Jump to content

Minibitwa 10: Adv. Power Armour


Eric_Draven
 Share

Recommended Posts

nienawidze organiki :P wieć może coś bardziej twardego.. metalowego... (nie nie mam kompleksów)

padło na klasyke, I tak planowałem odświeżyć i zrobić sobie Advanced Power Armour z Fallouta 2. Strasznie ubolewam nad Tym że nie ma ZADNEGO ujęcia niżej szyi. Trzeba bedzie dorysowac :D

Link to comment
Share on other sites

No i cały misterny plan też w [email protected]#$%^ :D Od wczoraj zastanawiałem się nad zwykłym power armour'em z jedynki i właśnie miałem wystartować w bitwie.Teraz pozostaje mi albo usiąść i płakać albo strzelić sobie samemu z otwartej i wystartować z drugą postacią, nad którą się zastanawiałem. Co prawda ta sama gra, jednak postać już nieopancerzona :)

Jeżeli chodzi o wygląd postaci poniżej szyi, byćmoże pomoże Ci to, co wyszperałem na własne potrzeby. Mi niestety już się nie przyda :p Liczę że wytrwasz do finału...

 

metalmalelj1.th.jpg

 

ftpowerarmor01my9.th.jpg

 

Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bad Moon

Temat widzę że dosyć popularny :D

Tylko nie skop tego, zresztą co ja mówię, wiem że nie skopiesz :D

Wydaje mi się, że będzisz miał sporo kibiców

Link to comment
Share on other sites

pi... święta ;) bede miał obsuwe z modelem ale go skoncze bo uparty jestem ;) i to było moje małe marzenie żeby go kiedys wymodelowac ;)

 

Kuba_ - bedziemy sobie kibicować ;) a Power armoura mogłeś zrobić. Znacznie sie różni od tego z czesci 2. Dzięki za koncepty aczkolwiek postanowiłem że sam narysuje. z FT jest za bardzo... komercyjny, nijaki. Adv.Power Armour pominien być bardziej HAMerykański. Krągły i opancerzony. juz wyrysowałem sobie ale brak skanera w świeta daje sie we znaki ;)

 

Ognisty - temat widze popularny ;)

 

Ftorek - mam ta płytke, tak jak i wszystkie falle w różnych wersjach :P razem bodajże 8 płyt :P

 

Proto - Też go rysowałem nie raz :P ale nigdy nie zabierałem sie do niego pod względem koncepcyjnym

 

BadMoon - Możesz na mnie liczyc :) spieprze teksture raz a druga bedzie juz ok ;) jak zawsze :P :P

 

Dzieki wszystkim za zainteresowanie i do następnego update'u :)

Link to comment
Share on other sites

Mi też zaczyna sie niepodobać ;/

 

Kuba_ - dzieki :) droga jescze bardzo daleka :)

 

JmTm00 - tu ciekawostka :P w tym hełmie nie ma żadnej możliwości żeby zmiesciła sie głowa. Zawcze czoło bedzie troche zawadzało :P Ale znów powiększyłem. Idzie mi bardzo średnio ale co tam ;)

 

Trumna - Mówisz i masz. chciałem dzis jeszcze jakieś buciki zrobić ale mi sie już po prostu dziś nie chce :P

 

Mario - większa głowa - mniej potężny :P im dalej w las tym bardziej trace ta potężną sylwetke... :(

 

ognisty - wiemm. Mi też sie średnio podoba ;) Ale teraz przynajmniej można tam kogoś wcisnąć :P nie myślałem że kiedykolwiek zraże sie do mojego upragnionego Power armoura. A jednak :D

 

 

 

advzl8.jpg

Link to comment
Share on other sites

ogolnie model wyglada OK ale biorac pod uwage, ze stracil klimat wielkiego, brudnego bydlaka i mordercy oraz to, ze siatka jest STRASZNIE marnotrawiona mysle, ze ten ziom nie przejdzie... lookaj:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/09f37c091ece698f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9160238bfb6a71b5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a30219463e1d342b.html

Link to comment
Share on other sites

przybyszu. ja wiem o tym ale jeżeli miałbym jechać wg proporcji to ta zbroja wyglądałaby dość kiepsko. ten hełm nigdy nie był zaprojektowany by mieściła sie w nim głowa. ma za niskie czoło ale własnie taki jest koncept.

Ziom! (tu do kurTcika) dzeki men za siateczki. Wiem ze jest marotrawna ale to jest tak żeby zachować krągłośc. You know right? limit jest spory wiec nie przejmuje sie tym. nie martw sie. Potrafie optymalizować siateczke :) a stracił klimat bo im bardziej zwiekszam głowe tym mniejszy i kurduplowaty nawet sie wydaje. Każdy chce żebym ją zwiekszył wiec robie, obrywa strasznie na klimacie ale cóż łacząc dupe z batem nie da sie osiągnąć dobrego efektu :P

 

E: i jeszcze koncept ktory miałem na myśli zaczynając. oczywiscie Zwalone proporcje które.. dodają klimatu.

advyf5.jpg

 

albo albo. Nigdy ten model, nawet w zpierwszych założeniach prawidłowych proporcji. Wole ująć temat nierealistycznie, ale żeby jakoś to wyglądało. W tej chwili nie chce mi sie juz tego kończyć. naprawde...

Link to comment
Share on other sites

olac klimat- to juz sprawa skilla.

a odnosnie limitow i siatki to sprawa jest prosta (pisze to bodajze po raz 3ci ) jesli mamy zrobic kulke i mamy limit 1000000 tri to wcale nie oznacza, ze ta kulka ma tyle miec- to jest max. jesli bedzie ona wygladac dobrze majac 250 tri. to tyle ma miec- to jest logiczne, poprawne, oczywiste i prawidlowe myslenie.

inna sprawa to to co napisales > mam mase tri w zapasie wiec moge sobie pozwolic na robienie modelu w ten sposob...no ok... tym bardziej, ze np. jak sie looka w niektore gry np. oblivion- gdzie kamien przy drodze ma 2k tri. to mozna w takie cos uwierzyc.

ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu, ktory bedzie zapieral dech w piersiach i kiedy popatrzysz na jego i swoj model to zrozumiesz czemu powinno sie wykorzystywac kazdego trisa. ( nie wspominam o kewstiach techniczych czyli FPS w grze...).

konczac- po prostu przyjmnij do wiadomosci, ze mdoele trzeba robic dobrze, ******** dobrze i nie ma, zadnego zmiluj. powaznie.

Link to comment
Share on other sites

olac klimat- to juz sprawa skilla.

 

ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu,

to wygra. Chyba że spiepszy teksture . To oczywiste prawda? a jeżeli w nieskończoność bede coś poprawiał to nie skończe nigdy. Niektórzy mają własnie taki problem że robią i robią i poprawiają (bez urazy Kurt do twojej firmy ;) ).. i nigdy nie kończą. albo kończa za poźno i odstają ze wszystkim. chyba Blizzard może tylko sobie na coś takiego pozwolić. Rozumiem twój punkt widzenia ale tak mi sie nasuneły rozważania o branży :P a co do klimatu. Sprawa skilla ale w 90% teksturyi KONCEPTU! model modelem. Dla mnie sprawa drugorzedna po tych dwóch. niezbyt lubie modelować. Wole bawić sie w teksturce. Wiedziałem że modelowanie bedzie drogą przez męke.

Link to comment
Share on other sites

Co do modelu - siatka pewnie mogłaby być bardziej zoptymalizowana. Jednak umiejętność odpowiedniego rozdysponowywania jej elementów przychodzi z czasem, wraz ze wzrostem umiejętności modelowania low-poly. Sam dość często łapię się na tym, że znajduję obszary kompletnie niewykorzystane. Mam nadzieję, że z czasem nabędę umiejętność odpowiedniego rozkładania siatki.

Co do limitu - rzeczywiście już któryś raz poruszany jest temat jego wykorzystywania. Wydaje mi się jednak, że nie ma to większego sensu. Jeśli limit został wyznaczony na 7tys. to dlaczego miałoby się ograniczyć np do tych 4, jeśli konkurencja dopuszcza o 3 więcej. Wiadomo że im mniejszą liczbą trójkątów uda się osiągnąć dobry efekt, tym lepiej. Jednak jeśli ma się możliwość wykorzystaniu tych kilku dodatkowych poligonów na detale, dlaczego z tego nie skorzystać?

 

Model fajny, kończ detale i jedź z teksturą ;) Trzymam kciuki.

Link to comment
Share on other sites

Co do proporcji - to ma być nowe wcielenie postaci ze starej gry. Mi pasuje. A że ten czy tamten element jest nieproporcjonalny, nie powinno mieć wpływu na całokształt. W takim np.Gears of War proporcje postaci są strasznie przerysowane i nikomu to nie przeszkadza. Czyli ta jak jest, jest dobrze.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Kolejny krok do przodu...

advja3.jpg

I Ani jednego wstecz! :P

 

Noga na szybko robiona. dojdzie jej detalu. Dłoni już nie poprawiam bo pod osłoną prawie jej nie widać. jedynie palce. a Te są ładne teraz :P

Konras, JmTm00 - Dziekuje. Tego własnie potrzebowałem ;)

Kuba_ - moze jednak zdąże :)

Bro - oczywicie zgodze sie z tobą :) coś sie może później doda bardziej.. kanciastego ;)

Ziomuś - Warto jednak we mnie wierzyć? :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy