Napisano 20 Grudzień 200618 l nienawidze organiki :P wieć może coś bardziej twardego.. metalowego... (nie nie mam kompleksów) padło na klasyke, I tak planowałem odświeżyć i zrobić sobie Advanced Power Armour z Fallouta 2. Strasznie ubolewam nad Tym że nie ma ZADNEGO ujęcia niżej szyi. Trzeba bedzie dorysowac :D
Napisano 20 Grudzień 200618 l No i cały misterny plan też w !@#$%^ :D Od wczoraj zastanawiałem się nad zwykłym power armour'em z jedynki i właśnie miałem wystartować w bitwie.Teraz pozostaje mi albo usiąść i płakać albo strzelić sobie samemu z otwartej i wystartować z drugą postacią, nad którą się zastanawiałem. Co prawda ta sama gra, jednak postać już nieopancerzona :) Jeżeli chodzi o wygląd postaci poniżej szyi, byćmoże pomoże Ci to, co wyszperałem na własne potrzeby. Mi niestety już się nie przyda :p Liczę że wytrwasz do finału... Powodzenia!
Napisano 20 Grudzień 200618 l urghhh wlasnie mialem startowac z adv power armorem w minibitwie a tu zonk... ahhhh :D
Napisano 20 Grudzień 200618 l wporzo - bodajze do fallout: tactics (na ktorejsc plycie) jest masa dodatkow i bonusow (concepty, filmiki, obrazki) - tam napewno znajdziez powerarmora na wielu obrazkach :) pozpoa
Napisano 20 Grudzień 200618 l Design jest mi bliski, raz ze wzgledu na sama gre, dwa- kiedys pamietam odwalilem rysunek postaci w zbroi Power MK2... kredkami bambino :D. Tak wiec mysle, ze rezultat Twojej pracy bedzie bardziej powalajacy :D.
Napisano 21 Grudzień 200618 l Temat widzę że dosyć popularny :D Tylko nie skop tego, zresztą co ja mówię, wiem że nie skopiesz :D Wydaje mi się, że będzisz miał sporo kibiców
Napisano 23 Grudzień 200618 l Autor pi... święta ;) bede miał obsuwe z modelem ale go skoncze bo uparty jestem ;) i to było moje małe marzenie żeby go kiedys wymodelowac ;) Kuba_ - bedziemy sobie kibicować ;) a Power armoura mogłeś zrobić. Znacznie sie różni od tego z czesci 2. Dzięki za koncepty aczkolwiek postanowiłem że sam narysuje. z FT jest za bardzo... komercyjny, nijaki. Adv.Power Armour pominien być bardziej HAMerykański. Krągły i opancerzony. juz wyrysowałem sobie ale brak skanera w świeta daje sie we znaki ;) Ognisty - temat widze popularny ;) Ftorek - mam ta płytke, tak jak i wszystkie falle w różnych wersjach :P razem bodajże 8 płyt :P Proto - Też go rysowałem nie raz :P ale nigdy nie zabierałem sie do niego pod względem koncepcyjnym BadMoon - Możesz na mnie liczyc :) spieprze teksture raz a druga bedzie juz ok ;) jak zawsze :P :P Dzieki wszystkim za zainteresowanie i do następnego update'u :)
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor Normalni ludzie są na pasterce czy coś... Przepraszam że post pod postem ale nie moja wina że nikt nie pisze ;)
Napisano 25 Grudzień 200618 l troche mi sie kojarzy z marynarka ale....w sumie to troche glowka za mała doncz ju fink? achaa, i wykorzystaj mozliwosc "nowe wcielenie" hm :D? Pozdrawiam
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor dzieki za rady. Zwłaszcza z głową. Czasami percepcje po północy trace i lecą proporcje ;) a sie zastanawiałem co jest nie tak :P Jeszcze musze pokombinować z tyłem maski. jakoś zakończyć wszystkie rury. na Dobranoc :D
Napisano 25 Grudzień 200618 l Masz jakieś Refki Power armora od tyłu? Najlepiej chyba zainstalować Fallouta2 od nowa:) edyt: Jak nie wiesz jak zakończyć rury to zrób właśnie to^
Napisano 25 Grudzień 200618 l pamietaj ze w srodku jakby nie bylo siedzi czlowiek... wiec teraz sobie wyobraz jak bardzo mialby zdeformowana reke na przyklad (lokiec i przedramie)... wiem ze mutanci i te sprawy - ale bez jaj :) popsa
Napisano 25 Grudzień 200618 l dobrze jest :) moze zrob juz dol bedziesz mial jakis zarys postaci pozdro
Napisano 26 Grudzień 200618 l pamietam tą postać z jakis skrinów, co do modleu to potęrzny jegomość sięszykuje :)
Napisano 26 Grudzień 200618 l a mnie się poki co średnio podoba, musisz zwrocic wieksza uwage na to że w środku jest koles, teraz nie ma bata żeby ktokolwiek tam wlazł ;)
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor Mi też zaczyna sie niepodobać ;/ Kuba_ - dzieki :) droga jescze bardzo daleka :) JmTm00 - tu ciekawostka :P w tym hełmie nie ma żadnej możliwości żeby zmiesciła sie głowa. Zawcze czoło bedzie troche zawadzało :P Ale znów powiększyłem. Idzie mi bardzo średnio ale co tam ;) Trumna - Mówisz i masz. chciałem dzis jeszcze jakieś buciki zrobić ale mi sie już po prostu dziś nie chce :P Mario - większa głowa - mniej potężny :P im dalej w las tym bardziej trace ta potężną sylwetke... :( ognisty - wiemm. Mi też sie średnio podoba ;) Ale teraz przynajmniej można tam kogoś wcisnąć :P nie myślałem że kiedykolwiek zraże sie do mojego upragnionego Power armoura. A jednak :D
Napisano 27 Grudzień 200618 l Z tego ujęcia tyłek wygląda na za bardzo wypięty. Od przodu prezentuje się bardzo fajnie, chociaż nogi wydają się być zbyt drobne w porównaniu do reszty pancerza.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Problem polega na za szerokich biodrach. Teraz wygląda jak stary przygarbiony staruszek z wypiętym tyłkiem i przymróżonymi oczami....?!?:D A ogólnie spoko, nogi za bardzo rozstawione, tak że biodra są za szeroki.
Napisano 29 Grudzień 200618 l niewiem czy maska niepowinna byc ciut wieksza:) tak misie zdaje. Pozatym trzymak kciuki bo to jedna z moich ulubionych gierek
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor w tym tępie to ja na chleb nie zarobie ;) troche mnie głowa teraz boli ale to drobiazg. modelu juz nie tknę. troche zaczełem model hi ale szybko to mi nie idzie :( a tu ten kawałek hi
Napisano 1 Styczeń 200718 l Fajnie idzie, ale jeśli to jest zbroja to w pod tą maską powinna się zmieścić jeszcze głowa. A w tej zmieści sie tylko mała główka.
Napisano 1 Styczeń 200718 l ogolnie model wyglada OK ale biorac pod uwage, ze stracil klimat wielkiego, brudnego bydlaka i mordercy oraz to, ze siatka jest STRASZNIE marnotrawiona mysle, ze ten ziom nie przejdzie... lookaj: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/09f37c091ece698f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9160238bfb6a71b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a30219463e1d342b.html
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor przybyszu. ja wiem o tym ale jeżeli miałbym jechać wg proporcji to ta zbroja wyglądałaby dość kiepsko. ten hełm nigdy nie był zaprojektowany by mieściła sie w nim głowa. ma za niskie czoło ale własnie taki jest koncept. Ziom! (tu do kurTcika) dzeki men za siateczki. Wiem ze jest marotrawna ale to jest tak żeby zachować krągłośc. You know right? limit jest spory wiec nie przejmuje sie tym. nie martw sie. Potrafie optymalizować siateczke :) a stracił klimat bo im bardziej zwiekszam głowe tym mniejszy i kurduplowaty nawet sie wydaje. Każdy chce żebym ją zwiekszył wiec robie, obrywa strasznie na klimacie ale cóż łacząc dupe z batem nie da sie osiągnąć dobrego efektu :P E: i jeszcze koncept ktory miałem na myśli zaczynając. oczywiscie Zwalone proporcje które.. dodają klimatu. albo albo. Nigdy ten model, nawet w zpierwszych założeniach prawidłowych proporcji. Wole ująć temat nierealistycznie, ale żeby jakoś to wyglądało. W tej chwili nie chce mi sie juz tego kończyć. naprawde...
Napisano 1 Styczeń 200718 l olac klimat- to juz sprawa skilla. a odnosnie limitow i siatki to sprawa jest prosta (pisze to bodajze po raz 3ci ) jesli mamy zrobic kulke i mamy limit 1000000 tri to wcale nie oznacza, ze ta kulka ma tyle miec- to jest max. jesli bedzie ona wygladac dobrze majac 250 tri. to tyle ma miec- to jest logiczne, poprawne, oczywiste i prawidlowe myslenie. inna sprawa to to co napisales > mam mase tri w zapasie wiec moge sobie pozwolic na robienie modelu w ten sposob...no ok... tym bardziej, ze np. jak sie looka w niektore gry np. oblivion- gdzie kamien przy drodze ma 2k tri. to mozna w takie cos uwierzyc. ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu, ktory bedzie zapieral dech w piersiach i kiedy popatrzysz na jego i swoj model to zrozumiesz czemu powinno sie wykorzystywac kazdego trisa. ( nie wspominam o kewstiach techniczych czyli FPS w grze...). konczac- po prostu przyjmnij do wiadomosci, ze mdoele trzeba robic dobrze, ******** dobrze i nie ma, zadnego zmiluj. powaznie.
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor olac klimat- to juz sprawa skilla. ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu, to wygra. Chyba że spiepszy teksture . To oczywiste prawda? a jeżeli w nieskończoność bede coś poprawiał to nie skończe nigdy. Niektórzy mają własnie taki problem że robią i robią i poprawiają (bez urazy Kurt do twojej firmy ;) ).. i nigdy nie kończą. albo kończa za poźno i odstają ze wszystkim. chyba Blizzard może tylko sobie na coś takiego pozwolić. Rozumiem twój punkt widzenia ale tak mi sie nasuneły rozważania o branży :P a co do klimatu. Sprawa skilla ale w 90% teksturyi KONCEPTU! model modelem. Dla mnie sprawa drugorzedna po tych dwóch. niezbyt lubie modelować. Wole bawić sie w teksturce. Wiedziałem że modelowanie bedzie drogą przez męke.
Napisano 1 Styczeń 200718 l Co do modelu - siatka pewnie mogłaby być bardziej zoptymalizowana. Jednak umiejętność odpowiedniego rozdysponowywania jej elementów przychodzi z czasem, wraz ze wzrostem umiejętności modelowania low-poly. Sam dość często łapię się na tym, że znajduję obszary kompletnie niewykorzystane. Mam nadzieję, że z czasem nabędę umiejętność odpowiedniego rozkładania siatki. Co do limitu - rzeczywiście już któryś raz poruszany jest temat jego wykorzystywania. Wydaje mi się jednak, że nie ma to większego sensu. Jeśli limit został wyznaczony na 7tys. to dlaczego miałoby się ograniczyć np do tych 4, jeśli konkurencja dopuszcza o 3 więcej. Wiadomo że im mniejszą liczbą trójkątów uda się osiągnąć dobry efekt, tym lepiej. Jednak jeśli ma się możliwość wykorzystaniu tych kilku dodatkowych poligonów na detale, dlaczego z tego nie skorzystać? Model fajny, kończ detale i jedź z teksturą ;) Trzymam kciuki.
Napisano 1 Styczeń 200718 l Ja bym trzymał się twardo tego konceptu bo wygląda o niebo lepiej mimo iż proporcje są zawalone.
Napisano 3 Styczeń 200718 l Ja bym nie nazwał tego zwalonymi proporcjami. Taki egzoszkielet który daje 10 strendża, powinien być duży, wytrzymuje super obrażenia. Jedyne co jest nieproporcjonalne do reszty w PW to głowa.
Napisano 3 Styczeń 200718 l Co do proporcji - to ma być nowe wcielenie postaci ze starej gry. Mi pasuje. A że ten czy tamten element jest nieproporcjonalny, nie powinno mieć wpływu na całokształt. W takim np.Gears of War proporcje postaci są strasznie przerysowane i nikomu to nie przeszkadza. Czyli ta jak jest, jest dobrze. Pozdrawiam.
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor raczej nie zdąże na czas. mikro update żeby może jakąć pochwałe usłyszeć czy coś :P
Napisano 8 Styczeń 200718 l Ahh... jest puzno w nocy a Ty chyba chcesz rzebym spadl z krzesla :) Bradzo ladne, ciekawe jak bedzie z tego normal wygladal :)
Napisano 8 Styczeń 200718 l aby tak ładnie nie było że tylko same pochwały to powiem że jak dla mnie to wszystko za bardzo organiczne
Napisano 8 Styczeń 200718 l Coraz lepiej to wygląda :) dawaj dawaj nie przestawaj - jak przyciśniesz to zdążysz - termin bodajrze do 20.
Napisano 9 Styczeń 200718 l Autor Kolejny krok do przodu... I Ani jednego wstecz! :P Noga na szybko robiona. dojdzie jej detalu. Dłoni już nie poprawiam bo pod osłoną prawie jej nie widać. jedynie palce. a Te są ładne teraz :P Konras, JmTm00 - Dziekuje. Tego własnie potrzebowałem ;) Kuba_ - moze jednak zdąże :) Bro - oczywicie zgodze sie z tobą :) coś sie może później doda bardziej.. kanciastego ;) Ziomuś - Warto jednak we mnie wierzyć? :P
Napisano 9 Styczeń 200718 l fajnie fajnie troche chaotycznie to wyglada ale i tak jest fajnie chociaz i tak nie wiem o co chodzi :D
Napisano 9 Styczeń 200718 l Bardzo fajnie wychodzi. Podoba mi się :) Zostało jeszcze trochę czasu, więc dasz radę ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto