Skocz do zawartości

Minibitwa #10 - lieutenant Raziel


_michal

Rekomendowane odpowiedzi

Zaklepuję sobie miejsce. Raczej nie skończę :P ale zawsze chciałem Raziela zrobić.

 

Najlepsza platformówka 3d i najlepszy antybohater ever.

 

Będę robić Raziela sprzed egzekucji, w postaci, w jakiej nie spodobał się Kainowi.

 

raziel2.JPGraziel3.JPGraziel.JPG

 

Wiem, że w tej wersji nie było go in-game, ale w intrze owszem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Bad Moon

Raziel w pierwotnej postaci! Masz we mnie swojego kibica.

jednak nie trzymał bym się bardzo konceptu, a to dlatego że w intrze raziło mnie jedno - Raziel miał jakieś takie nieproporcjonalnie małe te skrzydła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to jest Raziel. W grze jest on w postaci upiora, w jakiej wskrzesił go Starszy Bóg, by zbierał dla niego dusze, oraz by mógł się zemścić na Kainie.

 

polecam obejrzeć intro do Soul Reavera, niecałe 4 minutki:

http://video.google.pl/videoplay?docid=4201730742397864601&q=soul+reaver

 

A ręce już trochę powiększyłem, jak do nich dotrę to wówczas na dobre skalę dostosuję, teraz nakolanniki rzeźbię.

 

Wracając do Raziela, to postac w jakiej go modeluję, jest jego drugą inkarnacją. Przed przemianą w wampira, był członkiem Zakonu Sarafan'ów, którzy walczyli z wampirami.

 

więcej tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Raziel_(Legacy_of_Kain)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello,

 

Fajnie to idzie, ale zrób mu może jakiś redesign, na mój gust to za mocno podchodzi pod kopiowanie 3D->3D, co nie jest najlepszą opcją. W wersji 2D ma mocną (wampirzą) mordeczkę, dużo więcej detalu... Szedł bym tym tropem (i poszedł jeszcze dalej)- ale wiadomo, twój wip- ty decydujesz ;).

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx Gotham, trochę tak to wygląda heh, chcę z niego porządnego wampira wyciągnąc, ale nie wiem jak to wyjdzie, skill nie ten, by dobrze wyglądający redesign zrobić :/. Cieszyłbym się jakby się udało oddać 3d w 3d.

 

A co do wersji 3d, to też ma tam mocną gębę:

 

Raz.JPG

 

W tym przypadku nie chcę by sią na modelu skończyło, mam w planie export + shadery in engine.

 

Tyle że po Twoim poście cały mój pomysł jakoś średnio wygląda heh.

 

Problem w tym, że to jest moja pierwsza postać którą od ładnych kilku miesięcy robię i trochę zardzewiałem po vehiklach i enviro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx ledyr, ja też nie wiem jakiego, poza Kravenem z Underworld ;)

 

JmTm00 - jasne że smoothem, hyhy, jak narazie pracuję w SDS, smooth x2, mam teraz ~150k triangli (buty, nogi, tułów, ręce, głowa narazie ma 900 trisów), to wszystko pod normale.

 

Low na dobre jeszcze nie zacząłem, ale zostawiłem sobie model sprzed dodawania detalu, on potem wyewoluuje w low na którego nałożę normala. Praktycznie high i low robię w tym samym czasie, po skończeniu high zabieram się za wykańczanie low. Nie wiem na ile efektywna jest ta metoda, ale mi pasuje, zwłaszcza, że nie używam zbrusha, ani podobnych narzędzi (mówię sobie za każdym razem: 'przy następnej postaci' LOL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postać coraz ładniejsza się robi, moze trochę zmarchów na portkach by się przydało w okolicach krocza, coś czuje ze będzie wypasik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki :) Zaczyna mi powoli uciekać czas. Jeszcze mi został niecały tydzień urlopu, a ja jeszcze high nie skończyłem :/ Nie wiem czy dam radę skończyć ludka na czas, ale będę się starać.

 

06.jpg

na obrazku załączam aktualny polycount :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności