Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nienawidze organiki :P wieć może coś bardziej twardego.. metalowego... (nie nie mam kompleksów)

padło na klasyke, I tak planowałem odświeżyć i zrobić sobie Advanced Power Armour z Fallouta 2. Strasznie ubolewam nad Tym że nie ma ZADNEGO ujęcia niżej szyi. Trzeba bedzie dorysowac :D

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No i cały misterny plan też w !@#$%^ :D Od wczoraj zastanawiałem się nad zwykłym power armour'em z jedynki i właśnie miałem wystartować w bitwie.Teraz pozostaje mi albo usiąść i płakać albo strzelić sobie samemu z otwartej i wystartować z drugą postacią, nad którą się zastanawiałem. Co prawda ta sama gra, jednak postać już nieopancerzona :)

Jeżeli chodzi o wygląd postaci poniżej szyi, byćmoże pomoże Ci to, co wyszperałem na własne potrzeby. Mi niestety już się nie przyda :p Liczę że wytrwasz do finału...

 

metalmalelj1.th.jpg

 

ftpowerarmor01my9.th.jpg

 

Powodzenia!

Napisano

wporzo - bodajze do fallout: tactics (na ktorejsc plycie) jest masa dodatkow i bonusow (concepty, filmiki, obrazki) - tam napewno znajdziez powerarmora na wielu obrazkach :)

 

pozpoa

Napisano

Design jest mi bliski, raz ze wzgledu na sama gre, dwa- kiedys pamietam odwalilem rysunek postaci w zbroi Power MK2... kredkami bambino :D. Tak wiec mysle, ze rezultat Twojej pracy bedzie bardziej powalajacy :D.

Gość Bad Moon
Napisano

Temat widzę że dosyć popularny :D

Tylko nie skop tego, zresztą co ja mówię, wiem że nie skopiesz :D

Wydaje mi się, że będzisz miał sporo kibiców

Napisano

pi... święta ;) bede miał obsuwe z modelem ale go skoncze bo uparty jestem ;) i to było moje małe marzenie żeby go kiedys wymodelowac ;)

 

Kuba_ - bedziemy sobie kibicować ;) a Power armoura mogłeś zrobić. Znacznie sie różni od tego z czesci 2. Dzięki za koncepty aczkolwiek postanowiłem że sam narysuje. z FT jest za bardzo... komercyjny, nijaki. Adv.Power Armour pominien być bardziej HAMerykański. Krągły i opancerzony. juz wyrysowałem sobie ale brak skanera w świeta daje sie we znaki ;)

 

Ognisty - temat widze popularny ;)

 

Ftorek - mam ta płytke, tak jak i wszystkie falle w różnych wersjach :P razem bodajże 8 płyt :P

 

Proto - Też go rysowałem nie raz :P ale nigdy nie zabierałem sie do niego pod względem koncepcyjnym

 

BadMoon - Możesz na mnie liczyc :) spieprze teksture raz a druga bedzie juz ok ;) jak zawsze :P :P

 

Dzieki wszystkim za zainteresowanie i do następnego update'u :)

Napisano

troche mi sie kojarzy z marynarka ale....w sumie to troche glowka za mała doncz ju fink? achaa, i wykorzystaj mozliwosc "nowe wcielenie" hm :D? Pozdrawiam

Napisano

dzieki za rady. Zwłaszcza z głową. Czasami percepcje po północy trace i lecą proporcje ;) a sie zastanawiałem co jest nie tak :P Jeszcze musze pokombinować z tyłem maski. jakoś zakończyć wszystkie rury.

na Dobranoc :D

 

advwipsi3.jpg

Napisano

pamietaj ze w srodku jakby nie bylo siedzi czlowiek... wiec teraz sobie wyobraz jak bardzo mialby zdeformowana reke na przyklad (lokiec i przedramie)... wiem ze mutanci i te sprawy - ale bez jaj :)

 

popsa

Napisano

pamietam tą postać z jakis skrinów, co do modleu to potęrzny jegomość sięszykuje :)

Napisano

Mi też zaczyna sie niepodobać ;/

 

Kuba_ - dzieki :) droga jescze bardzo daleka :)

 

JmTm00 - tu ciekawostka :P w tym hełmie nie ma żadnej możliwości żeby zmiesciła sie głowa. Zawcze czoło bedzie troche zawadzało :P Ale znów powiększyłem. Idzie mi bardzo średnio ale co tam ;)

 

Trumna - Mówisz i masz. chciałem dzis jeszcze jakieś buciki zrobić ale mi sie już po prostu dziś nie chce :P

 

Mario - większa głowa - mniej potężny :P im dalej w las tym bardziej trace ta potężną sylwetke... :(

 

ognisty - wiemm. Mi też sie średnio podoba ;) Ale teraz przynajmniej można tam kogoś wcisnąć :P nie myślałem że kiedykolwiek zraże sie do mojego upragnionego Power armoura. A jednak :D

 

 

 

advzl8.jpg

Napisano

Z tego ujęcia tyłek wygląda na za bardzo wypięty. Od przodu prezentuje się bardzo fajnie, chociaż nogi wydają się być zbyt drobne w porównaniu do reszty pancerza.

Napisano

Problem polega na za szerokich biodrach. Teraz wygląda jak stary przygarbiony staruszek z wypiętym tyłkiem i przymróżonymi oczami....?!?:D

 

A ogólnie spoko, nogi za bardzo rozstawione, tak że biodra są za szeroki.

Napisano

w tym tępie to ja na chleb nie zarobie ;) troche mnie głowa teraz boli ale to drobiazg.

advwipri2.jpg

 

modelu juz nie tknę. troche zaczełem model hi ale szybko to mi nie idzie :(

 

a tu ten kawałek hi

advwo3.jpg

Napisano

przybyszu. ja wiem o tym ale jeżeli miałbym jechać wg proporcji to ta zbroja wyglądałaby dość kiepsko. ten hełm nigdy nie był zaprojektowany by mieściła sie w nim głowa. ma za niskie czoło ale własnie taki jest koncept.

Ziom! (tu do kurTcika) dzeki men za siateczki. Wiem ze jest marotrawna ale to jest tak żeby zachować krągłośc. You know right? limit jest spory wiec nie przejmuje sie tym. nie martw sie. Potrafie optymalizować siateczke :) a stracił klimat bo im bardziej zwiekszam głowe tym mniejszy i kurduplowaty nawet sie wydaje. Każdy chce żebym ją zwiekszył wiec robie, obrywa strasznie na klimacie ale cóż łacząc dupe z batem nie da sie osiągnąć dobrego efektu :P

 

E: i jeszcze koncept ktory miałem na myśli zaczynając. oczywiscie Zwalone proporcje które.. dodają klimatu.

advyf5.jpg

 

albo albo. Nigdy ten model, nawet w zpierwszych założeniach prawidłowych proporcji. Wole ująć temat nierealistycznie, ale żeby jakoś to wyglądało. W tej chwili nie chce mi sie juz tego kończyć. naprawde...

Napisano

olac klimat- to juz sprawa skilla.

a odnosnie limitow i siatki to sprawa jest prosta (pisze to bodajze po raz 3ci ) jesli mamy zrobic kulke i mamy limit 1000000 tri to wcale nie oznacza, ze ta kulka ma tyle miec- to jest max. jesli bedzie ona wygladac dobrze majac 250 tri. to tyle ma miec- to jest logiczne, poprawne, oczywiste i prawidlowe myslenie.

inna sprawa to to co napisales > mam mase tri w zapasie wiec moge sobie pozwolic na robienie modelu w ten sposob...no ok... tym bardziej, ze np. jak sie looka w niektore gry np. oblivion- gdzie kamien przy drodze ma 2k tri. to mozna w takie cos uwierzyc.

ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu, ktory bedzie zapieral dech w piersiach i kiedy popatrzysz na jego i swoj model to zrozumiesz czemu powinno sie wykorzystywac kazdego trisa. ( nie wspominam o kewstiach techniczych czyli FPS w grze...).

konczac- po prostu przyjmnij do wiadomosci, ze mdoele trzeba robic dobrze, ******** dobrze i nie ma, zadnego zmiluj. powaznie.

Napisano
olac klimat- to juz sprawa skilla.

 

ALE ALE ALE jesli ktos z watku obok, z tym samym limitem tri. zrobi postac o takim poziomie detalu,

to wygra. Chyba że spiepszy teksture . To oczywiste prawda? a jeżeli w nieskończoność bede coś poprawiał to nie skończe nigdy. Niektórzy mają własnie taki problem że robią i robią i poprawiają (bez urazy Kurt do twojej firmy ;) ).. i nigdy nie kończą. albo kończa za poźno i odstają ze wszystkim. chyba Blizzard może tylko sobie na coś takiego pozwolić. Rozumiem twój punkt widzenia ale tak mi sie nasuneły rozważania o branży :P a co do klimatu. Sprawa skilla ale w 90% teksturyi KONCEPTU! model modelem. Dla mnie sprawa drugorzedna po tych dwóch. niezbyt lubie modelować. Wole bawić sie w teksturce. Wiedziałem że modelowanie bedzie drogą przez męke.

Napisano

Co do modelu - siatka pewnie mogłaby być bardziej zoptymalizowana. Jednak umiejętność odpowiedniego rozdysponowywania jej elementów przychodzi z czasem, wraz ze wzrostem umiejętności modelowania low-poly. Sam dość często łapię się na tym, że znajduję obszary kompletnie niewykorzystane. Mam nadzieję, że z czasem nabędę umiejętność odpowiedniego rozkładania siatki.

Co do limitu - rzeczywiście już któryś raz poruszany jest temat jego wykorzystywania. Wydaje mi się jednak, że nie ma to większego sensu. Jeśli limit został wyznaczony na 7tys. to dlaczego miałoby się ograniczyć np do tych 4, jeśli konkurencja dopuszcza o 3 więcej. Wiadomo że im mniejszą liczbą trójkątów uda się osiągnąć dobry efekt, tym lepiej. Jednak jeśli ma się możliwość wykorzystaniu tych kilku dodatkowych poligonów na detale, dlaczego z tego nie skorzystać?

 

Model fajny, kończ detale i jedź z teksturą ;) Trzymam kciuki.

Napisano

Ja bym nie nazwał tego zwalonymi proporcjami. Taki egzoszkielet który daje 10 strendża, powinien być duży, wytrzymuje super obrażenia. Jedyne co jest nieproporcjonalne do reszty w PW to głowa.

Napisano

Co do proporcji - to ma być nowe wcielenie postaci ze starej gry. Mi pasuje. A że ten czy tamten element jest nieproporcjonalny, nie powinno mieć wpływu na całokształt. W takim np.Gears of War proporcje postaci są strasznie przerysowane i nikomu to nie przeszkadza. Czyli ta jak jest, jest dobrze.

Pozdrawiam.

Napisano

Kolejny krok do przodu...

advja3.jpg

I Ani jednego wstecz! :P

 

Noga na szybko robiona. dojdzie jej detalu. Dłoni już nie poprawiam bo pod osłoną prawie jej nie widać. jedynie palce. a Te są ładne teraz :P

Konras, JmTm00 - Dziekuje. Tego własnie potrzebowałem ;)

Kuba_ - moze jednak zdąże :)

Bro - oczywicie zgodze sie z tobą :) coś sie może później doda bardziej.. kanciastego ;)

Ziomuś - Warto jednak we mnie wierzyć? :P

Gość Marioza
Napisano

uuu zapowiada się ciekawie, podoba mi się :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności