Napisano 21 Grudzień 200618 l Jak w tytule ;) w gierce drazniło mnie ze nie mozna było ustrzelić zadnej samiczki-mutanta wiec sobie zrobie swoja :P ;) Pozdrawiam
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor heheh moze i tak :] a mam pytanko bo nie moge sie nigdzie doczytać :/ jaki jest gorny limit poly? i jak z texturkami sprawa wygląda?
Napisano 21 Grudzień 200618 l siatka: 7000 poly textury: max 2 x 1024x1024 + opcjonalnie specular + normal -> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=33737 No i mi 2k postów strzeliło. Dostanę jakis bonus? Może custom user title? :P
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor dzięki pół godzinki przy piwku ;) 546 poly...ale bedzie dobrze więc nie jechać prosze :P btw..myśl dnia: piwo jest jak 3dfx ;)
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor Rodzaj kobiety której za bardzo bym sie nie sprzeciwiał ;)...2824 poly
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor Vorki ftorki -> dzięki :) wersja kolorystyczna, myśle ze powinienem juz skończyć (moze jeszcze gdzieniegdzie pozaokrąglam) teraz jade z teksturkami...każda kobieta musi krwawić ;) 3732 poly
Napisano 22 Grudzień 200618 l super jest :) moge dac kilka rad ? prosze daj jej duzego cyca i fajna miednice :) i koniecznie wykozystaj limit trisow btw krabik mistrzowski :)
Napisano 22 Grudzień 200618 l Świetna. Jak klicek mówi, pokaż że to kobieta, może niekoniecznie z biustem XXL, ale biodra, uda i talia wyglądają jak u dziewczynki, nie kobiety
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor KLICEK empeck -> racja, czasem człowiek nie zauważa ;) co do biustu...hm...powiekszyć, czemu nie, ale nie chce jakiego tumrajdera z niej robic bo to niesmaczne ;) Grrrr jak ja cierpie, jak ja cierpie >:( powiedzcie mi panowie co to qźwa jest :O miała być normalka a wyszło jakieś takie coś :| mapowanie mam dobre na modeliku a tutaj mi takie wały lecą :| fix sima w brushu robie ale ni pomaga no :| i wogole teksturke to mi wypala zflipowaną w osi...no w pionie mi obraca :( pliiiz help me, albo przynajmniej mojemu kompowi bo mam zamiar go spalić :D
Napisano 22 Grudzień 200618 l to norma ze Ci zb obraca texture w pionie bo podczas importu zauwaz ze model jest tez obrócony o 90 stopni ;) co do takiej dziwnej szachownicy to cos jest skopane ;), nie wiem jakbys właczyl twardosc kazdego face , dziwne to
Napisano 22 Grudzień 200618 l postać całkiem fajna ale... ma biust mały, miednice róweż, ogólnie jakby jej przyłozyc normalną głowe nie byłaby zbyt ciekwa anatomicznie, tzn nie zrozum mnie żle po prostu byłąby mało laskowata a sądząc z ogólego wygladu ciala do tego chyba zmierzałes, mozna by tez cos z bucikami porobić szczgónie noski jakiestakie mało ciekawe są, co tego błedu w normalu miałem kiedys podobnie w zbrushu, jesli w nim włąsnie robisz wrzuc z powrotem do maxa model na którym wypalasz normala i sprawdz na unwarppi czy nie masz podetachowanych scianek, prawdopodobnie to jest przyczyna
Napisano 22 Grudzień 200618 l fajne proporcje :-) ale zdecydowanie wiecej poly, pamietaj ze to ma byc model nex gen a przynajmniej takie jest wskazanie. co do tej szachownicy to jest raczej wina podwujnych scianek lub nachodzaczego sie mapowania ale to drugie pewnie ogarnoles wiec stawiam na te scianki zobacz czy nie masz 2 takich samych obiektow na sobie. u mnie obniwaialo sie to dokladnie takim efektem.
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor KLICEK mario don Matys -> tak spoko, bedzie bardziej kobieca:D Matys co do ilości poly...ech ja wiem qrde ze jest te 7000...ale ja tak lubie takie archaiczne modeliki, pamiętacie quake 1 :D i 300 polygonowego chamblera? ;)))) imo kopie jeszcze dziś
Napisano 22 Grudzień 200618 l Wyglada baaaardzo cool dla mnie czad tylko uwypuklij jej niektore czesci ciala ;) pozdro i powodzenia
Napisano 22 Grudzień 200618 l mnnn zdaje sie ze ten potwor wyssal z niej cenne tluszcze...:D :D to chyba jakas zmutowana wersja tej poczwary nieco bardziej zboczona czy co...heh:D ? fajnie zaczoles ostro pokaz siateczke bo nic nie widac
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor hehe ja jej jeszcze wytne chyba conieco :D moim zdaniem przesadnie chude istoty są o niebo straszniejsze od najstraszniejszych napakowanych stworów z wielkimi kłami (a te są straszne bardzo) no ale to jak mowie moje zdanie tylko ;) modelik w 90% uwazam za skonczony...zaczynam lubić tę babke :|
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor OMG :O jeeeeezzzaaas fak!! ja was przepraszam ludziska!! ja trójkąty liczyłem :O:O Triangles -4158 Polygons -2156 tak jest :) sorka...chyba przemęczony jestem :/
Napisano 22 Grudzień 200618 l No właśnie :) model wyglądał mi na zbyt gładki jak na 7k ;) Zacznij ciąć :D Tak mi się nasunęło. Czy to jest normalne gdy zaczyna się widzieć polycount, bez oglądania siatki? O_o
Napisano 22 Grudzień 200618 l Autor ciąć ze zagęszczać? ee, czyli mam rozumieć ze nie mam nawet połowy limitu :O morowo :D empeck -> nie wiem czy to jest normalne widzieć polycount, bez oglądania siatki, ale ja juz sie przyzwyczaiłem ze widzę siatkę swoich powiek jak mrugam oczami, nie walcz z tym stary bedzie dobrze :D
Napisano 22 Grudzień 200618 l to ja już się zgubiłem XD myślałem że poly liczysz, jeśli liczysz trisy to jest ok.
Napisano 23 Grudzień 200618 l Autor a to co :O przeciez mapki mam spoko zrobione to co to to to takie po długości znowu grr!tam leci linia przeciecia texturki co prawda a fix seamy nie pomagają :(...czy ten zbrush musi być takim gejem :|
Napisano 23 Grudzień 200618 l Tak empeck to normalne jak sie widzi ilosc tri be ogladania siatki. ;] Modelik spoko, a ze nie znam aktualno bitewnego limitu to sie nie wypowiem.
Napisano 23 Grudzień 200618 l zbrush nie jest gejem jest moja dupeczka, jezeli jedziesz na zmaperze, masz standardowo ustawione twardosci rozciec w dodatku nawet przy tengencie niekiedy przy szwach "swiatlo" rozni sie i to jest tego efekt, latwo to zlikwidowac : No i nastepnym razem prosze nie obrazac mojego zbrushusia :*
Napisano 23 Grudzień 200618 l Pięęęękne :) Uwielbiam H-L i też się troche dziwiłem, że nie ma panienek zombie - chyba, że headcraby są rodzaju żeńskiego, to wtedy wiadomo dlaczego :P Rozmemłane bebechy wyglądają extra. Jak jeszcze dojdzie normal i texturki... mniam ;) Życze powodzenia i coś czuje, że będe często tu zaglądał
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor dzięki wszystkim (no okej moze nie taki zgejowaciały ten Zet jak myślałem ;)) świętuje ktoś aby robić mógł ktoś ;)
Napisano 25 Grudzień 200618 l faaajna dupeczka ;) Ale przytulić się do niej bym nie chciał. Szkoda trochę, że łydki takie kanciaste.
Napisano 26 Grudzień 200618 l smakowicie to wygląda, ale nadal uważam ze za wąska w talii i biodrach jest moze finalnie będzie ok ;)
Napisano 26 Grudzień 200618 l Autor dzieki panowie :) headrcab a i owszem "za duży" jak na hl`a ale czy czasem temat nie brzmi "nowe wcielenie", o czym imo kilka osób zapomniało, a szkoda :>? narazie nie przewiduje jakiś apdejtów, bo w sumie tylko diff mi został a czasu jeszcze zostało trochę wiec nie bedę tutaj sie wychylał za bardzo ;)
Napisano 31 Grudzień 200618 l Autor ...coby Był Lepszy Misiaki!!! Szcześliwego Nowego Roku Wszystkim!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto