Napisano 29 Listopad 200618 l EDIT: NOWA WERSJA: STARA WERSJA: Witam. dzisiaj postnowiłem sobie ot tak zrobić pistolet. nie chciałem robic berrety bo to bardzo pospolite :P robie polskiego VIS'a brakuje mu jeszcze kilku drobiazgów. ale to się dorobi. najwiekszy problem mam z texturą :( wiedziałem że tak będzie :) ale w końcu robie go po to żeby się własnie podszkolić w texturowaniu aha jest to mój pierwszy pistolet, więc nakierujcie mnie na właściwe tory :) PS. wybaczcie render, jutro dam lepszy
Napisano 29 Listopad 200618 l Tu są ładne zdjęcia: http://wilk.wpk.p.lodz.pl/~whatfor/vis.htm A w modelu nie widze bezpiecznika chwytnego... Zwalniacz kurkowy ma niewłaściwy kształt.
Napisano 2 Grudzień 200618 l Imo z texturką nie jest aż tak źle,. mi tam się podoba :) EDIT> jutro było wczoraj i nie widać lepszych renderów
Napisano 12 Grudzień 200618 l Autor dzięki, Hynol za zdjęcia, nie ma jeszcze kilku elementów, bo jeszcze nie skończyłem :) dlatego nie ma też jeszcze muszki i szczerbinki. Ardeni, dzięki, jutro było prawie 2 tygodnie temu, postęp daje dopiero dzisiaj, bo miałem prawie 2 tygodnie wielkiego doła, po niezdanej maturze z anglika :/ i nie chciało mi się bawić w maxie poprawiłem nieco texture, dodałem jakiegoś prymitywnego speculara. według mnie nadal to nie wygląda jak powinno, ale chyba jest lepiej. textura metalu na zamku mi odpowiada, i chciałbym aby tak samo wyglądała na reszcie broni. ale nie wygląda :/ i ni cholery nie wiem czemu bo na texturze wygląda dobrze :/ proszę o komentarze, co powinienem poprawić
Napisano 15 Grudzień 200618 l Autor kolejne drobne zmiany na texturce. wydaje mi się że jestem coraz bliżej celu. proszę o wasze zdanie
Napisano 16 Grudzień 200618 l w sumie to nie ma co mowic...jest fajnie...moze tylko materiał nieco bardziej "głębszy" dac
Napisano 16 Grudzień 200618 l Texture robiłeś sam , czy korzystałeś ze zdjęcia ? Bo fajnie wygląda :)
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor ostateczny koniec. nie jestem w pełni zadowolony, ale nauczyłem się przy nim bardzo dużo. może kiedyś za parę lat zrobię remake :) zdjęcia użyłem tylko w jednym miejscu, ta plastikowa okładka na chwycie pistoletu jest ze zdjęcia (nie potrafiłem tego namalować) siatki jeśli ktoś by chciał:
Napisano 27 Grudzień 200618 l Model bardzo fajny, jedyne co mi troszkę nie pasowało to właśnie ta plastikowa "okładka". Mogłeś trochę pokombinować i usunąć z niej refleks. Poza tym chyba wszystko gitara :) Mógłbyś jeszcze wrzucić teksturkę? Z chęcią zobaczę.
Napisano 27 Grudzień 200618 l fajny pistolecik, chociaz wydaje mi sie ze cos z teksturą jest nie tak ale ogólnie fajnie wyszedl
Napisano 18 Czerwiec 200717 l Autor Witam, tak jak wcześniej zapowiadałem robie remake mojego VIS'a :) tym razem ma 2048 tris, texturę 1024x1024 oraz jakiegoś normala i speca
Napisano 18 Czerwiec 200717 l nom zgadzam się z przedmówcami teraz wymiatasz. Piękna teksturka i detale :)
Napisano 19 Czerwiec 200717 l Autor cieszę się że sie podoba :) pokaże jeszcze siatki PS. w pistolecie brakuje bezpiecznika chwytowego, ale zrezygnowałem z niego, bo w grze i tak nie było by go widać, bo zasłaniała by go ręka :)
Napisano 19 Czerwiec 200717 l Textura bardzo ladna, siateczka juz troche gorsza. Sporo zbednych poli, szczerze tp jest niechlujna. IMHo wyglada jak haj po przetarciu o modyfikatori optymize. Finalnie jednak model prezentuje sie bardzo ladnie.
Napisano 20 Czerwiec 200717 l Nie no Porasz w którym miejscu to wygląda jak po optymize i niechlujnie? według mnie siata wyglada ok, moze w 1 miejscu bym uproscil sprawę
Napisano 20 Czerwiec 200717 l Moze z tym optimize przesadzilem, ale mimo wszystko ejst sporo zbednych tri, albo takich ktorych wystarczyla by polowa. Ale to tylko moje osobiste odczucie, ja sie nie znam.
Napisano 20 Czerwiec 200717 l hym no mnie to jedynie to co opisałeś jako "snap" tak srednie lezalo, reszta tak sobie mysle ze zostala ze wzgledu na nie zaciekwae cieniowanie modelu? a te gęstsze partie srubki itp moze ze wzgledu na słabośc autora do okragłosci a nie kanciastosci, sam to mam zresztą ;), a no i tez sie nie znam, zapomnialem jedynie ze model ma normala takze faktycznie w sumie to wiekszosc z tego co zanaczyles mozna by poweldac i fialnie byloby tak jak teraz z texturą
Napisano 20 Czerwiec 200717 l Autor siatka jest trochę poryta, to fakt :) głównie wynika to z tego że przerabiałem stary model, zamiast zrobić od nowa. w rezultacie wyszło dłużej i gorzej niż jakbym zrobił nowy. na śrubkach poly jest sporo a to dlatego że irytują mnie kanciaste śróbki ;) ot taka mania prześladowcza że zawsze zwracam uwagę na kanciaste śrubki :) pozatym zawsze staram się wszysko zrobić na modelu bo moje normal mapy są słabiutkie :/ nie potrafię ich wykożystywać :( Por@szek mógłbyś napisać na klawiaturze to co napisałeś na obrazku? bo niestety nie mogę się doczytać
Napisano 7 Sierpień 200717 l Po tym modelu widzę, że chyba wyjdę za Ciebie!;D:D niezłe cacuszko!;D i wykonanie też bajera...:) niezły progress zrobiłeś chłopie;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto