Skocz do zawartości

Model 3d: Pistolet ViS 1937r. SECOND EDITION 18.06.2007


Valery

Rekomendowane odpowiedzi

EDIT:

NOWA WERSJA:

specialfinalrenderkopiapg9.jpg

 

 

STARA WERSJA:

 

Witam. dzisiaj postnowiłem sobie ot tak zrobić pistolet. nie chciałem robic berrety bo to bardzo pospolite :P robie polskiego VIS'a

brakuje mu jeszcze kilku drobiazgów. ale to się dorobi. najwiekszy problem mam z texturą :( wiedziałem że tak będzie :) ale w końcu robie go po to żeby się własnie podszkolić w texturowaniu

aha jest to mój pierwszy pistolet, więc nakierujcie mnie na właściwe tory :)

 

PS. wybaczcie render, jutro dam lepszy

vispierwszyrenderpi7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzięki, Hynol za zdjęcia, nie ma jeszcze kilku elementów, bo jeszcze nie skończyłem :) dlatego nie ma też jeszcze muszki i szczerbinki.

 

Ardeni, dzięki, jutro było prawie 2 tygodnie temu, postęp daje dopiero dzisiaj, bo miałem prawie 2 tygodnie wielkiego doła, po niezdanej maturze z anglika :/ i nie chciało mi się bawić w maxie

 

poprawiłem nieco texture, dodałem jakiegoś prymitywnego speculara. według mnie nadal to nie wygląda jak powinno, ale chyba jest lepiej.

textura metalu na zamku mi odpowiada, i chciałbym aby tak samo wyglądała na reszcie broni. ale nie wygląda :/ i ni cholery nie wiem czemu bo na texturze wygląda dobrze :/

proszę o komentarze, co powinienem poprawić

 

visysl9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostateczny koniec.

nie jestem w pełni zadowolony, ale nauczyłem się przy nim bardzo dużo. może kiedyś za parę lat zrobię remake :)

viskoniecoy8.jpg

zdjęcia użyłem tylko w jednym miejscu, ta plastikowa okładka na chwycie pistoletu jest ze zdjęcia (nie potrafiłem tego namalować)

 

siatki jeśli ktoś by chciał:

beznazwy2pa1.jpg

beznazwy1cx2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model bardzo fajny, jedyne co mi troszkę nie pasowało to właśnie ta plastikowa "okładka". Mogłeś trochę pokombinować i usunąć z niej refleks.

Poza tym chyba wszystko gitara :)

Mógłbyś jeszcze wrzucić teksturkę? Z chęcią zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Nie no Porasz w którym miejscu to wygląda jak po optymize i niechlujnie? według mnie siata wyglada ok, moze w 1 miejscu bym uproscil sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

hym no mnie to jedynie to co opisałeś jako "snap" tak srednie lezalo, reszta tak sobie mysle ze zostala ze wzgledu na nie zaciekwae cieniowanie modelu? a te gęstsze partie srubki itp moze ze wzgledu na słabośc autora do okragłosci a nie kanciastosci, sam to mam zresztą ;), a no i tez sie nie znam,

zapomnialem jedynie ze model ma normala takze faktycznie w sumie to wiekszosc z tego co zanaczyles mozna by poweldac i fialnie byloby tak jak teraz z texturą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siatka jest trochę poryta, to fakt :) głównie wynika to z tego że przerabiałem stary model, zamiast zrobić od nowa. w rezultacie wyszło dłużej i gorzej niż jakbym zrobił nowy. na śrubkach poly jest sporo a to dlatego że irytują mnie kanciaste śróbki ;) ot taka mania prześladowcza że zawsze zwracam uwagę na kanciaste śrubki :)

pozatym zawsze staram się wszysko zrobić na modelu bo moje normal mapy są słabiutkie :/ nie potrafię ich wykożystywać :(

 

Por@szek mógłbyś napisać na klawiaturze to co napisałeś na obrazku? bo niestety nie mogę się doczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności