalna manga czy tam anime,

Napisano

he he he a mialam nadzieje ze pokazywania tego publicznie unikne (o ile o to chodzi ;p )

Unikne - bo w teksturze w tej postaci wychodzi na jaw moje cale niedoświadczenie XD no ale co, każą to każą :p

body1kopiatu1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności