Napisano 29 Listopad 200618 l Witam. W ślady za innymi, by nie być gorszym :) zamieszczam pracę ukończoną w bitwie. Każdy komenatarz mile widziany. Pozdrawiam
Napisano 29 Listopad 200618 l Woda sprawia brzydkie wrażenie, w fosie raczej powinna stac w miejscu, a tam są jakby fale i białe odblaski. sam Zamek bardzo ładny i klimat miły bajkowy.
Napisano 29 Listopad 200618 l odbłyski na wodzie faktycznie nie takie jak trzeba poza tym rewelka, konary drzewa na pierwszym planie trochę sztuczne
Napisano 29 Listopad 200618 l Ogólnie mi się podoba. Taki fajny klimacik z gry albo bajki baśniowej ;) I tak jak napisali poprzednicy - woda (szczególnie przy zamku) jest okropna. Ten displace albo bump powinnien być znacznie mniejszy rozmiarów ustawiony ;) Pozdro
Napisano 29 Listopad 200618 l wow w tle jest wyczesana kraina! i polana przed zamkiem świetna brawo :D
Napisano 29 Listopad 200618 l świetny wiosenny klimat, trochę zaspany, podoba mi się bardzo. jest kilka błędów, ale tylko technicznych więc co tam.
Napisano 29 Listopad 200618 l Gratuluje skończenia. Takie słodziutko Herosowate :). Materiały i światło nie w moim guście niestety. Detale ładne, dobra kompozycja.
Napisano 30 Listopad 200618 l Wszystko byloby super gdyby nie ten mur i kareta, ktore odrozniaja sie od reszty.... Pozdro
Napisano 30 Listopad 200618 l moim skromym zdaniem tylko 2gi plan jest OK, reszta jest bardzo slaba....tak jak Ci z reszta pisalem wczesniej......moze jeszcze post production zaslguje na uznanie. tak czy owak poziom wykonania elementarnych skaldowych, tj. modeli i textur stoii na dosc niskim poziomie. czek dis ałt :
Napisano 30 Listopad 200618 l zgadzam sie z wczesniejszymi komentarzami co do wody i perspektywy. Czy tam w ogole jest ambient occlusion - bo wszystko wyglada bardzo gladko? Brakuje ciemniejszych miejsc zwlaszcza na styku wody, trawy etc... :) ogolnie bardzo ambitny pomysl!
Napisano 30 Listopad 200618 l Niezbyt mi sie ta pracka podoba niestety, nie jest jakas fatalna, ale mnie nie powala, nuda. Podoba mi sie koncept i kompozycja (ale z tego jestem slaby, wiec moge sie mylic w ocenie). Jeszcze te pare pikseli kaluzy jest fajo. Reszta nie za bardzo. Modele prosciutkie, czasem duzo za prosciutkie, ja rozumiem, ze moze to jest jakas stylizacja, ale model drzewa jest bardzo slaby. Modelu zamku nie komentuje, bo nie bardzo jest co. Co to sa te wigwamy? Fosa fatalna. tesktury wszystkie bez wyjatku bardzo kiepskie. Mam wrazenie, ze miales fajny pomysl, ale troche Cie to przeroslo, bo koncept mimo, ze malo oryginalny (co nie jest samo w sobie wielka wada), to daje rade, ale z "egzekucja" tego pomyslu juz nie bylo tak dobrze. Moze w mniejszej scenie wyszloby Ci to lepiej. PS ja juz kompletnie nie rozumiem jakie prace dlaczego, za co i kiedy sa wrzucane na strone glowna, zadnego sensu w tym chyba nie ma...
Napisano 1 Grudzień 200618 l fajna pracka powiem tak -bajkowo- dobre na okladke ksiazki dla dzieci, mi sie najbardziej podoba drugi plan. gratuluje ukonczenia! pozdro
Napisano 1 Grudzień 200618 l pracka ciekawa, drugi plan o niebo lepszy, textury pojechane całkowicie :| tiling szczegolnie, scena ogolnie ma klimat ale wystawienie jej na głownej to troszke przesada :]
Napisano 10 Grudzień 200618 l Autor Dzieki za komentarze. W pewnym sensie moglbym zgodzic sie z kazdym po trochu. Z jednej strony biorac techniczne sprawy na warsztat mozna faktycznie wytknąć niską rozdzielczosc i rozmycie tekstur, ktos powie ze i modele niezbyt skomplikowane są, niech mu będzie :). Lecz musze mojej pracy bronić bo pomimo tych wad, klimat, kolorystyka i ogólny wizerunek jaki udało mi się osiągnąć nawet u mnie wywołuje banana na twarzy(mimo iż patrze nią od ponad dwóch miesięcy dzień w dzień )to wiem, że sporej liczbie osób się również podoba, a że trafiła na stronę główną, to znaczy że temu komuś kto za to odpowiada wpadła w oko mimo wyżej wymienionych wad...ja sie ciesze. :) . Jeszcze raz dzieki za komentarze i pozdrawiam.