Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich uczestników minibitwy. Spróbuję się zmierzyć z tym małym futerkowcem , może sie uda skończyć w terminie :). Pierwsze updaty wkrótce.

  • Odpowiedzi 44
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Również życzę powodzenia i liczę że nie pozbawisz go nieodzownego ekwipunku pod postacią żołędzia :)

Napisano

czesc spinoza - w koncu jestes dostepna :) muhahaha

 

cos dawno cie tu nie bylo byczku krasy :)

 

pozdrawiam, no i jedziesz do przodu :)

 

poaad

Napisano
  • Autor

...witam starych znajomych (byczku krasy hehe) i lece z koksem ... tyle dzis wieczorkiem wydłubałem jakies 1650 trójkątów na razie ...

 

mb9_01.jpg

... ide spać ...

Napisano
  • Autor

..dzieki wszystkim za komentsy :)... wrzucam prawie skonczony model , jutro go jeszcze na świerzo musze zobaczyc i skorygować to i owo , wszelkie sugestie mile widziane ...

 

mb9_02.jpg

Napisano

Wygląda jakby był wściekły. Czyli super! Bardzo fajnie Ci wyszło :)

Napisano

hmmm nie wiem czy mi sie wydaje ale te raczki chyba troche za bardzo w tyl poszly, ale reszta jak oryginal ;) super

Napisano

No Spinoza, nie ociągaj się :D gdzie texturka? Chce widzieć kudły na grzbiecie!

Napisano
  • Autor

ha dzieki za doping ... zrobiłem szybką uv'ke , niezbyt optymalna i równa ale jak da radę to nie bede jej juz zmieniał ...

mb9_03.jpg

mb9_04.jpg

..miałem jeszcze żołędzia ale mi sie gdzieś zapodział , jak znajdę to wrzucę ...

Napisano

Jakbys cial morde to bys mogl jeszcze bardziej upakowac. Pare tweakow na mapowaniu by sie przydalo. Troche poprzesuwaj pyszczek do dolu, bedzie checker bardziej w kwadrat, rozszerz troche tylca aby tez poszedl bardziej w kwadrat, generalnie troche delikatnego przesuwania i powinno byc idealnie.

Napisano

UV-kę jak i model zrobił w Maya

Napisano
  • Autor

...tak w maya wszytko idzie :) .. irytujący brak czasu skłania do wymyślania szybkich rozwiązań ... proszę nie traktować poniższego screena poważnie ... texturka diff 512x512 ... pierwsze przymiarki ....

mb9_05.jpg

Napisano

Jak dla mnie futrzak bomba :D Aż strach pomyśleć co będzie, gdy go już skończysz.

Napisano

Hehe... ekstra wygląda. Mi się bardzo podoba :)

Napisano

hehe mświetny, wygląda zabawnie

Napisano
  • Autor

...dobra powoli finiszuje ... jakbym jutro nic nie update'nął prosze uznać ten screen za ostateczny...

..model 4990 trókątów textura diffuse 1024x1024... screen realtime z vieport'u... moze uda mi sie jescze jakąś scenke zrobić ... btw. koniec bitwy 10 grudnia ??

 

mb9_06.jpg

Napisano

0_o wyczesane futerko! świetnie!

 

Tylko ten efekt na ogonie mi się nie podoba, ale jest naprawtę gites :D

Napisano

Tak ja się spodziewałem, wyszło bardzo fajnie.

Co do terminu, w regulaminie jest napisane start 15, koniec 10 następnego miesiąca. Myślę że w wyniku obsunięcia terminu w poprzedniej bitwie, należałoby uaktualnić regulamin - start 20, koniec 15 i 4-5 dni głosowania. Jednak jako osobnik o "nieokreślonej reputacji" nie śmiem nalegać :D

Napisano
  • Autor

..zrobiłem normale , co prawda na nosie i uszach coś nie teges akurat , troche tweeków i tym razem zapodaje renderki ...no i walcze z tym furem na kicie ... uparlem sie ze musi byc jak w nowych gierkach- realizowane przez shader (albo na ps2 gdzie nie ma shaderów) na zasadzie layerów ... na statecznych screenach jest kiepsko bo sie da policzyć layerki :) ale w ruchu z jakąś postprodukcją realtimową daje rade (Colossus na ps2 albo ice age 2 na pc ) ...

mb9_07.jpg

mb9_08.jpg

mb9_09.jpg

mb9_10.jpg

Napisano

Świetne, może pod nosem bym poprawił, to pomarańczowe bym usunął, bo troszkę przypomina mi zardzewiałe zacieki. Lol :)

Napisano
  • Autor

...ogarneło mnie wielkie lenistwo w tym tygodniu , nic wiecej nie zrobiłem , a miał być jeszcze żołądź , rig i jakaś scenka .. no cóż wrzucam texturke a ostatnie rendery uznaję za końcowe ... dziekuje wszystkim za komentarze i świetną zabawe ...

mb9_11.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności